Ön tarafda değil arka koltukda değiyor. Ön koltukta başım değmeyecek şekilde ayarlıyorum. Arkada sırtlık ayarı var ama yinede başım tavana dayanıyor. Siz hiç arkaya oturdunuz mu? EcoSportda arkada başımın üzerinde 2-3 parmak mesafe var. EcoSport arka koltukları öne göre yükseğe konumlandığı halde (Opel Meriva da aynı şekilde arka koltuk daha yüksekteydi). EcoSport ön koltukta baş mesafesi 8-10 cm kadar bende. 3008 aracım da cam tavandı onda da bir parmak kadar baş mesafesi vardı arkada. |
Ford Puma 1.0 Style/ Kullanıcı Yorumları (2. sayfa)




-
-
çok güzel bi yazı olmuş ellerinize sağlık
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Haftalardır türkiye genelinde forum ve testlerinde puma stline dair kullanıcı yorumlarını okuyor takip ediyorum öncelikle böyle detaylı bir anlatım hiç bir yerde yok bu sebeple yeni bir puma sahibi olarak size çok teşekkür ediyorum.
Bende ötv muafiyetli mevcut aracımı değişeceğim bu sebeple bir çok marka model araştırdım ve test ettim. Mevcut aracım c segmenti kia ceed. Benim izlenimim şu yönde. Motor şanzuman uyumu kesinlikle beklediğimden kat be kat iyi. Sürüş zevki tüm fordlarda olduğu gibi harika.Yol tutuş güvenli hissetirmesi ise diğer b suvlara göre çok önde. Donanım olarak mevcut aracım ve test edip ötv muafiyetli alabileceğim diğer marka modellerine göre üst seviyede. Mevcut dizel bir araç kullanıcısı olarak tek aklımı kurcalayan aracın yakıtı idi ancak gerek burada gerek diğer sayflarda yakıtı konusunda kullanıcıların paylaştığı değerler ülkemiz petrol fiyatlarını göz önüne alıdıgımızda makul bir seviyede bu da beni sevindirdi açıkcası.
Bagaj konusuna gelirsek tüm muadiilerine göre hem genişlik hem kullanışlık açısından önde. Arka kapılar hariç puma stline paket diğer muadiilerine bakarak kalite açısından bana göre hepsinin önünde. Stline konfor paket donanım da oldukça dolu bir araç. Velhasıl kelam Sunduğu opsiyonlar,bilinen fordun sürüş dinamikleri,motor şanzuman uyumu kalite algısı beni muadiilleri içinde pumayı tercih etmeme sebeb oldu.
Temmuz ayının 10'da uzun bir tatil yolculuğum olucak tahminen 3000 km kadar bu süreç sonrasında sizin gibi deneyimlerimi detaylı bir biçimde kullanıcı ve almayı düşünenler için paylaşacağım.
Bir kez daha detaylı anlatımınız için teşekkür ediyor,kazasız keyifli sürüşler diliyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bycess -- 28 Haziran 2021; 14:20:36 >
-
güzel araç ancak iç mekanı daha güzel olabilirdi.yeni nissan juke güzel olmuş mesela.
-
quote:
Orijinalden alıntı: onboardxgüzel araç ancak iç mekanı daha güzel olabilirdi.yeni nissan juke güzel olmuş mesela.
Yorumunuz üzere az önce malum sitede inceledim juke elbette zevk meselesi ama donanım olarak stline paketin hem gerisinde direksiyon ve ön koltuk dizaynı dışında bir albenisini ben göremedim. Dediğim gibi bu tamamen zevk meselesi ama bir çok ford kullanıcısının da söylediği gibi iç dizaynı geliştirilmeli ve değiştirilmeli bence de.
-
Teşekkür ederim hocam. Sürüş dinamikleri açısından rakiplerinin önünde bir araç. Kullanımı kolay ve çok keyifli. Bunun yanısıra eksiklikleri de muhakkak var. Benim için artıları daha fazlaydı, o yüzden tercih ettim. Keşke st line alabilseydik ama vergi dilimi yüzünden inanılmaz bir fiyat farkı oluşuyordu.
bagaj konusunda haklısınız. Turistik maksatlı eşimle çok geziyoruz. Hatta yazıyı yazdığımdan beri bile 1000 kmden fazla yol yaptım. bagajı bir kademe üste altında katlanabilir sandalye masa herşey alta sığıyor. Üst kısım da hayli hayli yetiyor. Megaboxı da ıvır zıvır için değerlendiriyorum.
Allah kaza bela vermesin size de güle güle kullanın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir Puma Style kullanıcısı olarak bütün yorumlarınıza katılıyorum. kronik diye lanse edilen sorunların hiçbirini yaşamadım. İnşallah da yaşamam. forumlarda her araç için binlerce olumlu olumsuz yorum var, herkesin her şeyiyle beğeneceği bir araba yapmak da pek mümkün değil. Pumayı keyifle kullanıyorum, marka model fark etmeksizin her araç sahibine de kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: defbBir Puma Style kullanıcısı olarak bütün yorumlarınıza katılıyorum. kronik diye lanse edilen sorunların hiçbirini yaşamadım. İnşallah da yaşamam. forumlarda her araç için binlerce olumlu olumsuz yorum var, herkesin her şeyiyle beğeneceği bir araba yapmak da pek mümkün değil. Pumayı keyifle kullanıyorum, marka model fark etmeksizin her araç sahibine de kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.
Pumanızı güle güle kullanın. Biz de puma alacağız fakat yazılım sorunu kafamızı kurcalamıyor değil.2021 ler de sorun kalktı dediler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Nirvana333Pumanızı güle güle kullanın. Biz de puma alacağız fakat yazılım sorunu kafamızı kurcalamıyor değil.2021 ler de sorun kalktı dediler.
Alıntıları Gösterteşekkür ederim hocam, sizin için de hayırlı olmasını dilerim. ben henüz yazılım güncellemesi yaptırmadım. facebook grubumuz var, güncelleme yaptıran arkadaşlar sorunun çözüldüğünü söylüyor. sorun dedikleri de her açılışta saatin standart 03.00 göstermesi ve 1-5 dakika arasında düzelmesi. bu benim için önemsiz bir ayrıntı. ancak arabada android auto kullanacaksanız saat güncellenene kadar bağlantı hatası oluyor. ben car play kullandığım için sorun olmuyor. yüksek ihtimal 2021 modeller zaten güncel geldikleri için bu sorunları yaşamıyordur.
-
Yazılım sorunundan kaynaklı iki kez araç değişimi talep ettim ancak kabul edilmedi. Devamında avukatım aracalığı ile hukuki süreç başlattık ve uzun bir mücadele sonucu değişim yaptık. Araç 120 gün serviste kaldı ve bu süreçte 3 kez tazılım yüklendi(bir kez yurtdışından geldi yazılım)ancak sonuç değişmedi,mevcut hatalar aynen devam etti. Servisin ve Otosanın söylemi hala değilen bir durum yok yazılımla alakalı.
Ben bu araca bulaştığıma pişman oldum siz olmayın
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: erdmozcn
Yazılım sorunundan kaynaklı iki kez araç değişimi talep ettim ancak kabul edilmedi. Devamında avukatım aracalığı ile hukuki süreç başlattık ve uzun bir mücadele sonucu değişim yaptık. Araç 120 gün serviste kaldı ve bu süreçte 3 kez tazılım yüklendi(bir kez yurtdışından geldi yazılım)ancak sonuç değişmedi,mevcut hatalar aynen devam etti. Servisin ve Otosanın söylemi hala değilen bir durum yok yazılımla alakalı.
Ben bu araca bulaştığıma pişman oldum siz olmayınProblem motor muydu şanziman mi motorsa kronik ecoboost rezilliği
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ecoboost rezilliğine ek olarak zaman zaman klima düğmeleri,zaman zaman direksiyondaki tuşlar ve ekrana dokunamama sorunları vardı. Bunların üstüne bir de ‘bizim malımızda hata yok’ tavrı çok daha can sıkıcı oldu. İsteyen kişilerle sürecin detaylarını ve evrakların görsellerini paylaşabilirim. Paranızı sokağa atmayın bence,tabi çok çok kolay kazanmıyorsanız
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Gaz verdikten birkac saniye sonra tepki almanizin sebebi turbo lag. Gayet normal bir sey. 0,5saniye ise hatta bence iyi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
merhaba, hayırlı olsun.
çok açıklayıcı yazmışsınız.
2 çocuklu, 4 ve 2 yaş, yeni araç alacak birisi için, 250-270 bin aralığında, otomatik olmalı, ne önerirsiniz?
-
Güzel yazmışsınız..
-
2020 Puma St Line sahibiyim. Haziran 2021 de aldım aracı. Aracım 3500 km de.
Şehir içi(trafiğin yoğun olmadığı bir şehirde yaşıyorum) 9 ile 10 litre arası yakıyor. Her türlü senaryoyu denedim maalesef yakıtı aşağı çekemedim, uzun yolda ise cebinizin dostu diyebilirim sakin kullanımda 2.5 litreye kadar(ortalama5-6) düştüğünü gördüm.
Bence kendi segmentinde en iyi sürücü ekranına sahip. Son derece başarılı tasarlanmış grafikleri ve modları var şeker gibi diyebilirim. Ayrıca her mod işini iyi yapıyor, ekonomi modunda gaz tepkileri yavaşlıyor, spor modda ise puma isminin hakkını veriyor. Ancak gel gelelim kasım kasım kasılıyor bu güzel grafikler. Aracımı ilk buluşma başlığı adı altında servise götürdüm yazılımlarını güncellediler ancak değişen hiçbir şey yok. Birde multimedya müzik oynatırken ara ara tekliyor. Sanırım tek bir çip üzerinden idare ediliyor sistem, aynı anda birden fazla komut gidince araca takılmalar oluyor.
Şimdi benim için en rahatsız edici asıl konuya geleyim, aracın a sütunlarının iç kaplamaları langır langır sallanıyor. En ufak bozuk bir yolda tirim sesleri ön konsoldan(belki farklı bir noktadan) gelmeye başlıyor. Bunca para veriyorsunuz ve karşılığı bu olmamalı. Nasıl olurda bu kaplamaları adam akıllı sabitlemezler. Acaba benim aracımda mı sorun var diyerek Ford bayisinde bir deneme aracı inceledim o da aynıydı. Bu konularda hassas iseniz yada ben açarım b&o ses sistemimi bakarım yoluma demiyorsanız bu araç canınızı fazlasıyla sıkabilir. Servise gösterdim izah ettim durumu deneme sürüşüne çıktılar sorun yok denildi üsteleyince birkaç parça sünger sıkıştırdılar kaplamanın arkasına ve sorun çözüldü denildi ama maalesef…
Bagaj kapısının camının plastik kaplama ile birleştiği noktada da tirim sesi var. Tirim fitili aldım uyguladım orda ki ses kesti aynı işlemi ön cam ile ön konsulun boşluğuna ve kısmi olarak a sütununda bulunan hoparlörlerin alt boşluklarına sıkıştırma amaçlı uyguladım fakat nafile ses kesmedi. Bu sesler beni her defasında keyif alarak bindiğim aracımdan soğuttu.
Aracın arka kapılarında ki alt kısımlar uzatılmış plastik parçalardan oluşuyor ve kısmi çamurluk olarak kullanılmış bu da kapıların alt iç kısımlarının sürekli çamur olmasına sebep oluyor. Tasarım hatası olarak görüyorum bu durumu.
Süspansiyonlar spor olduğu için çok sert konfor aramayın ama yol tutuşu muazzam.
Harekete duyarlı kapı kilitleme yok araçta, en boş arabalarda bile standart bu özellik hatta içten kapıları kilitleme hiçbir şekilde yok. Sadece, kilit tuşuna bastığınızda dışardan açılmasını engelleyen bir özellik mevcut.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alp Sarı -- 11 Mart 2022; 23:53:14 >
-
Hocam otomatik kapı kitleme mevcut değil, en azından ben de bulamadım. Bu özellik 2012 puntoda vardı. Bence de eksikliktir. Kapı kitlemek için cam ayarlama tuşlarının orada bir tuş var.
şehiriçi yakıt tüketiminize ise şaşırdım açıkçası. Yanlış giden bir şeyler olmalı. Çünkü, hız ortalamam 14-16lara düştüğünde bile-ki şu sıra ankara trafiğinde mümkün olabiliyor- ortalama 8-8.5 civarında kalıyor. Genelde 29-30 km hız ortalamalarında kullandığımdan tam anlamıyla şehiriçi yakıt verisi sunamayacağım ancak 6.5lt civarında oluyor.
trim sesleri konusunda size katılıyorum. Aracımın km si 23 bini geçti. Ve malesef bende de a sütunu veya torpido kısmından kötü yollarda trim sesi geliyor. Olmamalı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
araç belli bir hıza ulaştığında kapıların otomatik kilitlenmesi özelliği malesef gizli özellik olarak var ve açtırmak gerekiyor. bu durum 2020 model focus'ta da var bu arada bizzat gözlemledim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X