< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Ford taunus
-
-
bence eski araba kesinlikle manuel olmalı bozulsa revizyon ettirmek çok pahalıya gelir.
-
Hocam o model yıllarda tork konvertörlü otomatik kullanılır. Taş gibi şanzımandır. Arabaya binin, vitesler tekmeler gibi geçmiyorsa, aşırı sarsmıyorsa her türlü binilir. En kötüsü çıkma manuel şanzıman bulur takarsın arıza durumunda. Bu da sana çok masraf çıkarmaz. (En azından tamiri kadar) Kendim 92 model otomatik araba kullanan birisiyim ve arabam 250bin km civarında. Şanzımanım bazen konforsuz hissettirse de (yağ değişimi ve takoz değişimi lazım) taş gibi şanzımanım var.
-
Araç henüz 180 bin de yaşına göre km'si iyi olduğunu düşünüyorum. Viteste sorun çıkarsa parçasını bulmak veya tamir masrafı korkutuyor fakat dediğiniz gibi manuel arabaya dönüştürme işi de ileride olabilir onu da araştıracağım. -
4 ileri zf şanzıman olması lazım, 180 bin km de olduğundan emin misiniz sayaçları 5 karekterli olup 100 binde sıfırlayıp durur
-
Motor rektefiye girmiştir ondan sonra sayıyorlar muhtemelen -
quote:
Orijinalden alıntı: akyol.x
Motor rektefiye girmiştir ondan sonra sayıyorlar muhtemelen25 sene kullandım 677 bin de rektifiye isteyince devrettim
-
Otomatik vitesli için ne düşünüyorsunuz -
quote:
Orijinalden alıntı: akyol.x
Otomatik vitesli için ne düşünüyorsunuzsağlamdır taş gibi arabadır biraz fazla benzin yakar 10.5 lt gibi, yol tutuşu güzeldir, mercedes, bmw gibi araçlarda kullanılan alt-üst rotilli ön takıma ve ate marka fren sistemine sahiptir, uzun yolda yormaz
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X