Şimdi Ara

=== FUJITSU SIEMENS V2045

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • şu 10 sayfalık topigi okuyunca fujitsu siemens le ilgili olan.bu markayı modeli kafamdan çıkardım(bugün yarın laptop alcamda) da bişeyi gerçekten merak etmeye başladım.teknosa ya gidip bakmadımda. diger magazaları dolaşmıştım.herkes yanında verilen hediyelere kandık falan dio bu model için ne verdiler yaw teknosada bu ürünün yanında hedie olarak



  • arkadasım herkesın cok sıkayetı var ama bu pc ıle ılgılı ama memnun olanda var bende calınmadan once kullanıyordum ve gayet memnundum yanı o yuzden bı daha gozden gecırmenı tavsıye ederım cunku o fıyata gercekten guzel bı alet ama o fıyata baska markalarda bır cok alternatıf var
    quote:

    Orjinalden alıntı: madmaxc

    şu 10 sayfalık topigi okuyunca fujitsu siemens le ilgili olan.bu markayı modeli kafamdan çıkardım(bugün yarın laptop alcamda) da bişeyi gerçekten merak etmeye başladım.teknosa ya gidip bakmadımda. diger magazaları dolaşmıştım.herkes yanında verilen hediyelere kandık falan dio bu model için ne verdiler yaw teknosada bu ürünün yanında hedie olarak
  • hoca yaw asıl merak ettigim konuya değinmemişsin yanında verilen hediyeler ne yaws bu laptopun yanında
  • valla ben alırken bıse vermıolardı ama sonradan sıkayetler cogaldıkca satılsın dıe bırseyler vermısler dıe duymustum baktım bazı sıtelere ama bıse bulamadım ne olacakkı usb cogaltıcı vs ufak tefek seler verıolardır canta felan neyı degıstırırkı onemlı olan notebook



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reis.ertugrul -- 15 Mart 2006; 1:30:28 >
  • hediyeler daha önceki kampanyada verildi. bluetooth, 256mb flash bellek, WEBCAM ve ÇANTA...

    quote:

    Orjinalden alıntı: madmaxc

    hoca yaw asıl merak ettigim konuya değinmemişsin yanında verilen hediyeler ne yaws bu laptopun yanında
  • ARKADAŞLAR,

    ARIZA KAYITLARI FORUMDAN SİLİNMİŞ,
    ARIZA KAYITLARI BİRİLERİNİ FENA HALDE RAHATSIZ ETTİ SANIRIM...
    ARKADAŞLAR, BU HAKSIZLIĞA BİR DUR DİYEN YOK MU?...
  • benin notebook umda siemens fujitsu bence gözün kapalı al klavye problemi yeni seride yok ben yeni aldım çok memnunum hediyeside çantaydı çok zarif zaten notebook sadece fazla oyun oynanmıyor ozaman ısınıyo
    ama ben yinede memnunum
  • hangi model?

    quote:

    Orjinalden alıntı: beyazorkide

    benin notebook umda siemens fujitsu bence gözün kapalı al klavye problemi yeni seride yok ben yeni aldım çok memnunum hediyeside çantaydı çok zarif zaten notebook sadece fazla oyun oynanmıyor ozaman ısınıyo
    ama ben yinede memnunum
  • ben 2 ay önce aldım v2045 zannediyorum ama güzel tavsiye ederim o 10 sayfalık topic insanın aklını karıştırıyor teknosadan alma anlatılan problemler yeni seri de yok için rahat olsun
  • v0245 Mİ ZANNEDİYORSUN EMİN DEĞİLSİN YANİ
    quote:

    Orjinalden alıntı: beyazorkide

    ben 2 ay önce aldım v2045 zannediyorum ama güzel tavsiye ederim o 10 sayfalık topic insanın aklını karıştırıyor teknosadan alma anlatılan problemler yeni seri de yok için rahat olsun
  • daha modelinden emin olmadığın cihazı mı savunuyorsun?

    quote:

    Orjinalden alıntı: beyazorkide

    ben 2 ay önce aldım v2045 zannediyorum ama güzel tavsiye ederim o 10 sayfalık topic insanın aklını karıştırıyor teknosadan alma anlatılan problemler yeni seri de yok için rahat olsun
  • İbretlik bir siemens olayı. tüm siemens forumlarında yayınlayacağım ki ders alınsın..

    SIEMENSIN GERÇEK YÜZÜ
    Dizüstü Bilgisayar Almak İsteyenler Lütfen Dikkatli Okuyun Özellikle de FUJITSU SIEMENS'İ düşünenler

    Bir dizüstü bilgisayar alırken sizin için önemli olan ne ?

    Özellikleri ve fiyatı mı ! Evet elbette bunlar önemli; özellikle siemens sürekli kampanyalar düzenliyor ama
    Elektronik bir cihaz aldığınızı ve heran bozulabileceğini düşünürseniz
    Aldınız ürünün arkasında sağlam bir firma yoksa bunların pek bir önemi
    Olmadığı umarım biliyorsunuzdur. Özelliklede siemens almayı düşünenler için bunun önemi daha da fazla …

    Bence bir dizüstü bilgisayar almak için bu konulara da önem verin.

    1-Teknik servisi var mı ve nerelerde kaç tane?
    Fujitsu siemens'in kendi bünyesinde bir teknik servisi bile mevcut değil sadece anlaşmalı olduğu bir servis var.( zaten sıkışınca duyacağınız bir kelime var biz sadece yetkiliyiz ) Bunun ne önemi var sonuçta servis diyebilirsiniz ama çok önemli siemens aldıktan sonra bunu daha iyi anladım.Ayrıca siemens,in Avrupa yakasında iki ve Anadolu yakasında bir tane olmak üzere sadece üç teknik servisi mevcut ve bu teknik servisler sadece mesai saatleri içinde hizmet vermekte.Bir sorun ile karşılaştığınızda kendinizi ona göre ayarlamak zorunda kalıyorsunuz.Bu servislerin yerleri Avrupa yakası güneşli ve gül tepede yer almakta, Anadolu yakasında ise Üsküdar da.Ben Bahçelievler de yaşadığım halde hem servise ulaşmak açısından hem mesai saatleri açısından sorun yaşadım ve avcılar yada büyükçekmece de yaşayan biri için bunları düşünmek bile istemiyorum.

    2- Çağrı Merkezi Var Mı? ( çok önemli )

    Günümüzde neredeyse herkesin ama herkesin bir çağrı merkezi var ama siemens her konuda olduğu gibi bu konuda da sıfır.Karşınızda muhatap olacak bir yetkili bulamadığınız bir yana çağrı merkezinde görevli kişilerin yaptıkları görevlerin önünde teknik kelimesi yer alsa da kişilerin teknik ile yakından uzaktan ilgisi yok.Bir kaç kişi dışında.

    Bu konuya ilgili ilginç olduğu kadar siemens in ne kadar sorumsuz bir firma olduğunu anlatmak için yaşadığım olaylardan sadece bir kaçını kısaca yazacağım.Çağrı merkezini aradığımda teknik olarak bir bilgi alamadığım gibi sadece sorunlara karşılık ezberlenmiş yada ekranda gördükleri çözümlerden ileri gidemeyen kişiler yardım istediğiz de herhangi bir yardımda bulunmuyorlar ve sizi direk teknik servise yönlendiriyorlar.Burası teknik servis değil mi yardım rica ediyorum dediğimde biz sadece kaydınızı alıp teknik servise iletme ile yükümlüyüz burası bu yüzden var diye kaçamak cevaplar almanız kaçınılmaz.Bir çok kere kayıt için başvurdum ve kayıtlarımın alınmadığını gördüm bu yetmezmiş gibi teknik servise iki kere gitmeme karşılık sorunum çözülmediği için yetkili bir kişiyi istedim arkadaş akşam vardiyası olduğu için yetkili kimsenin olmadığını belirtti ve ısrarla görüşmek istediğimi belirtince kişisel olarak supervizör, e kişisel mail göndereceğini belirtti ve en geç iki gün içinde bana kesin geri dönüş yapılacağını ekledi ve görüşmeyi sonlandırdım( işlemi yapan ve mail gönderen kişi sevilay hnm ) .İki gün geçti ve üçüncü gün yeniden aradım Koray diye bir kişi cıktı durumu anlattım gündüz vardiyası idi ve bu kişiden supervizör ile görüşmek istediğim doğrultusudaki talebimi kendisini bildirdim.Bunun olamayacağını aktarma yapamayacağını belirtti bende çağırmasını istedim ve tamam dedi beni bekletmeye aldı ve aradın 19, 20 dakika geçti ve ben halen beklemedeyim geri dönen yok ve telefon kapatıldı .Bunun üzerine tekrar aradım ve gene aynı kişi çıktı hiçbir şey olmamış gibi çağrı almaya devam eden kişi ( Koray ) benim olduğumu anlayınca şaşırdı supervizör, ı çağırması gerektiğini ve ne olduğunu sordum ve tekrar bekletmeye aldı anlaşılan birinci görüşmede telefonu kapatan kişi benim 2. çağrıda sabrımı deniyordu ve 12 dakika gene bekledim anlaşılan kapatmamı bekliyordu ve yaptım.İşin ilginç yanı tekrar aradım sonradan anladım ki aradığımda benim aradığım tel numarası ekranlarına görünüyormuş ve çalışılan ortam küçük bir yer sanırım ( bu benim şahsi yorumumdur ) teli açması gereken personel çağrı düştüğü zaman numaram göründüğü için benimle konuşmak yerine direk olarak bekletmeye aldılar ve bıkana kadar bana müzik dinlettiler.(sanırım benimle ilgilenmek yerine arkadaşlarının yaptığının aynısını yaptılar ) 3.kişiden sonra baktılar ki olmayacak 2 saat ten sonra bana geri dönüş yaptılar ve numaramın göründüğünü arayan arkadaştan ( Davut ) öğrendim ve ev telefonumu vermemiştim zaten.nasıl beklemeye alındığım konusunda ki şüphelerim böylece son buldu.arayan arkadaş ile görüştük durumu tek tek anlattım ve supervizör ile görüşmek istediğimi kendisine de söyledim görev yerinde olmadını belirtti ve nerde olduğu ne zaman geleceğini sordum bilmediğini belirtti sorun değil gelince geri dönebilir dedim olmayacagını belirtti .yerinde yoksa bazı personelin neden bağlayacaklarını söyleyip beklettiklerini sordum bakmak için olabilir dedi ve burası nasıl bir mekansa bakmaları yarım saati buldu ve telefon suratıma kapatıldı.ve bana geri dönüş yapılacağını arkadaşların bana bu yönde bilgi verdiklerini söyledim.aldığım cevap daha ilginçti ki bu konu supervizör ın insiatif inde olan bir onu olduğunu eğer kendisi ister ise geri dönüş yapacağını belirtti.Buna inanmak mümkün değil çünkü ;SİEMENS ÇALIŞANLARINA MÜŞTERİNELERİN SORUNLARINI ÇÖZMEK ONLARA YARDIMCI OLMAK YERİNE SİZ KEYFİNİZE BAKIN DİYE BİR YETKİ VERMİŞ OLAMAZ.ama arkadaş özellikle bunu vurguladı eğer isterse döner ve görüşme yaparmış ki 3 kere dönülecek denilmesine rağmen ne istekmiş ki supervizör bir kere dönmedi...Vardiya da görevli supervizör, ın ismeni istediğim halde alamadım ve siemens te ürün yada sorumun hakkında bir tek kişi bile bulamayacaktım,bir firmanın sadece bir üst basamakta görev alan supervizör, ı bu kadar rahat davranıyorsa yetkili bir kişi bulamamam doğal olduğuna inanmak zorunda kaldım bunlardan sonra geri dönüş yapan ardakaşa sorunumu anlattım ve çözeceğini belirtti ne hikmetse servise giren bilgisayarı teknik servis yapamadı ama arkadaş yapacagını belirtti ve saat beşte aramak için görüşmeyi sonlandırdı.Saat beş olunca aradı öncelikle siemens te tek sözünü tutan kişi olarak ona teşekkür ederim.Kardeşim ile bilgisayara birkaç program yüklemişler ancak kardeşim denemeden görüşmeyi sonlandırmış.Malesef sorunum halen devam etmekte.Ve son kez çağrı merkezini aradım bu sefer başka bir kişi ile görüştüm ( mesut ) ve sadece kayıt alabileceğini belirtti ve kaydımı aldı sorunumu tek tek kendisine de anlattım ve sevilay hnm gibi oda supervizör,ına mail atacağını ve bir ertesi gün kesin mesai saatleri içinde bana geri dönüleceğini belirtti ertesi gün alıştığım bir manzara ile karşılaştığım için şaşırmadım çünkü kimse aramadı ve üzerinden 3 gün geçmesine karşılık ne arayan ne soran bırakın yetkiliyi yardımcı olmak için arayan bir personel var.( İşte simens in çağrı merkezi )

    3. Neler Garanti Kapsamına Giriyor VE Teknik Servis İle Çağrı Merkezi Arasnda Uyum var mı ?

    Asıl konuya geçmek için bunu kısa geçiyorum teknik servis ellerinden gelse her şey için para alır sanırım.Yaşanan sorundan dolayı format atıldı bu seferlik ücretsiz olduğu söylendi ve teknik servis ile çağrı merkezi arasında hiçbir uyum olmadığı gibi her iki taraf birbirini suçlamaktan çekinmiyor ve onları şikayet edin deniliyor.

    Bunca şeyden sonra beni bunları yaşamaya iten ve siemens in sadece bir numaradan ibaret olduğunu anlamanı sağlayan konu aldığım dizüstü bilgisayarın 3 program çalıştığında donması kendisini kapatıp çalışmaması..Bu küçük bir şeymiş aslında asıl sorun çağrı merkezini arama ve onları dinlemem ile başladı keşke hiç dinlemeden teknik servise götürseymişim keşke diyorum halen sorunum 2 aydır devam etmekte ve yardım alamamaktayım..Çağrı merkezini aradım ve sorundan dolayı format atmamı istedi ve denileni yaptım wireless ın çalışmadığı fark ettim çağrı merkezine geri dönüş yaptım ve 2 şey yapmamı istediler daha önceden yapmıştım tekrar yaptım sorun devam etmekteydi yeniden aradım ve gene aynı şeyler söylendi yaptığımı belirttim o zaman internetten bir program yükleyin denildi ve onu da yaptık ve sorun düzelmedi belli bir süre süre sonra sorun düzelmeyince yeniden yeniden aradım hep aynı şeylerdi yapın yeter yaptım siz yanlış yapmışsınızdır yeniden deneyin böyle 7, 8 kişi ile konuştum ve en sonunda sinirlenince teknik servise yönlendirildim ve cihazı teknik servise götürdüm ve 1 hafta cihaz onlarda kaldı ve bir hafta sonra aradılar ve yapılan işlemler hdd ( harddisk ) değiştirildi ve wireless tanıtıldı yazıyordu ama kısa yol duşu gene çalışmıyordu görevli bunun yeni bir kullanıcıdan açıldığı zaman çalıştığını belirtti ve 2 kullanıcı vardı cihazda.Eve gelir gelmez deneme yaptım çalışmıyordu
    Hemen teknik servisi aradım deneme mi istedi gene olmadı böyle birkaç gün uğraştım gene olmadı ve cihaz 2. kez teknik servise gitti ve üç gün sonra arandım ve cihaza bakan kişi olduğunu belirtti ve deneme yapmasını istedim ama içinde kendi hdd si vardı değiştirip benim harddisk im ile bağlanmasını istedim ve kendi hard diskini tanıtıp tekrar deneyip cihaz oldu denilip bana verildi ve bunlar yaşanırken bir wireless tuşunu tanıtmanın neden bu kadar zor olduğunun açıklaması yapılmaya çalışıldı ve uzun zamandır sorunu yaşadığımı ve olayın nasıl başladığını anlattığımda ulaşılmaz supervizör dan sonra çok edici bir açıklama teknik serviste görevli bir kişiden geldi siz onların söylediklerini neden yapıyorsunuz bende oranın çağrı merkezi olduğunu ve teknik konularda onlara yönlendirildiğimi belirttim ve ben sizin yerinizde olsam şikayet ederdim denildi ve konu kapatıldı.ne ilginçtir ki orda çalışan personelde bunu kabullenmiş durumda biz sadece şikayet kaydı oluşturmak için buradayız diyebiliyorlar.kısacası kimi kime şikayet edeceğimi bilmiyorum herkes kendini haklı görüyor ve benim halen sorunum devam etmekte yüz yüze görüşmeyi bırakın yetki olarak görüşebileceğim kimse yok..Ve bu sorunu yaşasan tek kişi olmadığıma eminim serviste aynı cihazı kullanan bir bayan ile tanıştım adının ve soyadının sadece baş harflerini yazıyorum ( F.Ö )istenirse adı,soyadı ve telefon numarası bende mevcut .kendisi Anadolu yakasından buraya yönlendirilmiş.aynı sorunu yaşadığımız için yapılan işlemler kısmına baktığımızda onda da aynı şeyler yazmaktaydı.hdd değiştirildi ve wireless tanıtıldı.ve 2. kez servise gittiğimde başka bir kişi cihaz alırken dikkat ettim ve sorun aynı donma ve wireless..sadece bu kadarda değil aynı sorunu yaşayan ve sorununa çözüm bulamamış ve bunu internete taşımış kişilerde mevcut.şikayetimvar.com dan bunlara bakmak mümkün ve her firma geri dönüş yaparken çözüm bölümünde siemens in adını göremiyorsunuz..,

    Herkes aynı şeyden şikayetçi siemens in teknik servisi olmadığı ve sorunlarının çözümsüz kaldığı ve kesinlikle haklılar çünkü görüşebilecekleri tek yetkili bile yok.Benim siemens ten isteyim bir tek yetkili var ise görüşmek siemenste yetkili birinin oldugunu öğrenmiş olurum.en azından ve böylece çağrı merkezinin başıboşluğunun teknik servisin yetersizliğini ve halen 2 aydır kullanamadığım cihazın neden yapılmadığını veya neden değiştirilmediği öğrenebilirim sanırım.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.