Şimdi Ara

Galaxy Buds 2 Ana Konu (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
586
Cevap
59
Favori
48.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ozcansan O kullanıcısına yanıt

    Kapalı bende , sen söyleyince baktım, s23 telefon.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese iyi günler. Ben 2 pro modelini alalı 2 ay oldu. Çok menmundum kulakliltan ama bugün sağ kulaklıktan cızırtıli geliyir ses ve kulak çınlamasına benzer tiz bir ses çıkıyor. Sorun ne olabilir kulaklığın başına hiç bir şey gelmedi. Bide güncellemeden sonra ses seviyesinde bende de düşüş oldu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • siyasiyabend S kullanıcısına yanıt

    Bende de ayni sıkıntı var bu ayarı bulamadım nerede bulabilirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gsseven46 G kullanıcısına yanıt

    Ses bölümünden medya ses sınırı var yukarıdan seçim yerine geçiş yapıyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar, 1 hafta önce buds 2 pro aldım. telefonda aşırı memnunum fakat bilgisayar kısmıda oyunlarda gecikme yaratıyor. ne ayar yaptıysam çözemedim. çözüm yolu olan veya yardımcı olabilecek var mı? bir de kulaklığın uç silikonunun orta boy olanını çıkarırken yırttım. yedek olarak da bulamadım. yurt dışında buldum fakat set halinde ve 500tl gibi bir fiyatı var. açıkçası o kadar vermek de istemedim. büyük olan çok büyük küçük olan da çok küçük geliyor. uyumlu olan başka bi kulaklık modeli gibi önerilere de açığım. şimdiden teşekkürler.

  • myenigkgz M kullanıcısına yanıt

    Telefondaki uygulamadan labs kısmında oyun modu açın ve bilgisayarda denetim masasına girip cihazlar ve yazıcılarda kulaklığa sağ tıklayın özellikler/ hizmetler kısmına gelip işaretli olmayan kutucukları işaretleyin tamam deyin bağlantıyı kesip tekrar bağlanın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DADAŞ33 kullanıcısına yanıt

    telefondaki uygulamada labs kısmında oyun modu gözükmüyor. sanırım sadece samsung cihazlarda gözüküyor. xiaomi mi note 10 lite kullanıyorum. telefondan oyun oynamadığım için mobil kısımda problem yok fakat bilgisayarda dediklerinizi deneyeceğim. teşekkürler

  • 2000 tlye 0 kutu tr garantili buds2 pro almak isteyen var mıdır? Ankara

    Satıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz.ahmethakan -- 30 Ağustos 2023; 12:31:46 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Buds 2 pro yu tcl marka android tv ile işleştirmenin bir yolu varmı arkadaşlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDLoCK -- 24 Ağustos 2023; 19:11:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaDLoCK M kullanıcısına yanıt
    Televizyonda Bluetooth aygıt bulma modu varsa. Kulaklıklar kutudayken her ikisine birlikte uzun dokunun eşleşme moduna geçer. Bu şekilde bulmayı deneyin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hkubilayk H kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz şekilde yaptım oldu teşekkürler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Android TV ile eşleştirip denemiştim. Bazı sorunlarım

    Normal TV kanalları izlerken kulaklıklardan ses kısık geliyor. Sesi epeyce açmam gerekiyor.

    YouTube'ta ise ses kesik kesik geliyor. Düzelmez mi?

    Netflix'te henüz denemedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tab S9 Ultra tabletim ile hediye gelen Buds 2 Pro kulaklığımı satıyorum. İlgilenenler buradan ulaşabilir;
    https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-cep-telefonu-aksesuar-kapali-kutu-samsung-galaxy-buds-2-pro-1121846621/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar selam. bugun yetkili bir satıcıdan buds 2 pro aldım. telefonum s10 plus.cok kötü ve eski bir model de değil. ben buds ın ilk versiyonunu kullanan birisiyim. ancak yenilemek istedim ve bus 2 pro aldım ama sorun yaşıyorum


    ben spor yapan koşu yürüyüş yapan birisiyim. yürüyüş yaparken buds 2 pro kulaklıgım ses kesilmesi oluyor. hemde defalarca.böyle bir sorunum normal buds ımda yoktu. ayı yolu kullanmama rağmen. telefonda denemedigim yontem kalmadı. cihazı kaldırdım geri yukledim bluetooth u kapattım geri actım olmadı. şimdi birazdan da telefonu sıfırlıycam ama yine ümitsizim.biliyorum. bir tavsiyeniz varmı? iade etmek istesem almıycaklar biliyorum. daha 1 günlük cihaz. cok pişman oldum. ilk cıkan buds ,buds 2 pro ya bin basar kullanım acısından ses de de hiç fark gormedim kalite anlamında.

  • Esnaf_TV kullanıcısına yanıt
    Hocam aklıma gelen tek şey bluetooth versiyonlarının farklı olması. S10 Plus ve Galaxy Buds bluetooth 5.0, Buds 2 Pro ise bluetooth 5.3 kullanıyor. Bir benzerini S22 ve Galaxy Buds'da yaşamıştım. Sürekli ses kesintileri oluyordu, Buds 2'ye geçtiğimde sorun düzelmişti, fakat Galaxy Buds'ı eski S10e telefonumda kullanırken en ufak bir sıkıntı olmuyordu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dh_userr D kullanıcısına yanıt

    ne yapıcam hocam? ne tavsiye edersiniz?

  • Esnaf_TV kullanıcısına yanıt
    Bilemedim hocam isterseniz kulaklıkların güncellemesi varsa yapıp tekrar deneyin, onun dışında denenebilecek çoğu şeyi denemişsiniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • daha 2 günlük cihaz. iade etmek istesem almıyacaklardır. samsung un bir çağrı merkezi telefonunu bilen varmı? ortada kaldım arkadaşlar.


    edit .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esnaf_TV -- 6 Eylül 2023; 10:45:35 >
  • Esnaf_TV kullanıcısına yanıt
    garanti servisine götürebilirsiniz kulaklıklarda sıkıntı olabilir. Sorun varsa değişim yapıyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • a_selim A kullanıcısına yanıt

    kulaklıkla sorun yokki hocam. coğu kişinin başına gelmiş. az cok belli zaten. bluetooth versiyonunda sorun var. sesde kesilme oluyor.


    sorun şu : yeni kulaklık yeni versiyon bluetooth , eski model telefon (s10 plus ,eski versiyon bluetooth




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esnaf_TV -- 6 Eylül 2023; 10:53:10 >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.