1) Avantajix sitesine giriş yapıyorsunuz ve ONLARIN BAĞLANTISINI KULLANARAK Samsung sitesine giriyorsunuz. 2) Normal bir şekilde alışveriş yapıyorsunuz. 3) 24 saat içinde Avatanjix'in sitesinde yaptığınız alışveriş yansıması lazım. Yansımazsa güzelce bir e-mail yazarsınız, yardımcı olurlar. EN ÖNEMLİ = Tarayıcınızda herhangi bir reklam engelleyici, antivirüs eklentisi falan olmasın. Mümkünse yeni kurulmuş bir Microsoft Edge ile alışveriş yapın. Buds 3 Pro iyi hoş da Buds 2 Pro daha güzel bence :) |
Galaxy Buds2 Pro [ANA KONU] ve diğer Buds ürünleri için de ... (3. sayfa)



-
-
Teşekkürler peki 24 saat içinde yansımadı diyelim. Ben bunu karşı taraf nasıl anlatıcam ? Mesela avantajix üzerinden girdiğimizi falan ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Onlar anlıyor. 24 saat çok oldu, 6 saat geçmeden hemen iletişime geçin.
Biraz saçma bir sistem.... Bir de para 90 gün sonra yatar haberiniz olsun.
-
Arkadaşlar sizce buds 3ün buds3 prodan çok eksiği var mı? Buds 2 kullanıyorum şuan. Buds 3'e geçmeyi düşünüyorum. Öneriniz ne olur?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Buds 3 pro bekleyen arkadaşlar 30 Ağustos'a kadar bekleyecek gibi görünüyor, 30 Ağustosa kadar tamamlanması bekleniyormuş.
-
Silikon kulaklık sevmediğim için buds 3 sipariş vermiştim hepsiburada'dan. Kulaklığımı bugün geldi. İlk izlenimlerime göre beğendim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Buds 2 den buds 3 e geçiyorum. Biraz önce amazondan satın alımı yaptım. 500 tl sepette indirim yapıyormuş. Farketmesem samsung shoptan pahalıya alacaktım. 100 tl de uygulamada satın alıma indirim yaptı. Buds 3 bana 4499 yerine 600 tl indirimle 3899 a geldi. 3 taksit de yaptım. Çok iyi oldu 😆😆 Samsung shop da taksit yapmak için kartları denerken amazonu son anda görüp uyguna getirmem iyi oldu. Kulaklıkta taksiti de kaldırmış galiba samsung. Rezillik gerçekten. Amazonun kalitesi her zaman kendini belli ediyor. Buds 2 den daha iyi görünüyor inşallah bundan da memnun kalırız :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bir sürü sorunu varmış. Boyası atıyor. Kutusuna kulaklıkların biri tam oturmuyor çıkık kalması. Kulakiçi aparatı değiştirirken çabuk yırtılması gibi ...
Toplatılıyor deniliyordu ... Ağustos sonu kargolanacak denilmişti .
Dikkatli olun ...
-
Sanıyorum Buds 3 pro dan bahsediyorsunuz. Buds 3 de kulakiçi aparat yok. Yani silikon aparat takılmıyor. Buds 3 pro daki bu sorun yüzünden ağustos sonu gibi kargolanacak, şuan lik samsung geri çekti. Benim buds 3 geldi. Şuanlık memnunum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ortak kulakiçi hariç bol. Dikkatlice inceleyin. Aman .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elimde Şubat 2024'de Amazondan alınma garantili Beyaz Buds2 Pro var. İlgilenen PM atabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shades99 -- 19 Ağustos 2024; 11:42:25 > -
Galaxy Buds3 Pro başlığı açılmıştır. Buradan bu kulaklığa dair yorumları paylaşırsak daha güzel olur. Şimdiden alan kişiler güle güle kullansın.
https://forum.donanimhaber.com/samsung-galaxy-buds3-pro--159386256
-
Başlık açılması güzel olmuş. Hayırlı olsun .
Link olarak görünmüyor rahat tıklamalı haline dönüştürdüm :
https://forum.donanimhaber.com/samsung-galaxy-buds3-pro--159386256
Burada da ( bence ) faydalı bazı uygulamalar var bilgiler orada da kullanılır bahsedilir.
-
Çok teşekkür ediyorum. Sağolunuz...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Buds 3 proda kulaklık şarjı kesti diye ikaz alıyorum kutuyu kapatınca reset işlemlerini yaptım ama değişen bir şey olmadı. Servise mi vermem gerek.
-
Merhaba bu ürüne uygun, kulak içi kısmına takılacak, kaliteli silikon veya hafızalı sünger vb ürün tavsiyesi olan var mı?
-
Bence cihaz değişmeli. Daha ilk alanlar kutusu ile kulaklıklar tam oturmuyor diye toplatılmıştı. Türkiye de anlaşılan toplatılma yok veya nüksetti.
Servise değişimi için gideceksiniz. Bunu şimdiden kendimce net te ifade ediyorum. Başka da bir ihtimal olursa servisin iş bilmezliği veya uyanıklığıdır derim ... Keza öyle bir red sorun yok filan da denilse başka servise gidilmelidir ama bu servislerin şirketleri de aynı olması başka şirketin servisine gidilsin.
Aksesuarlar grubuna girdiğinde aslında bir site var oraya kayıt ediliyor fatura vs belgesi oraya aktarılıyor. Sorun cihaz modeli giriliyor sonrasında da DRK ye kargo ile karşı ödemeli gönderiniz kargolanıyor. Kısa sürede de aksilik olmazsa yenisini yollatırlar... Kılıfta böyle bir nedeyim yaşadım sorun olmamıştı ..
-
İhtiyacım olmadı ama elbette bakılmalıdır belki de daha da iyisi vardır.
Deneyimlemedim ama şuradan alanların yorumlarına da bakılabilir :
www.amazon.com.tr
Üzgünüzhttps://www.amazon.com.tr/kulakl%C4%B1k-ucu-k%C3%B6p%C3%BCk/s?k=kulakl%C4%B1k+ucu+k%C3%B6p%C3%BCkDeneyimler de önemli ...
-
Teşekkürler. Aslında daha kaliteli derken bende alerji oluşturdu alternatif ürün deneyen varsa tavsiye almak istedim. Amazona bakmıştım, yabancı yorumalarda tavsiye edilenler gönderilmiyor görünüyor. Bazı ürün yorumlarında da bir süre sonra dağıldı vb. yazılanlar bulunuyor.
Kablolu kablosuz bir sürü kulakiçi ürün kullandım hiç sorun yaşamadım. Bu markanın ürünlerinde alerjik sorun yaşayan çok kişi görünüyor.
-
O zaman iş değişir. Ciddi ciddi araştırılmalıdır sağlık meselesi.
Buds2 Pro için mi ?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X