Şimdi Ara

Galaxy S3 AnaBoard Değişim Sorunu??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
1
Favori
400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    İnternetten 2 yıllık garantiyle aldığım Galaxy S3 telefonum kilitlenme sorunu yüzünden 4 kere servise gitti. 4 kere gittiği için yeni cihaz vermeleri gerekiyordu ancak anaboard değişikliği yapılıp geri yollandı.

    Yalnız sorun şu bildiğim kadarıyla anakart değişimi yapıldığı zaman cihazın imei numarasının değişmesi gerekiyor ancak benim ki aynı şu an. Bunların dediği anaboard değişimi ile anakart değişimi aynı şey mi?

    Tüketici hakları mahkemesine gitmem gerekir mi?



  • bence tüketici hakem heyetine git direk hiç ugrasma.
  • Peki anakart değişince imei numarası da değişiyor normalde değil mi?
  • sanmıyorum oyle bişey olacagını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cs.erdem

    Peki anakart değişince imei numarası da değişiyor normalde değil mi?

    Öyle olması lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cs.erdem

    Peki anakart değişince imei numarası da değişiyor normalde değil mi?

    Evet kesinlikle değişir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.