Şimdi Ara

Galaxy s5 ağda kayıtlı degil sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
9.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar merhaba , yeni s5 aldım , 2 hattim var vodafone U denedim ilk olarak sorunsuz çalışıyor , sonrasında Turkcell hattımı taktığımda şebekeyi secmiyo, arama yaptığımda ağda kayıtlı degil hatası veriyor, Turkcell hattı iPhone a feri taktığımda sikintisiz bir sekilde hat çalışıyor , yardımcı olabilirseniz cok sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • cihaz orjinal mi ?
  • Yurtdisindan aldim kaydettirdim , orjinal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde Avea hattım çalışmıyor. Vodafone sorunsuz.
  • Peki bir çözümü yok mu bunun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanma123

    Peki bir çözümü yok mu bunun

    Aslında 5-6 defa söküp söküp çıkarmıştım, o zaman çalıştı. Bende anlayamadım Avea eski hattım olduğu için üzerine pek düşmedim.
  • B'nde takip çıkardım 3-5 kez ama düzelmedi bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar başka bir turkcell hat ile denedim olmadı yine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yok mu çözümü dostlar
  • Mutlaka vardır ama araştırmak veya bilmek lazım. Telefonun özelliği çok, benim sesim karşı tarafa ara sıra gitmiyordu. Parazit azaltma diye bir şey varmış o açık kalmış. Onu kapattım sorun çözüldü.
  • Bende sorunu çözdüm arkadaşlara teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanma123

    Bende sorunu çözdüm arkadaşlara teşekkürler

    Nasıl çözdüğünü belirtirsen, google aramasından gelen arkadaşlar boş gitmesin. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanma123

    Bende sorunu çözdüm arkadaşlara teşekkürler

    Nasıl Çözdüğünü Anlatırmısn lütfen Bende aynı Sorunu Alıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: junk147

    quote:

    Orijinalden alıntı: donanma123

    Bende sorunu çözdüm arkadaşlara teşekkürler

    Nasıl Çözdüğünü Anlatırmısn lütfen Bende aynı Sorunu Alıyorum.

    bu sorunlar genelde imei kaynaklıdır. *#06# tuşlarayak telefonunun imei numarasını öğrenebilirsin .Bu numarayıda btk nın imei sorgulama ekranından bakıp akıbetini öğrenebilirisn
  • Cevap için teşekkür ederim benim verdiğim geç cevap içinse özür dilerim öncelikle samsung galaxy s5 telefonum Almanyadan geldi dediğin gibi adam klon imei atmış ama değiştiremiyoruz samsung serviside turcell serviside hatta doğu bank a götürdüm hiç biri derdime deva olamadı yazdırcam telefonu ama imei klon ne yapcağımı şaşırdım.
  • Ben format ata ata çözdüm, sıkıntılı bir durum o yüzden hat taşıma ve değiştirme meselesi çok sıkıntılı telefon tanımıyor yeni hat olduğunda,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar Allah rızası için bu sorunu çözecek kimse yokmu yaaa ?
  • Fabrika ayarlarına dönerek çözülmedi mi, telefon s5 mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Format Çözüm değil cihazın modem dosyasının değişmesi gerek.
  • Telefonu uçak moduna alıp kapatın. açıldığına tekrar uçak moduna alın biraz bekleyip uçak modunu kapatın eğer olmazsa telefonunuzun kernel ve modemini bulup flashlayın çözülmesi lazım :D
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.