Şimdi Ara

Galopper

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2001 Hundai Galopper v6 2.5 almak istiyorum
    kullanan arkadaşların yorumlarını almak istiyorum



  • kullanmadım 3.0(161 Hp) V6 test sonuçları
    Karoser, iç mekan
    Hyundai Gallpper 5 kapı 4714 mm'lik uzunluğu, 1785 mm'lik genişliği ve 1980 mm'lik yüksekliğiyle gerçekten büyük bir arazi aracı. Üç kapılı versiyondan 600 mm daha uzun olan 5 Kapı'nın dingil mesafesi 2695 mm (3 Kapı 2350 mm), Gallpper'ın köşeli hatlarıyla neredeyse arka cam kadar dik olan ön camı ve köşeli karoseri aslında eski bir araç olduğunu ele veriyor. Galloper'ın Mitsubishi Pajero'dan alınan kokpitinde değişiklik yapılmamış. Dik ön cam nedeniyle ileriye çok uzanmayan kokpitte bazı ergonomik hatalar bulunuyor. Motor, parformans Galloper'da Mitsubishi'den alınan silindir sırası başına üstten tek egsantrikli, çok noktadan enjeksiyonlu, silindir başına 2 supaplı V6 motor kullanılıyor. 3.0 litrelik motorun maksimum gücü 6000 d/d'de 161 HP/SAE (yaklaşık 143 HP/DIN), maksimum torkuysa 2500 d/d'de 24.5 kgm. 3.0 litrelik motor çok yeni bir teknolojiye sahip olmasa da gücünü çok düşük devirlerden itibaren hissettirmeye başlıyor. Normal şartlarda arkadan itişli olan Galloper uzun vites kolunun yanındaki ikinci bir kolla 4H ya da 4L, yani 4 tekerlekten çekişli hale getirilebiliyor. Dört tekerlekten çekiş sistemine geçildiğinde ön poryalar otomatik olarak kilitlendiğinden araçtan inmek gerekmiyor. Hızlanma testlerinde 0'dan 100 km/s hıza 12.9 saniyede ulaşan Galloper, asfalt ağırlıklı olmakla birlikte arazi kullanımının da bulunduğu test boyunca 100 km mesafede 14.1 litre yakıt tüketti. 92 litrelik yakıt deposuyla Galloper'ın menzili 609 km'ye ulaşıyor.
    Yürüyen aksam, kullanım
    Galloper'ın yükseklik ayarlı, dört kollu direksiyon simidi ele iyi otursa da hidrolik direksiyon siste minin turunun fazla olması rahatsız edici. Tam şasiye sahip olan Galloper'ın sert karakterli süspansiyonu darbeleri iyi filtre edemiyor ve kabine yansıtıyor. Çok derin olmayan çukurlarda yolcular bundan çok etkilenmiyor; ancak derince çukurlarda karoserden sesler gelebiliyor. Gallpoer dört tekerlekten çekiş sistemi, şasisi ve diferansiyel kilidiyle arazi şartlarına benzer birçok araçtan çok daha yatkın. Arazi şartlarında zorlanmadan ilerleyen Galloper uzun şasi ve asfalt ağırlıklı lastikler gibi dezavantajlara sahip. Konfordan çok güvenliğe yönelik sert süspansiyon sistemi aracın virajlarda yatmasını engelleyemiyor. ABS destekli fren sistemi aracı 100 km/s hızda 44 metrede durduruyor.

    0-100 km/s: 12.9 sn
    Max. hız: 167 km/s
    Test tüketimi 14.1 lt/100 km
    Depo kapasitesi 92 lt

    bunlar 3.0 litre sonuçları ama 2.5 litre de bence ocağa incir ağacı diker...




  • "bitli baklanın kör alıcısı bulunur" diye bir laf var...

    onu hatırlattın valla...

    gerçekten arazide işin var ve köşeli araçları seviyorsan, ikinci el turbo dizel land rover defender'larla neden ilgilenmiyorsun...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AlexdeLarge

    "bitli baklanın kör alıcısı bulunur" diye bir laf var...

    onu hatırlattın valla...

    gerçekten arazide işin var ve köşeli araçları seviyorsan, ikinci el turbo dizel land rover defender'larla neden ilgilenmiyorsun...


    Bencede. Galloper zaten üretimden kalkmış bir model ayrıca son sahibi olma ihtimalini de göze al...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 06JR530

    0-100 km/s: 12.9 sn
    Max. hız: 167 km/s
    Test tüketimi 14.1 lt/100 km
    Depo kapasitesi 92 lt

    bunlar 3.0 litre sonuçları ama 2.5 litre de bence ocağa incir ağacı diker...


    ohaa.. 14 litre

    92 litre depo.

    depoyu fullemeye gidince sanırım acaip tansiyonun yükselir.

    bu aracı alınca sürekli asabi ve sinirsel biri olarak bundan sonraki hayatınıza devam edebilirsiniz...
  • galopper benim bildigim Mitsubishinin eski pajero modeli.....
    ama ayni kalitede degil....turbo problemleri,motor ve sanziman problemlerinle karsi karsiya kalabilirsin...
    bence U-ZAK dur arkadas.......
    saygilar
  • bence uzak dur
  • galloper a ben de çok meraklıydım uzun süre araştırdım hatta elmas hyundai daki bir 2,5 dizele neredeyse pazarlığa oturacaktım ama satıldı..ben de hyundai kullanıyorum aracımı götürdüğüm serviste bakım ve parçasının problem olup olmayacağını sordum..pek problem çıkarmaz zannedeildiği kadar pahalı da değildir dediler..örnek bir kapı 90 milyon fiyat almıştım başka bir servisten..ayrıca mitsubishi servisleri de bakıyor bu araca altyapısı pajero olduğundan dolayı..ama parça bekleme problemi varmış..kolay arıza çıkaracak araçlar değiller özellikle düz viteslileri off road bölümüne bakabilirsin..arazide iyi araçlardır ama şehirde yorucu olabilir.. tutumamasından dolayı ikinci elde sorun olur. ben uzun zamandır gerçek arazi araçlarını takip ediyorum epey uzun süredir satılmayanlar var ama benim baktığım araçtaki, gibi 3 günde satılan da..özellikle dizel motorlar bu konuda şanslı..ama 3000 v6 motor da lpg ile gayet uygun tüketime sahip olabilir..işin aslı ben bu risklerden dolayı suzuki ye döndüm parça ve bakım sıkıntısı olmayan istediğin herşeyi temin edebileceğin bir araç..gezenbilir.com da bu konuyla ilgili benim açtığım bir başlık var..oradan yararlanabilirsin..iyi günler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: AlexdeLarge

    "bitli baklanın kör alıcısı bulunur" diye bir laf var...

    onu hatırlattın valla...

    gerçekten arazide işin var ve köşeli araçları seviyorsan, ikinci el turbo dizel land rover defender'larla neden ilgilenmiyorsun...


    Defender'i tek geçerim.
    Ondaki karizma hiç bir 4x4'te yok.
    Arazide bozuk yolda işi olanlar için bire bir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.