Merhaba arkadaşlar; şu an elimde arızalı, TeknoSA'dan almış olduğum, Casper marka, garantisi devam eden bir laptop'ım var. Nisan'dan beri sorununu çözmeye çalışıyorum; bugüne geldim, hala çözemedim. Sorunun geçmişini merak edenler geçen gün açtığım konuya bakabilirler:http://forum.donanimhab...72/f_//tm.htm#93738372. Sıkıntı, arıza gayet net ve bu kesinlikle benden kaynaklanmıyor ve de dediğim gibi garanti süresi devam ediyor. Şimdi; ben bu garanti belgesini kime karşı -Casper'a mı yoksa TeknoSA'ya mı karşı- nasıl kullanacağım? Bugün TeknoSA'ya götürüyorum laptop'ı, onlar da İstanbul'a yollayacaklar, 25-30 gün sonra elime ulaşır bilgisayar, bir ayım çöpe gidecek yani. Çözülürse ne ala, ama çözemezlerse ne olacak? Artık bende sabır falan kalmadı, sonu nereyse oraya kadar gideceğim bu işin. Ya çözecekler; çözemezlerse de ya aynı ürünün sıfırını ya da satın alma bedelini verecekler. Garanti belgesinin bir anlamı olmalı değil mi!
Dostum ben sana yardımcı olmaya çalışacağıım. Senden istediklerim şunlar
1 ) Bugüne kadar kaç kere servise verdin. Direk yetkili servis ve teknosa aracılığı ile hepsi beraber.
2 ) Bu gönderimlerinin kaçında parça değişikliği yapıldı.
3 ) Garantisi var demişsin. Cihazı alalı ne kadar oldu. 1 yıl doldu mu yoksa halen 1 nci yıldamısın.
4 ) Eğer parça değişikliği yapıldı ise veya yapılmamış olsada gönderim yaptığına dair servis forumlarını ve sana cihaz geri gönderildiğinde yapılan işlemlere dair forumları sakladın mı?
Bu soruların madde madde cevabını verirsen seni doğru şekilde yönlendirmeye çalışacağım.