Şimdi Ara

Garanti Konusunda Kararsızlık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selam;

    Ben 16 gb iphone 4'e sahibim. Cihaz yurtiçi garantili fakat genpa yada teleservice değil, db iletişim diye bir firma. (Sanırım paralel ithalat oluyor.) Cihazı Kipa'dan almıştım. Firmanın adı değişmiş, evo iletişim olmuş. Daha 9 ay oldu fakat Home tuşu ömrünü doldurdu. Çok fazla tutukluk yapıyor. Aradığımda cihazı kargoyla gönderebileceğimi, tuşu değiştireceklerini söylediler. Fakat bu konularda hiç bir bilgim yok. İzmir'de yaşıyorum, cihazı oraya göndermek yerine burada bir servise mi vermeliyim? (80-100 tl arası fiyat aldım) Yoksa garantiye göndermek en mantıklısı mı? Garantide orjinal parça mı takarlar cihaza? Bu konularda bilgisi olan varsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim. İlk kez başıma geliyor (paralel ithalat) ve kararsız kaldım.

    Teşekkürler



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.