Selamunaleyküm Arkadaşlar Garantiye gönderilen cihazlar genelde zamanından sonra gönderiliyor ve kullanıcılar madur ediliyor.Bende bu konuda madur edilmiş müşterilerden birisiyim.45 gün önce almış olduğum Nokia C6-01 telefonum nedenini bilmediğim bir sorundan dolayı ekranı karardı ve gelmedi.Ekrandaki yerleri bildiğim için telefonu açıp müzik falan dinleyebiliyordum.Bende garantiye 11.11.2011 Cuma günü telefonumu Tokat/Turhal'dan TELESERVİCE Samsun Bayisinegönderdik.Telefonu aldığım yere sorduğumda hemen kargoya verileceği söylendi bana 4 saatlik yol dedi hemen gider dedi. Telefonumu sürekli internet sitelerinin Cihaz Sorgulama linkinden takip ettim.Bugün almış olduğum bir caps.
Eskiden 30 iş günü olan garantiden dönme süresi kanunun değişmesi ile 20 iş gününe düştü.Teleservice internet sayfalarından 1 Ocak 2012 tarihine kadar Cumartesi günleride çalışacaklarını öğrendim.Capsta görüldüğü gibi 15.11.2011 saat 11:24'de kayıda alınmış.Ben 16.11.2011 günü'nü 1.gün olarak kabul ediyorum.
16.11.2011 --> 1.gün 17.11.2011 --> 2.gün . . . 30.11.2011 --> 13.gün . . . 08.11.2011 -->20.gün Perşembe günü garantinin son günü oluyor.
09.11.2011 Cuma günü ben Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne başvurcam.Büyük ihtimal ilk başta tamir edilen telefonu kakalamaya çalışacaklar.Sonra 0 telefonda bağlamaya çalışacaklar.Ben para yada 0 telefon istiyorum.
Paramı almak istesem kaç gün sürer ? 0 telefon almak istesem kaç gün sürer? İş Mahkemeye düşerse uzun sürermiş gibi geliyor.Acaba mahkemeye başvurmadan 0 telefon verirler mi ?
Üniversite okuyorum elimde bitane kırık telefon var sinirlenmemek elde değil.Arkadaşlar bana kesin ve yol gösterici bilgiler verirseniz çok sevinirim. İyi forumlar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme