Şimdi Ara

Garanti Şatları ve Kullnanıcı Hakları Konusunda. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
3.726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: FRED BAKER

    arkadaslar ben ekran kartımı fanı cok ses yapkığı ıcın mavı bılgısayara servıse verdım 20 gun sonra servısden urun onarıldı dıye
    mesaj geldı almaya gıttığımde ururnde sorun bulunamadı yazmıslar bende kartı almadan tekrar servıse servıse gıtmesını ıstedım
    ve daha dıkkatlı kontrol edılmesını ıstedım aradan 15 gun daha gectı 2 3 gun once kart onarıldı dıye mesaj yollamıslar bugun kartı teslım aldıgımda uzerındekı fanın eskı fan oldugunu farkettım bılgısayara taktım kartı eskısınden az bısey daha sessız calısıyodu
    buyuk ıhtımalle fana temızleyıcı sprey sıkıp gerı yolladılar

    benım tahmınımce bu kurt cok gecmeden yıne aynı sorunu tekrarlayacak bırdakı servıse verısımde aynı arızadan 3. kez servıse gıtmıs olacak

    sımdı benım bıldığıme gore urun aynı arızadan 3 farklı arızalardan 5 kez servıse gıttığınde değıstırılmesı veya ıade edılmesı soz konusu oluyor benım merak ettıgım sey ben 3. kere servıse verdığımde urunun ıadesini taleb edebılırmıyım yoksa 4 kere servıse gıttığındemı taleb edebılıyorum


    arkadaslar yukarda daha once sorunlarından bahsettığım kart tamamen bozuldu ben bu kartı garantıye verıcem buyuk ıhtımalle para ıadesı yada yenı bır kart vercekler

    ben para ıadesı ısteyecem bu kartı subat 2007 de mavı bılgısayar cukurambar subesınden almıstım

    bu noktada benım merak ettığım sey para ıadesınde paranın tamamını mı ıade edıyolar yoksa bır kısmını kesıyorlarmı

    hukuken olması gereken durum nedır paranın bır kısmının kesılmesımı yoksa tamamının ıade edılmesımı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRED BAKER -- 12 Kasım 2008; 21:20:55 >




  • ap
  • eger servise verdigin ürün yapılmayacak gibi ise
    1-o ürünün birebir aynısı ile degiştiriyorlar
    2-o ürün artık yoksa veya üretilmiyorsa bir üst model ile degiştirilir
    3-yada para iadesi alırsın (ama bazı MEŞUR firmalar[EXA mesela] şirket prosederünde para iadesi yok diyorlar ama tüketici yasası öyle demiyor !!)

    aşagıda yazan madde çok önemli mesela
    quote:

    Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatcı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

    bu koşulu türkiyede %99.5 firma yapmıyor yada kullanıcıların haberi yok bundan
    Mesela adam internet üzerinden para kazanıyor ve bilgisayarı bozuldu ve bilgisayarsız kalırsa çok büyük zarar edecek ,yukarda ki madde özellikle bu bakımdan düşünüldügünde mükemmel bir madde ama teknloji sattıgını idda eden firmalar ürün satana kadar 40 takla atarlar iş arızaya veya servise gelince maddeleri unuturlar adamlara söylediginde ise hangi birine geçici ürün tedarik ederiz derler kesin ,
    yukardaki maddeyi teknik servisçi arkdaşlara ve tanıdıgm pc tamircilerine soracam bakalım onların şirketi bu durumda müşterilere nasıl davranıyor?




  • hocam bır baska arkadasımın ekran kartıda benımkıyle aynı sorunu yapmıstı onun ekran kartı x1600 pro ıdı garantının dolmasına az bı zaman kalmıstı tamırı olmadığı ıcın ona 8600 gt kart verdıler bu olay 2 3 ay once oluyo

    ama asıl merak ettığım konu dıyelımki benım kartımı tamır edemedıklerınde dolayı ıade alıcaklar , ben urunu subat 2007 de satın aldım , sımdı benım kartımın
    parasını fatura tutarının tamamı seklınde mı odemelerı gerekıyor yoksa urun kullanılmıs bunun eskıme payı war diyerek kesntı yapıyorlar mı bunu merak edıyorum ben
  • up
  • quote:

    Orjinalden alıntı: FRED BAKER

    hocam bır baska arkadasımın ekran kartıda benımkıyle aynı sorunu yapmıstı onun ekran kartı x1600 pro ıdı garantının dolmasına az bı zaman kalmıstı tamırı olmadığı ıcın ona 8600 gt kart verdıler bu olay 2 3 ay once oluyo

    ama asıl merak ettığım konu dıyelımki benım kartımı tamır edemedıklerınde dolayı ıade alıcaklar , ben urunu subat 2007 de satın aldım , sımdı benım kartımın
    parasını fatura tutarının tamamı seklınde mı odemelerı gerekıyor yoksa urun kullanılmıs bunun eskıme payı war diyerek kesntı yapıyorlar mı bunu merak edıyorum ben


    üründen yararlanamadığınız düşünülecek olursa tamamını ödemeleri gerekli zaten yasa tamamını öder diyor garanti süresinde kullanılamaz duruma gelen kapsam içi ürünler için




  • Herkese ıyı aksamlar. Bılgınız varsa eger bana yardımcı olmanızı ıstıyorum ve sorumu soruyorum. Hp fırmasına bılgısayarımı 30Aralık2008 saat oglen 14:49 da teslım ettım ve elımde teslım belgem mevcut. bugun yanı 11Subat2009 saat 19:30 tarıhı ıtıbarıyle bana gerı donuldu ve bılgısayarınız onarılmıstır dıye bılgılendırme yapıldı. Bıldıgınız uzare cıhazın servıste kalabılecegı azamı sure 30 ıs gunudur ve bu sure gectıkten sora musterı malın ıadesını, yenısıyle degısımını veya ucretını gerı talep edebılır. benım sormak ıstedıgım soruya gelınce:
    30 ıs gunun baslangıc tarıhı yanı 1.gunu kabul edılcek gun teslım ettıgım tarıh olan 30Aralık mıdır? yoksa 1.gun takıp eden gun olarak yanı 31Aralık olarak mı alınır?
    Yardımcı olursanız sevınırım. herkese sımdıden tesekkurler...
  • ark.lar konu hortlamış olabılır...ınt.den tv sephası sparışı verdıım...ürunu begenmedık ıade edeceğim...

    koşulsuz ıade ıbaresı var zaten urunde 7 gun içinde..ups ile geldı urun...

    kargo ya benım mı göturmem gerekıyor urunu...yoksa onlar evden alıyor mu?...

    ıade durumunda kargo parası kıme ait oluyor....
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.