Şimdi Ara

Garanti Şatları ve Kullnanıcı Hakları Konusunda.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48
Cevap
0
Favori
3.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sizlere danışmak istediğim bir konu var bilgisi olan arkadaşlar bizleri bu konuda billgilendirirse çok memnun kalırız. Zira şanstan mıdır nedir bilemiyorum ama yıllardır teknik servislerler ile uğraşıp duruyorum ve muhakkak benim durumuma benze durumlar yaşayan arkadaşlar da vardır.

    Arkadaşlar servise verilen bir ürün için 30 iş günü dolduğuktan sonra beni bekletme hakları var mı yoksa ben 30. günün ardında kapıya dayanıp illa da ürünümü isterim ya da para mı diye gürültüyü koparabilir miyim? Bazı firmalar müşteriler tüketici haklarını bilmiyor diye kafalarına göre ahkam kesebiliyorlar. Bununla alakalı bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa ço iyi olur hatta bi üst konu açılabilir bence. Mesala bir şey dudum ama tam sonuç alamadım; ürün serviste 15 günden uzun kalacakas ürünün yerine geçici süre kullanmanız için size muadilini ürün gelene kadar vermek zorundalar falan diye ama servisie gitsek kimsenin dikkate almayacağını düşünüyorum.

    Ben P5Q3 Deluxe u 4 ağustosat garantiye verdim ama halen alamadım, değişim bekliyor diyorlar. Ama ben kart gelince iade edip ikinci el bi X38 almayı düşünüyorum ama satıcı firma iade alamayız dedi. Bu durumda bana ne öneririsiniz. Muhetemelen sıfır P5Q3 Deluxe gelecek, kart çok iyi bir kart ama bir türlü ısınamadım, ikinci defa değişiyor.

    Yardımalrınızı bekleriz..

    Şimdiden Teşekkürler.


    Arkadaşlar Bugün Erinmedim Ve Bu Konuda Daha Detaylı BilgiAlmak İçin Tüketici Mahkemesine Gittim.
    Kendi problemimle alakalı bilgi aldıktan sonra;

    4822 SAYILI KANUN İLE DEĞİŞİK 4077 SAYILI TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN

    adında bir kitapçık verdiler bana. Oarada konu ile alakalı olan kısmı aynen aktarıyorum.
    İşe yarayacağına inanıyorum. Mutlaka bilmediğimiz yerler vardır.



    Garanti BelgesiUygulama Esaslarına Dair Yönetmelik. (14.06.2003 tarih ve25138 Sayılı Resmi Gazatede Yayınlanan)
    Amaç
    Madde 1-.....
    ....
    ....
    ....

    Garanti ve Tamir Süresi
    Maddee 6-
    Garanti süresi malın tüketiciye teslim tarihinden sonrqa başlar ve en az iki yıl ve /veya ilişik listedeli ölçü birimi ile tesbit edilen değer kadardır.

    Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.

    malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birine bildirim tarihinden itibaran başlar.

    Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatcı-üretici veya ethalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZbrCED -- 8 Eylül 2008; 16:20:05 >







  • Garanti süresi 30 günü aştığı anda ürünün yenisini ya da fatura tutarında para iadesi isteme hakkın var ve satıcı da bunu sağlamak zorunda aksi taktirde tüketici mahkemesine başvurup bu hakkını kullanabilirsin.Heryerde 15 günden uzun tamir süreleri için geçici bir ürün veriyorlar mı bilmiyorum ama çoğu telefoncu bunu sağlıyor.Bilgisayar tarafında nasıldır tam olarak bilemeyeceğim...

    Kolay Gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VeliBaba42

    Garanti süresi 30 günü aştığı anda ürünün yenisini ya da fatura tutarında para iadesi isteme hakkın var ve satıcı da bunu sağlamak zorunda aksi taktirde tüketici mahkemesine başvurup bu hakkını kullanabilirsin.Heryerde 15 günden uzun tamir süreleri için geçici bir ürün veriyorlar mı bilmiyorum ama çoğu telefoncu bunu sağlıyor.Bilgisayar tarafında nasıldır tam olarak bilemeyeceğim...

    Kolay Gelsin
    30 iş günü ama onu unutma verdiğin tarihten itibaren 1 ay geçse bile kabul etmiyorlar. Haftasonları çıkarman gerekiyor. Eğer onlarıda hesapladıysan. Gerekeni biliyorsun ya yenisini verecek yada paranı iade edecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pardus34 -- 6 Eylül 2008; 22:45:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pardus34

    30 iş günü ama onu unutma verdiğin tarihten itibaren 1 ay geçse bile kabul etmiyorlar. Haftasonları çıkarman gerekiyor. Eğer onlarıda hesapladıysan. Gerekeni biliyorsun ya yenisini verecek yada paranı iade edecek.

    Alıntıları Göster
    Güzel bir konu. Tüketicilerin haklarını bilmesi önemli. Burada iyi bir paylaşım olursa ve konu üst konu yapılırsa iyi olur diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSH

    Güzel bir konu. Tüketicilerin haklarını bilmesi önemli. Burada iyi bir paylaşım olursa ve konu üst konu yapılırsa iyi olur diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ::ExtremE::

    Garanti süresi 30 günü aştığı anda ürünün yenisini ya da fatura tutarında para iadesi isteme hakkın var ve satıcı da bunu sağlamak zorunda aksi taktirde tüketici mahkemesine başvurup bu hakkını kullanabilirsin.Heryerde 15 günden uzun tamir süreleri için geçici bir ürün veriyorlar mı bilmiyorum ama çoğu telefoncu bunu sağlıyor.Bilgisayar tarafında nasıldır tam olarak bilemeyeceğim...

    Kolay Gelsin



    Hocam öncelikle sağolasın, ürünü 4 ağutosta verdim cuma itibarıyla 25 iş günü oldu, aftaya cuma 30 iş günü oluyor ama muhtemelen yetiştiremeyeceler. Ben de senin bu sözlerin üzerine cumartesi kapıya dayanır paramı isterim. Bir de yeni ürün ya da para iade arasında tercih hakkımız var mı? Fatura bedeli TL olarak mı yoksa döviz olarak mı hesaplanıyor ben alırken kur 1.23 idi şimdi 1.19 mesela.

    Ayrıca 30 iş günü dolduktan sonra derlerseki "bizde yeni ürün yok para iadesi de yapamayız." Biz tüketici mahkemesine başvurduk diyelim iki ay da onlar bekletmesin. O zaman kadar da X58 ler çıkar. Bizim kart iyice fiyat düşer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZbrCED

    quote:

    Orjinalden alıntı: ::ExtremE::

    Garanti süresi 30 günü aştığı anda ürünün yenisini ya da fatura tutarında para iadesi isteme hakkın var ve satıcı da bunu sağlamak zorunda aksi taktirde tüketici mahkemesine başvurup bu hakkını kullanabilirsin.Heryerde 15 günden uzun tamir süreleri için geçici bir ürün veriyorlar mı bilmiyorum ama çoğu telefoncu bunu sağlıyor.Bilgisayar tarafında nasıldır tam olarak bilemeyeceğim...

    Kolay Gelsin



    Hocam öncelikle sağolasın, ürünü 4 ağutosta verdim cuma itibarıyla 25 iş günü oldu, aftaya cuma 30 iş günü oluyor ama muhtemelen yetiştiremeyeceler. Ben de senin bu sözlerin üzerine cumartesi kapıya dayanır paramı isterim. Bir de yeni ürün ya da para iade arasında tercih hakkımız var mı? Fatura bedeli TL olarak mı yoksa döviz olarak mı hesaplanıyor ben alırken kur 1.23 idi şimdi 1.19 mesela.

    Ayrıca 30 iş günü dolduktan sonra derlerseki "bizde yeni ürün yok para iadesi de yapamayız." Biz tüketici mahkemesine başvurduk diyelim iki ay da onlar bekletmesin. O zaman kadar da X58 ler çıkar. Bizim kart iyice fiyat düşer.

    Alıntıları Göster
    bir de şöyle bir şey var

    satıcı firma diyor ki ürün bana geldiğinde değil, ithalatçı firmaya gönderdiğim tarihi ölçü alacaksınız diyor.

    Ben ürünü kargo etmişim çarşamba akşamı gitmiş, adam diyor çarşamba servis sabahı çıktı, bir daha ki çarşambaya kadar bekleyecek ürün. Haftada bir ithalatçı firmaya gidiyormuş

    buyrun burdan yakın

    Tüketici derneğine sordum, firmaya gittiği tarih diyor

    pazartesi ilçe tüketici kuruluna sorcam, en sağlam bilgi ordan olur


    yasal hakkımız varsa kullanalım, başka bir şey istemiyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aahastra

    bir de şöyle bir şey var

    satıcı firma diyor ki ürün bana geldiğinde değil, ithalatçı firmaya gönderdiğim tarihi ölçü alacaksınız diyor.

    Ben ürünü kargo etmişim çarşamba akşamı gitmiş, adam diyor çarşamba servis sabahı çıktı, bir daha ki çarşambaya kadar bekleyecek ürün. Haftada bir ithalatçı firmaya gidiyormuş

    buyrun burdan yakın

    Tüketici derneğine sordum, firmaya gittiği tarih diyor

    pazartesi ilçe tüketici kuruluna sorcam, en sağlam bilgi ordan olur


    yasal hakkımız varsa kullanalım, başka bir şey istemiyoruz

    Alıntıları Göster
    İyi o zaman biz ürünü satıcıya verelim o iki ay sonra ithalatçıya göndersi olur mu öyle şey, mahkeme delile bakar benim elimdeki arıza formunda ne yazıyorsa ona göre işlem yapmak zorunda olmalılar. Yoksa adam göndermez ürünü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZbrCED

    İyi o zaman biz ürünü satıcıya verelim o iki ay sonra ithalatçıya göndersi olur mu öyle şey, mahkeme delile bakar benim elimdeki arıza formunda ne yazıyorsa ona göre işlem yapmak zorunda olmalılar. Yoksa adam göndermez ürünü.

    Alıntıları Göster
    Garanti belgesinde yazanları adamın gö.üne sokarsın çok zıtlaşırsa xD
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64

    Garanti belgesinde yazanları adamın gö.üne sokarsın çok zıtlaşırsa xD

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: HaCKeRBoY64

    Garanti belgesinde yazanları adamın gö.üne sokarsın çok zıtlaşırsa xD


    Hocam senin ürün ne ve belgede ne yazıyor biz de aynısını yapalım işe yararsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZbrCED

    quote:

    Orjinalden alıntı: HaCKeRBoY64

    Garanti belgesinde yazanları adamın gö.üne sokarsın çok zıtlaşırsa xD


    Hocam senin ürün ne ve belgede ne yazıyor biz de aynısını yapalım işe yararsa.

    Alıntıları Göster
    Hepsinde aynısı yazar... Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır azami tamir süresi 30 iş günüdür tamir süresi malın en yakındaki servis, tedarikçi ya da hangisinden aldıysanız ona tesliminden itibaren başlar filan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64

    Hepsinde aynısı yazar... Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır azami tamir süresi 30 iş günüdür tamir süresi malın en yakındaki servis, tedarikçi ya da hangisinden aldıysanız ona tesliminden itibaren başlar filan...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar mahkeme süreci nasıl işliyor. Bildiğimiz mahkeme gibi değildir değil mi. Nasıl ve nerede başvuru yapıyoruz ve ne kadar sürede sonuçlanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZbrCED

    Arkadaşlar mahkeme süreci nasıl işliyor. Bildiğimiz mahkeme gibi değildir değil mi. Nasıl ve nerede başvuru yapıyoruz ve ne kadar sürede sonuçlanıyor.

    Alıntıları Göster
    Ben bi ara Nike'ı mahkemeye vermiştim babam ilgilendi ben bilmiyorum ama duruşma filan olmuyo bildiğim kadarıyla... malı bilirkişi incelio savunmalar isteniyo ve oy çokluğuyla karar veriliyo diye biliyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64

    Ben bi ara Nike'ı mahkemeye vermiştim babam ilgilendi ben bilmiyorum ama duruşma filan olmuyo bildiğim kadarıyla... malı bilirkişi incelio savunmalar isteniyo ve oy çokluğuyla karar veriliyo diye biliyorum...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar en başa tüketici kanundaki ilgili maddeyi koydum. Bu konuyu bence canlı tutalım, servisler haklarımızı kullanmamızı engellemek için senaryo yazıp duruyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZbrCED

    Arkadaşlar en başa tüketici kanundaki ilgili maddeyi koydum. Bu konuyu bence canlı tutalım, servisler haklarımızı kullanmamızı engellemek için senaryo yazıp duruyorlar.

    Alıntıları Göster
    guzel bır konu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZbrCED

    Arkadaşlar en başa tüketici kanundaki ilgili maddeyi koydum. Bu konuyu bence canlı tutalım, servisler haklarımızı kullanmamızı engellemek için senaryo yazıp duruyorlar.

    Alıntıları Göster
    bu kurallara keşke uyulsa ve uymayanlar uyarılsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet328

    bu kurallara keşke uyulsa ve uymayanlar uyarılsa

    Alıntıları Göster
    arkadaslar ben ekran kartımı fanı cok ses yapkığı ıcın mavı bılgısayara servıse verdım 20 gun sonra servısden urun onarıldı dıye
    mesaj geldı almaya gıttığımde ururnde sorun bulunamadı yazmıslar bende kartı almadan tekrar servıse servıse gıtmesını ıstedım
    ve daha dıkkatlı kontrol edılmesını ıstedım aradan 15 gun daha gectı 2 3 gun once kart onarıldı dıye mesaj yollamıslar bugun kartı teslım aldıgımda uzerındekı fanın eskı fan oldugunu farkettım bılgısayara taktım kartı eskısınden az bısey daha sessız calısıyodu
    buyuk ıhtımalle fana temızleyıcı sprey sıkıp gerı yolladılar

    benım tahmınımce bu kurt cok gecmeden yıne aynı sorunu tekrarlayacak bırdakı servıse verısımde aynı arızadan 3. kez servıse gıtmıs olacak

    sımdı benım bıldığıme gore urun aynı arızadan 3 farklı arızalardan 5 kez servıse gıttığınde değıstırılmesı veya ıade edılmesı soz konusu oluyor benım merak ettıgım sey ben 3. kere servıse verdığımde urunun ıadesini taleb edebılırmıyım yoksa 4 kere servıse gıttığındemı taleb edebılıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRED BAKER -- 9 Eylül 2008; 21:27:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRED BAKER

    arkadaslar ben ekran kartımı fanı cok ses yapkığı ıcın mavı bılgısayara servıse verdım 20 gun sonra servısden urun onarıldı dıye
    mesaj geldı almaya gıttığımde ururnde sorun bulunamadı yazmıslar bende kartı almadan tekrar servıse servıse gıtmesını ıstedım
    ve daha dıkkatlı kontrol edılmesını ıstedım aradan 15 gun daha gectı 2 3 gun once kart onarıldı dıye mesaj yollamıslar bugun kartı teslım aldıgımda uzerındekı fanın eskı fan oldugunu farkettım bılgısayara taktım kartı eskısınden az bısey daha sessız calısıyodu
    buyuk ıhtımalle fana temızleyıcı sprey sıkıp gerı yolladılar

    benım tahmınımce bu kurt cok gecmeden yıne aynı sorunu tekrarlayacak bırdakı servıse verısımde aynı arızadan 3. kez servıse gıtmıs olacak

    sımdı benım bıldığıme gore urun aynı arızadan 3 farklı arızalardan 5 kez servıse gıttığınde değıstırılmesı veya ıade edılmesı soz konusu oluyor benım merak ettıgım sey ben 3. kere servıse verdığımde urunun ıadesini taleb edebılırmıyım yoksa 4 kere servıse gıttığındemı taleb edebılıyorum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: FRED BAKER

    arkadaslar ben ekran kartımı fanı cok ses yapkığı ıcın mavı bılgısayara servıse verdım 20 gun sonra servısden urun onarıldı dıye
    mesaj geldı almaya gıttığımde ururnde sorun bulunamadı yazmıslar bende kartı almadan tekrar servıse servıse gıtmesını ıstedım
    ve daha dıkkatlı kontrol edılmesını ıstedım aradan 15 gun daha gectı 2 3 gun once kart onarıldı dıye mesaj yollamıslar bugun kartı teslım aldıgımda uzerındekı fanın eskı fan oldugunu farkettım bılgısayara taktım kartı eskısınden az bısey daha sessız calısıyodu
    buyuk ıhtımalle fana temızleyıcı sprey sıkıp gerı yolladılar

    benım tahmınımce bu kurt cok gecmeden yıne aynı sorunu tekrarlayacak bırdakı servıse verısımde aynı arızadan 3. kez servıse gıtmıs olacak

    sımdı benım bıldığıme gore urun aynı arızadan 3 farklı arızalardan 5 kez servıse gıttığınde değıstırılmesı veya ıade edılmesı soz konusu oluyor benım merak ettıgım sey ben 3. kere servıse verdığımde urunun ıadesini taleb edebılırmıyım yoksa 4 kere servıse gıttığındemı taleb edebılıyorum



    up




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRED BAKER

    quote:

    Orjinalden alıntı: FRED BAKER

    arkadaslar ben ekran kartımı fanı cok ses yapkığı ıcın mavı bılgısayara servıse verdım 20 gun sonra servısden urun onarıldı dıye
    mesaj geldı almaya gıttığımde ururnde sorun bulunamadı yazmıslar bende kartı almadan tekrar servıse servıse gıtmesını ıstedım
    ve daha dıkkatlı kontrol edılmesını ıstedım aradan 15 gun daha gectı 2 3 gun once kart onarıldı dıye mesaj yollamıslar bugun kartı teslım aldıgımda uzerındekı fanın eskı fan oldugunu farkettım bılgısayara taktım kartı eskısınden az bısey daha sessız calısıyodu
    buyuk ıhtımalle fana temızleyıcı sprey sıkıp gerı yolladılar

    benım tahmınımce bu kurt cok gecmeden yıne aynı sorunu tekrarlayacak bırdakı servıse verısımde aynı arızadan 3. kez servıse gıtmıs olacak

    sımdı benım bıldığıme gore urun aynı arızadan 3 farklı arızalardan 5 kez servıse gıttığınde değıstırılmesı veya ıade edılmesı soz konusu oluyor benım merak ettıgım sey ben 3. kere servıse verdığımde urunun ıadesini taleb edebılırmıyım yoksa 4 kere servıse gıttığındemı taleb edebılıyorum



    up

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: FRED BAKER


    quote:

    Orjinalden alıntı: FRED BAKER

    arkadaslar ben ekran kartımı fanı cok ses yapkığı ıcın mavı bılgısayara servıse verdım 20 gun sonra servısden urun onarıldı dıye
    mesaj geldı almaya gıttığımde ururnde sorun bulunamadı yazmıslar bende kartı almadan tekrar servıse servıse gıtmesını ıstedım
    ve daha dıkkatlı kontrol edılmesını ıstedım aradan 15 gun daha gectı 2 3 gun once kart onarıldı dıye mesaj yollamıslar bugun kartı teslım aldıgımda uzerındekı fanın eskı fan oldugunu farkettım bılgısayara taktım kartı eskısınden az bısey daha sessız calısıyodu
    buyuk ıhtımalle fana temızleyıcı sprey sıkıp gerı yolladılar

    benım tahmınımce bu kurt cok gecmeden yıne aynı sorunu tekrarlayacak bırdakı servıse verısımde aynı arızadan 3. kez servıse gıtmıs olacak

    sımdı benım bıldığıme gore urun aynı arızadan 3 farklı arızalardan 5 kez servıse gıttığınde değıstırılmesı veya ıade edılmesı soz konusu oluyor benım merak ettıgım sey ben 3. kere servıse verdığımde urunun ıadesini taleb edebılırmıyım yoksa 4 kere servıse gıttığındemı taleb edebılıyorum



    up



    aynı arızadan 3kez rapor tutulursa ve tutan yetkili teknik servis ise buna istinaden değişim hakkı kazanırsınız.
    ama sorun olmadığını belirtirlerse ve sizde onkere bile gönderirseniz bu hakka sahip olamassınız.tüketici mahkemesine giderek hakem heyeti için basvuru yapabilirsiniz.

    30iş günüde 35 günle 42 gün arasında servisin haftasonu çalışmasına göre değişiyor sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: see1000

    quote:

    Orjinalden alıntı: FRED BAKER


    quote:

    Orjinalden alıntı: FRED BAKER

    arkadaslar ben ekran kartımı fanı cok ses yapkığı ıcın mavı bılgısayara servıse verdım 20 gun sonra servısden urun onarıldı dıye
    mesaj geldı almaya gıttığımde ururnde sorun bulunamadı yazmıslar bende kartı almadan tekrar servıse servıse gıtmesını ıstedım
    ve daha dıkkatlı kontrol edılmesını ıstedım aradan 15 gun daha gectı 2 3 gun once kart onarıldı dıye mesaj yollamıslar bugun kartı teslım aldıgımda uzerındekı fanın eskı fan oldugunu farkettım bılgısayara taktım kartı eskısınden az bısey daha sessız calısıyodu
    buyuk ıhtımalle fana temızleyıcı sprey sıkıp gerı yolladılar

    benım tahmınımce bu kurt cok gecmeden yıne aynı sorunu tekrarlayacak bırdakı servıse verısımde aynı arızadan 3. kez servıse gıtmıs olacak

    sımdı benım bıldığıme gore urun aynı arızadan 3 farklı arızalardan 5 kez servıse gıttığınde değıstırılmesı veya ıade edılmesı soz konusu oluyor benım merak ettıgım sey ben 3. kere servıse verdığımde urunun ıadesini taleb edebılırmıyım yoksa 4 kere servıse gıttığındemı taleb edebılıyorum



    up



    aynı arızadan 3kez rapor tutulursa ve tutan yetkili teknik servis ise buna istinaden değişim hakkı kazanırsınız.
    ama sorun olmadığını belirtirlerse ve sizde onkere bile gönderirseniz bu hakka sahip olamassınız.tüketici mahkemesine giderek hakem heyeti için basvuru yapabilirsiniz.

    30iş günüde 35 günle 42 gün arasında servisin haftasonu çalışmasına göre değişiyor sanırım.

    Alıntıları Göster
    servisteki 30iş günlük süre sizin ürününüzün ilgili servise ulaştığı anda baslar.
    yani misal asus bir anakartınız varsa bu anakart çizgi elektroniğe ulaştığında baslar.(2008 hazirandan itibaren asus anakartlara çizgi elektronik bakıyor bildiğim kadarıyla)

    yada hp bir notebook hp servisine(yada yetkili teknik servisine ulaştığında) servis süresi baslar.

    siz ürünü diyelimki vatan bimeks vs. satıcı bir firmadan aldığınız ve sorunla karşılaştınız.siz aldığınız yere götürdüğünüzde değil ilgili servis firmasına ürün gittiğinde süre baslar.

    bu konuyu sizin takip etmeniz gerekir.bütün büyük firmalrda internet üzerinden arızalı ürün takibi mevcut.
    sizin yapacağınız ürünü verdiğin yerden ilgili firmayı ve ilgili takip numarasını istememiz.böylece ürününüzün ne zaman servise kayyıt alındığını ve ne durumda olduğunu öğrenebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: see1000

    servisteki 30iş günlük süre sizin ürününüzün ilgili servise ulaştığı anda baslar.
    yani misal asus bir anakartınız varsa bu anakart çizgi elektroniğe ulaştığında baslar.(2008 hazirandan itibaren asus anakartlara çizgi elektronik bakıyor bildiğim kadarıyla)

    yada hp bir notebook hp servisine(yada yetkili teknik servisine ulaştığında) servis süresi baslar.

    siz ürünü diyelimki vatan bimeks vs. satıcı bir firmadan aldığınız ve sorunla karşılaştınız.siz aldığınız yere götürdüğünüzde değil ilgili servis firmasına ürün gittiğinde süre baslar.

    bu konuyu sizin takip etmeniz gerekir.bütün büyük firmalrda internet üzerinden arızalı ürün takibi mevcut.
    sizin yapacağınız ürünü verdiğin yerden ilgili firmayı ve ilgili takip numarasını istememiz.böylece ürününüzün ne zaman servise kayyıt alındığını ve ne durumda olduğunu öğrenebilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: see1000

    servisteki 30iş günlük süre sizin ürününüzün ilgili servise ulaştığı anda baslar.
    yani misal asus bir anakartınız varsa bu anakart çizgi elektroniğe ulaştığında baslar.(2008 hazirandan itibaren asus anakartlara çizgi elektronik bakıyor bildiğim kadarıyla)

    yada hp bir notebook hp servisine(yada yetkili teknik servisine ulaştığında) servis süresi baslar.

    siz ürünü diyelimki vatan bimeks vs. satıcı bir firmadan aldığınız ve sorunla karşılaştınız.siz aldığınız yere götürdüğünüzde değil ilgili servis firmasına ürün gittiğinde süre baslar.

    bu konuyu sizin takip etmeniz gerekir.bütün büyük firmalrda internet üzerinden arızalı ürün takibi mevcut.
    sizin yapacağınız ürünü verdiğin yerden ilgili firmayı ve ilgili takip numarasını istememiz.böylece ürününüzün ne zaman servise kayyıt alındığını ve ne durumda olduğunu öğrenebilirsiniz.



    arkadaşım neye göre konuşuyorsun,


    Ben ilçe hakem heyetine sordum bunu, firmaya gittiği tarih diyor. Hatta dedi 30 gün içinde ürün gelmezse bize başvurun, o kadar yani.


    Bir de arkadaşlar 30 iş gününe kafam takıldı. Türkiyede firmaların çoğu cumartesi çalışıyor. Hatta bilgisayar piyasasını düşünecek olursa pazar günü de aktif.

    Yani 30 iş günü derken sadece hafta içini ölçü alırsak bu sefer 35-40 günü buluyor.

    Oldu mu şimdi 1,5 ay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aahastra -- 12 Eylül 2008; 16:05:16 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.