Şimdi Ara

GARANTİ SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2013 elegance civic sahibiyim. Cam suyu fıskıyesinin sağ tarafı durup dururken bozuldu. Servise gittim garantiye girmez dediler. Honda türkiyeyi aradım aynı şeyi onlar da söyledi. E kardeşim madem hiçbir b.. garantiye girmeyecekse servislere sürekli para bayilmanin mantığı nedir. Benimle aynı sorunu yaşayıp çözüm bulan arkadaşım var mı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Honda garantisi sözde sadece ne servis nede honda türkiye hiç birşeyi garantiye sokma taraftarı değil herşey kullanıcı hatası 10000 bakım aralığı servis pahalılığı da cabası ben senede 20000 yapıyorum iki servis 1000 TL fazla sevise vericem ve af edersiniz ....bir silecek fiskiyesini değiştirmiycek honda garantisi nerde işliyor biliyormusunuz anahtardaki ablem soyulmuşşa kapı kolları soyulmuşşa ......ıvır zıvır işlerde ucuz diye lpgli ekonomik araba alıcaz tasarrufumuzu servise vericez dizelden bile uçuk servis fiyatları boş verin garantiyi dışarda 3/1 fiyatı bakım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiskiye dediginiz nedir ki..

    Ben İki kere sag sol hoparloru degistirdim garantiden ki pahali parcalar..Patlak diye degistirttim..

    Fiskiye daha ucuzdur enteresan..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cam suyu yerine normal su kullanmışsanız fıskiyelerde kireçlenme yapacaktır ve fıskiyeyi tıkayacaktır. garantiye girmemesi normal.

    imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Patch -- 23 Eylül 2015; 12:31:05 >
  • Garanti dedikleri şey, 6 yıl boyunca servise mahkum kalıp kazıklanmaktan başka bir şeye yaramıyor
  • caucass kullanıcısına yanıt
    otomatik şanzımanlı bir araç sahibi olup, şanzıman arızasından dolayı değişim gerektiğinde garantinin anlamını anlardınız.

    ha bu sorun milyonda bir çıkar o ayrı ama özellikle honda'yı garanti kapsamında değişimi yaptıkları şeyler konusunda yargılamak haksızlık olur. bariz kullanıcı hatası olmadığı müddetçe değişimlerde sıkıntı olmuyor.
  • Otm. vitesi çok rezil kullanıyorum
    Olmadık yerlerde, olmadık hızlarda , otm vitesi boşa atıp, sonra çok yüksek hızlarda bile tekrar "D" ye alıyorum,
    bu kötü alışkanlığıma rağmen çook uzun yıllardır hiç bir arızayla karşılaşmadım
    ama daha 30 binde ön diskler yamuldu, garantiye sokmadılar, kullanıcı hatası dediler, akü öldü, sarf malzemesi dediler
    bu garanti olayının adından bile nefret ettim
  • değiştirilmediğinden dolayı haklısınız;fakat bunlar garanti kılavuzunda da belirtilen maddeler.

    fren diski, akü, süspansiyon elemanları, tekerlek, ampul, silecekler vs aşınmaya maruz kalan parçalar garanti kapsamı dışındadır. değiştirilmesi müşteri memnuniyeti için veya servislerin üreticiye (Honda için Honda Türkiye A.Ş.) sorun hakkında yazdıkları ve destek dökümanlarının (foto, video vs) sırasıyla servis teknikerleri, mühendisleri ve gerektiği durumda müdürü tarafından incelenip, sorun çok büyükse fabrikadaki diğer alan müdürlerinin de katılımıyla ortak karar verilip değişimi ücretsiz yapılabilmektedir; fakat bu tip değişimler kronik sorunlarda veya parça ile alakalı sorunlarda yapılır ki bu tip sorunlar genelde ilk 90 gün ila ilk 10000 km içerisinde çıkar.

    değerlendirmeniz için bir kaç firmanın garanti koşullarını aşağıdaki linkte bulabilirsiniz.

    Honda

    VW

    Fiat




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.