Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.137
Cevap
33
Favori
241.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • baya güzel bir haber
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Anladığım kadarıyla sendeki sorun 20 iş günlük servis süresinin geçmesiyle ilgili değil.
    Kullanıcı hatası nedeniyle bir parçanın değişiminde/tamir edilmesinde servis fatura kesip ücret talep eder.
    Senin tamirin ücretsiz yapıldı ise zaten kullanıcı hatası kapsamına alınmamış demektir...

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    Teşekkürler bir sorum daha olacak.. Ben tüketici haklarına gitmeden önce mağazayı aradım ve tuş takımının tamir edildiğini öğrendim fakat benim kötü kullanımıma dahil olan bir yer değil burası yani raporda kullanıcı hatasına dahil değil.. Heyet lehime karar verir mi? Galiba servisten onarım raporunu alıp kaymakamlığa götürmem gerekiyor ya da bilir kişi onlardan ister mi raporu? Bana x yeri tamir oldu deyip haklı çıkmak için z yeri yapıldı yazabilirler mi?



    20 günü geçti.. Fakat tüketici haklarındaki görevli dedi diye aklımda soru işareti kaldı..

    @sungur 13: Faturayı ve servise verdiğim tarihin bulunduğu evrakı teslim ettim.. Firma bana daha düşük kalitede yeni ürün talep etti fakat davranışları beni memnun etmediğinden telefonumu açmıyorum.. Verdiğiniz cevap için çok teşekkürler umarım lehime sonuçlanır




  • süreç ile ilgili bizi de haberdar ediniz...
  • Menteşe sorunlu Lenovo marka laptop bilgisayarımı Vatanbilgisayar servisine teslim ettim=21.01.2012
    Laptop bilgisayarın Lenovo teknik servisine ulaştırıldığı (iddia edilen) tarih=01.02.2012
    Bugün=23.02.2012
    Şimdi bu durumda ürünün garantisi hamgi tarihte başlar?
    Dışarıdan bir müdahale ve iz bulunmayan ürünün menteşe hatasının kullanıcı hatası olduğu iddia edilirse,
    servisin onarım ücreti onayı için beklemesi garantili cihazın tamir sürecini nasıl etkiler?
  • Benim de bir sorum var ancak durum biraz daha karışık sanırım. 23 Ocak'ta servise verdiğim hp laptop 23 Şubat olmasına rağmen tamir edilmedi, hala yurtdışından parça bekliyorlarmış. Anladığım kadarıyla yeni ürün alma hakkım var ancak benim bütün bilgilerim servise verdiğim bilgisayarda idi. Dosyalarımın çoğunun da yedeği yok. Yeni bilgisayar talebiyle birlikte verdiğim bilgisayardaki bilgilerimi de talep edebiliyor muyum acaba? Aradığım TUKODER numaralarından kimseye ulaşamadım maalesef, buradan bilen birisi cevap verebilir ya da bir yere yönlendirebilirse çok sevinirim. Çok teşekkürler şimdiden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: monte13

    Benim de bir sorum var ancak durum biraz daha karışık sanırım. 23 Ocak'ta servise verdiğim hp laptop 23 Şubat olmasına rağmen tamir edilmedi, hala yurtdışından parça bekliyorlarmış. Anladığım kadarıyla yeni ürün alma hakkım var ancak benim bütün bilgilerim servise verdiğim bilgisayarda idi. Dosyalarımın çoğunun da yedeği yok. Yeni bilgisayar talebiyle birlikte verdiğim bilgisayardaki bilgilerimi de talep edebiliyor muyum acaba? Aradığım TUKODER numaralarından kimseye ulaşamadım maalesef, buradan bilen birisi cevap verebilir ya da bir yere yönlendirebilirse çok sevinirim. Çok teşekkürler şimdiden.

    bilgisayari verirken.bilgilerinizin depolanmasin taleb edebiliyorsunuz.bunu.biliyorum

    yeni bilgisayariniz kargoyla gonderikecek. operatorunuzle konusup yeni bilgisayarin servise kargolanmasini bilgilerinizin yeni bilgisatara aktarildiktan sonra size gelmesini saglayabilirsiniz




  • Arkadaşlar benim tel 22 iş günü oldu ancak aradığımda bana 18 oldu dedi ve cumartesi dahil değildir dedi.Biz cumartesi pazar çalışmıyoruz dedi.Cumartesi iş gününe dahil olmuyormu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quartx -- 27 Şubat 2012; 17:27:57 >
  • Hangi servismiş bu uyanıklar....? Maddenin yeni hali aşağıda, gayet açık ve net....


    MADDE 1 – 14/6/2003 tarihli ve 25138 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 4 üncü maddesinin birinci fıkrasına aşağıdaki (k) bendi eklenmiştir.

    “k) İş Günü: Ulusal, resmî ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini,”

    quote:

    Orijinalden alıntı: quartx

    Arkadaşlar benim tel 22 iş günü oldu ancak aradığımda bana 18 oldu dedi ve cumartesi dahil değildir dedi.Biz cumartesi pazar çalışmıyoruz dedi.Cumartesi iş gününe dahil olmuyormu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Hangi servismiş bu uyanıklar....? Maddenin yeni hali aşağıda, gayet açık ve net....


    MADDE 1 – 14/6/2003 tarihli ve 25138 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 4 üncü maddesinin birinci fıkrasına aşağıdaki (k) bendi eklenmiştir.

    “k) İş Günü: Ulusal, resmî ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini,”

    quote:

    Orijinalden alıntı: quartx

    Arkadaşlar benim tel 22 iş günü oldu ancak aradığımda bana 18 oldu dedi ve cumartesi dahil değildir dedi.Biz cumartesi pazar çalışmıyoruz dedi.Cumartesi iş gününe dahil olmuyormu?



    Androidtelefonları.com diye bi sisteden aldım keşke almaz olaydım ama peşini bırakmıyacağım.




  • Paralel ithalat ürünü olabilir, biz tüketici haklarını, ilgili maddeleri falan takmayız demek istemişler anladığım kadarıyla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Paralel ithalat ürünü olabilir, biz tüketici haklarını, ilgili maddeleri falan takmayız demek istemişler anladığım kadarıyla...

    gokmay kardeş evet ürün paralel ithalat ben şimdi nereye başvurayım.
  • 1450 lira ürün fiyatı, ilçe hakem heyetine başvurularda fiyat sınırı varmış.
  • Umarım sorunun çözülür ama, paralel ithalatta buna benzer her zaman sıkıntılar yaşanıyor. Karşındaki muhatabın şahıs firması veya şahıs şirketi olunca müşteriyi istediği gibi parmağında oynatıyor. Bir çok konuda dile getiriyorum fırsat buldukça, paralel uzak durun diye...

    Limit ne olursa olsun, bağlı bulunduğun TSHH'ne gidip sorununu anlatırsan, mutlaka seni yönlendireceklerdir...



    quote:

    Orijinalden alıntı: quartx

    gokmay kardeş evet ürün paralel ithalat ben şimdi nereye başvurayım.



    quote:

    Orijinalden alıntı: quartx

    1450 lira ürün fiyatı, ilçe hakem heyetine başvurularda fiyat sınırı varmış.




  • arkadaslar hp marka laptopumu fan arızalı diye antalya yetkılı servisine verdim (servis formunda fan arızalı menteşe kırık yazıyor) 04.02.2012 cumartesi günü. ancak 16.02.2012 tarhinde aradığımda bana klavye arızası oldugunu soyleyip para istemisler 16 subattan önce, tabi antalya subesini aramıslar onlarda bana bilgi vermedi. o gun ben müsteri hizmetlerine laptopun sadece fanın yapılmasını ıstedım garantı kapsamındakı olanları. ama 01.03.2012 oldu hala aradığım zaman sizden ücretin onayı bekleniyor diyor.sizce mahkemeye basvursam sonuç ne olur. tesekkürler...
  • Merhaba arkadaşlar
    Konu başlığı dikkatimi çekti.Bu konuda sizlere yardımcı olmak isterim.Şu an ben bu durumdan madur olduğum için sizleri bilgilendirmek isterim.Yalnız yazdıklarınız bu kadar basit ve kolay değil bunu belirteyim.Ben kendi başımdan geçenleri anlatayım siz ona göre sorularınız yanıtını bulun.Eğer bir sorunuz olursa cevaplayabilirim.

    Ben 11.15.2011 tarihinde telefonumu TELESERVİCE ismindeki garanti firmasına gönderdim.4 gün sonra yani 15.11.2011 tarihinde sitelerinde ''Cihazımın Durumu'' başlığı altında kayıt altına alındı telefonum.Üniversite öğrencisi olduğum için telefona acil ihtiyacım olduğunu belirttiğim e-postaları günde 2-3 kez attım tam 20 gün boyunca.Hiç bir şekilde dönmediler.21'inci iş günü direk Tüketici Haklarına başvurdum.Tüketici hakları 35 gün sonra bana kararını bildiren belgeyi PTT ile gönderdi ve ne tesadüftür ki posta gelmeden 1 gün önce telefonum yapılmış olarak gelmişti.Telefonumu almadım ve 0 cihazımın gelmesi için bana gönderilen belgede yazan ''15 gün içersinde alınan karara tarafların itiraz hakkı vardır'' ibaresinin verdiği 15 günün dolmasını bekledim.Günler su gibi akıp geçti ve karara itiraz için verilen süre doldu.

    Şu an karara itiraz etme süresinin bitmesinin üzerinden tam 1 ay geçmiş durumda ve ne arayan var ne soran var.Geçtiğimiz pazartesi günü son kez telefonumu aldığım yere gittim ve cihazımın gelip gelmediğini sordum.Bana olumsuz cevap verince bende icra müdürlüğüne gideceğimi söyleyince TELESERVİCE Genel Müdürlüğünü aradılar ve bir belge faxladılar hemen.Belgeyi imzalamamız halinde cihazın 3 gün içerisinde gönderileceğini söylediler.Belge içeriğinden aklımda kalanlar ;

    '' .... Marka ürünü Teleservice'den aldım ve bütün haklarımdan vazgeçtim.Cihazımdan memnunum ve bütün davamdan çekiliyorum... ''

    Bu yazıyı görünce deliye döndüm ve Nasrettin Hoca misali ''Sol elime cihazı koy,bende sağ elimle belgeyi imzalayayım'' dedim.Doğru ilçemizde bulunan İcra Müdürlüğüne başvurdum.Bugün yani 01.03.2012 Perşembe günü icra günü olduğunu söyledi.Şu an ne olduğu hakkında hiçbir bilgim yok.Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğim.


    Cihazlarını Teleservice'ye kaptıranlara yardımcı olmak ve bu konuda bilgi sahibi olanlara destek olmak için Facebook'ta sayfa açtım.Beğenerek destek ve olanlardan haberdar olabilirsiniz.

    Teleservice Madurları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LVND -- 1 Mart 2012; 13:16:35 >




  • "a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması"

    Yukarıdaki yazıda kafama takılan bir şey var. Diyelim ki aynı yıl içinde 4 defa farklı farklı arıza verdi. Bu, değişim veya iade için yeterli değil mi? 'bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması' diyor. Yani şunu mu demek istiyor, dört defa arıza vermesi yetmiyor. Bu yoruma açık bir madde. Fikri olan var mı?
  • Evet maddenin sonundaki o ifade tüketiciyi zor durumda bırakacak cinsten...
  •  GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN..

    Yapılan tüm işlemler sonucu icra biraz süre istedi galiba pazartesi gününe kadar halledecekler.Eğer olumsuz bir şey olursa tazminat davası açacağım.Teleservice Türkiye Cumhuriyeti Yasası'nın açıklarını kullanarak resmen telefonuma el koydu ve tüketici haklarının kararını önemsemiyor !..
  • teleserviciye telefon verdim ama 20 gün dolmak üzere hala yedek parça beklemekte diyor.
    benim sıkıntım şu. telefonu vodafone 2 yıl taahhütü ile aldım. yani 55 tl ayda ödüyorum bu yüzden ayda 1 tl ödeme yapıyorum. yani fiyatı 24 tl ye geliyor.
    simdi 20 gün dolunca hakem heyetine gideceğim. 24 tl iade kararı çıksa bir işime yaramaz. çünkü taahhüt karsılığı telefona ödediğim meblağ 1200 tl. ne yapmalıyım.
  • müşteri hizmetlerini aradım tam 53 dakika beklettiler. 20 dakikası 1. sırada geçti. ama ulaşamadım. rezalet.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.