Şimdi Ara

garantiden 21. is gunu gelen pc

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar pc mi 1 ekimde garantiye verdim hala bana geri donmedi fakat buyuk ihtimal yarin servis bana teslim etmeye calisacak(yarin yani 1 kasim 21.is gunu oluyor)

    Simdi ne yapmaliyim para iadesi almak icin


    Dilekce verdikten sonra pcyi almalimiyim yoksa almamalimiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Evet 20 iş günü dolduğu için istersen para iadesi , istersen aynı ürünün yenisi veya bir üst modeli ile değişim yapabilirsin. Elindeki teknik servis raporunu kaybetme. Bir dilekçe yaz ister satıcıya istersen casper a . 20 iş gününün geçtiğini ve ilgili yasa gereği hangi hakkını kullanmak istiyorsan o hakkından yararlanmak istediğin eğer 7 iş günü içerisinde isteğin yerine getirilmez ise önce tüketici hakem heyetine başvurup delil niteliğinde karar çıkardıktan sonra gerekirse tüketici mahkemesine başvuracağını ve bu dilekçenin onlara ulaştığı tarihten itibaren yasal faizi ile parayı tahsil edeceğini söyle. Bu dilekçeyi iadeli tahhütlü olarak postala onlara ve gönderim belgeni sakla ve beklemeye geç. Eğer 7 iş günü içerisinde sana bilgi gelmezse dediğim yolları izle. Sonunda o dikekçeyi postaladığın günden itibaren yasal faizi ile birlikte tüm paranı geri alırsın. İçin rahat olsun yasa senden yana.

    Edit: pc yi onlardan alma eğer günü geçtiyse. Alırsan kabul etmiş olursun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turn table -- 3 Kasım 2013; 11:13:56 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba bende 9 ekimde verdim bilgisayarı ayın 30 unda aradıgımda 14 gun olmustu bugun aradım dedıkı 16 gun olmuş. Bastım kalayı. 29 ekim girdi araya tatil benim yasal iş günü ne zaman doluyor bugun doldu diye hesaplıyorum. Bu durumda ne yapmam lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rock_starr -- 4 Kasım 2013; 11:47:49 >
  • Bilgisayarın markası casper ürünü teknosaya verdim dilekçe yazmam gerekiyormuş dilekçeyi caspera mı teknosaya mı yazacagım çünkü teknoasisti arayıp bilgi alıyorum dilekçeyi casper yetkili servise yazacaksam nasıl göndereceğim posta yoluyla olur mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rock_starr -- 4 Kasım 2013; 11:53:05 >
  • Dostum sen satıcı ile muhattap olacaksın. Ödemeyi nereye yaptıysan oraya yaz dilekçeni. Pazar ve resmi tatil günlerini sayma onun dışında kalan günler iş günüdür. 20 gün doldu ise yukarıda belirttiğim gibi dilekçeyi yaz iadeli tahhütlü gönder sonra beklemeye geç. Sen casper ile muhattap olmak zorunda değilsin. Senin muhattabın satıcıdır. Baktın zorluk çıkarıyorlar hiç düşünme ver tüketici mahkemesine gitsin çok çok 5 tl pul parası verir 3 ay beklersin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben veremedim tüketici mahkemesine mesela :S 1100 tl den fazla ise bilgisayarın dava açman gerekiiyor açmak içinde sende 180-280 tl arası para istiyorlar :S

    kazancağından eminsen ve paran varsa direk dava aç

    kazanınca tüm faturaları karşı tarafa ödetirsin
  • Dostum tuketici mahkemeleri para almaz. Bunu unutmayin. Sizden talep edilen o para muhtemelen bilirkisi veya bir takim giderler icin talep edilmistir ve dava sonunda kullanilan kismi haric geri kalani iade ediliyor. Oyle bir durum yok ama diyelim ki 1000 tl istedi mahkeme sizden eee vermeyecek misiniz zaten kazanacaginiz belli. Gozunuzu korkutmayin. Daha oncede belirttim eger supheniz var ise gidin tuketici hakem heyeti ile gorusun ve "delil" niteliginde baglayici olmayan karar cikarttirin. Eger tuketici hakem heyeti sizi hakli bulursa bunu delil olarak mahkemede kullanirsiniz. Hakkinizi arayin korkmayin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla hakem heyetine gittim sadece danışmak için işe yara bi tane adam yok :) ben başka şey söylüyorum adam başka şey :D
    3 5 ay beklersin dedi delil niteliğindeki sonucu dedi direk tüketici mahkemesine git dedi

    oraya gittim belki orda danışırım birilerine hemde halledirim işimi dedim
    danışcak adam bulamadım tabi
    kadın belgeler hazırsa dava açalım dedi tamm dedim 180 lira flan para istedi bilirkişide olursa 280 lira falan bişey dedi
    (cepte var 10 lira 5i yola gitti zaten )

    bende döndüm totomu söve söve eve



    başlarım laptopunada casperınada dedim oturdum emektarın başına




  • axiacar kullanıcısına yanıt
    casper 20 iş gününü geçen müşterilere sorun çıkartmıyor, o kadar kasmayın. 20 iş gününü geçirtmemeye çalışıyorlar, ama geçti mi de değişim, iade ne gerekiyorsa yapıyorlar, bizzat gördüm. en kaliteli notebook olmayabilir ama teknik servis olarak en rahat edeceğiniz firma casper. mesela toshiba 1 numaralı notebooktur dünyada ama türkiye servisi berbat ötesi.
  • hp de tam tersi , 25 iş günü oldu ,para iadesi talebinde bulundum 4 saat sonra reddettiler neymiş 25inde işlem başlamış , ben diyorum 11inde verdim servise 25 ne alaka diyorum.Bu şekilde 20 iş günü dolmadığı için talebinizi reddediyorum diyor.2 gün sonra aradım bilgisayar ankaradan yola cıktı önümüzdeki günlerde teslim edilecek diyor, ben diyorum yasalar şöyle diyor falan onlar da bu şekilde olacak iade veremeyiz diyor. Neyse ben genel müdürlüğü arayacağım pazartesi günü , oradan sonuç çıkmazsa thhne giderim oradan karar cıkarttıktan sonra dava açarım. Neyse faiziyle söke söke alacağım. 20 iş gününü geçtiği halde yasal işlem başlatan ve olumsuz sonuç alan var mi acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hebelehubele

    hp de tam tersi , 25 iş günü oldu ,para iadesi talebinde bulundum 4 saat sonra reddettiler neymiş 25inde işlem başlamış , ben diyorum 11inde verdim servise 25 ne alaka diyorum.Bu şekilde 20 iş günü dolmadığı için talebinizi reddediyorum diyor.2 gün sonra aradım bilgisayar ankaradan yola cıktı önümüzdeki günlerde teslim edilecek diyor, ben diyorum yasalar şöyle diyor falan onlar da bu şekilde olacak iade veremeyiz diyor. Neyse ben genel müdürlüğü arayacağım pazartesi günü , oradan sonuç çıkmazsa thhne giderim oradan karar cıkarttıktan sonra dava açarım. Neyse faiziyle söke söke alacağım. 20 iş gününü geçtiği halde yasal işlem başlatan ve olumsuz sonuç alan var mi acaba ?

    Önemli olan;

    1 ) 20 iş günü sizin teslim ettiğiniz tarihten itibaren başlar. Şirket size yok bize yeni geldi, parça bekliyoruz gibi bahaneler üretemez.

    2 ) Elinizde servis fişiniz var ise hiç kafanıza takmayın. Arayın şirketi veya teknik servisi bilgisayarınızı sorun yani bir telefon görüşmesi yapın ve bunu kayıt altına alın.

    3 ) Bilgisayarı size teslim etmeye çalışsalar dahi teslim almayın. Direk mahkemeye verin. Çatır Çatır alırsınız paranızı hiç korkmayın.




  • 20 iş gunu ne ya? Ben yaznaktan bıktım arkadas. Bu sefer kendiniz bulun anasını satiim. Herkes yazmıs bişi.
  • turn table kullanıcısına yanıt
    arakadaşım sana birşey sormak istiyorum..ben turcell iletişim merkezinin bizim semtteki bayisinden telefonu aldım.yine aynı bayiye ayın 26 ekim sında garantiden tamir için bıraktım. 21 iş günü 21 kasımda doluyor, bu telefonun disbirütörü telpa ben telpayamı başvurayım yoksa tim emi? eğer bayiye ise , bayiye iadeli tahütlü mektupla dilekçe vermeyip direk olarak thh gitsem ne olur. birde ilgili kanunda 20 iş günümü 21 iş günümü diye geçiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1044ykp

    arakadaşım sana birşey sormak istiyorum..ben turcell iletişim merkezinin bizim semtteki bayisinden telefonu aldım.yine aynı bayiye ayın 26 ekim sında garantiden tamir için bıraktım. 21 iş günü 21 kasımda doluyor, bu telefonun disbirütörü telpa ben telpayamı başvurayım yoksa tim emi? eğer bayiye ise , bayiye iadeli tahütlü mektupla dilekçe vermeyip direk olarak thh gitsem ne olur. birde ilgili kanunda 20 iş günümü 21 iş günümü diye geçiyor

    Dostum TKK nunda 20 iş günü olarak geçer. Pazarları saymayacaksın tabi resmi tatilleride biliyorsun zaten. Şimdi eğer senin ürünün 20. İş günü dolduğunda halen tarafına teslim edilmemiş ise THH ne direk başvurma. Onlar senden gidip satıcı veya imalatçı vs kim varsa ondan öncelikle talepte bulunmanı isteyecekler. Onların sana red cevabı vermesi halinde gidebilirsin. İadeli tah. Olarak göndermenin sebebi elinde gönderim yaptığına dair bir belge olması için istersen mail ile (tabi bu gönderim raporu veren mailler) de hakkını talep edebilirsin. Nereden talepte bulunacagına gelince kanunda açıktır sırası ile satıcı, teknik servis, üretici, ithal eden firma istediklerinden birine bu başvuruyu yapabilirsin. Hepsi aynı derecede sorumludur. Zaten garanti belgesini okursan görebilirsin o maddeyi. Tavsiyem telefonu kime teslim ettiysen ona göndermen talebini. Yani iletişim merkezinde ise oraya yolla. Umarım sonuç alırsın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • turn table kullanıcısına yanıt
    26/10/2013 tarihinde mağazanıza turcell T11 cihazımın sim kartı
    görmediği ve arızalandığı nedeniyle garanti kapsamında tamir edilmesi
    nedeniyle belge karşılığı teslim ettim. Fakat bugün itibari ile 24 iş
    günü geçmesine rağmen cihazım tarafıma teslim edilmedi.4077 sayılı
    Tüketicinin korunması hakkındaki kanun gereği 21 iş gününde tamir
    edilmeyen elektronik ürünlerde satıcıdan ürünün aynısı veya ücret
    iadesi isteme hakkı doğmaktadır.Bu dayanakla firmanızdan ürünümün
    fatura bedeli karşılığında para iadesinin yapıp yapmayacağınız
    konusunda geri bildirim talep ediyorum. Aksi takdirde Sincan tüketici
    hakem hayetine başvuracağımı tarafınızdan bilinmesini. olumlu veya
    olumsuz olarak e-mail yoluyla tarafıma bilgi verilmesini rica
    ediyorum.25/11/2013
    bana gelen cevapta aynen aşağıda;
    Merhabalar
    Mailinizi okuduk vede cihazın 27/10/2013 tarihinde şubeye teslim edilmiş
    olup kargoyla gittiği için servisin tutanağında yazan teslim tarihi
    30/10/2013 olarak geçmiştir. Servisten çıkış tatihi ise 20/11/2013 dür.
    Tekrar kurye aracılığı ile 23/11/2013 tarihinde şubemize gelmiştir. Vede iş
    günü 21 olmamıştır c.tesi pazarları cıktığınız zaman. Bilginize...
    c.tesileri saymadaıkları gibi ben ayın 23 ünde aramıştım tlf geldimi diye yok demişlerdi şimdide yalan söylüyorlar. şimdi yarın gidip thh verecem bu arada tlfununuzu buradan alabilirsiniz dedi, bu thh başvurmaya engel değilmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kardeşim telefonu almadan bi danış THH ne sonra almaya gidersin. Sayımı sallamışlar cumartesileri sayılıyor. Sıkıntı yok haklısın. Devam sonuç alacaksın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turn table -- 25 Kasım 2013; 16:36:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1044ykp

    26/10/2013 tarihinde mağazanıza turcell T11 cihazımın sim kartı
    görmediği ve arızalandığı nedeniyle garanti kapsamında tamir edilmesi
    nedeniyle belge karşılığı teslim ettim. Fakat bugün itibari ile 24 iş
    günü geçmesine rağmen cihazım tarafıma teslim edilmedi.4077 sayılı
    Tüketicinin korunması hakkındaki kanun gereği 21 iş gününde tamir
    edilmeyen elektronik ürünlerde satıcıdan ürünün aynısı veya ücret
    iadesi isteme hakkı doğmaktadır.Bu dayanakla firmanızdan ürünümün
    fatura bedeli karşılığında para iadesinin yapıp yapmayacağınız
    konusunda geri bildirim talep ediyorum. Aksi takdirde Sincan tüketici
    hakem hayetine başvuracağımı tarafınızdan bilinmesini. olumlu veya
    olumsuz olarak e-mail yoluyla tarafıma bilgi verilmesini rica
    ediyorum.25/11/2013
    bana gelen cevapta aynen aşağıda;
    Merhabalar
    Mailinizi okuduk vede cihazın 27/10/2013 tarihinde şubeye teslim edilmiş
    olup kargoyla gittiği için servisin tutanağında yazan teslim tarihi
    30/10/2013 olarak geçmiştir. Servisten çıkış tatihi ise 20/11/2013 dür.
    Tekrar kurye aracılığı ile 23/11/2013 tarihinde şubemize gelmiştir. Vede iş
    günü 21 olmamıştır c.tesi pazarları cıktığınız zaman. Bilginize...
    c.tesileri saymadaıkları gibi ben ayın 23 ünde aramıştım tlf geldimi diye yok demişlerdi şimdide yalan söylüyorlar. şimdi yarın gidip thh verecem bu arada tlfununuzu buradan alabilirsiniz dedi, bu thh başvurmaya engel değilmiş.

    yardır direk thh başvurunu yap git paranı al (tereddüt etme elinde belge varsa)




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.