2013 yılında almış olduğum ve 7 yıl garantili Corsair AX760 80+ Platinum voltaj dalgalanması sonrası 2 ay önce bozuldu. Corsair global teknik servisle ne yapılabileceğine dair e-posta üzerinden iletişim kurdum. İstedikleri tek şey fatura oldu. Sonrasında ellerinde aynı ürün olmadığı için daha üst model olan HX850 80+ Platinum teklif ettiler. Yapmanız gereken tek şey de kargo parasını ödeyerek bozuk ürünü Hollanda'daki merkezlerine göndermek. Yeni gelen ürün için kargo veya ekstra herhangi bir ücret ödemiyorsunuz. Daha önce de yine garantisi bitmiş olan bir ürünümü, Corsair ücret almadan yenisiyle değiştirmişti . Zaten uluslararası büyük teknoloji şirketlerinin müşteri memnuniyeti adına bunu sık yaptığı biliniyor. Bizim ülkede olsaydı bırak garantisi biteni garanti süresi içinde dahi değişim yapmamak için kılı kırk yararlardı. |
Garantisi biten bozuk PSU için Corsair üst model gönderdi
-
-
Benzer bir olay RAM ler için yapmışlardı hatta bana fatura filan da sormadılar e-posta ile bir etiket gönderdiler, ücretsiz kargoya verdim bir hafta kadar sonra aynı seri RAM yenisini kargoyla gönderdiler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tunyukuk -- 3 Ekim 2021; 20:56:52 > -
Garanti bitiminin üstünden ne kadar zaman geçti ?
1-2 ay geçtiyse, genelde değişim yapıyorlar müşteri memnuniyeti adına.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 3 Ekim 2021; 21:23:0 > -
Normalde Psu'lar 115-230V arası çalışacak şekilde üretilirler. Ayrıca bu sınırların dışında aşağısında veya yukarısında da tolere edebilecekleri seviyeler vardır. Tolerans dışında bir pik dalgalanma yaşanırsa da zaten hemen hemen hepsinde varistör (vdr) var yüksek gerilimlerde bu yanarak psu yu korumaya alır. (%100 değil ama bazı durumlarda mosfetlerinde patladığını belirten elektronikçi bir arkadaşım var) Ya anlık bu toleranslar dışında voltaj geldiğinde bu varistör yanmıştır ya da sizin psu voltaj dalgalanmasından ziyade başka bir sorundan dolayı bozulmuş olabilir. Yeni gelen psunun sağlığı için sorunu tam olarak tespit edip ona göre önlem almanız sağlıklı olacaktır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sasuta -- 3 Ekim 2021; 22:2:53 > -
Garantinin bitmesinin üzerinden 15 ay geçmesine rağmen değişim yaptı corsair
-
15 ay epey iyimiş
-
eski tarihli mi hocam bu olay bana kargoyu ödeyip gönderin dediler , ptt 100 küsür lira hesap çıkardı belki geri dönebilir gümrükten geri dönebiliyor elektronik diyince göndermeye cesaret edemedim 2x8 gb ramin biri bozuk.
-
PTT ile gönderdiğimde aynı şeyi demişlerdi bana da. Hatta üzerine tam değerini yazıp güvenmediğim için sigortalı göndermiştim 160$ yazmıştım. Bu fiyatı yazdın asla gitmez demişlerdi bir şey olmadı. Birkaç sene oldu tabii, isterseniz prepaid shipment isteyin memnuniyet açısından ve denk gelen temsilciye göre verebiliyorlar. -
Birkaç sene evvel oldu bu bahsettiğim olay. Merkezden beni bir mühendise yönlendirmişlerdi o CPU-Z Görüntüsü filan istedi Sonrasında dediğim gibi e-posta ile UPS kargo etiketi gönderdiler
İşin en ilginç yanı gönderdikleri yeni ürünün paketinin içine bir kargo etiketi daha koymuşlardı. Bir sorun olursa bunu kullanarak tekrar bize gönderin demişlerdi -
Her zaman olduğu gibi CORSAIR, Corsairliğini konuşturmuş.
*Bu arada aksi belirtilmedikten sonra bilindik markaların ramleri ömür boyu garantilidir arkadaşlar. Ramler genellikle çok nadiren bozulurlar ama bozuldukları zaman da global warranty kapısı her zaman açıktır.
-
Severiz Corsair, iyi ki kasa, sıvı soğutma, bir kaç aksesuar onlardan almışım, -
Genelde böyle iyi bilinen markalar bu şekildedir , en azından bazı markalar gibi veya bizim ülkedeki bazı servisler, firmalar gibi yok kullanıcı hatası yok ıvır zıvır bir şeyler diyerek bahaneler uydurup, suçu size atıp üstüne yatmamışlar. Geçmiş olsun yeni ürününüzde hayırlı olsun.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X