< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GearBest.com -- 29 Eylül 2020; 13:14:43 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GearBest.com -- 29 Eylül 2020; 13:14:43 > |
21 temmuzda bu konuyu açtım ve yaklaşık 1 aydan beri sizlere yardımcı olmaya, elimden gelenin en iyisini yapmaya, ürün araştırıp/inceleyip, sorularınıza cevap vermeye ve sorunlarınızı çözmeye gayret gösteriyorum. Amacım ana mesajda da belirttiğim gibi büyük bir kitleye hitap etmek ve daha çok insana yardımcı olmak, akıllardaki soru işaretlerini gidermekti ve bunu başardığımı düşünüyorum. Gerçekten insanlar için bir şey yapmaya çalışıyorum.. basit ve göz zevkine hitap etmeyen şeyler yapıp, basite kaçabilecekken grafiksel anlamda da elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Gün geçtikçe büyümeye devam edeceğiz.. Bana gerek buradan gerekse de özel mesaj yoluyla takdir ve tebrik mesajı gönderen, bu güzel duyguları yaşatan herkese canı gönülden teşekkür ediyorum. Umarım az da olsa bir faydam dokunmuştur, hayırlı geceler dilerim hepinize.. Saygı ve selamlarımla. Berkan |
Gearbest kardeş her sayfada atmış oldupun yoğun mesajlardan dolayı diğer kullanıcıların mesajlarını okuyamadığım gibi, kimler ne ürün almış memnun mu vs fikir edinemiyorum.
Fırsatları amazon konusu gibi ilk mesajda paylaşsan, yardım isteyenlerede genel bir sorun değilse özel mesaj yoluyla ulaşsan, eminim konuya giren herkes daha rahat eder. Bir haftadır işe yarar birşey denk gelirse alayım diye konuya giriyorum, bakayım diyorum ne var ne yok, son 5 6 sayfayı okuyorum %90 senin mesajların, sıkılıp çıkıyorum. |
Xiaomi Mi Wifi 300M Amplifier 2 English Versiyonu
Xiaomi Yeelight RGBW E27 Smart LED Bulb İndirim bekliyoruz hocam |
20$ lık ep51 kulaklık 26$' a (kod)
24$ lık zs6 kulaklık 31$' a (kod) 3 dolarlık kulaklık modüller 5.9$' a (kod) daha 100 lerce sayarım. fiyat politikasını anlamış değilim... önceden müşteri açısından memnuniyet ve fiyat nirvana'daydı. Gearbest türkiye memnuniyeti bir kenara atıp tamamıyla ticaret anlayışı içinde yola devam ediyor. fuar yaramadı bunlara (çin ayağı mı , avrupa ayağı mı , Türkiye ayağı mı bilmem) sorumlu kimse komple eleştiriyorum. |
Değerli forum üyeleri,
Şu konuya bi' açıklık getirelim lütfen. Ben burada yetkili/görevli kişiyim. Firma ve sizler arasında bir elçiyim. Birçoğumuzun da bildiği gibi "elçiye zeval olmaz". Ben, bana verilen görevleri/emirleri yerine getirip, işimi yaparım. Forumda 1,5 yıldır GearBest için çalışıyorum.. 2017 Şubat'tan bu zamana kadar resmi hesap ve konuların yönetimini yapmaktayım. Nasıl başladıysam, öyle devam ediyorum. Sizlere verdiğim/verdiğimiz değeri lütfen unutmayın. Türk siteler bile Türk müşteriler için özel indirim yapmazken, biz sizler için elimizden geldiğince flaş indirimler/promosyonlar yapmaya ve indirim kodları oluşturmaya çalışıyoruz. Ne hikmetse teşekkür edileceği yerde(böyle bir beklentimiz yok ama, nezaketen) laf dokundurulmadık yerimiz kalmıyor maalesef. Bizde annelerimizden kalma bir söz vardır "Allah yapısı mı oğlum bu, tabi bozulur".. burada da durum böyle. Sistemsel sorunlar veya sıkıntılar çıkabiliyor, saat sorunu yaşanabiliyor. Biz de böyle şeylerin olmasını istemeyiz ama oluyor. Gün geçtikçe sizler için daha iyi şeyler yapmaya çabalıyoruz. Flaş indirimler konusuna gelecek olursak, bize erişim izni verilen dökümandan direkt olarak ekran görüntüsünü paylaşıyorum: - Burada ürünler ve UTC+8 saat dilimine göre başlayış saatleri yer almakta(Türkiye bu saatin 5 saat gerisindedir). Bizde 11.00 ve 19.00 oluyor yani. Bir gün öncesinden forumda paylaşıyorum, ihtiyacı olan müşterilerimizin beklemesi için haber veriyorum. Bugün bir sıkıntı sebebiyle farklı ürünler satıldı ve bazı ürünler geç indirime girdi. Sizlerde olduğu gibi, ben de durumdan hoşnut değilim ama istem dışı oluyor. Sizin boşu boşuna beklemenizi ya da indirimden faydalanmanızı istememe gibi bir durumda söz konusu olamaz. Onlarca Türk müşterilerimize özel flaş indirimli ve indirim kuponlu ürünler yaptık, 1000 kişi yararlandıysa.. bunların içerisinden teşekkür ve tebrik mesajı gönderen ya da konuda paylaşan kişi sayısı 100'ü geçmez. Beni ya da firmamızı tebrik edin demiyoruz ama sonuçta biz de insanız. Ufak tefek hatalar oldu mu hemen yerin dibine sokmaya başlanıyor.. yorumlar beğeniler havada uçuşuyor. Bu durum beni gerçekten kötü etkiliyor. Ben 21 yaşında genç bir kardeşinizim. Sizlerin forum üzerinden yaptığı alışverişler sayesinde boğazımdan tek lokma geçiyorsa, bunun doğru ve helal yoldan olmasını istiyorum. Kimisine göre "ne güzel, oturduğu yerden para kazanıyor" gibi gözükse de, bana yüklenen sorumluluk ve iş, hiç de düşünüldüğü gibi kolay değil. Her sabah 07.50'de kalkıyorum, 09.00'a kadar gelen mesajlara cevap veriyorum. Firmanın benden istediği bir şey var ise, onları yerine getiriyorum ve ders çalışmaya başlıyorum. "Günde en az 14 saat bilgisayar başındayım". Hem bu işi yapmak hemde ders çalışmak zorundayım. İstesem salla başı, al maaşı hesabı.. paylaşımları yapıp, üç-beş mesaja cevap verip buradan aldığım paraya bakar, rahat rahat takılırım..(benden önceki yetkili böyleydi, bilenler bilir) ama benim karakterim buna izin vermez. "Doğru ve dürüst" iş yapmak, helalinden ekmek kazanmak istiyorum. Öyle diğer firma sorumluları gibi, memur hesabı sabah 8 akşam 5 deyip, hafta sonunda tatilde yapmıyorum. Yeri geliyor gece su içmeye kalktığımda bile soru ve sorunlarınızla ilgileniyorum.. ancak bu kadar fedakarlığımın karşılığında benden kaynaklı olmayıp, benimle ilgiliymiş gibi kötü yorumlar duymak.. inanın beni yıpratıyor. - Bu yazıyı kimse üstüne alınmasın lütfen. Sadece içimi dökmek, rahatlamak ve kendimi sizlere anlatmak için yazdım. Umarım başınızı ağrıtmamışımdır, rahatsız olan var ise, mesajı kaldırabilirim. Sağlıklı ve mutlu günler dilerim. |
Hoydaaa 3 yedek 0.39a düşmüş şimdi de. Daha gecen 1 dolardan 2 tane aldık
3kuruşun derdinde değilim yanlış anlaşılmasın, dh olucusu olunca daha once aldığım ürünü daha ucuz görünce kalbim sıkışıyor |
Şubat 2017 tarihinden itibaren resmi olarak Forum ve Bloglarda, toplamda ise 1,5 yıldır GearBest.com için çalışmaktayım. Burada yaptıklarımın yanında, "Türk müşterilerimiz için" araştırma ve geliştirme faaliyetlerim bulunmakta. Bugün, farkında olmadan gençlerin hayallerini gerçekleştirmesi için bir şey yaptın.. - Bu arada izniniz olursa, sıkmadan.. hem soranlar hemde merak edenler için biraz kendimden bahsetmek istiyorum: Sizlere daha iyi bir hizmet verebilmek adına halkla ilişkiler ve reklamcılık okuyan/çalışan, bir yandan da KPSS'ye hazırlanan.. daha 21 yaşında.. gençliğinin baharında, hayatın başında genç bir kardeşinizim. Hedefim Orman Muhafaza Memuru olmak. "O da nedir?" dediğinizi duyar gibiyim.. Birçoğunuzun türküden aşina olduğu "Ormancılık" -baba- mesleği. 27 yıldan beri bu mesleği icra eden, memur -çekirdek- bir ailenin evladıyım. Ülkemiz şartlarında memur maaşlarının ne kadar olduğunu birçoğunuz biliyordur.. bi' nevi "kıt kanaat geçinmek" deyiminin, gerçekliğini yaşıyoruz yani(buna da şükür). Bildiğiniz gibi meslek lisesi öğrencileri 4. sınıfta staj yapmakta(ben de yaptım). Liseden mezun olduğum yaz maddi ve manevi büyük sorunlar yaşadık, yeri geldi, "ekmek alacak para dahi" bulamadık. Ciddiyim! Son staj maaşımdan kalan 16TL ile 1 hafta boyunca sadece ekmek alabildik.. anlayacağınız: "Yokluğu da gördüm, varlığıda." "Allah bana sağlık ve ömür verdikçe, ihtiyacı olanların yanında olacağım" diye kendime bir söz verdim. Bir hayalim vardı, memur olunca/işe başlayınca aldığım ilk maaşla çocuklar için bir yemek organizasyonu düzenleyecektim. Astım hastasıyım, aldığım-verdiğim her nefese şükrediyorum.. ve zamanın geldiğinin farkına vardım. "Hayat kısa, kuşlar uçuyor.." Geçtiğimiz hafta bugün mezun olduğum liseye gittim. Ben yanlarına girdiğimde öğretmenlerim telaş ve toplantı halindeydi. Nedenini sordum..? Düşünebiliyor musunuz? Bizden sonra(3 yıldır) "Maddi yetersizliklerden dolayı" gençlerin hayali olan mezuniyet töreni, yapılamamış! Telaşları da ondanmış. Mezuniyet töreni yapmak için, kermes düzenlemeye karar vermişler.. nasıl yapsak, nasıl etsek diye düşünüyorlarmış. Kermes geliriyle kep ve cübbe alıp, bir başlangıç yapmak istemişler.. sonrası Allah kerim. - Ben, forum üzerinden yapılan alışverişlerden(forum linkinden sepete eklenip, satın alınan ürünlerden) yani sizlerin sayesinde emeğimin karşılığını alıyorum/para kazanıyorum. Evet değerli dostlarım/büyüklerim, sözümde durdum ve bugün o ekmeğin borcunu ödedim.. hatta ödedik! "Nasıl mı?:" Aylardır biriktirdiğim parayla; kermes gelirleriyle alınması hedeflenen 100 adet kep ve cübbenin parasının tamamını karşıladım/karşıladık. Aslında "sağ elin verdiğini, sol el görmemelidir".. hatta şöyle bir söz var: "İyilik yapıyormuş gibi görünmeyin; iyilik yapın, görünmeyin". Bu paylaşımı yapmayacaktım; ama gençlerin/öğretmenlerimin hem size teşekkürlerini hemde kermeslerine davetini iletmek amacıyla yazıyorum. Yakın ve imkanı olan herkesi kermesimize bekliyoruz(kermes afişi ve davetiyeniz aşağıdadır): - Sizlerin huzurunda: Allah bana sağlık ve imkan verdikçe, "ihtiyacı olanların yanında olacağıma dair" bir kez daha söz vermek istiyorum. HEP BİRLİKTE, gençlerin hayallerini gerçekleştirmeleri için bir adım attık.. benden yana anamın ak sütü gibi helal olsun, siz de hakkınızı helal edin.. selametle. |
Türkiye Hızlı Kargosu Sebebiyle vergi ödemiş ve ödemek zorunda kalan müşterilerimizin dikkatine: Türkiye Hızlı Kargosu Sebebiyle vergi ödemiş ve ödemek zorunda kalan müşterilerimizin mağduriyetlerini "kanıtlaması" halinde ödedikleri vergiler şirketimizce karşılanacaktır. Tarafınıza vergi ödemeniz için mail veya telefon yoluyla ulaşıldıysa, ödemelerinizi gerçekleştirin, ürünlerinizi teslim aldıktan sonra lütfen (formu doldurmak için lütfen tıklayınız) sizden istenen bilgi ve belgeleri tarafımıza iletin Vergi iadesi için ödemeyi gerçekleştirmeyen müşterilerimiz var ama bilgi göndermiş. Lütfen ödemeyi yapıp, sonra bilgi girişini yapın. Yarın tüm iadeler hediye kartı olarak hesaplarınıza tanımlanacaktır. Ödeme yapmayan ve istediğimiz bilgi ve belgeleri sunmayanlar için bir işlem yapılmayacaktır. |
ARKADAŞLAR DİKKAT
yaklaşık 3-4 aydır gearbest kampanyalarını takip ediyorum. öncesinde 10 yıldır yurtdışı alışveriş geçmişim vardır. gearbestten irili ufaklı yaklaşık 200-300 arası siparişim oldu. pek sorunda yaşamamıştım yakın geçmişe kadar. siparişlerimi kargosu en uygun olandan tercih ediyordum. bu yüzden takipsiz kargolarım da oldukça fazlaydı. 60 gün süre zarfında gelmeyen bazı ürünlerim için zamanı geldikçe ticket açtım ve karşı tarafın otomatik mesajlarına rağmen bir şekilde iademi cüzdana alabildim. yaklaşık 40$ iade aldım. bu iade aldığım kargolar hala daha ortada yok. aliexpressle kıyaslayacak olursak orada satıcılar bireysel oluyor ve site korumasında oluyor paranız. ürün gelmezse dispute ile paranızı rahatça alabiliyorsunuz. dispute ile parasını aldığım ürün sonrasında ulaşırsa eğer mutlaka satıcıya parasını ulaştırıyordum. ama ben süre dolunca paramı geri almaya bakarım önce. sonuçta bana tahahüt edilen sürede ulaşmamış oluyor. postacımda hiçbir sorun yok. adam takipli takipsiz her kargoyu kapıma çıkarıyor. aramız iyi. yani postacı problemi yok. oradan mı yollanmıyor yoksa başkası mı iç ediyor bilmiyorum. 10 takipsizin yaklaşık 1i ortada yok. neyse bu gearbest sitesi beni sanırım kara listeye almış. sonradan anladık olayı. cüzdanımdaki para ile sipariş verdiğim 5-6 sipariş iptal edildi. sebebini anlamadım. ama çok da önemli şeyler olmadığından üzerinde durmadım. en son 130$ tablet siparişi verdim iptal oldu. tekrar verdim yine iptal oldu. ticket açtım stok yok dediler. hala daha aynı fiyattan satışta lenovo tablet. neyse sitede türkiye sorumlusu arkadaştan yardım istedim özel mesajdan. o da sağolsun yardımcı olmaya çalıştı. ama babası olsam elinden bişey gelmeyeceğini söyledi. başka hesap başka kart yüzünden olabilir dedi. ama tek hesap ve tek kart kullandım. nadir ikinci kart kullandım ki o da kendi adıma kayıtlı. kartı da geçtim kartsız bir şekilde sadece cüzdandan yapılan ödemeler de iptal oldu hep. açık açık sordum siteye neden siparişlerim iptal oluyor diye net bir şey de diyemiyorlar. gelmeyen başka ürünler için ticket açtım. en fazla 2 ürün sigortamız vardır diyor. daha fazla ürününüz gelmezse bişey yapamayız diyorlar. yani kısacası takipsiz alınan ürünün 60 günde gelmezse hiç bir koruması yok. 2 ürün ne demek. ben bir günde 10 sipariş versem 5i takipsiz olsa 3ü koruma dışı oluyor. ve başka günler komple koruma dışı. tamam dedim. sizle selamı sabahı keserim size mi muhtacım yemişim gearbest sitesini dedim. madem kullandırtmıyorsunuz cüzdanımdaki benim paramı kredi kartıma geri yükleyin diyorum. o da yok. en son lanet olsun dedirtecekler. bu kadar uzun yazmazdım ama çok doldum arkadaşlar. puan kullandırma olayı kısıtlandı iyice 50$ puan bir anda yandı. 180$ da inceleme yapsam gelecekti. yapmadım. fiyatlar zaten önce şişir sonra indir hale geldi. haftada 1-2 ürün yakalayabilirsen evet iyi fiyat ama o da dakikada bitiyor. bazı ürünler türkiyede kullanılmıyor. bir sürü saçmalık. evet vergi telafisi var çok güzel bir uygulama. türkiye sorumlusu denilen arkadaş ilgileniyor ama yetkileri çok kısıtlı babası bile olsan bişey yapamıyor kendi tabiri ile. bizler için çok uğraştığını söylüyor. ama o da aslında kendi için uğraşıyor. bize avantajlı fiyat sunacak ki biz alışveriş yapacağız. o da parasını kazanacak. kazansın da zaten ama bunu her eleştiride dile getirmek manasız. neyse çok dolmuşum. hakkınızı helal edin.. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkan0zmen -- 31 Ocak 2018; 8:8:8 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkan0zmen -- 23 Ocak 2018; 11:51:45 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkan0zmen -- 23 Ocak 2018; 15:5:26 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkan0zmen -- 23 Ocak 2018; 15:10:25 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkan0zmen -- 23 Ocak 2018; 15:6:36 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkan0zmen -- 23 Temmuz 2016; 10:48:13 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkan0zmen -- 26 Temmuz 2016; 10:16:33 > |
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkan0zmen -- 26 Temmuz 2016; 10:17:39 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marxx -- 24 Temmuz 2016; 16:36:43 > |
|
|