Şimdi Ara

| Gearbest Türkiye | (2612. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir - 11 Masaüstü
5 sn
52.720
Cevap
796
Favori
4.157.572
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
158 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 26102611261226132614
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Amazon şu son vergi zammından sonra eş değer bir üründe vergiyi 20 euro artırarak güncellemiş
    Demek oluyor ki robot süpğrgelere de etkilemiş yeni getirilen vergi
    Geçmiş tecrübelerden de anlaşılacağı üzere bu panda store bizim vergileri ödeme konusunda sorun çıkaracaktır
    Bakalım hayırlısı olsun
    Bir de gearbest butik satıcılar ile çalışmasından dolayı sorun çıktı diyerek kendini aklayamaz
    Bugün bir n11 hb vb. Gibi butik satıcılar olan sitelerde böyle (bence ahlaksız) bir ticaret yapın bakalım kaç kere yapabilirsiniz her satıcının yükümlülükleri vardır olmadı tekmeyi yer
    Şimdi gelelim gearbeste böyle bir satıcıyı bünyeniz de barındırıyorsanız yapılan ahlaksızlığa ortaksınız demektir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • iburkan2 İ kullanıcısına yanıt
    Aslında işleme alınma, ulaşma, sürecini kasdetmiştim.
  • iburkan2 İ kullanıcısına yanıt
    Mesai bitmeden ilave vergi nedeniyle ben de fiyatı artırmaları konusunda uyarı yapmıştım bugün ama yine 599.99 olarak güncelleme aldı. Ayrıca robot süpürgeleri kapsadığına dair kesin bir belge sunan olmadı şu ana dek, diğer başlıklarda da rastlamadım. Bu arada siz niye üzerinize alınıyorsunuz her şeyi, anlamadım. Size cevap vermedim, her mesajınızda beni katarak sürekli ortamı germe çabası sarfediyorsunuz. Firmayı aklamak için açıklamada bulunmadım, kendi kendinize evham yapmayın. Eski sistemin daha iyi işleyişe sahip olduğunu vurgulamak istedim burada. Ve mağazalarla / üreticilerle anlaşmayı ben yapmıyorum veya ben davet etmiyorum; benim kimseyi barındırdığım falan yok, sadece işimi yapmaya, buradaki forumdaşlara yardımcı olmaya çalışıyorum. Bana ahlaksız diyorsanız eğer, ahlaksız da sizsiniz; haddinizi bilin biraz! Siparişiniz dışında bence daha fazla konuyu kirletmeyin, bir sorun/sorununuz varsa konu dışı bölümü açıldı, şikayetinizi orada dile getirebilirsiniz.

    İyi forumlar.




  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Bence yazdıklarımı okuyan kimse yazfıklarımdan size ahlaksız dediğimi anlamamıştır üzerinize alınmışsınız
    Gearbest sitesi mevzu bahis konusu burada
    Sizin konumunuzun farkındayım yapabilecekleriniz de sınırlı bunu bir çok kez de söylüyorsunuz zaten

    Bir de ortamın maşallahı var da ben geriyorum zaten

    Sizce endişe duymak ile evham mı yapıyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburada 3839 lira+ gümrük vergisine 15 günde yurtdışından S5 Max getiriyor. Yurtiçi alışveriş siteleri için de en iyi kampanya. Kredi kartına 9 taksit mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GunesDoga06 -- 2 Temmuz 2020; 2:33:17 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Şu olayı netleştirin vergi var mı yok mu? Bir de bunlarla uğraşıp yıpranmak istemiyorum. İptal edeceğim siparişi eğer vergi varsa.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Toplam 5000TL'ye geliyor, vergiler ve kargo dahil olarak.
  • merakliyim_ben M kullanıcısına yanıt
    Evet yurtiçi satışlarda en uygun fiyat.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sahibinden'den sıfır robot süpürge satmaya çalışanlar var yine yurtdışından getirterek. Onlarda bile s5max için en uygun fiyat 5200TL:
  • merakliyim_ben M kullanıcısına yanıt
    Ki elden alım o da. Taksit filan da yapmıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • berkay956 B kullanıcısına yanıt
    Daha önce verilen siparişleri etkilemez ama yine de önlem almak adına 20-25 dolar daha yukarı çektireceğim fiyatı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesaj attım satıcıya 599 dolar her şey dahil dedi ? Vergi + kargo içinde imiş. Fiyatı yukarı çektirmeyin bence . Çin depo seçersek eğer .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende sordum banada öyle cevap verdi. Bende siparişi verdim.
  • para geri ödemeyle ilgili bir gelişme var mı?
  • ecan16 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Size mail adresi göndermiştim, mesai devam ediyor. Paydos yapmadan yazarsanız ilgilenecektir yetkili.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • buraksaglam1992 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ne olur ne olmaz, önlem almak adına 615 olarak güncellettireceğim. Sonradan pürüz çıkarsa siparişi güvence altına almış oluruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecan16

    para geri ödemeyle ilgili bir gelişme var mı?
    hocam sende sipariş durumunda ne yazıyor. Bende geri ödeme bekleniyor yazıyor. Canlı desteğe yazıyorum satıcıya yönlendiriyo satıcıya yazıyorum iadeyi yaptım diyor bankayı arıyorum iade yapılsa hemen hesaba yansıtırız diyor. Bir çıkmaza girdik bakalım ne ne olacak
  • Tamer Hoca T kullanıcısına yanıt
    Sipariş numaranızı özelden gönderirseniz kontrol ettiririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tamer Hoca

    hocam sende sipariş durumunda ne yazıyor. Bende geri ödeme bekleniyor yazıyor. Canlı desteğe yazıyorum satıcıya yönlendiriyo satıcıya yazıyorum iadeyi yaptım diyor bankayı arıyorum iade yapılsa hemen hesaba yansıtırız diyor. Bir çıkmaza girdik bakalım ne ne olacak

    Alıntıları Göster
    Geri ödendi yazıyor. Ancak kartıma yansıyan bişey yok.

    Ticket'a yazdığımda da. Geri ödeme yapıldı bankanızla görüşün diyorlar. Banka ile görüştüm,harcama itirazı yaptım , sanki ürünü almışım gibi yasal itirazım yok gibi. Sonuç yok.

    Benim para güm'e gitmesinden korkuyorum.. Anlayacağınız mağduriyetin dibini yaşıyorum..




  • ecan16 E kullanıcısına yanıt
    Hocam geri ödeme yapıldıktan sonra da 3-4 iş günü sürer. Para transfer işlemleri, özellikle kredi kartına iadeler biraz zaman alıyor. Bir sorun olacağını düşünmüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 26102611261226132614
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.