Şimdi Ara

Geely Emgrand EC7 (132. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.253
Cevap
18
Favori
691.928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sa kardeşim. Yaşanan saçma işleri tartışmayalım. Bunlar normal işler türkiye burası. Konyada geçtiyse ve o yazı işe yarayacaksa muayaneye konyada girsen gitmişken o yazıyıda alsan oluyor mu. Diğer işler daha uzun gibi. Ulan boş vaktin olacak verecen mahkemeye uğracan hem firmayla hem mühendislerle hemde tüvtürkle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 03.09.2015 perşembe günü Konya'ya gittim.Konya Lider otogaz aracımın lpg kitini monte etmişti.mmo Konya şubesindeki ilgili arkadaş bizimle gerçekten çok ilgilendi.Lider otogazdan Emre Bey ve diğer kişilere buradan teşekkür ederim.Konya'yı bilmediğimiz için bizimle birlikte gelmek nezaketini gösterdi.Aracımın boş ağırlığını 1355+35+300=1690 olarak gösterip fenni muayeneden sorunsuz geçmesi sağlandı.Konya tüv'den işimizin ne zaman biteceğini bilemediğimiz için randevu da almamıştık.Konya mmo'daki ilgili beyefendinin bir öğretmenin öğrencisine anlatır netlikte yönlendirmesiyle saat 1430 da fenni muayeneyi sonuçlandırdık. Sonuç olarak 35 litrelik lpg tankı ile Emgrand 2012 model oto fenni muayeneden geçmektedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HANDSOME_XP

    quote:

    Orijinalden alıntı: gordoncu64

    Handsome dediğin taezda sesler bende var, ben lastiklerin bayatlamış olduğunu düşünmüştüm.

    aracın orjinal lastik ebatları 215/55/R16 sen 205/55 R16 taktım demişsin , burada orjinal ebatın dışında bir ebat kullanıldığı için sorun olmazmı ? ( bilmediğimden soruyorum ? benim lastikler değişecek , ama kararsız kaldım şimdi sen böyle yazınca. Rica etsem aydınlatırmısın konuyla alakalı . sen bu ebatı almaya nasıl karar verdin.

    215/55/R16 lastik fiyatları çok pahalı ve ikincisi arabaya büyük geliyor ve ön takımı çabuk bozuyor. 205/55/R16 lastik genişliği biraz az olduğundan dolayı ses azalıyor. Lastikçi herhangi bir sorun yaratmaz dedi ve gerçekten de öyle oldu. hem fiyatları diğerine nazaran yarı fiyatına uygun.

    Üzerinde 195/55/R 16 87 V yazan bir lastik nasıl okunur?
    Taban genişliği:195 mm=19.5 cm.
    Yanak genişliği: 195x55%=107.25 mm=10.7 cm.Eğer bu 65 olsa idi yanak genişliği 12.6 cm olacaktı.
    Jant çapı: 16 inç=16x2.54=40.64 cm.
    Yanak genişliği azaldıkça esneme azalır.Direksiyon tepkisi artar.Sürüş konforu düşüktür.Yüksek hızlar için elverişlidir.Daha pahalıdır.Bol kasisli yollar için uygun değildir.Lastik yanak genişliği azaldıkça virajlarda savrulma azalır.Yanak genişliği artıkça konfor artar.Yol tutuşu azalır.
    Fabrikasyon olarak jant çapını yüksek tutan(16 ya da 17 inç) firmalar yanak genişliğini kısaltırlar.Bunun nedeni jant 15 inç ya da 17 inç de olsa lastik için teknik şartnamesine uygun aynı hacimde hava basılması gereğidir.Lastik tabanı azaldıkça aynı hacim hava için yanak genişliği artırılmalıdır.Ya da lastik tabanı genişliği artırıldıkça yanak genişliğinin azaltılması şarttır.16 inç jantın çap uzunluğu 40.64 cm dir.17 inç jantın çap uzunluğu 43.18 cm dir.Jantın çapını uzattıkça daha geniş tabanlı lastik kullanma zorunluluğu doğar.Zorunlu olarak yanak genişliği azaltılır. Bu nedenle daha kaliteli yay ve amortisör kullanırlar. Hatta özel donanımlar eklenir.

    Orijinal olarak 15 jant kullanılan aracınızda yanak genişliği daha fazla olan lastik bulunacaktır. Aracınızın jantını 17 inç yaparsanız lastiğinizin yanak genişliği azalır. Bu sizin aracınızda şunlara neden olur.

    1. Konfor azalır .
    2. Daha hassas tepkimeli bir direksiyon söz konusudur.Virajlara 15 janta göre daha hızlı girilebilir.Taban genişliği aynı tutularak jant çapı artırılan lastiklerde yol tutuşu azalır.Yol tutuşunu artırmak için bu tip araçlar özel donanımlar kullanmaktadır. Sonuç olarak ilave donanımı olmayan araçların jant çapının orijinaline aykırı olarak yükseltilmesi sakıncalıdır.

    Yanak genişliği arttıkça;Konfor artar(+),yol sesi azalır(+),yol tutuşu azalır(-),virajlarda araç daha çok savrulur(-),dönüşler zorlaşır(-),direksiyonun verdiği tepki azalır(-).
    Yanak genişliği azaldıkça:Konfor azalır(-),yol sesi artar(-),yol tutuşu artar(+),virajda araç daha az savrulur(+),dönüşler kolaylaşır(+),direksiyon daha çok tepki verir.(+)

    Taban genişliği arttıkça;Fren gücü artar(+),yol tutuşu kuru zeminde artar(+),ıslak zeminde azalır(-),hızlanma gecikir(-),yol sesi artar(-),fazla yakıt tüketilir(-),virajlarda savrulma azalır(+),dönüşler zorlaşır(-),direksiyonun verdiği tepki artar(+)
    Taban genişliği azaldıkça:Fren gücü azalır(-),yol tutuşu kuru zeminde azalır(-),ıslak zeminde artar(+),daha çabuk hızlanır(+),yol sesi azalır(-),daha az yakıt tüketilir(+),virajlarda savrulma artar(-),Daha kolay manevra yapar(+),direksiyon tepkisi azalır(-)

    Bu teknik bilgileri kavramadan hem konfor fazla olsun hem de viraja yüksek hızla girsin hem de ucuz olsun derseniz bu olmaz.Bunu isteyen için aracın ek donanımlara,daha kaliteli yay ve amortisörlere gereksinimi vardır.Bu da aracın segmentinin B ise C ya da D ye kayması
    sonucunu getirir.

    A)EMGRAND EC7 orijinal lastik ölçüleri 205/65/R 15 şimdi bunu açıklayalım.
    Lastiğin yere oturma genişliği 20.5 cm.
    Lastiğin yanak genişliği 20.5x65%=13.325 cm.
    Jantın çapı 15 inç=15x2.54=38.1 cm.

    B)Bunun yerine kullanılabilen 215/55/R 16 lastik takmış.Teknik olarak bu lastik sakıncalı mı?
    Lastiğin yere oturma genişliği 21.5 cm.
    Lastiğin yanak genişliği 21.5x55%=11.825 cm.
    Jantın çapı 16 inç=16x2.54=40.64 cm.
    Şimdi durumu yorumlayalım.İki lastik te orijinal.Yere oturma genişliği 21.5 cm olan lastik ile daha iyi yere tutunma olacak.21.5 cm olanda yakıt tüketimi biraz daha fazla.Yanak genişliği az olanda yani 2.lastikte konfor diğerine göre düşük,direksiyon daha hassas,virajlara giriş kabiliyeti yüksektir.
    A)215/65/R 15 teker çapı=Lastik+jant çapı+lastik=13.975+38.1+13.975=66.05 cm
    B)215/55/R 16 teker çapı=Lastik+jant çapı+lastik=11.825+40.64+11.825=64.29 cm
    Burada A şıkkındaki lastik 1 dönüşte 207.3 cm B şıkkındaki lastik 1 dönüşte 201.8 cm yol alır.
    B şıkkındaki lastik teker bir kere döndüğünde 0.06 cm daha az yol alacaktır.Hesaplarıma göre 100000 km.de A şıkkındaki lastik 49188 dönüş B şıkkındaki lastik 50377 dönüş yapacaktır.1 dönüşte B şıkkındaki lastik 4.8 cm daha az yol alır.1189 dönüş farkı 57 km yapar.Bu ihmal edilebilir mesafedir. mesafedir.Burada dikkat edilmesi gereken bilgi şudur.55 yanaklı oto lastiği 65 yanaklı lastikten hemen hemen iki kat daha pahalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gordoncu64

    Ben 2 nisan 2015 de 2012 model Emgrand ec7 premium sr modelinden aldım bir kaç deneyimimi paylaşayım istedim , aracı alacak yada almayacak arkadaşlara belki ışık olurum.

    uşak ilindeyim uşaktaki ilk sahibinden aracı 38000 km de aldım. Uşakta gelly yetkili satıcısından 2012 ağustos ayında satın alınmış. tüm bakımları uşak gelly yetkili servisine yaptırılmış. orjinal kitapçıkları yedek anahtarı, bakım faturaları hepsi aldığımda vardı, ilk sahibi çok titiz kullanmış, (10 bin bakımı 180 tl , 20 bin bakımı 210 tl , 30 bin bakımı 230 tl)

    Aracı 26,250 ye aldım lpg yoktu lpg taktırdım, lpg de atiker gold ile uyumlu imiş yetkili servisten aldığım bilgi yönünde atiker servisinde atiker gold taktırdım (1400 tl)

    araçlarda yüksek hacimli lpg tanklarıyla kilo poblemi çıkıyormuş vize için, 1355 kg aracın ağırlığı, 1690 kg azami yüklü ağırlığı maksimum lpg den sonra 1390 kg olması gerekiyormuş. (300 kilo fark olması mecburi imiş) 31 litrelik manken tank kullanıldı benim aracımda toplam ağırlık projesi çizildi ben vizeye gittim , en ufakbir sorun çıkmadan vizeden geçtim. Eğer 40 lık -50 lik yada 65 lik tanklardan koydursaydım vizeden geçmeyecekmiş tuv deki arkadaşlar bunu söyledi.

    akabinde 1400 tl ye kasko yaptırdım, ilk kasko olduğu için yüksek çıktı önüğmüzdeki yıl hasarsız olursak 900 tl ye felan düşermiş, 420 tl sigortası tuttu .

    vizeye de yanlış hatırlamıyorsam 160 tl ödedim toplamda : 29,650 tl ye anahtar teslim herşeyisi içinde bana mal oldu.

    Şimdi nisan ayından beri 2000km yaptım, 40 bin bakımı geldi önümüzdeki hafta götürecem . aracımda yukarıda bahsedilen sorunlardan hiçbirini yaşamadım ben hemen deneyimlerimi aktarayım

    Araç süper geniş , içine oturunca passata oturmuşsunuz gibi bir his var, d,ireksiyon müthiş yumaşak , elektrikli direksiyonmuş serçe parmağınızla bile çevirrisiniz.
    yolda giderken 4 kişiden birisi muıtlak dö nüp dönüp bakıyor, hele aracınız benimkisi gibi siyah ve o gün yıkayıp sildiyseniz.


    1-Mayısta ilk sıcaklar başladığında klima yeteli soğutmuyordu , hemen yetkili servise gittim , polen filtresi değişecek istersen bakımı bekle istersen hemen değiştirelim dediler , bende hemen değiştirelim dedim , 15 tl imiş polen filtresi , 5 dakika içersinde değişim yaptılar işçilik almadılar.

    2-direksiyondan kumanda düğmeleri yoktu benim araçta, yetkili servise sordum , 140 tl imiş , hemen yatırdım 2 saat içersinde montaj yaptılar yine işçilik almadılar.2013 modellerde olan direksiyon kumanda düğmeleri artık benim aracımda da var.

    3-sunroof düğmesinin oradaki tavan labması da bünyesinde barındıran gözlük koyma kabını ben zorlarken kırdım , hemen servise gittim sunroofsuz modellerde 55 tl imiş, benim modelde 90 tl imiş( sunrrof düğmeleri olduğu için ) hemen sipariş verdirttim 3 gün içinde geldi 10 dakikada taktılar 90 tl ödedim yine işçilik almadılar.

    4-Malum yağmurlar bitmedi gitti, silecekler tam işlevinde değildi onalrı değiştrittim yetkili serviste 20 tl aldılar.

    5-Kalkışlarda ve rampalarda hafif bir bayılma oluyor gaz tepkime pedalı varmış , onu taktıracam fiyatı 650 tl imiş keyfe keder bişi ama kullananlar ciddi ivmelenme farkları görmüşler önümüzdeki hafta bakıma götürdüğümde bunu da düşünüyorum.

    şu ana kadar ne zaman gittysem bana hiç bir zaman bunun parçası yok , bilmemne diyen olmadı, gider gitmez hemen ilgilendiler , önümüzdkei yılda volvo ile ürettikleri otomobilin gireceğinden felan bahsettiler ama bu kulaktan dolma gibi geldi bana.

    AYRICA 5 YIL -150BİN M GARANTİSİNİN SÜRDÜĞÜNÜ ISRARLA HER GİTTİĞİMDE YİNELEDİLER.
    2017 YILININ 8. AYINA KADAR GARANATİM DEVAM EDİYORMUŞ.

    2012 MODEL
    DİJİTAL KLİMA
    ELEKTRİKLİ KOLTUK
    SUNROOF
    10 ADET AİRBAG
    ABS
    CD-MP3 ÇALAR DİREKSİYONDAN KUMANDALI
    4 CAM OTOMATİK
    YOL BİLGİSAYARI
    ELEKTRİKLİ DİREKSİYON
    DERİ KOLTUK
    VS. VS
    10 BİN BAKIMLARI 200-250 TL ARASI

    ZATEN BU ÖZELLİKELRDE BU MODELDE ARACIN PAS TUTMAYANI, 2. ELİ TUTALINI ARKADAŞLAR PASSAT OLUYOR , JETTA OLUYOR ONLARDA 30 BİN DEĞİL TAHMİNİM 60 BİN FELANDIR

    BIRAKINDA BU ÖZELLİKELRE BU FİYATA BİNERKEN VARSIN 2. ELİ AZ TUTULSUN

    BEN DE BİNERİM 2 YIL DAHA HEVESİMİ ALIRIM O ZAMAN GELİRSE ÜST MODELLERİ ONALRDAN ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM CİDDİ CİDDİ.

    BEN MEMNUNUM BANA KEYİF VERİYOR GÜZEL VE HACİMLİ BİR ARAÇ. ÖZELLİKLE BENİM GİBİ ALBEA DAN SONRA BUNA BİNERSENİZ KENDİNİZİ RÜTBE ALMIŞ HİSSEDİYORSUNUZ.

    SON HIZDAN BAHSEDİLMİŞ BAZI YORUMLARDA BEN UŞAK AFYON YOLUNDA 180 İ GÖRDÜM ARKADAŞLAR. DÜZ YOLDU V.S YOL BOŞTU , ARABA SADECE TONAJLI OLDUĞU İÇİN İLK KALKIŞLAR VE YOKUŞLARDA BAZEN YIĞILIYOR HEPSİ BU.ONUDA GAZ TEPKİME PEDALI İLE ÇZÖERİZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM

    BENİM NACİZANE 3 AYLI KDENEYİMLERİM BUNLARDIR.

    bu yazılanlardan sonra benim de alasım geldi valla özellikle yedek parça ve servis konusunda yazdıklarınız beni çok etkiledi. kasım 2016 tarihinde 30 bin tl lik bir araç alıcam nasip olursa.




  • ende şöyle söyleyeyim ozaman taban ebatı sayısı 10 artırıldığında yanak sayısı 5 düşürülür yani bu şu demek olur


    195/65/15 yerine 205/60/15 yada 215/55/15 takılabilir
  • Merhaba forumdaşlar. Bu emgrandların benim de gözlemlediğim kronik metal aksamlarindaki paslanmadan bahsediyorlar. Bu konudaki sikayetlerinizi ve çözüm yollarını merak ediyorum. Bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haloreis

    Merhaba forumdaşlar. Bu emgrandların benim de gözlemlediğim kronik metal aksamlarindaki paslanmadan bahsediyorlar. Bu konudaki sikayetlerinizi ve çözüm yollarını merak ediyorum. Bilgisi olan var mı?

    ben de duyumlarıma göre bu paslanmayı merak etmiştim

    bilen varsa yazabilir mi?
  • Paslanma sorunu yaşamak istemiyorsanız. Arabayı hiç almayın diye bir öneri yapayim

    Şaka bir yana parça tedariği sorunlu, servisleri getirmiyor. Ama almadan önce sorun, A'dan Z' ye her parçasını elimizde mevcut derler..
  • emgrand için bosh iridyum buji kodu lazım
  • Arkadaşlar Geely neden 2014-2015 modellerini getirmedi??
    Türkiye den çekildimi yoksa çekiliyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efe4 -- 30 Aralık 2015; 9:19:40 >
  • efe4 kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarı ile bütün çin arabaları Tr den çekildi
  • 2014 yılı ve daha sonrası tüm araçlarda esp zorunlu olduğun için, çin arabalalarinda da esp olmadigindan yeni model araba getirip satamadılar. Çin arabaları da esp donanımı koyarsalar tekrar ülkemizde satılacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakinas

    2014 yılı ve daha sonrası tüm araçlarda esp zorunlu olduğun için, çin arabalalarinda da esp olmadigindan yeni model araba getirip satamadılar. Çin arabaları da esp donanımı koyarsalar tekrar ülkemizde satılacaktır.

    Yurt dışında satılan Emgrand modellerinde Esp strandart olarak sunuluyor diye hatırlıyorum.
  • Bu aracı ilk defa iki hafta önce kullandım, araç gerçekten güzel gözüküyor.
    Eğer 2013-2014-2015-2016 modelleri olsaydı bu araçtan kesin alırdım. Çünkü aracı çok beğendim
    Aracın yeni modelleri gelmediğine göre yedek parça sıkıntısı muhtamelen vardır
    Ve son olarak yedek parça sıkıntısı çeken aracı alıpta rezil olmanın bir anlamı yok diye düşünüyorum
  • Bir hafta önce Afyon Hocaoğlu Gelly ve Kia servisine gittim.Gelly Emgrand aracımı Konya'dan şubat sonu
    aldım.Aracım şu an 29850 km de.30000 km bakımı için bilgi almak istedim.Aracın 20000
    km bakımının hangi gün yapıldığını sordum.Program açılmadı denilerek sorum yanıtsız kaldı.Konya servi
    sini aradım.Oradan da benzer yanıt aldım.Bugün Afyon Hocaoğlu servisine aracımı bakıma götürdüm.
    30000 km bakımı yapıldı.Hatta arka tamponda küçük bir rotuş sorunu vardı.Onu da yapmışlar.Servisten
    memnun kaldım.330 tl. ile bakım konusu sonuçlandı.Keşke son derece memnun olduğum aracımın yeni model
    leri gelmiş olsaydı.Keşke Anadolu grubu Emgrandı desteksiz bırakmamış olsaydı.
  • gördüğüm en sorunsuz araba Emgrand EC7 130000 KM kullandım 5 yılda bir kere arıza yapmadı ön takımı amortisörü bozulmadı..Sadece 2 defa viraj demir lastikleri değişti.
    Yenisi gelsin alırım.
  • Bu Geely çekildi mi Türkiye'den arkadaşlar?
  • Çin arabalarının en iyisi bu. Ayrıca aracın modeli ile trafiğe çıkışı farklı şeylerdir. Ruhsatta model de yazar, trafiğe çıkış tarihi de. 2016 model bir araç, bayide bekleyip de geç satılınca trafiğe çıkışı 2017 olarak yazılıyor.

    Parça sorunlarının olması normal. Bir ara EC8 gelecek deniyordu. O ne oldu acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    kimse kötülemesin arabayı, resimdeki arabam ve ben hazırız ona göre


    Renault EUROncap testlerine giriyor. Fiat'ın ise Doblo ve Punto ile girdiğini videoları görmüştüm. Renault'nun ise birkaç modeli dışında sanırım çoğu girdi bu testlere.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gordoncu64

    Ben 2 nisan 2015 de 2012 model Emgrand ec7 premium sr modelinden aldım bir kaç deneyimimi paylaşayım istedim , aracı alacak yada almayacak arkadaşlara belki ışık olurum.

    uşak ilindeyim uşaktaki ilk sahibinden aracı 38000 km de aldım. Uşakta gelly yetkili satıcısından 2012 ağustos ayında satın alınmış. tüm bakımları uşak gelly yetkili servisine yaptırılmış. orjinal kitapçıkları yedek anahtarı, bakım faturaları hepsi aldığımda vardı, ilk sahibi çok titiz kullanmış, (10 bin bakımı 180 tl , 20 bin bakımı 210 tl , 30 bin bakımı 230 tl)

    Aracı 26,250 ye aldım lpg yoktu lpg taktırdım, lpg de atiker gold ile uyumlu imiş yetkili servisten aldığım bilgi yönünde atiker servisinde atiker gold taktırdım (1400 tl)

    araçlarda yüksek hacimli lpg tanklarıyla kilo poblemi çıkıyormuş vize için, 1355 kg aracın ağırlığı, 1690 kg azami yüklü ağırlığı maksimum lpg den sonra 1390 kg olması gerekiyormuş. (300 kilo fark olması mecburi imiş) 31 litrelik manken tank kullanıldı benim aracımda toplam ağırlık projesi çizildi ben vizeye gittim , en ufakbir sorun çıkmadan vizeden geçtim. Eğer 40 lık -50 lik yada 65 lik tanklardan koydursaydım vizeden geçmeyecekmiş tuv deki arkadaşlar bunu söyledi.

    akabinde 1400 tl ye kasko yaptırdım, ilk kasko olduğu için yüksek çıktı önüğmüzdeki yıl hasarsız olursak 900 tl ye felan düşermiş, 420 tl sigortası tuttu .

    vizeye de yanlış hatırlamıyorsam 160 tl ödedim toplamda : 29,650 tl ye anahtar teslim herşeyisi içinde bana mal oldu.

    Şimdi nisan ayından beri 2000km yaptım, 40 bin bakımı geldi önümüzdeki hafta götürecem . aracımda yukarıda bahsedilen sorunlardan hiçbirini yaşamadım ben hemen deneyimlerimi aktarayım

    Araç süper geniş , içine oturunca passata oturmuşsunuz gibi bir his var, d,ireksiyon müthiş yumaşak , elektrikli direksiyonmuş serçe parmağınızla bile çevirrisiniz.
    yolda giderken 4 kişiden birisi muıtlak dö nüp dönüp bakıyor, hele aracınız benimkisi gibi siyah ve o gün yıkayıp sildiyseniz.


    1-Mayısta ilk sıcaklar başladığında klima yeteli soğutmuyordu , hemen yetkili servise gittim , polen filtresi değişecek istersen bakımı bekle istersen hemen değiştirelim dediler , bende hemen değiştirelim dedim , 15 tl imiş polen filtresi , 5 dakika içersinde değişim yaptılar işçilik almadılar.

    2-direksiyondan kumanda düğmeleri yoktu benim araçta, yetkili servise sordum , 140 tl imiş , hemen yatırdım 2 saat içersinde montaj yaptılar yine işçilik almadılar.2013 modellerde olan direksiyon kumanda düğmeleri artık benim aracımda da var.

    3-sunroof düğmesinin oradaki tavan labması da bünyesinde barındıran gözlük koyma kabını ben zorlarken kırdım , hemen servise gittim sunroofsuz modellerde 55 tl imiş, benim modelde 90 tl imiş( sunrrof düğmeleri olduğu için ) hemen sipariş verdirttim 3 gün içinde geldi 10 dakikada taktılar 90 tl ödedim yine işçilik almadılar.

    4-Malum yağmurlar bitmedi gitti, silecekler tam işlevinde değildi onalrı değiştrittim yetkili serviste 20 tl aldılar.

    5-Kalkışlarda ve rampalarda hafif bir bayılma oluyor gaz tepkime pedalı varmış , onu taktıracam fiyatı 650 tl imiş keyfe keder bişi ama kullananlar ciddi ivmelenme farkları görmüşler önümüzdeki hafta bakıma götürdüğümde bunu da düşünüyorum.

    şu ana kadar ne zaman gittysem bana hiç bir zaman bunun parçası yok , bilmemne diyen olmadı, gider gitmez hemen ilgilendiler , önümüzdkei yılda volvo ile ürettikleri otomobilin gireceğinden felan bahsettiler ama bu kulaktan dolma gibi geldi bana.

    AYRICA 5 YIL -150BİN M GARANTİSİNİN SÜRDÜĞÜNÜ ISRARLA HER GİTTİĞİMDE YİNELEDİLER.
    2017 YILININ 8. AYINA KADAR GARANATİM DEVAM EDİYORMUŞ.

    2012 MODEL
    DİJİTAL KLİMA
    ELEKTRİKLİ KOLTUK
    SUNROOF
    10 ADET AİRBAG
    ABS
    CD-MP3 ÇALAR DİREKSİYONDAN KUMANDALI
    4 CAM OTOMATİK
    YOL BİLGİSAYARI
    ELEKTRİKLİ DİREKSİYON
    DERİ KOLTUK
    VS. VS
    10 BİN BAKIMLARI 200-250 TL ARASI

    ZATEN BU ÖZELLİKELRDE BU MODELDE ARACIN PAS TUTMAYANI, 2. ELİ TUTALINI ARKADAŞLAR PASSAT OLUYOR , JETTA OLUYOR ONLARDA 30 BİN DEĞİL TAHMİNİM 60 BİN FELANDIR

    BIRAKINDA BU ÖZELLİKELRE BU FİYATA BİNERKEN VARSIN 2. ELİ AZ TUTULSUN

    BEN DE BİNERİM 2 YIL DAHA HEVESİMİ ALIRIM O ZAMAN GELİRSE ÜST MODELLERİ ONALRDAN ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM CİDDİ CİDDİ.

    BEN MEMNUNUM BANA KEYİF VERİYOR GÜZEL VE HACİMLİ BİR ARAÇ. ÖZELLİKLE BENİM GİBİ ALBEA DAN SONRA BUNA BİNERSENİZ KENDİNİZİ RÜTBE ALMIŞ HİSSEDİYORSUNUZ.

    SON HIZDAN BAHSEDİLMİŞ BAZI YORUMLARDA BEN UŞAK AFYON YOLUNDA 180 İ GÖRDÜM ARKADAŞLAR. DÜZ YOLDU V.S YOL BOŞTU , ARABA SADECE TONAJLI OLDUĞU İÇİN İLK KALKIŞLAR VE YOKUŞLARDA BAZEN YIĞILIYOR HEPSİ BU.ONUDA GAZ TEPKİME PEDALI İLE ÇZÖERİZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM

    BENİM NACİZANE 3 AYLI KDENEYİMLERİM BUNLARDIR.
    GEELY EMGRAND İLE GEÇİRDİĞİM 14 AY VE YAPTIĞIM 14.000 KM SONUCU DEYİMLERİMİ PAYLAŞAYIM ;

    ARACIMI 2 NİSAN 2015 TARİHİNDE SATIN ALDIM 38000 KM DE ŞU AN 52000 KM DE VE ARADAN GEÇEN SÜREDE 2 BAKIM GEÇİRDİK

    40.000 BAKIMI 240 TL TUTTU GAYET MAKUL

    50.000 BAKIMI 455 TL TUTTU , BU BAKIMDA TÜM FİLTRELERİN VE YAĞIN YANISIRA FREN BALATALARI DEĞİŞTİ , AMPÜLLERDEN YANMAYANLAR VARDI ONLAR DEĞİŞTİ , ROT AYARI YAPILDI .

    YAPTIRDIĞIM BAKIMLARDAN SONRA LPG AYARINA GİTTİM , AYARININ BOZULMADIĞINI SADECE YAZLIK KIŞLIK MODUNU AYARLADIĞINI BELİRTTİLER , BENDE İNTERNETTE HERKES AYAR BOZUKLUĞUNDAN BAHSEDİYOR, AYAR TUTMUYORMUŞ BUNLAR DEDİM , ATİKER GOLD DA AYAR KAÇMIYOR, AYARINÇOK GÜZEL DEDİ BANA LPG SERVİSİ.AYAR YAPSA ÜCRET ALACAKTI ONA RAĞMEN DÜRÜSTLÜK YAPARAK AYARIN BOZULMADIĞINI BELİRTTİLER

    LPG VİZE SORUNU , KİLO PROBLEMİ YAŞAYANLARA DA BİR KÜÇÜK DETAY VEREYİM ;

    ARACIN RUHSATTA YAZAN AĞIRLIĞI İLE AZAMİ AĞIRLIĞI ARASINDA 300 KG OLMASI GEREKİYORMUŞ AKSİ TAKDİRDE VİZEDEN GEÇMİYORMUŞ
    BUNU GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURURAK BENİM ARACA 31 LİTRELİK MANKEN TANK TAKILDI , ARACIN KENDİ AĞIRLIĞI 1355 KİLO AZAMİ AĞIRLIK DA 1690 KİLO DOLAYISI DİLE 40 LIK YADA 50 LİK TANKLARLA VİZEDEN GEÇMİYOR 31 LİTRELİK MANKEN TANK İLE VİZEDEN SORUNSUZ OLARAK TEK SEFERDE GEÇTİM

    14 AYLIK SÜREÇTE ARAÇ TARAFIMA HİÇ BİR ARIZA ÇIKARTMADI , SERVİSE NE ZAMAN GİTSEM İLGİLENDİLER , GARANTİNİN SÜRDÜĞÜNÜ BELİRTTİLER , PARÇA SORUNU KESİNLİKLE OLMADIĞINI , VELEV Kİ PARÇA TÜRKİYEDE BİLE YOKSA ÇİNDEN SİPARİŞ GEÇİLDİĞİNİ VE 20 GÜN İÇERSİNDE TÜRKİYE YE GELDİĞİNİ BELİRTTİLER

    VOLVO İLE ORTAK PROJE OLACAĞINDAN YİNE BAHSETTİLER 2017 DE TÜRKİYE'DE GEELY FABRİKASI KURUBİLECEĞİNDEN BAHSETTİLER. ANADOLU ARAÇ FİRMASININ KESİNLİKLE MARKANIN ARKASINDA OLDUĞUNU , 2014 VE 2015 TE MOTOR HACMİNİN YÜKSELMESİNDEN KAYNAKLI ÖTV ARTIŞINDAN DOLAYI ARAÇ GETİRMEDİKLERİNDEN BAHSETTİLER.

    BEN DEDİM İNTERNETTE MİLLET PARÇA YOK DİYE BİRBİRİNİ YİYOR, YOK LİNEA PARÇASINI TAKDIRDIM, YOK OPEL PARÇASINI TAKDIRDIM ŞEKLİNDE. ONALRIN HEPSİ İŞGÜZAR SERVİSLERİN YÜZÜNDEN , SERVİS PARA KAZANMAK İSTEMİYOR DA ONDAN DEDİ, BENİM KÜTAHYADAN , İZMİRDEN , AFYONDAN , DENİZLİDEN , BALIKESİRDEN BİLE MÜŞTERİM GELİYOR KENDİ , LLERİNDEKİ SERVİSLER İLGİLENMİYORMUŞ DİYOR.

    BİZ GEELY E ÖNEM VERİYORUZ VE MÜŞTERİLERİMİZİN MEMNUNİYETİNİ 1. SIRADA TUTUYORUZ DİYOR


    ARACI KULLANIRKEN , ALIRKEN , SATARKEN ÖDEDİĞİMİZ TUTARI GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURUP FİYAT PERFORMANSI BUNA GÖRE BELİRLERSEK ASLINDA HATA YAPMAMIŞ OLURUZ, YANİ 3 KURUŞA 5 KÖFTE ALMA ZİHNİYETİMİZ VARSA BU ARAÇ 5 KÖFTE DEĞİL , YANİ BİR JETTA DEĞİL , BİR OPEL İNSİNGYA DEĞİL, İNSANLAR NEDEN KÖTÜLÜYOR , BU ARAÇTAKİ DONANIMLAR ANCAK JETTA DA VAR, YADA İNSİNGYADA YADA BU SEGMENT BAŞKA ARAÇLARDA VAR , 50-60 BİN SEVİYESİNDE BİR ARAÇ BEKLENTİSİNE GİRİP 27-28 BİNLİK ARAÇ ALIRSAK MEMNUN KALMAYIZ ARKADAŞLAR.

    ZATEN BU ARACIN 2. ELİ ÇOK TUTULSA , EFENDİM YILLAR SONRA PAS TUTMASA , SERVİS AĞI FİAT YADA RENOULT GİBİ OLSA, SATIŞA KOYUNCA GÜNDE 60 KİŞİ ARASA BU ARAÇ 27-28 BİN DEĞİL 50-60 BİN TL LİK JETTA OLUR , İNSİNGYA OLUR .


    ARAÇ ÇOK TUTULMADIĞI İÇİN HEMEN HEMEN 3 SENEDİR 2. ELİ YERİNDE SAYIYOR BEN ALDIM 26 YA , HALEN DAHA İNTERNETTE 26-30 ARASI , 2012 MODEL BOMBOŞ FİAT ALBEA ARACA 28 İSTİYOR GALERİCİLER , ŞİMDİ 2. ELİ TUTULAN KOLAY SATILAN ARAÇ O , DİLEYEN ONA BİNER, SIFIR KONFOR , SIFIR TEKNOLOJİ, TAKOZ GİBİ , 8 VALF 110 KM DEN SONRA ZIRIL ZIRIL TİTRER , BU ARAÇTA DA HER TÜRLÜ KONFOR DÜŞÜNÜLMÜŞ , DİJİTAL KLİMASI , SUNROOF U , ELEKTRİKLİ KOLTUĞU , ELEKTRİKLİ DİREKSİYONU , KOLÇAĞI , GÖZLÜK KABI, DERİ KOLTUĞU ,, BUDA 28 BİN TL , AMA 2. ELİ TUTMUYOR , DİLEYEN DE BUNA BİNER , HERKES KARARLARINDA ÖZGÜRDÜR .

    FAKAT 28 BİN VERİP 60 BİN LİK ARABA BEKLERSENİZ , 2. ELİ TUTSUN , ŞAK DİYE SATSIN , SERVİS AĞI FİAT GİBİ OLSUN , YILLAR GEÇSE DE PAS TUTMASIN , GAZA BASTIN MI BÖLE SOL ŞERİDİ KAPATSIN , OZAMAN BU ARAÇTAN MEMNUN KALMASSINIZ , FİYATA GÖRE BEKLENTİ OLURSA HERKES MEMNUN OLUR...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gordoncu64 -- 31 Mayıs 2016; 20:05:18 >




  • 
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.