Şimdi Ara

Geely Emgrand EC7 (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.253
Cevap
18
Favori
691.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandoer

    200 km görmek mesele değil abarttınız olayları. Araba Güzel, Çinlilerin buraya getirdiği en iyi araba, iç tasarımı dış tasarımıda güzel, Bazı Provakasyoncular da çıkabilir buda normal. Ama Adamlar yapıyor kardeşim yukardaki canavarı görmedinizmi ''köksal05''in attığı resimlerdeki jeep'i. Bu markanın ön yargıları kırdırması için bu aracı euroNcap'a sokması şart daha sağlam yapıp 4 yıldız aldırması lazım. gerçi ozamanda başka bir kulp bulurlar o ayrı.


    concept le bu işler olsaydı...


    çok açık eksiler var bence concepti oturmuş bir araç

    1- Motoru 124 hp ye çekmeleri lazım
    2- Ön Konsol Kalitesini biraz arttırmak şart
    3- Esp Mutlaka olmalı
    4- EuroNcapa Sokup 4 Yıldız Aldırmaları

    bunlar olursa çinlileri kimse tutamaz gelly markası güvenilirlik konusunda büyük bir sıçrama gerçekleştiricektir tasarım konusuda zaten belli gayet güzel. Tek mevzu bu 4 madde bunlar olursa peynir ekmek gibi satarlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandoer


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandoer

    200 km görmek mesele değil abarttınız olayları. Araba Güzel, Çinlilerin buraya getirdiği en iyi araba, iç tasarımı dış tasarımıda güzel, Bazı Provakasyoncular da çıkabilir buda normal. Ama Adamlar yapıyor kardeşim yukardaki canavarı görmedinizmi ''köksal05''in attığı resimlerdeki jeep'i. Bu markanın ön yargıları kırdırması için bu aracı euroNcap'a sokması şart daha sağlam yapıp 4 yıldız aldırması lazım. gerçi ozamanda başka bir kulp bulurlar o ayrı.


    concept le bu işler olsaydı...


    çok açık eksiler var bence concepti oturmuş bir araç

    1- Motoru 124 hp ye çekmeleri lazım
    2- Ön Konsol Kalitesini biraz arttırmak şart
    3- Esp Mutlaka olmalı
    4- EuroNcapa Sokup 4 Yıldız Aldırmaları

    bunlar olursa çinlileri kimse tutamaz gelly markası güvenilirlik konusunda büyük bir sıçrama gerçekleştiricektir tasarım konusuda zaten belli gayet güzel. Tek mevzu bu 4 madde bunlar olursa peynir ekmek gibi satarlar.


    ben bu aracın conceptinden bahsetmedim,arkadaş fotolardaki jeep ten bahsetmişte o araç concept seri üretim değil ondan bahsettim,yanlış anlamışssın.




  • gelly nin yaptığı şey her beğenilen olan parçayı kopyalamak olmuş bence
    örn: herkez mercedes s serisinin stoplarını beğenmiştir koymuşlar
    dreksion simidi craysler c300 nin simidi oda beğenilmiştir
    vs. v.s v.s
  • hayvanlar aleminde papağan neyse otomotivde çin markalarıda budur..biraz yaratıcı olup,kendiniz olun ki insanlar sizi tercih etsin...Başlığa ters düşecek ama REZALET
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i.erdogan

    eğer yerli marka olsaydı alırdım dandik mandik yerli malı diye :)


    aynen bizimkiler bunuda beceremediler ya
  • bu aracı çok merak ediyordum,dün fuarda inceleme fırsatım oldu,daha doğrusu aracın içine oturunca incelemeden kalktım.30 bine focus,31 bine astra varken bu araca 29-30 bin lira veren çıkar mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandoer


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandoer

    200 km görmek mesele değil abarttınız olayları. Araba Güzel, Çinlilerin buraya getirdiği en iyi araba, iç tasarımı dış tasarımıda güzel, Bazı Provakasyoncular da çıkabilir buda normal. Ama Adamlar yapıyor kardeşim yukardaki canavarı görmedinizmi ''köksal05''in attığı resimlerdeki jeep'i. Bu markanın ön yargıları kırdırması için bu aracı euroNcap'a sokması şart daha sağlam yapıp 4 yıldız aldırması lazım. gerçi ozamanda başka bir kulp bulurlar o ayrı.


    concept le bu işler olsaydı...


    çok açık eksiler var bence concepti oturmuş bir araç

    1- Motoru 124 hp ye çekmeleri lazım
    2- Ön Konsol Kalitesini biraz arttırmak şart
    3- Esp Mutlaka olmalı
    4- EuroNcapa Sokup 4 Yıldız Aldırmaları

    bunlar olursa çinlileri kimse tutamaz gelly markası güvenilirlik konusunda büyük bir sıçrama gerçekleştiricektir tasarım konusuda zaten belli gayet güzel. Tek mevzu bu 4 madde bunlar olursa peynir ekmek gibi satarlar
    .






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi superhead -- 1 Kasım 2010; 12:40:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmfz-000

    bu aracı çok merak ediyordum,dün fuarda inceleme fırsatım oldu,daha doğrusu aracın içine oturunca incelemeden kalktım.30 bine focus,31 bine astra varken bu araca 29-30 bin lira veren çıkar mı acaba?



    işte bu zor....
  • Önyargılı olmamalıyız bence bu ülkeye çinlisi de gelmeli afrikalısı da gdersin aracı
    test edersin begenirsin işine gelir alırsın,begenirsin pahalı gelir almazsın ya da begenmezsin
    işim olmaz deyip çekip gidersin.bu markalar kendilerini geliştimezse bomboş focuslar,astralar..
    vb30binlerden baslar;kliması olan golfler40binden..
    bir de bu çarpışma testlerine takmış millet ya hu kardeşim reno kaç yıldır tüm modelleri ile 4-5yıldız
    alıyor bu euroNcap testlerinden dersine cok iyi çalışan soruların nerden gelecegini bilen öğrenci
    gibi..tamam bu testler olsun ama günlük yasamdaki istatistiklere de bakılmalı örnegin bu testten bes
    yıldız almıs araclarla yapılan kazaların %90nında insanların burnu bile kanamamıssa eyvallah..
    ''Çin arabasına o kadar para çok''hadi canım sende ne kadar düşünülmüş üzerinde bu yorumu yapmakiçin.
    bu tür yorumları okumak sıkıyor sadece.Son olarak arabayı test etmiş biri olarak üzerine üç dört bin lira vererek daha kalitelisini pazarda daha saglam yeri olan bir kac markadan birini secerdim.20-22bin
    aralıgında olsaydı keşke o zaman tadından yenmezdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    Önyargılı olmamalıyız bence bu ülkeye çinlisi de gelmeli afrikalısı da gdersin aracı
    test edersin begenirsin işine gelir alırsın,begenirsin pahalı gelir almazsın ya da begenmezsin
    işim olmaz deyip çekip gidersin.bu markalar kendilerini geliştimezse bomboş focuslar,astralar..
    vb30binlerden baslar;kliması olan golfler40binden..
    bir de bu çarpışma testlerine takmış millet ya hu kardeşim reno kaç yıldır tüm modelleri ile 4-5yıldız
    alıyor bu euroNcap testlerinden dersine cok iyi çalışan soruların nerden gelecegini bilen öğrenci
    gibi..tamam bu testler olsun ama günlük yasamdaki istatistiklere de bakılmalı örnegin bu testten bes
    yıldız almıs araclarla yapılan kazaların %90nında insanların burnu bile kanamamıssa eyvallah..
    ''Çin arabasına o kadar para çok''hadi canım sende ne kadar düşünülmüş üzerinde bu yorumu yapmakiçin.
    bu tür yorumları okumak sıkıyor sadece.Son olarak arabayı test etmiş biri olarak üzerine üç dört bin lira vererek daha kalitelisini pazarda daha saglam yeri olan bir kac markadan birini secerdim.20-22bin
    aralıgında olsaydı keşke o zaman tadından yenmezdi

    o 4 yıldızlı 5 yıldızlı renault'lar boşuna almıyor o yıldızları...
    [DHTUBE=
    http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY]




  • yıl 1991 babam torosu ile üç takla atıyor Allah kimselere kaza bela vermesin buarada
    aracdan burnu kanamadan cıkıyor.arabayı görseniz inanmazsınıztavan kalmamıstı.
    hadi götürün torosu kac yıldız alacak.bu iş önceden hesaplanmış şurdan su kadar hızla carpısma testleriyle
    olacak iş degildir her kazanın kendine özel degişkenleri vardır.!120-130 fazlasında gözüm yok
    hızla giderken en kısa mesafede dursun..şehiriçi kazalarda araba pert olmasın..büyük masraf cıkarmasın.
    mucura girdi diye arac yoldan cıkıp takla atmasın yeter bana..bak bnm aracımla daha bu yaz tatil dönüşü edremit havran arasında tek şeritli yolda(hızım 90)otobüs hatalı sollamaya kalktı beni görmeden ,birden önünüze kocaman 403 cıkmıs arada 30metre yoktu frene bastım ama 90 ile giden 2tonluk bir arac durmadı tabi bu kısa mesafede ben de son anda yoldan cıktım Allah tan yol ile 30 40 cm lik kot farkı vardı.indiğim yerde(bahceye yazık oldu)agac magac yoktu. ee şimdi bnm aracda yıldız mıldız yokk.neyapcaz şimdi güvensiz mi dicez 80 90 ile yol dısına cık bakalım videodaki modüsle dört tekerden ikisi yeri görmezken
    neler olur..artık pazarlama taktiğidir euroNcap testleri chevrolet cruze 28bin iken şimdi neden33bin:)
    ayrıca bnm aracım güvenli diye reklam yapmaya gerk yok hele ki avrupalı üreticiler için zaten bir arac güvenli olmalı bizi soyacak ikinci dünya ülkesi görüyorlar mesele bu.çinli gelly de güvenli olsun kaliteli olsun
    cheryy de..çinlisi de gelsin afrikalısı da yeter ki kalteli mallarla uygun fiyatlar ile..
    o zaman daralan pazar payını görür de avrupalı üreticiler fiyatlarını asagıya cekerler.japonlar bu ülkede olmasaydı ya da koreliler v.w.tiguen sizce ne kadar olurdu Doğuş oto sayesinde düşünün sadece?




  • Tenekelerin araba diye yutturulduğu günler fazla eski değil. Ama artık vatandaş bilinçlendi euroNcap ten 4 yıldız 5 yıldız almak gerek mi evet gerek ama 3 yıldızlı nemolarda şimdi fare gibi yollarda biraz da marka imajı önemli başta kalitesiz damgası yapıştırıldı önemli olan bunu silebilmek yoksa fazla uzun sürmez bu markaların ortadan kaybolması. Sadece kaporta, şasi kalitesiyle ilgilenilmiyor şusu busu kliması, motoru, trigeri, balansı, amortisoru vs.. liste uzun bakalım bunlarda kalitelimi ? Sadece emgrand için söylemiyorum beğendiğim bir model bu ama diğer araçlarda önemli detaylar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    yıl 1991 babam torosu ile üç takla atıyor Allah kimselere kaza bela vermesin buarada
    aracdan burnu kanamadan cıkıyor.arabayı görseniz inanmazsınıztavan kalmamıstı.
    hadi götürün torosu kac yıldız alacak.bu iş önceden hesaplanmış şurdan su kadar hızla carpısma testleriyle
    olacak iş degildir her kazanın kendine özel degişkenleri vardır.!120-130 fazlasında gözüm yok
    hızla giderken en kısa mesafede dursun..şehiriçi kazalarda araba pert olmasın..büyük masraf cıkarmasın.
    mucura girdi diye arac yoldan cıkıp takla atmasın yeter bana..bak bnm aracımla daha bu yaz tatil dönüşü edremit havran arasında tek şeritli yolda(hızım 90)otobüs hatalı sollamaya kalktı beni görmeden ,birden önünüze kocaman 403 cıkmıs arada 30metre yoktu frene bastım ama 90 ile giden 2tonluk bir arac durmadı tabi bu kısa mesafede ben de son anda yoldan cıktım Allah tan yol ile 30 40 cm lik kot farkı vardı.indiğim yerde(bahceye yazık oldu)agac magac yoktu. ee şimdi bnm aracda yıldız mıldız yokk.neyapcaz şimdi güvensiz mi dicez 80 90 ile yol dısına cık bakalım videodaki modüsle dört tekerden ikisi yeri görmezken
    neler olur..artık pazarlama taktiğidir euroNcap testleri chevrolet cruze 28bin iken şimdi neden33bin:)
    ayrıca bnm aracım güvenli diye reklam yapmaya gerk yok hele ki avrupalı üreticiler için zaten bir arac güvenli olmalı bizi soyacak ikinci dünya ülkesi görüyorlar mesele bu.çinli gelly de güvenli olsun kaliteli olsun
    cheryy de..çinlisi de gelsin afrikalısı da yeter ki kalteli mallarla uygun fiyatlar ile..
    o zaman daralan pazar payını görür de avrupalı üreticiler fiyatlarını asagıya cekerler.japonlar bu ülkede olmasaydı ya da koreliler v.w.tiguen sizce ne kadar olurdu Doğuş oto sayesinde düşünün sadece?


    Görüşlerine tamamen katılıyorum kardeşim .. doğan slx gibi 4 tekerlek bir direksiyona bile hala 12.000-13000 tl verenler varken ben daha nediyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ankebutx -- 2 Kasım 2010; 17:35:17 >




  • Çok zengin bir ülke olduğumuz için her şeyin en pahalısı bizde ya, otomotivde de birinciliği kimseye kaptırmıyoruz. Şu arabanın Avrupa ya da Amerika pazarında ederi taş çatlasın 15 bin lira. Yani 10-11 bin dolar. Belki o kadar da değil. Ama bizde 21 bin dolar olduğu için kalite standartlarını sorgulamamız normal. Zaten DH otomobil forumlarındaki tartışmaların çoğu bu temele dayanıyor. O araba o parayı etmez, C segmenti arabaya o para verilmez bilmem ne... Hala 13-14 bin liraya Doğan SLX satılıyor bu ülkede.
  • Outo show da inceledim,
    dıştan güzel duruyo,
    içide duruş açısından güzel,
    içinde ağır bir koku vardı plastik kokusu, en azından fuara gelen araçlara parfüm falan sıksalar iyi olur ;)
    kaporta biraz zayıf gibi geldi bana, sanki alsam her gün farklı bir arıza yaşayabilirim gibi hissettim...
    düşüncelerim, 4-5 sene daha çin arabalarına yaklaşmam, ama geliştirirlerse alırım,
    geliştirme sağlamlık açısından olmalı,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakansol

    Outo show da inceledim,
    dıştan güzel duruyo,
    içide duruş açısından güzel,
    içinde ağır bir koku vardı plastik kokusu, en azından fuara gelen araçlara parfüm falan sıksalar iyi olur ;)
    kaporta biraz zayıf gibi geldi bana, sanki alsam her gün farklı bir arıza yaşayabilirim gibi hissettim...
    düşüncelerim, 4-5 sene daha çin arabalarına yaklaşmam, ama geliştirirlerse alırım,
    geliştirme sağlamlık açısından olmalı,


    +

    bilgilendirici bir mesaj
  • arkadaşlar bu aracı autoshow 2010 da inceledim.

    plastik kalitesi fiyatına gore normal. sol arka kapıyı açtım ve elimde titrediğini hissettim. tok bir his değil.

    işim gereği çin de 50 gun civarı bulunmuştum. çinlilerin yaptığı gemileri, köprüleri, apartmanları gordüm. yanlış anlamayın, ırkçılık yapmak için soylemiyorum kesinlikle ama bu çinli arkadaşların yaptığı şeyi bedava verseler de kullanmam. (bu araba dahil). adamlarda uzay teknolojisi de var, uzayda füzeyle hedef te vuruyorlar ama onların hiçbirisini seri üretim yapmıyorlar.

    kısaca seri üretilen çin malı benden uzak olsun.

    size de tavsiyem, yazık paranızı çin arabalarına harcamayın. 3-5 ekleyip markası kendisini ispatlamış olanı alın. türkitye gibi bir yerde de sürüden ayrılmayın derim, kurt kapmasın. bakın herkes ne alıyor, siz de gidin onu alın. chevrolet cruze ları çok beğeniyordum şekil olarak. içi de kaliteli astranın malzemelerini kullanmışlar. heves eder gibi oldum. ama en basit parçalar için bile 20-25 gun serviste beklendiğini, teknik servislerinin yetersiz olduğunu ogrendim ve vazgeçtim.

    inşallah birine faydası dokunur yazdıklarımın,

    sağlıcakla
    burak
    nnnnn




  • bugun otoshowdan bende yakindan inceledim.basta cok gosterisli duruyor fakat hic d segmenti havasi yok.arkaya bir dondum kucuk s classe,cok buyuk bir kopya.ic mekani avrupali araclar gibi konsol fena degil fakat bir plastik kokusu mevcut ve malzeme kalitesi kotu.bagajda gercekten buyuk ama 650lt oldugunu sanmiyorum,bunu bende degil herkes soyluyor.ic ferahligi gercekten iyi ama adi oldugu bir yerlerinden belli oluyor,neresinden anlayamadim.alinir mi? alinir ama cok pahali kalitesine gore,illa luks olsun buyuk olsun 0arac olsun diyenler alsin.ben hayatta almam ya ikinci el bilindik bir marka yada 0 c yada b segmenti bir arac alirim.guvenlik zaten yok,hava yastigi carptiginda acilcakmi supheli.euro ncapte en azindan 3 yada 4 yildiz almali. motor cok yetersiz,bugun arabam.com un dergisinde testini okudum orada 0-100 hizlanma testide yapmislar ve tam 14snde cikiyor! birde bazilari bu aracin 200km yaptigini saniyor ...
  • Arkadaşım, o cruze in motor bölümüne iyce baksaydın,
    hortumları kabloları çok kalitesiz gibi geldi bana....
    cruzun kasası güzel ama çok sorun yaratır mekanikte.

    quote:

    Orijinalden alıntı: bryavuz

    arkadaşlar bu aracı autoshow 2010 da inceledim.

    plastik kalitesi fiyatına gore normal. sol arka kapıyı açtım ve elimde titrediğini hissettim. tok bir his değil.

    işim gereği çin de 50 gun civarı bulunmuştum. çinlilerin yaptığı gemileri, köprüleri, apartmanları gordüm. yanlış anlamayın, ırkçılık yapmak için soylemiyorum kesinlikle ama bu çinli arkadaşların yaptığı şeyi bedava verseler de kullanmam. (bu araba dahil). adamlarda uzay teknolojisi de var, uzayda füzeyle hedef te vuruyorlar ama onların hiçbirisini seri üretim yapmıyorlar.

    kısaca seri üretilen çin malı benden uzak olsun.

    size de tavsiyem, yazık paranızı çin arabalarına harcamayın. 3-5 ekleyip markası kendisini ispatlamış olanı alın. türkitye gibi bir yerde de sürüden ayrılmayın derim, kurt kapmasın. bakın herkes ne alıyor, siz de gidin onu alın. chevrolet cruze ları çok beğeniyordum şekil olarak. içi de kaliteli astranın malzemelerini kullanmışlar. heves eder gibi oldum. ama en basit parçalar için bile 20-25 gun serviste beklendiğini, teknik servislerinin yetersiz olduğunu ogrendim ve vazgeçtim.

    inşallah birine faydası dokunur yazdıklarımın,

    sağlıcakla
    burak
    nnnnn




  • beyler ben çin malı otomobiller için çok pozitif düşünüyordum taki çin malı rulmanların yağ keçelerinin ne kadar uyduruk olduğunu anlayana kadar
    arabanın her yerinde bu keçelerden ve rulmanlardan var hatta poyra (teker rulmanı) canımızı taşıyor
    işte bu nenelerle bence bu arabalar hak ettiğinden fazlaya fiyatlıdır
    bence kısa sürede bir taraflarından yağ kaçıracak alman arabalarının 400.000 dayanan çeşitli rulmanları bunlarda belkide 20.000 dayanacak neyse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nogretse -- 7 Kasım 2010; 1:02:21 >
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.