Şimdi Ara

Gemi Kaptanlığından pilotluğa geçmek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Iyi günler arkadaşlar, okyanusaşırı çalışan büyük petrol tankerlerinde 4. kaptan olarak görev yapıp yılda 8 ay çalışma 4 ay tatil ile aylık 10000 TL geliri olan birinin havayolu pilotluğuna geçmesi ne kadar mantıklı? Türkiyedeki bu iş için en iyi uçuş okulu hangisi? Ne kadarlık bütçe ayırmak gerekir ? ATPL ile CPL arasındaki fark nedir ? teşekkürler. Not : yaş 23



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Navigator -- 30 Aralık 2016; 18:23:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • deniz ticareti çok bilmiyorum ama havacılık kadar çok ivmeli büyüyen ya da küçülen bir sektör değil

    ama havayolu riskli

    bugun varsın yarın işsiz kalırsın

    fransada belçikada bombalar patladı o noktalara uçuşlar azaldı

    şu an THY'de yerde bekleyen uçaklar var

    ve bazı pilotlar şu an işsiz kalabiliriz korkusu yaşıyorlar

    eğer çok iyi ingilizceniz varsa körfez ülkeleri özellikle çok pilot arıyor

    ama o ülkelerde de Türkiye'deki gibi özgür yaşayamazsınız.

    ve o ülkelerde yaşamanız isteniyor.

    Bir de eğer bir havayolu şirketinin programıyla bu lisanları almazsanız iş garantisi yok

    şu an ülkede bu lisanslara sahip çok işsiz pilot var.
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle hangi sektörde ne olarak çalışıyorsunuz ve bizi biraz daha aydınlatabilir misiniz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.