Şimdi Ara

General Mobile 4G Android One 'DOKUNMATİK PROBLEMİ YAŞAYANLAR BURAYA !' (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
270
Cevap
1
Favori
34.512
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • düz mantık gidersek bu telefonun ikinci elini almak ta acayip sıkıntı olmuş durumda. Diğer taraftan bu tarz problemler her marka modelde olur ama gündeme gelmez pek. General mobile Türkiye nin en çok satan firması olunca göze batıyor bence. şahsen henüz almadım cihazı ama gps i iyi ise almayı düşünüyorum. ana konuda bir soru sordum arkadaşlara cevap bekliyorum. Gps alıcısı iyi ise alacağım bir kumar da ben oynayacağım:) aslında aklımda sony almak var ama dur bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdemre

    gördüğüm tek sorun kulaklık çıkışı. 5 kulaklık ile denedim sorun hala aynı. Çok çok kısık çıkıyor ses yani iphonenin yarısı kadar bile değil.

    AIMP müzik uygulamasını indir kullan dostum.kendi kulaklığı ile.farkı göreceksin
  • Teknik servis ile 10 gündür boğuşuyorum. İlk başta bize faturayı gönderin dediler, bende size gönderdiğim telefon kutusunun içinde bir kopya var dedim. Sonra bu olmaz, renklisini gönderin dediler. Renklisini ne yapacaklar bilmiyorum ama o şekilde de gönderdim. Sonra bunda IMEI no yazmıyor, bu şekilde işlem devam etmez dediler. Hızlıal ile görüşüp faturayı onlara geri gönderdim imei yazıp, güncelleyip geri göndereceklerdi, fatura kargoda kayboldu. Faturayı aranıyoruz ama aynı gün bana hizlial fatura görüntüsünü kopya attı ama bunda da tarih okunmuyormuş diye telpa kabul etmedi. Sinirlerimin sınırında geziniyorum. Bu arada telpa bana telefonu değiştirme seçeneğide sundu ama ayıplı mal raporunu vermemek için takla atıyor. En sonunda o telefonu kabul edip 100tl altına satacağım, sonrada tüm yazışmaları ve telefon kayıtlarını avukatıma verip dava açacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnacoN

    Teknik servis ile 10 gündür boğuşuyorum. İlk başta bize faturayı gönderin dediler, bende size gönderdiğim telefon kutusunun içinde bir kopya var dedim. Sonra bu olmaz, renklisini gönderin dediler. Renklisini ne yapacaklar bilmiyorum ama o şekilde de gönderdim. Sonra bunda IMEI no yazmıyor, bu şekilde işlem devam etmez dediler. Hızlıal ile görüşüp faturayı onlara geri gönderdim imei yazıp, güncelleyip geri göndereceklerdi, fatura kargoda kayboldu. Faturayı aranıyoruz ama aynı gün bana hizlial fatura görüntüsünü kopya attı ama bunda da tarih okunmuyormuş diye telpa kabul etmedi. Sinirlerimin sınırında geziniyorum. Bu arada telpa bana telefonu değiştirme seçeneğide sundu ama ayıplı mal raporunu vermemek için takla atıyor. En sonunda o telefonu kabul edip 100tl altına satacağım, sonrada tüm yazışmaları ve telefon kayıtlarını avukatıma verip dava açacağım.

    Benim anlamadığım nokta şu; Bir cihaz sadece değişim raporu almaz iade/değişim belgesi alabilir. Yani sizin cihazınıza değişim yapabiliriz diyorlarsa doğal olarak iade edilebilir mal olduğunu onaylamış oluyorlar. Fakat müşteriye ilk olarak değiştirelim diyorlar iade istemedikleri için banada bu şekilde yaptılar ben ısrarla iade istediğimi söyledim lütfen hakkınızı arayın o cihazı o şekilde kabul etmeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdullaharif

    düz mantık gidersek bu telefonun ikinci elini almak ta acayip sıkıntı olmuş durumda. Diğer taraftan bu tarz problemler her marka modelde olur ama gündeme gelmez pek. General mobile Türkiye nin en çok satan firması olunca göze batıyor bence. şahsen henüz almadım cihazı ama gps i iyi ise almayı düşünüyorum. ana konuda bir soru sordum arkadaşlara cevap bekliyorum. Gps alıcısı iyi ise alacağım bir kumar da ben oynayacağım:) aslında aklımda sony almak var ama dur bakalım.

    Şuan bin tl altında bana göre en kaliteli cihaz huawei ascend g7 kumar oynamak istemiyorum dersen göz önünde bulundurabilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Katip785

    quote:

    Orijinalden alıntı: AnacoN

    Teknik servis ile 10 gündür boğuşuyorum. İlk başta bize faturayı gönderin dediler, bende size gönderdiğim telefon kutusunun içinde bir kopya var dedim. Sonra bu olmaz, renklisini gönderin dediler. Renklisini ne yapacaklar bilmiyorum ama o şekilde de gönderdim. Sonra bunda IMEI no yazmıyor, bu şekilde işlem devam etmez dediler. Hızlıal ile görüşüp faturayı onlara geri gönderdim imei yazıp, güncelleyip geri göndereceklerdi, fatura kargoda kayboldu. Faturayı aranıyoruz ama aynı gün bana hizlial fatura görüntüsünü kopya attı ama bunda da tarih okunmuyormuş diye telpa kabul etmedi. Sinirlerimin sınırında geziniyorum. Bu arada telpa bana telefonu değiştirme seçeneğide sundu ama ayıplı mal raporunu vermemek için takla atıyor. En sonunda o telefonu kabul edip 100tl altına satacağım, sonrada tüm yazışmaları ve telefon kayıtlarını avukatıma verip dava açacağım.

    Benim anlamadığım nokta şu; Bir cihaz sadece değişim raporu almaz iade/değişim belgesi alabilir. Yani sizin cihazınıza değişim yapabiliriz diyorlarsa doğal olarak iade edilebilir mal olduğunu onaylamış oluyorlar. Fakat müşteriye ilk olarak değiştirelim diyorlar iade istemedikleri için banada bu şekilde yaptılar ben ısrarla iade istediğimi söyledim lütfen hakkınızı arayın o cihazı o şekilde kabul etmeyin.

    Arkadaşlar ayıplı malda değişim , tamir veya iade seçeneği hukuki olarak tüketiciye aittir. Az önce hukuk sitesinden öğrendim. Benim olayıma gelince : Fatura tarihi değişime uygun değildir. diye yazmışlar paneli değiştirmişler. Benim hatam ilk günden beri olan hatayı görmezden gelmek. Lanet olsun. Şimdi Google ile yazışıp şikayet edeceğim. Daha önce direk google ile yazışıp böyle bir problemi çözmüştüm. Arkasında google varsa sorumluluğu da taşır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: telif69

    quote:

    Orijinalden alıntı: Katip785

    quote:

    Orijinalden alıntı: AnacoN

    Teknik servis ile 10 gündür boğuşuyorum. İlk başta bize faturayı gönderin dediler, bende size gönderdiğim telefon kutusunun içinde bir kopya var dedim. Sonra bu olmaz, renklisini gönderin dediler. Renklisini ne yapacaklar bilmiyorum ama o şekilde de gönderdim. Sonra bunda IMEI no yazmıyor, bu şekilde işlem devam etmez dediler. Hızlıal ile görüşüp faturayı onlara geri gönderdim imei yazıp, güncelleyip geri göndereceklerdi, fatura kargoda kayboldu. Faturayı aranıyoruz ama aynı gün bana hizlial fatura görüntüsünü kopya attı ama bunda da tarih okunmuyormuş diye telpa kabul etmedi. Sinirlerimin sınırında geziniyorum. Bu arada telpa bana telefonu değiştirme seçeneğide sundu ama ayıplı mal raporunu vermemek için takla atıyor. En sonunda o telefonu kabul edip 100tl altına satacağım, sonrada tüm yazışmaları ve telefon kayıtlarını avukatıma verip dava açacağım.

    Benim anlamadığım nokta şu; Bir cihaz sadece değişim raporu almaz iade/değişim belgesi alabilir. Yani sizin cihazınıza değişim yapabiliriz diyorlarsa doğal olarak iade edilebilir mal olduğunu onaylamış oluyorlar. Fakat müşteriye ilk olarak değiştirelim diyorlar iade istemedikleri için banada bu şekilde yaptılar ben ısrarla iade istediğimi söyledim lütfen hakkınızı arayın o cihazı o şekilde kabul etmeyin.

    Arkadaşlar ayıplı malda değişim , tamir veya iade seçeneği hukuki olarak tüketiciye aittir. Az önce hukuk sitesinden öğrendim. Benim olayıma gelince : Fatura tarihi değişime uygun değildir. diye yazmışlar paneli değiştirmişler. Benim hatam ilk günden beri olan hatayı görmezden gelmek. Lanet olsun. Şimdi Google ile yazışıp şikayet edeceğim. Daha önce direk google ile yazışıp böyle bir problemi çözmüştüm. Arkasında google varsa sorumluluğu da taşır.

    Arkadaşım yanlışın var. Bir malın ayıplı olduğu onaylanırsa tüm masrafları satıcıya aittir, tüketiciye hem ayıplı mal satılıp hem masrafları karşılanması mı istenecek? Bir daha kontrol et bence.




  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    kardeş sende son durum nedir? Alabildin mi paranı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcuturk

    kardeş sende son durum nedir? Alabildin mi paranı?

    23. günün şafağında para iadesi gerçekleşmiştir. 23 gün içerisinde neler çektim neler. Birdaha GM nin yanından geçmem iade işlemide benim girişimlerimle gerçekleşti yoksa 3-4 ay beklerdim heralde.
  • Discovery cihazlarinda da beyaz noktalar cikiyodu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    Hadi hayırlı olsun, çok sevindim:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birinci ve son sayfayı okudum, hepsini okuyamadım. Videoyu izledim, uygulamayı indirip test ettim. Bende bu sorun yok ama hassasiyet sorunu beni deli ediyor. Yazışırken falan çok sıkıntı çıkarıyor. Asistana yazdım, gönderin bakalım diyorlar ama "sorun yok" deyip geri göndereceklerinden adım gibi eminim.

    Sorunum tam olarak şu: Herhangi bir noktaya hafifçe dokununca ekran bunu algılamıyor. Bu test programında bunu daha da net gördüm. Azıcık basmak gerekiyor ve bu, bence bugünkü teknolojide tam olarak felaket.

    Discovery'den çok memnundum, bunda Google desteği de var diye sazan gibi atladım ama pişmanım.

    Sizce ne yapmalıyım? Göndereyim mi?
  • canınızı sıkıyorsa gönderin baksınlar.
    telefonda jelatin avrsa tavsiyem jelatinsiz kullanın .
  • Arkadaş öncelikle hayırlı ramazanlar size bir sorum olacak öncelikle bu telefonu almaya düşünüyorum bana bir siteden hediye çeki geldi 2 arkadaş alacağız teknolojiden pat çat anlarız ikimizde mobilyacıyız limitimiz 750 tl çift hatlı imiş az çok araştırdık yeni bir telefonmuş eksikleri bir görüntülü konuşma galiba forumda bir sürü şeyler var koronik sorun falan arkadaşlar siz kullanıyorsunuz tavsiye edermisin aydınlatırsanız sevinirim sonuçta biz bu teli bir iki sene falan kullanalım diye allacağız yoksa 750 tl ayarında başka telefonmu alsak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oskurrr

    canınızı sıkıyorsa gönderin baksınlar.
    telefonda jelatin avrsa tavsiyem jelatinsiz kullanın .


    Jelatin yok. Çok teşekkür ederim, göndereceğim galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayfunt07

    Arkadaş öncelikle hayırlı ramazanlar size bir sorum olacak öncelikle bu telefonu almaya düşünüyorum bana bir siteden hediye çeki geldi 2 arkadaş alacağız teknolojiden pat çat anlarız ikimizde mobilyacıyız limitimiz 750 tl çift hatlı imiş az çok araştırdık yeni bir telefonmuş eksikleri bir görüntülü konuşma galiba forumda bir sürü şeyler var koronik sorun falan arkadaşlar siz kullanıyorsunuz tavsiye edermisin aydınlatırsanız sevinirim sonuçta biz bu teli bir iki sene falan kullanalım diye allacağız yoksa 750 tl ayarında başka telefonmu alsak

    Hocam ne desem bilmiyorum fiyat performans olarak baktınmı alınabilir bi telefon ama bu tür öngörülemez problemler pişman edebiliyor insanı açıkcası riske girip alırsan ve temiz cihaz gelirse güzel güzel kullanırsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Katip785

    quote:

    Orijinalden alıntı: yolcuturk

    kardeş sende son durum nedir? Alabildin mi paranı?

    23. günün şafağında para iadesi gerçekleşmiştir. 23 gün içerisinde neler çektim neler. Birdaha GM nin yanından geçmem iade işlemide benim girişimlerimle gerçekleşti yoksa 3-4 ay beklerdim heralde.

    Yaşadığın sorun GM ile ilgili değil. Telpa yapıyordu değilmi dağıtımını. Bu tür hizmetleri sağlayacak olanlar onlar.

    Yoksa iphone, s5 gibi telefonlarda ve hemen her elektronik üründe sorun çıkabilir. Böyle bir durumda servis sağlayıcısının bunu gidermesi gerekir.

    Burda amacım GM yi aklamak yada android one ın çok iyi bir telefon olduğunu söylemek değil. Bu modeli yeterince araştırmadım o yüzden bişey diyemem.

    Amacım servisi sağlayan firmanın bunu üstlenen firmanın yaptığı edepsizliği göstermek. Datastar yapsaymış daha iyiymiş.




  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    "Satıcıya" diyecektim pardon.
  • Bu telefonu almayı düşünüyordum ama telefon full sorunlu çıktı. f/p nin p si eksik kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    hocam benimde kardeşim aldıgım telefonda benzer sorun var...sağ alt taraf dokunmatiği çok zor işliyor..klavyeyi açınca 0 tuşunun ve p tuşunun olduğu kısım çok zor işliyor.Cihazı alalı 26 27 gün oldu....ankamall vodafone bayisinden almıştım..oraya iade mi edeyim yoksa istanbula gönderip para iadesimi isteyim nasıl yapacaz acaba
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.