Şimdi Ara

genpadaki JB'li iphonem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
2.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 1 ay önce internetten sipariş verdiğim iphonemi dayanamayıp, aldıktan 3 gün sonra JB yaptım. 1 hafta sonra ekranı iyice incelediğimde sayısı 5'i bulan küçük noktacıklar gördüm. (bu noktalar ekranda devamlı kalıyordu.) sonra dfu modda restore yaparak 3 gün önce ankara teknik servise gönderdim. JB de hiçbir soru çıkmadı. şu an internetten takip ediyorum ve yedek parça bekleniyor yazıyor. daha önce buna benzer sorunlardan telefonlarını servise gönderen arkadaşların gelişmeleri nasıl oldu. telefonu değiştiriler mi yoksa parça değişimi mi yaparlar?



  • Değişirler dostum merak etme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eydmir

    Değişirler dostum merak etme
    servise verirken hocam fatura garanti belgesi vs istiyorlarmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emryrgc

    servise verirken hocam fatura garanti belgesi vs istiyorlarmı?

    Alıntıları Göster
    ben fatura ve garanti belgesi fotokopilerini gönderdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademyoz2

    ben fatura ve garanti belgesi fotokopilerini gönderdim.

    Alıntıları Göster
    bana hediye iphone geldi ekranda ölü pixel ve 2,3 tane çizik var değiştirebilme şansım varsa iyi olur ama ne fatura var nede garanti belgesi:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emryrgc

    bana hediye iphone geldi ekranda ölü pixel ve 2,3 tane çizik var değiştirebilme şansım varsa iyi olur ama ne fatura var nede garanti belgesi:)

    Alıntıları Göster
    Ankarada değişim için iphone kalmadı benimde değişecek yetkililerden haber bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest

    Ankarada değişim için iphone kalmadı benimde değişecek yetkililerden haber bekliyorum

    Alıntıları Göster
    ya bizim servislerin anlamayacağı belliydi:D:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marikanwap

    ya bizim servislerin anlamayacağı belliydi:D:D

    Alıntıları Göster
    iyide restore edilmiş kim anlarki jailbreak olduğunu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emryrgc

    bana hediye iphone geldi ekranda ölü pixel ve 2,3 tane çizik var değiştirebilme şansım varsa iyi olur ama ne fatura var nede garanti belgesi:)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: emrcan

    bana hediye iphone geldi ekranda ölü pixel ve 2,3 tane çizik var değiştirebilme şansım varsa iyi olur ama ne fatura var nede garanti belgesi:)

    telefon garantiliyse serviste anlarlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest

    Ankarada değişim için iphone kalmadı benimde değişecek yetkililerden haber bekliyorum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ankara1234

    Ankarada değişim için iphone kalmadı benimde değişecek yetkililerden haber bekliyorum

    bugün 4. gün oldu hala yedek parça bekleniyor yazıyor. bekliyoruz.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademyoz2

    quote:

    Orjinalden alıntı: ankara1234

    Ankarada değişim için iphone kalmadı benimde değişecek yetkililerden haber bekliyorum

    bugün 4. gün oldu hala yedek parça bekleniyor yazıyor. bekliyoruz.....

    Alıntıları Göster
    bugün genpayı aradım uzun bir bekleyişten(genpaya bu konuda kocaman bir) sonra bir bayanla görüştüm. cihazım hakkında bilgi istedim. onlarda telefonda ölü piksel olduğunu ve değiştireceklerini yalnız ellerinde 8gb iphone olmadığı için bekletildiğini söyledi.. bende ücretinin iadesini yapın ozaman dedim. bunada apple in izin vermediğini öne sürerek iade yapamayacaklarını anlattı.
    ben telefonu alalı şu an 30 gün olmadı bu yüzden bana ayıplı telefon gönderdikleri için ücretini alamazmıyım. bilgisi olan arakadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademyoz2

    bugün genpayı aradım uzun bir bekleyişten(genpaya bu konuda kocaman bir) sonra bir bayanla görüştüm. cihazım hakkında bilgi istedim. onlarda telefonda ölü piksel olduğunu ve değiştireceklerini yalnız ellerinde 8gb iphone olmadığı için bekletildiğini söyledi.. bende ücretinin iadesini yapın ozaman dedim. bunada apple in izin vermediğini öne sürerek iade yapamayacaklarını anlattı.
    ben telefonu alalı şu an 30 gün olmadı bu yüzden bana ayıplı telefon gönderdikleri için ücretini alamazmıyım. bilgisi olan arakadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim...

    Alıntıları Göster
    Tüketici kanununda ikinci kısıma göz atarsanız

    quote:

    İKİNCİ KISIM: Tüketicinin Korunması ve aydınlatılması

    Ayıplı Mal

    Madde 4. - Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.]

    İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına göre kredi veren ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.

    Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.

    Ayıplı malın neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.

    Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde ?özürlüdür? ibaresini içeren bir etiket konulması zorunludur. Yalnızca ayıplı mal satılan veya bir kat ya da reyon gibi bir bölümü sürekli olarak ayıplı mal satışına, tüketicinin bilebileceği şekilde tahsis edilmiş yerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur. Malın ayıplı olduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde gösterilir.

    Güvenli olmayan mallar, piyasaya özürlüdür etiketiyle dahi arz edilemez. Bu ürünlere, 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun hükümleri uygulanır.

    Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.


    Yani para iadesi talep edebilirsiniz şayet bu duruma yanaşmıyorlarsa cezai yaptırımları var. Apple yada başka bir firma karışamaz bu duruma. Ürünü TR'de satıyorsan bu kanun maddeleri geçerlidir. Apple izin vermiyor gibi birşey olamaz.

    http://www.tuketicimerkezi.org/tuketicikanunu.php



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haXan2849 -- 18 Kasım 2008; 18:00:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haXan2849

    Tüketici kanununda ikinci kısıma göz atarsanız

    quote:

    İKİNCİ KISIM: Tüketicinin Korunması ve aydınlatılması

    Ayıplı Mal

    Madde 4. - Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.]

    İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına göre kredi veren ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.

    Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.

    Ayıplı malın neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.

    Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde ?özürlüdür? ibaresini içeren bir etiket konulması zorunludur. Yalnızca ayıplı mal satılan veya bir kat ya da reyon gibi bir bölümü sürekli olarak ayıplı mal satışına, tüketicinin bilebileceği şekilde tahsis edilmiş yerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur. Malın ayıplı olduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde gösterilir.

    Güvenli olmayan mallar, piyasaya özürlüdür etiketiyle dahi arz edilemez. Bu ürünlere, 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun hükümleri uygulanır.

    Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.


    Yani para iadesi talep edebilirsiniz şayet bu duruma yanaşmıyorlarsa cezai yaptırımları var. Apple yada başka bir firma karışamaz bu duruma. Ürünü TR'de satıyorsan bu kanun maddeleri geçerlidir. Apple izin vermiyor gibi birşey olamaz.

    http://www.tuketicimerkezi.org/tuketicikanunu.php

    Alıntıları Göster
    sağolasın arkadaşım. ama bunu neden kabul etmiyorlar. telefonun 30 gününün dolmasına 4 gün falan kaldı. bu konuda benim ne yapmam gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademyoz2

    sağolasın arkadaşım. ama bunu neden kabul etmiyorlar. telefonun 30 gününün dolmasına 4 gün falan kaldı. bu konuda benim ne yapmam gerekir.

    Alıntıları Göster
    Şayet artık ipleri koparmayı ve firma ile karşı karşıya gelmeyi göz önüne alıyorsanız ürün faturası ve ürünün ayıplı olduğundan dolayı firmaya teslim ettiğinizi kanıtlayan bir belge ile bulunduğunuz bölgede belediye binasına giderek Tüketici Hakları ile ilgili bölümden yetkili kişiye durumu anlatıp evrakların fotokopisini verebilir ve talebinizi iletebilirsiniz. Şayet talebiniz kanunlar çerçevesinde mantıklı ve uygulanabilir ise siz aradan çekiliyorsunuz ve artık firma ile Tüketici Hakları muhattap oluyor. Bu aşamada yaklaşık 30 iş günü içerisinde size bilgi veriyorlar.

    Bireysel hareket yerine Tüketici Hakları için belediyenizdeki bölüme başvurun...

    Yalnız şu durumu iyi araştırın 30 gün mü 30 iş günü mü ? İkisi arasında yaklaşık 20 gün fark var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haXan2849

    Şayet artık ipleri koparmayı ve firma ile karşı karşıya gelmeyi göz önüne alıyorsanız ürün faturası ve ürünün ayıplı olduğundan dolayı firmaya teslim ettiğinizi kanıtlayan bir belge ile bulunduğunuz bölgede belediye binasına giderek Tüketici Hakları ile ilgili bölümden yetkili kişiye durumu anlatıp evrakların fotokopisini verebilir ve talebinizi iletebilirsiniz. Şayet talebiniz kanunlar çerçevesinde mantıklı ve uygulanabilir ise siz aradan çekiliyorsunuz ve artık firma ile Tüketici Hakları muhattap oluyor. Bu aşamada yaklaşık 30 iş günü içerisinde size bilgi veriyorlar.

    Bireysel hareket yerine Tüketici Hakları için belediyenizdeki bölüme başvurun...

    Yalnız şu durumu iyi araştırın 30 gün mü 30 iş günü mü ? İkisi arasında yaklaşık 20 gün fark var.

    Alıntıları Göster
    tüketici hakem heyetine dilekçe vereceksin onlar gerisini halledecek.. buda kaymakamlıklarda oluyor.sen faturanın garanti belgenin fotokopisi ve 5ytl lik posta pulu götürüyorsun.orda hazır dilekçeler var doldurup veriyorsun.onlarda en geç 3 ay içinde karara bağlıyorlar.genelde tüketiciyi haklı buluyorlar..onlar servisten nezaman verdiğini öğrenirler ya da istersen sen internetten takip ettiğin şeyin çıktısını al..benimde bi şikayetim tüketici hakları hakem heyetinde şu anda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haXan2849

    Şayet artık ipleri koparmayı ve firma ile karşı karşıya gelmeyi göz önüne alıyorsanız ürün faturası ve ürünün ayıplı olduğundan dolayı firmaya teslim ettiğinizi kanıtlayan bir belge ile bulunduğunuz bölgede belediye binasına giderek Tüketici Hakları ile ilgili bölümden yetkili kişiye durumu anlatıp evrakların fotokopisini verebilir ve talebinizi iletebilirsiniz. Şayet talebiniz kanunlar çerçevesinde mantıklı ve uygulanabilir ise siz aradan çekiliyorsunuz ve artık firma ile Tüketici Hakları muhattap oluyor. Bu aşamada yaklaşık 30 iş günü içerisinde size bilgi veriyorlar.

    Bireysel hareket yerine Tüketici Hakları için belediyenizdeki bölüme başvurun...

    Yalnız şu durumu iyi araştırın 30 gün mü 30 iş günü mü ? İkisi arasında yaklaşık 20 gün fark var.

    Alıntıları Göster
    teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşitaşitaşi

    tüketici hakem heyetine dilekçe vereceksin onlar gerisini halledecek.. buda kaymakamlıklarda oluyor.sen faturanın garanti belgenin fotokopisi ve 5ytl lik posta pulu götürüyorsun.orda hazır dilekçeler var doldurup veriyorsun.onlarda en geç 3 ay içinde karara bağlıyorlar.genelde tüketiciyi haklı buluyorlar..onlar servisten nezaman verdiğini öğrenirler ya da istersen sen internetten takip ettiğin şeyin çıktısını al..benimde bi şikayetim tüketici hakları hakem heyetinde şu anda

    Alıntıları Göster
    Dipnot arkadaşlar; 2000 Ytl üzerine kaymakanlık tüketici hakem heyeti bakmıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest

    Dipnot arkadaşlar; 2000 Ytl üzerine kaymakanlık tüketici hakem heyeti bakmıyor

    Alıntıları Göster
    mahkeme 3 ay sürerse beklemenin bir anlamı yok gibi. en iyisi sıfırını beklemek en azından 2 haftada geliyomuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademyoz2

    mahkeme 3 ay sürerse beklemenin bir anlamı yok gibi. en iyisi sıfırını beklemek en azından 2 haftada geliyomuş

    Alıntıları Göster
    yine iphone alacaksan bekleme tabi.sonra euro artar fiyatlar uçar.beklemene değmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşitaşitaşi

    yine iphone alacaksan bekleme tabi.sonra euro artar fiyatlar uçar.beklemene değmez

    Alıntıları Göster
    mahkeme en az 2 yil 2007 Haziranda mkemeye verdiğim Packard Bell notebook davası halen temyizde bitmeside halen zor gibi
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.