Şimdi Ara

GERÇEK xiaomi TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖR GARANTİSİ NASIL ANLAŞILIR'ın cevabı burada (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
57
Cevap
5
Favori
99.871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya şu Xiaomi distribütörü ve yetkili servisi konusunda o kadar farklı yazılar okudum ki beynim yandı.

    Hele n11'de Xiaomi Türkiye garantili diye satılan telefonların soru cevap kısımlarına falan baktım. "Genpa garantili, yazıp Dora garantili vs. göderildi" falan yazmışlar. Satıcı Genpa garantili, diyor.

    Kafam çok karştı.
  • Arkadaşlar,

    25.01.2020 tarihinde n11'deki "Mobifon" isimli mağazadan "Xiaomi Redmi Note 8 64 GB Mavi (Xiaomi Türkiye Garantili)" telefon aldım. 1564 TL'ye. 33TL de kupon kullanınca daha ucuza geldi.

    Bağlantı:
    urun.n11.com
    Xiaomi Redmi Note 8 64 Gb (xiaomi Türkiye Garantili) - n11.com
    https://urun.n11.com/cep-telefonu/xiaomi-redmi-note-8-64-gb-xiaomi-turkiye-garantili-P387015894


    e-arşiv fatura gönderildi. IMEI no fatura'da "Seri No" kısmında yazıyor. Faturaya sadece IMEI-2 yazılmış, keşke IMEI-1 de yazılsaymış. Faturamı ebelge.gib.gov.tr adresinden sorguladım, GİB'de kayıtlı. Ürünle birlikte Türkçe kullanım klavuzu da geldi. Ürün Xiaomi Resmi Türkiye Distribütörü Evofone'nun getirdiği telefonlardan. Ürün kutusunun jelatini üzerinde Evofone bondrolü var. Jelatinin üzerinde Türkçe Karakterlerin tamamını ihtiva ettiğine dair yine etiketi var.Evofone kaşeli "Xiaomi Türkiye Garanti Belgesi" çıkıtı ama Genpa ile ilgili bir belge çıkmadı. Genpa'ya da e-posta attım cihazın 2 IMEI'si de Genpa garantisi altındaymış. IMEI'ler, BTK'da ve Xiaomi'nin sitesinde kayıtlı.

    Ürünü aldığımda klavyedeki "0" rakamı biraz tutukluk yapıyordu ama güncelleme ile geçti.


    "Mobifon" mağazasının sattığı bütün telefonlar böyle mi bilmiyorum. Bu arada n11'deki "Mobifon" isimli mağaza iyiydi, güzeldi, sorulara falan hızlı cevap veriyordu, sıkıntı da yaşamadım. Ama hoşuma gitmeyen şöyle bir şey yaptı: "Ben telefon elime ulaştıktan sonra tekrar eşime de alacaktım aynı satıcıdan. Baktım ki satışa kapanmış telefon. Niye satışa kapandı diye sordum. Stokta bittiğini söylediler. 2-3 saat sonra 50TL zam ile tekrar satışa açıldı. Ertesi gün yine satışa kapandı, güya yine stokta bitmiş. Yine 3-5 saat sonra 50TL daha zam ile satışa açıldı. Yani 1 haftada 150TL falan zamlandı telefon. Sadece bu satıcı değil herkes zam yaptı. Ama stokta bitti deyip 3-5 saat sonra tekrar satışa açması zoruma gitti. Yani daha dürüst davranabilirlerdi."


    Ama garip bir şekide ürünün fiyatını 1 haftada 100-150TL artırdılar. Yani sadece bu satıcı değil herkes arttırdı.


    Ürünün Kutu Resimleri:



    GERÇEK xiaomi TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖR GARANTİSİ NASIL ANLAŞILIR'ın cevabı burada


    GERÇEK xiaomi TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖR GARANTİSİ NASIL ANLAŞILIR'ın cevabı burada

    GERÇEK xiaomi TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖR GARANTİSİ NASIL ANLAŞILIR'ın cevabı burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilexsamet -- 12 Şubat 2020; 20:14:27 >




  • Xiaomi'nin dört tane resmi Türkiye distribütörü var sadece Evofone değil. Bunlardan biri de Dora. Benim telefonumun garanti belgesinde Dora yazıyor ama Evofone'u arayıp IMEI paylaşınca Evofone garantilisiniz bize yollayabilirsiniz diyorlar. Resmi distribütör olduktan sonra hepsi kabul ediyor gibi anladım.
  • Xiaomi Türkiye Garantisi konusundaki belirsizliği tam olarak gideremedim.
    Niye mi?


    31.01.2020 tarihinde Xiaomi Genel Merkezine (service.global@xiaomi.com) şöyle bir e-posta gönderdim:

    "Hello!

    Xiaomi Turkey main distributor of mobile phones which company?
    Is the only distributor "Evofone" company? Are there any other distributors?

    Thank you."



    01.02.2020 tarihinde Xiaomi'den gelen cevap:

    "Hi,

    Thank you for contacting Xiaomi Customer Support. I am Shubham and understand that you wish to inquire about authorise of Xiaomi in Turkey.

    I would like to inform you that we have only one authorise seller in turkey which is 'EVOFONE'. However, I would request you to coordinate with them regarding the price and priduct availblity.

    For any further query, feel free to contact us.

    Regards,
    Shubham
    Xiaomi Customer Support"



    Buradan anlaşılan Xiaomi Türkiye Tek Resmi Distribütörü "EVOFONE" ama...


    O da yetmedi. Bugün (01.02.2020) Evofone'u (444 21 18) aradım. Siz Xiaomi Türkiye'nin Tek Resmi Distibütörüymüşsünüz, dedim. Müşteri temsilcisi: Yok, tek distribütör biz değiliz, başka distibütörler de var, dedi. Şok oldum tabi ki. En azından Evofone'dan bunu duyunca.

    Benim aldığım cihaz var, Ürün garanti belgesinde "Evofone" yazıyor, kontrol edebilir miyiz, sizin Türkiye'ye getirdiğiniz ürünlerden mi, dedim.

    Müşteri temsilcisi, IMEI numarasını kontrol edip, ürününüz "Xiaomi Türkiye" garantili, bizden ("Evofone"dan) da teknik destek alabilirsiniz, dedi.


    Halen anlamadım. Xiaomi'nin resmi distribütörü kim? Demek ki tek distribütör yok. Ama Xiaomi'nin genel merkezinden gelen cevap ile Evofone'dan gelen cevap çelişkili.


    Xiaomi de ne garip şirket. Gelip Türkiye'de "Xiaomi Elektrik Elektronik ... Şti. diye kendi şirketini kurmuyor. Haftalardır bir şeyi netleştiremedim.

    Neyse "Xiaomi Türkiye Garantili" olması yeterli demek ki.

    Yorum sizin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilexsamet -- 1 Şubat 2020; 14:37:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zenyxia

    Xiaomi'nin dört tane resmi Türkiye distribütörü var sadece Evofone değil. Bunlardan biri de Dora. Benim telefonumun garanti belgesinde Dora yazıyor ama Evofone'u arayıp IMEI paylaşınca Evofone garantilisiniz bize yollayabilirsiniz diyorlar. Resmi distribütör olduktan sonra hepsi kabul ediyor gibi anladım.
    Öyle galiba. Son mesajımda bu konuyu belirttim. Ben de böyle anladım.
  • bilexsamet kullanıcısına yanıt
    Evet ben o mesajı attığımda sizde yazıyordunuz sanırım denk geldi demek :) Benimde zamanında epey kafamı kurcalıyordu bu konu uğraşıp yazdığınız için teşekkürler. Bilmeyenler için bilgilendirici. Bu arada Xiaomi'nin müşteri hizmetleri cidden bilgisiz kafa karıştırmaktan başka bir şey yapmıyorlar o yüzden şunu da ekleyeyim de dört distribütörün hangileri olduğunu görsün insanlar.

    GERÇEK xiaomi TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖR GARANTİSİ NASIL ANLAŞILIR'ın cevabı burada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zenyxia

    Evet ben o mesajı attığımda sizde yazıyordunuz sanırım denk geldi demek :) Benimde zamanında epey kafamı kurcalıyordu bu konu uğraşıp yazdığınız için teşekkürler. Bilmeyenler için bilgilendirici. Bu arada Xiaomi'nin müşteri hizmetleri cidden bilgisiz kafa karıştırmaktan başka bir şey yapmıyorlar o yüzden şunu da ekleyeyim de dört distribütörün hangileri olduğunu görsün insanlar.

    GERÇEK xiaomi TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖR GARANTİSİ NASIL ANLAŞILIR'ın cevabı burada
    Çok teşekkürler. Alacaklar için çok faydalı paylaşım. Ben de öğrenmiş oldum diğerlerini.




  • konuda mesajım bulunsun lazım olacak yakında.
  • Xiaomi lerde distribütör ithalatci felan derken kafa karisikliligi olmamasi elde değil bi kaç bildiğim konuyu aktarmak isterim

    Nokia zamanlarından kalmayim misal telefon distribütör garantili kutuda kvk yaziyor ama genpada distribütör siz isterseniz genpaya da gönderebilirsiniz yani telefon distribütör garantiliyse istediğiniz distribütöre gönderebilirsiniz hepsi garanti altinda bakar

    Yalniz xiaomi de distribütör sıkıntisi varken ithalatçı garantili almanizi tavsiye etmem onlar normal bir telefoncu gibi birşeydir servise telefonu gönderirseniz unutun ya geri dönmez yada bir iki ay sürer gelmesi oda en ufak kasada çatlak vs olsun direk garanti dışı birakir fiyat cikarirlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: la1end38

    Xiaomi lerde distribütör ithalatci felan derken kafa karisikliligi olmamasi elde değil bi kaç bildiğim konuyu aktarmak isterim

    Nokia zamanlarından kalmayim misal telefon distribütör garantili kutuda kvk yaziyor ama genpada distribütör siz isterseniz genpaya da gönderebilirsiniz yani telefon distribütör garantiliyse istediğiniz distribütöre gönderebilirsiniz hepsi garanti altinda bakar

    Yalniz xiaomi de distribütör sıkıntisi varken ithalatçı garantili almanizi tavsiye etmem onlar normal bir telefoncu gibi birşeydir servise telefonu gönderirseniz unutun ya geri dönmez yada bir iki ay sürer gelmesi oda en ufak kasada çatlak vs olsun direk garanti dışı birakir fiyat cikarirlar
    Bilgilendirme için teşekkürler.




  • Yeni bir şey oldu. Sizinle paylaşmak istedim.

    İdefix'ten 1599TL'ye yeni bir Xiaomi Redmi Note 8 64GB daha aldım. Telefon bugün (05.02.2020) elime geçti.

    Kutu jelatininde "Xiaomi Türkiye Garantili" yazan etiket vardı. Ayrıca kutunun başka bir yerinde "KVK Garanti Belgesi" yazan ayrı bir etiket gibi bir şey vardı.

    Jelatini açtım. "Xiaomi Türkiye Garantili" yazan etiketin yapışık olduğu jelatin kalktı ama yumurtlayan yumurta gibi başka bir jelatin daha vardı ve "KVK Garanti Belgesi" bu ikinci jelatine yapışıktı. Onu da açtım.

    Kutunun içinden Türkçe Kullanım Kılavuzu çıktı.
    Kullanma kılavuzunun ürünü ithal eden firma kısmında KVK Teknoloji... A.Ş. yazıyordu.

    Korktum açıkçası. Bu telefon ithalat garantili diye. KVK'nın sitesinden IMEI'yi sorguladım, kayıtlıydı.

    Evofone'u aradım bu telefon Xiaomi Türkiye Garantili mi diye. Evet, Evofone teknik servisinden de faydalanabilirsiniz, dediler.

    GENPA'yı da aradım. Telefonun GENPA garantisi altında olduğunu söylediler.

    Şaşırdım. Bir telefon nasıl hem GENPA hem KVK garantili olur diye.

    KVK'yı aradım. IMEI'yi verdim ve KVK Garanti Belgeli olduğunu belirterek KVK Garantisi altında olup olmadığını sordum. KVK garantisi yok, dediler.
    Hatta IMEI'yi 2 kez söyledim, yanlışlık olmasın diye. Yanlışlık yokmuş.

    07.02.2020'de KVK'ya e-posta ile IMEI numaralarını gönderip cihazımın KVK garantili olup olmadığını sordum. Şöyle bir cevap geldi:
    "Xiaomi markanın sistemlerimizde tanımlı olan imeili cihazlarına servisimizde hizmet vermekteyiz.
    İmei numaranız sistemlerimizde tanımlıdır, servisimizden destek alabilirsiniz."


    Gelen cevap arayıp sorduğum KVK müşteri temsilcisinin söyledikleri ile çelişkili ama problem yok. Sonuçta Xiaomi Türkiye Garantili olduğu için Genpa'da da yaptırabileceğim.


    Benim bu olaydan anladığım şu: artık Xiaomi'nin ithalat garantisi yok. Çünkü tüm ithalatçıların ürünleri Xiaomi Türkiye Garantisi altında ortak bir garantiye sahip. Yani Xiaomi Türkiye Garantili ise sıkıntı yok. Xiaomi Türkiye garantisi GENPA ve Evofone galiba. Başka var mı bilmiyorum.

    Fazla da kafaya takmaya gerek kalmadı.



    Telefonun resimleri:

    GERÇEK xiaomi TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖR GARANTİSİ NASIL ANLAŞILIR'ın cevabı burada

    GERÇEK xiaomi TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖR GARANTİSİ NASIL ANLAŞILIR'ın cevabı burada


    GERÇEK xiaomi TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖR GARANTİSİ NASIL ANLAŞILIR'ın cevabı burada

    GERÇEK xiaomi TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖR GARANTİSİ NASIL ANLAŞILIR'ın cevabı burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilexsamet -- 8 Şubat 2020; 17:59:45 >




  • Her zaman söylerim, Xiaomi alınacaksa en uygun fiyatlı ne ise o alınmalı.
    Genpa ymış KVK ymış hiç takılmaya gerek yok, Dört farklı distribütör varken hiç uğraşmamak lazım.
    En uyguna ne buldun alıp geçeceksin, hepsi aynı lacivertin bilmem nesi yada grinin farklı tonu.
  • Emekleri icin konuya acan arkadasa tesekkuler
  • 01Mrt kullanıcısına yanıt
    Cok haklisin galiba herkes maliyetten dusmek icin kivirtiyo resmen piyasanin özeti bu
  • Xiaomi Türkiye Yetkili Servisleri/Garanti Servisleri:

    GERÇEK xiaomi TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖR GARANTİSİ NASIL ANLAŞILIR'ın cevabı burada

    https://www.mi.com/tr/service/warranty/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilexsamet -- 11 Eylül 2020; 15:6:27 >




  • Kutu geldi seninkinin birebir kopyasi gibi

    2 tane imei var.imei1 ve imei2


    GERÇEK xiaomi TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖR GARANTİSİ NASIL ANLAŞILIR'ın cevabı burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucuzlukavcisimezarciamca -- 11 Eylül 2020; 15:15:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucuzlukavcisimezarciamca

    Kutu geldi seninkinin birebir kopyasi gibi

    2 tane imei var.imei1 ve imei2


    GERÇEK xiaomi TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖR GARANTİSİ NASIL ANLAŞILIR'ın cevabı burada
    Telefon çift sim kartlı hocam. Fark etmez. İki IMEI'yi de ayrı ayrı sorgulatabilirsiniz. Sadece birisini sorgulatsanız da olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilexsamet -- 11 Eylül 2020; 15:15:30 >




  • Foto ekledim.tipsiz ben
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucuzlukavcisimezarciamca

    Foto ekledim.tipsiz ben
    Hayırlı olsun hocam. Tam benim kutu gibi. 😁
  • Tmm ya o kucuk kvk kagidinda tum servisler yaziyo zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucuzlukavcisimezarciamca -- 11 Eylül 2020; 20:17:35 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.