Şimdi Ara

GERÇEK xiaomi TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖR GARANTİSİ NASIL ANLAŞILIR'ın cevabı burada (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
57
Cevap
5
Favori
99.871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucuzlukavcisimezarciamca

    Tmm ya o kucuk kvk kagidinda tum servisler yaziyo zaten
    Hocam bende de KVK Garanti Sorgulama sayfasından IMEI-1'i sorgulayınca sonuç veriyor ama IMEI-2'yi sorgulayınca "Girmiş olduğunu IMEI/Seri numarasına ait kayıt bulunamadı" uyarısı veriyor. Galiba sisteme sadece IMEI-1'i kaydetmişler. Sorun yok bence.

    KVK Garanti Sorgulama Sayfası:
    www.kvk.com
    Fatura ve Garanti Sorgulama - KVK Teknoloji Ürünleri A.Ş.
    https://www.kvk.com/Page/SafetyAndInvoice




  • bilexsamet kullanıcısına yanıt
    Kvk kagidinin icinde bilseydim tum yetkili servisler yazdigini boşuna o kadar evham yapmazdim

    Basima geldi 1 kez.zamaninda s5 aldirmistim samsung yetkili servise gittim.kadin bana biz buna bakamayiz demez mi yikilmistim o an.meyersem italatci firma garantiliymis benim telefon :(

    Benim cimri dayim 250-300 lira daha ucuz olsun diye gitmis istanbul bilisimden almis telefonu(s5 icin diyom)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucuzlukavcisimezarciamca -- 12 Eylül 2020; 7:7:27 >
  • Ben de Xiaomi almak istiyorum ama Redmi Note 9 serisindeki kamera tozlanma durumu ve yazılım sıkıntıları yüzünden biraz geri duruyordum. Bir de Evofone servisi hakkında hiç olumlu şeyler okumamıştım. Şikayetvarda ise geri dönüşlerin ve çözüm oranlarının yüzdesi çok çok düşük olduğundan biraz geri duruyorum.

    Ne dersiniz halen alınır mı? Kvk genpa falan evofone dan daha iyi servis verirler muhtemelen. Çünkü telefonu servise verip sonra da acaba nasıl geri dönecek diye düşünmek istemiyorum.

    Huawei bu konuda daha iyiymiş. Ancak onların da google servisleriyle sıkıntıları var. Açıkçası samsung da almak istemiyorum.
  • mersinaki M kullanıcısına yanıt
    redmi note 8 aldım hocam kullanıyorum şu an tertemizkronik sorunları var dediler bende çıkmadı

    beni bi 5 sene daha idare eder.s5 vardı dolaba kaldırdım şu an emekliye ayrıldı kendisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucuzlukavcisimezarciamca -- 13 Eylül 2020; 10:51:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucuzlukavcisimezarciamca

    redmi note 8 aldım hocam kullanıyorum şu an tertemizkronik sorunları var dediler bende çıkmadı

    beni bi 5 sene daha idare eder.s5 vardı dolaba kaldırdım şu an emekliye ayrıldı kendisi
    Hayırlı olsun hocam. Güle güle kullanın. Redmi Note 8 2000 seviyesinde olsa muhtemelen onu alırdım. Ama sanırım şu yeni vergi mevzuları yüzünden fiyatı gereksiz pahalı geldiğinden biraz daha verip daha iyisini almayı düşünüyorum.




  • mersinaki M kullanıcısına yanıt
    Evefone, ouno yada başkası hepsi teknik servis hizmetini genpa veya kvkdan alıyor yada veriyor.
    Yani son söz distribütörlerin, prosedür dışı olacak bir şeye onlar karar veriyor, genpa ve kvk aracı öyle düşünün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinaki

    Ben de Xiaomi almak istiyorum ama Redmi Note 9 serisindeki kamera tozlanma durumu ve yazılım sıkıntıları yüzünden biraz geri duruyordum. Bir de Evofone servisi hakkında hiç olumlu şeyler okumamıştım. Şikayetvarda ise geri dönüşlerin ve çözüm oranlarının yüzdesi çok çok düşük olduğundan biraz geri duruyorum.

    Ne dersiniz halen alınır mı? Kvk genpa falan evofone dan daha iyi servis verirler muhtemelen. Çünkü telefonu servise verip sonra da acaba nasıl geri dönecek diye düşünmek istemiyorum.

    Huawei bu konuda daha iyiymiş. Ancak onların da google servisleriyle sıkıntıları var. Açıkçası samsung da almak istemiyorum.
    İlk alanlarda sorun var gibi duruyor. Xiaomiden en son seri üretimli cihaz alanlarda pek şikayet okumadım.
    Redmi 9 da toz, mi note 10 lite da yakınlık sensörü arızası....
    Xiaomi ucuz olsun da be olursa olsun demeye başladı sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0173FC748

    İlk alanlarda sorun var gibi duruyor. Xiaomiden en son seri üretimli cihaz alanlarda pek şikayet okumadım.
    Redmi 9 da toz, mi note 10 lite da yakınlık sensörü arızası....
    Xiaomi ucuz olsun da be olursa olsun demeye başladı sanırım

    Alıntıları Göster
    Mi Note 10 Lite'daki sensör sorununu güncelleme ile düzeltmişler. Ancak benim için hem pahalı hem de amoled bana daha kolay arızalanıyormuş gibi geliyor.

    Redmi Note 9 serisinde ise hangi seride sorun var Xiaomi daha onu bile bulabilmiş değil. Tabi üstüne yazılım sıkıntılarını güncelleme ile düzelteceklerini umut etmemiz gerekiyor. Alırsam Amazondan alıp gerekirse iade etmeyi düşünüyorum. Servise falan vermek istemem. Telefon açılacak kapanacak ne olacağı belli olmayacak sonuç olarak.

    Bu arada annem için Redmi Note 9s almayı düşünüyorum. 4 64 versiyonu 2700 TL. 6 128 de var ama 2950 civarı ve o fiyata note 9 pronun 6 64 olanı alabiliyorsunuz.




  • mersinaki M kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 2.5 senedir amoled ekranlı samsung note 8 kullanıyorum, ekrandan yana herhangi bir şikayetim olmadı. Üstelik video iyileştirme denen özellik de sürekli açıktır benim telefonumda.
    Amoled ile lcd arasında eğer bütçe elverirse kesinlikle amoled ekranı tercih etmenizi salık veririm. Note 10 lite, tasarımı ile, pil ömrü ile gayet güzel bir paket. Yakınlık sensörü sorununun çözülmesi iyi olmuş, zira telefonun ana işlevi olan arama , cevaplama konusunda kullanıcılarını çok zor durumda bırakıyordu
  • poco telefon içindir sorum. aynı model poco telefonun hem paca Türkiye hemde Xiaomi Türkiye garantili olarak iki farklı garanti ile satıldığını gördüm arasındaki fark nedir bilen var mı?

  • Benim cihazda xiaomi türkiye distribütör garantili yazıyor. Galiba resmi garantili anladığım kadarı ile.

  • Arkadaşlar robot supurgesini aldım xniominin garanti belgesinde dora yazıyor . Trendyol resmi satıcısından Türkiye resmi dispiritor garantili olarak satıldığı yazıyordu doğrumu bu açıklama
  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt

    Ben de dora üzerinden aldım. Güvenilir midir? Resmi distribütör diyor bir ara haberlerde

  • eediz kullanıcısına yanıt

    Evet resmi dispiritor garantiliymis çok şükür henu bir garantilik sorunumuz olmadı

  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt

    Evet biraz araştırınca netleşti. Teşekkürler

  • Merhabalar ben n11 üzerinden redmi pad almıştım servise göndermem gerekiyor satıcı olarak da n11 satıcı olarak görünüyor yani bu cihaza evofon mu bakıyor şimdi nereyle iletişim kurmak lazım
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.