Şimdi Ara

Geri viteste titretme sorunu ve garanti ??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 6 - 7 ay önce 0 km almış olduğum Peugeot Boxer aracım aldığım günden beri geri viteste ilerlerken ciddi bir şekilde sarsılıyor ve titriyor. Bu sorunun Fiat Ducato ve Citröen Jumper ' da da kronik olduğunu öğrendim. Araç 30.000 bakımına girdiğinde servise danıştım, şanzımanı indirmeleri gerektiği, sorunun garantiden halledileceği fakat bu esnada baskı balatanın değişmesi gerektiği ve onun garanti kapsamına sokulmadığı söylendi. ( Baskı balata 400 YTL ) Sonuçta bu araç fabrika çıkışı arızalı, neden bunu bana yüklemeye çalışıyorlar ki? Acaba bu konuda yapabileceğim bir şey varmıdır ?

    Zaten bu Peugeot servisleri canımı sıkmaya başladı, 15 gün önce 30.000 bakımında gaz sensöründe problem olduğundan araç rolantide dengesiz çalışıyordu, bu sorunun halledildiğini söylediler fakat aracı teslim aldıktan 2 saat sonra sorunun aynen devam ettiğini gördüm, bayram tatiline çıkacağımdan dolayı tekrar servise gidemedim.

    Ayrıca dün bayram tatili dönüşü servisin ihmalleri nedeniyle büyük bir tehlike atlattım. 5-6 saatlik yolculuğun ardından yakıt aldım, istasyondan çıkarkan konsolun altından aniden duman çıkmaya başladı, hemen motoru stop ettim yangın tüpünü kaptığım gibi kaputu açtım sağolsun çevrede oto elektirikçi dükkanından bir usta koşarak geldi soğukkanlı bir şekilde içeri baktı takoğrafın kablosunun yandığını gördü, problem araca serviste plakalar ile birlikte takılan takoğrafın baştan sağma takılması ve açıkta olan kablolarının şase yapmasıymış. Yanan kablo elimde, yarın servise gidip bir güzel boyamayı düşünüyorum.







  • geçmiş olsun

    servis herzaman haklıdır dikkat edin şuçlu siz olursunuz.
  • O zaman neyi garentiden hallediyolar
  • yalan konuşmuşlar. sağlam parça değiştirmekte üstlerine yok. demek istiyorlarki garantiden bize para kalmıycak bunun acısını senden çıkartacaz

    diyelim ki araç ganati şartlarını taşıyan bi nedenden dolayı yandı allah vermesin. yangın sebebi üretim hatası diyelim. şimdi pejo sana tek tek şu girer bu girmez bu girer diye hesap mı çıkartacak?


    servis uyanıklık ediyor. internetten pug resmi sitesine girin ordan konuyu özet mail atın ertesi gün ararlar. beni aramışlardı. şikayeti büyükle halledin. saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oneMoreCupofCoffee -- 7 Ekim 2008; 23:34:45 >
  • bu ülkede işini doğru düzgün yapan insanlar bir elin parmaklarını geçmiyor gerçekten

    sinirlenmemek elde değil o kadar para verip aldığımız araçlar servislerin yalnış ve etik olmayan politikalarından ötürü heba oluyor

    geçmiş olsun
  • madem aldığınız günden beri geri giderken titreme var neden 30.000 boyunca bunu gerekirse kavga edip peugeot fransaya olayı intikal ettirip halletmediniz...??

    siz gene haklısınız ama işler daha kolay olabilirdi...

    birde bu baskı balata olayıda iyice suyu çıktı ....çok sık duyuyorum daha 30 binlerde 40 binlerde baskı balata bitiyor....eskiden bu kadar çabuk bitmiyordu...
    benmi yanlıs hatırlıyorum...
    para kazanmanın çeşitli yollarını icat ettiler iyice....
  • bitik dememiş ki adamlar. hazır indirmişken bi "geçirelim" demişler
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    bitik dememiş ki adamlar. hazır indirmişken bi "geçirelim" demişler

    servisler her şeyi yaparda...
    çok duyar oldum bu baskı balata olayını bu kadar düşük kilometrelerde.....
  • dürüst adam yok maalesef. sana parçayı bile göstermiyor adamlar. sanki yabancı ülke sınırlarına geçecen. arabanın yanına gidip gelme olanağıda yok. e güvende yok nolcak bilmem. bulcan bi akraba usta çekecen sanayye..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    dürüst adam yok maalesef. sana parçayı bile göstermiyor adamlar. sanki yabancı ülke sınırlarına geçecen. arabanın yanına gidip gelme olanağıda yok. e güvende yok nolcak bilmem. bulcan bi akraba usta çekecen sanayye..

    garanti v.s. yoksa tanıdık ustalara gitmek bakım için en azından çok daha mantıklı....

    renault maislerde değişen bütün parçalar bagajda poşetli olarak dururdu aracı aldığımızda servisten.....

    hatta disklerin üstüne çekiçle 1-2 çentik atarlardı bir daha kulllanılmasın diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 8 Ekim 2008; 0:07:42 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911
    birde bu baskı balata olayıda iyice suyu çıktı ....çok sık duyuyorum daha 30 binlerde 40 binlerde baskı balata bitiyor....eskiden bu kadar çabuk bitmiyordu...
    benmi yanlıs hatırlıyorum...
    para kazanmanın çeşitli yollarını icat ettiler iyice....


    asbest denilen maddenin kullanımı yasaklandığı için yeni balataların daha çabuk bittiği gibi bişey duymuştum biyerden. bu madde daha sağlam hale getiriyormuş balatayı fakat zararlı bişey olduğu için artık kullanılmıyormuş (yanlışta olabilir tabi)
  • o sistem olması gerek. ya bu kadar güvensizlik olmaz bi sektöre.. ben gitmem kendilerine 1 defa anahtar için gittim adam kaskoyu dolandırdı resmen. yedek yap diye 40 kere söyledim adam gitmiş orjinal anahtar yapmış. kaskoyuda kandırıyolar lafla sözle balla.

    abi dedi ön cam çatlak değiştirelim bi ara dedi. ama yüzündeki mahçubiyeti anlatamam adamı rezil ettim resmen. tüm yanında çalışanlar bana hak verdi. abi sen gel her zaman ilgileniriz diye

    yok dedim kalsın. arabanı silip süpüreyim abi dese bırakmazdım o an. ya ne biliyim. ön cam değişimi 2 dklık ücretsiz ağrısız acısız bi iş. ama öyle bi hale geldim ki anlatamam..

    o da zaten sırıttı yinede güzel ayrıldık işim düşebilir




  • bi seferde özel servise gittim tanıdık diye. gitmez olaydım. adam fren hidroliği koydu (bilenler ne akdar eklenir tahmin eder bi çay bardağı bile olmaz) faturaya işletti. sonra çocuğa veriyo bunu içeri götür diye.. hooop dediikkkss noluyo dedim hemen geri getirdi bagajıma kondu.

    sonra akşam gelen kankilerine ücretsiz yağ yağlama çekecek bizim paralarımızla.

    orta egzos değiştirdi. eve geldim kapıyı açıp sesi dinleyesim tuttu nedense baktım puff puff hava kaçırıyor bağlantı noktası. aradım dedi zamanla
    "gurum bağlaydıkça dözelir."

    ön silecek değişti 50 ytl yazmış sonradan fark ettim. 25-30 ytl lik sileceğe..

    hava filtresi sökerken ufak bi basınç denge hortumu sanırım ince ucunu kırdı. aa bu "gırıkmış" dedi. tam konuşmuyodu hemen şak şuk "geçiriyor" sorma etme yok. çat pat küt

    kamuoyuna havale ediyorum. ne desem ne yapsam 3 kere gidilir mi 3 tan e iş için ya.. taktığı silecekte ses yapıyodu..

    5000 daha gider dediği ön fren balatalarım onun dediği zaman 92 bindeydi. şu an 102 binde hala iyi durumda yumuşaklığı etli fln..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: suicide


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911
    birde bu baskı balata olayıda iyice suyu çıktı ....çok sık duyuyorum daha 30 binlerde 40 binlerde baskı balata bitiyor....eskiden bu kadar çabuk bitmiyordu...
    benmi yanlıs hatırlıyorum...
    para kazanmanın çeşitli yollarını icat ettiler iyice....


    asbest denilen maddenin kullanımı yasaklandığı için yeni balataların daha çabuk bittiği gibi bişey duymuştum biyerden. bu madde daha sağlam hale getiriyormuş balatayı fakat zararlı bişey olduğu için artık kullanılmıyormuş (yanlışta olabilir tabi)



    toyota servisi soyledi banada artik fren balatalari 10 binde 1 degisiyor..




  • evet asbest olayı doğrudur da peki 10 binde bitiyomu? yoksa bitmeden değiştiriyolar mı? yani 10 bin çok az.. asbest olmayınca o kadar fark edermi ki?

    hiç bi çevre kanunu sallamazlar bunu nası hemen uyguluyolar
  • Arkadaşlar bugün aracı servise bıraktım 12.30 da almaya gidicem. Takoğraf olayını benim üstüme atmaya çalıştılar ama bağırdım çağırdım en azından kabullenir gibi oldular. Gaz sensörü tamir edilecekmiş birde ilk mesaja yazmayı unuttum bu araçlarda istetme dışarda olduğundan kriko sistemi kullanılıyor. Bu sistem de fabrika çıkışı arızalı idi ama problem yapmıyordu, bayram tatili öncesi arka sağ lastiğime 2 cm çapında adeta bijon kalınlığında bir vida girdi, mecburen istetmeyi çıkardım fakat patlak lastiği yerine takarken lastiği yukarı çeken kriko mekanizması bozuldu. Servisi aradım yenisinin sipariş verildiğini söylediler o parçayıda bugün ki bağırıp çağırmamdan dolayı değiştirecekler. Umarım problemler çözülmüş bir şekilde teslim alırım aracımı..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.