Şimdi Ara

Gıbırnet (Ana Konu) (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.931
Cevap
143
Favori
644.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • speedman kullanıcısına yanıt
    Merhaba speedman,

    İlginiz için teşekkür ederiz,
    Beklettiğimiz için özür dileriz, İstanbul ve Türkiye geneli testlerimiz devam ediyor, sizi acele ettirip test edilmemiş bir ağda sorunlar yaşamanızı istemeyiz, LAG ve peer çalışmalarımız devam ediyor, her zaman ki gibi kaliteli bir hizmetle karşınıza çıkmak istiyoruz :)
    Size, nickinize yakışır bir alt yapı, sağlayacağımızdan emin olabilirsiniz :)

    anlayışınız için teşekkür ederiz.

    iyi günler.
  • joster35 kullanıcısına yanıt
    Tekrar Merhaba Joster35,

    Çok teşekkür ederiz, Destek konusunda kendimize güveniyoruz, sizleride memnun etmek için gerekli tüm alt yapıyı sağlayarak hareket ediyoruz.
    Bizi desteklediğiniz için teşekkür ederiz.

    iyi günler dileriz.
  • Dark Brotherhood kullanıcısına yanıt
    Ne kadar sürdü hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar.
    Konuyu başından beridir takipteyim. Verdiğiniz bilgiler ve açıklamalar tatmin edici ve güven verici. Yeni bir firma olduğunuz için önyargılı yaklaşanlar elbette olacaktır ancak bunlara da verdiğiniz cevaplar oldukça yerinde. Forumda konu açılma şekli ve Türkiye geneli hizmet vermeye geçilmesi ayrıca foruma özel kampanya plansızca nasıl oldu ve bu kadar hızlı gelişme gösterdi anlayamadım Sanki bu konu vesilesiyle hızlıca bir karar alındı gibi görünüyor.

    Rekabetçi fiyatlandırmanız hızlı büyüme göstereceğinize işaret ancak kesinlikle yeni abone getirmeyle bir ay bedava kampanyası gibi güven zedeleyici işlere hiç bulaşmamanızı temenni ediyorum. Planlı bir büyüme ile profesyonel bir hizmet ve destek vermeniz biz kullanıcılar için en önemlisi. Ancak insanlarla uğraşmak da tabi ki işin en zor kısmı olduğu için bunun da üstesinden gelmek için doğru bir yaklaşım göstermeniz gerek. (Örneğin 100 mbit pakette 94-98 mbit alan pimpirikli kişilerle uğraşmamak için o pakedi "netspeed" firmasının yaptığı gibi kaldırmak) Umarım doğru bir şekilde ifade edebilmişimdir.

    Konuya gelirsek. Fiber altyapı binamıza yeni geldi ve dairelere fiber kablo döşendi, adresimize hız tanımlaması yapıldı yalnızca bina içindeki fiber dağıtım kutusunda kablo uçları hala takılmadı. İstanbul gaziosmanpaşa santrale bağlı binaya gelen fiber altyapı. Halihazırda adsl hizmetini netspeed firmasından almaktayım. Millenicom firmasından başvuru yaptım fiber için ancak 10 gündür gelen giden yok telekomdan vesaire. O yüzden iptal edebilirim her an.

    10 temmuz gibi yakın bir tarihte hizmet verecek olmanız doğrudan size başvuru yapmayı benim için çok cazip hale getiriyor. Bir önceki mesajınızdaki testlerin tamamlanmaması durumunu hiç dert etmiyorum (adsl hala kullanıyorum ayrıca) aksine geri bildirimi yalnızca tarafınıza yaparak destek verip geliştirmeye yardımcı olmak istiyorum. Kesinti yavaşlık gibi durumlar elbette olacaktır dediğiniz gibi ancak rahatsızlık duymayıp katkı sağlamayı gerçekten isterim. Umarım bu isteğime olumlu geri dönüş yaparsınız.




  • Bu arada firmanızın ismi nasıl okunuyor? Sırf merak ettiğim ve burada insanları bilgilendirebilmek için size geçmeyi düşünüyorum. Zaten özel mesaj ile de konuşmuştuk.
  • regular6 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar @regular6,

    İlginiz için özellikle teşekkür ediyoruz, açıkçası çok iyi denk geldi denilebilir, alt yapımızı geliştirmek için Mayıs 15 te çalışmalara başladık ve bu yöndeki istihdam ve alt yapımızı genişletmek için alımları yapmıştık DH konumuzun açılması pastanın üzerindeki vişne oldu diyebilirim :)

    Alımlarımız aylık sınır bazında olacağı için sitemize sayaç koyarak aylık kalan limiti görmenizi sağlamayı planlıyoruz bu sayede destek konusunu önceden planlayarak çözmeyi planlıyoruz.

    Adresinizi bize iletmeniz durumunda bahsetmiş olduğunuz şekilde bir çalışma yürütebiliriz, hem de siz mevcut alt yapı sorunu yaşamadan bizi test etmiş olursunuz.

    Geri dönüşlerinizin bizim için çok önemli olduğunu düşünüyoruz, bu yüzden hizmetimiz ve websitemiz konusunda tüm geri bildirimlere açığız.

    iyi günler dileriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuzyirmi

    Ne kadar sürdü hocam
    2 gün olmadan oldu işlemler
  • Saligia kullanıcısına yanıt
    Merhaba Saligia,

    Yoğun gelen bir soru olduğu için websitemizin bir sayfasını ayırmayı planlıyoruz fakat o zamana kadar şu ses kaydından dinleyebilirsiniz :) mp3
    iyi günler dileriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GIBIRNET -- 22 Haziran 2020; 19:52:5 >
  • Merhaba bir sorum daha olacak, böyle ilgili firma ve yetkilileri gördükçe insanın sordukça sorası geliyor. Tekrar teşekkürler :)

    BTK, SAYE uygulamasını Covid sebebiyle 3 ay daha erteledi. Bu uygulama devreye alınınca sizin farklı paket hızları tanımlama (hem download hem upload) yetkiniz olacak mı? Genel olarak SAYE nin siz operatörlere ve muhtemelen biz.potansiyel GıbırNet abonelerine nasıl bir faydası olacak?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • serji kullanıcısına yanıt
    Merhaba @serji,

    Çok güzel bir noktaya parmak bastınız, gelişen teknoloji ve bulut sistemleriyle birlikte bizde upload(Yükleme) hızlarına olan ihtiyacın farkındaydık fakat TT alt yapısı buna izin vermiyordu, SAYE'nin onaylanmasıyla birlikte, bize verilen yetkiler sınırında müşterilerimize ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılayacakları bir upload hızı belirlemeyi planlıyoruz, download(indirme) içinse yetkimiz olduğu durumlarda 1 Gbps'lik paketi devreye alabiliriz.

    ilginiz için teşekkür ederiz.

    iyi akşamlar dileriz.
  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt
    Bendeki modem (router) zaten kendilerinin routerı, Tılgın marka GPON fiberoptik bağlantı ile kullandıkları tipte. Dolayısıyla ben onlardan tekrar router kiralamak ve ücretini ödemek yerine, zaten onlardan satın aldığım kendilerinin routerını kullanmak istiyorum. Amacım da illa o routerı kullanmak değil zaten, zorunlu olarak dayattığı ücreti ödemek istememem, çünkü zaten ödedim hem de kira şeklinde değil, satın alarak.

    Ama tabi Turk Telekom'u biliyorsam haklı ve mantıklı çözümler yerine ********ce çözümleri tercih edecektir :)
  • kaganus K kullanıcısına yanıt
    Merhaba Kaganus,

    Muhtemelen yeni modem kiralamanızı isteyeceklerdir ama yinede kuruluma geldiklerinde görüşebilirsiniz, bahsetmiş olduğum şekilde MAC Adresi üzerinden port kontrolü sağlanıyor ve GPON'daki güvenlik açıklarından birini bu şekilde engellemiş oluyorlar buda bu tarz zorunlu router politikasını ortaya çıkarıyor.

    Umarız yardımcı olabileceğimiz bir sorun olur.

    iyi günler dileriz.
  • Vodafone süper netten 35 mbps VDSL hizmetine taşıma (geçiş) için hangi evrakları istiyorsunuz.port yok bahanesi ile uğraşmamak icin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kamerluna kullanıcısına yanıt
    Merhaba Kamerluna,

    İlginiz için teşekkür ederiz,


    adresinden bulacağınız Churn(geçiş) formu ve Abonelik sözleşmesini doldurmanız gerekli,

    sonrasında +90 850 550 0332 numaralı hattan veya websitemiz üzeri bize ulaşabilirsiniz.

    iyi günler dileriz.




  • 24.07.2020 itibari ile kontratım bitiyor ben size 15.07.2020 tarihinde sadece dediğiniz o tek geçiş formunu doldurmam yeterli yani doğrumudur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kamerluna kullanıcısına yanıt
    Merhaba Kamerluna,

    Formu doldurup tarafımıza ilettikten sonra biz o formu Vodafone Net'e geçiş için yolluyoruz ve 48 saat içerisinde işleminiz gerçekleşmiş oluyor.

    Herhangi bir sorununuz olursa çekinmeden iletişim kanallarmızdan bize ulaşabilirsiniz.

    iyi günler.
  • Telefonlu paket yapın bizi de mutlu edin.


    2020 yılında olabiliriz ama hala ev telefonu kullananlar var evet.
  • Ankarada olsaydınız aboneniz olmak isterdim.

    Şahsi yorumum ; firma belli bir abone sayısına kadar ilgili olacaktır, o süre boyunca değerlendirilmesi gerekir. Sayı arttıkça hizmet hızınızı kaybetmezsiniz umarım. (4 farklı firmayı denemiş bir kişinin yorumu)
  • Ömürcan kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    İsterseniz ev telefonunuzu NetGSM veya Mutlucell gibi VOIP firmalara geçirerek santral bile kurabilirsiniz, o konudada yardımcı olabiliriz :)

    iyi günler dileriz.
  • Kerros kullanıcısına yanıt
    Merhaba Kerros,

    10 Temmuzda Türkiye geneli hizmete başlayacağız, ve abone alım sınırlarımız olcak 1 Temmuz itibari ile aylık kalan alım sayımızı sitemizden takip edebilirsiniz bu sayede bir sonraki ayı planlayarak götürmüş olacağız, ilginiz için teşekkür ederiz.

    iyi günler dileriz.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.