bu gıbırda önceden yasaklı sitelere giriliyordu. artık girilmiyor herkeste mi aynı ? |
Gıbırnet (Ana Konu) (465. sayfa)



-
-
ıslak imza mı yoksa pdf üzerinden oluşturduğun evraga atılan imza da geçerli olurmu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (Erişim ve Tarifeler Dairesi Başkanlığı )'nun 20 Haziran 2023 tarihinde aldığı ve 21 Temmuz 2023 tarihinde yayınladığı karar ile Türk Telekom Referans IP seviyesinde veri akış erişimi tarifelerinde yeni fiyatları yayınladı. Kararla, Türk Telekom'un altyapısı üzerinden sağlanan sabit geniş bant internet tarifelerinin toptan aylık fiyatlarında 10 kat’a kadar artışa gidildiği görüldü.
Bireysel abone arıza ücretinin 14 TL’den 270,21 TL’ye, aktivasyon ücretinin 21,80 TL’den 250,90 TL’ye, Devre hazırlama ücretinin 5,64 TL’den 30,83 TL’ye, yerinde kurulum ücretinin 43,52 TL’den, 301,54 TL’ye, Sabit geniş bant internet birim fiyatı da son bir yıl içerisinde 3,96 TL’den 8,14 TL’ye yükseltilmiş ayrıca port ücretlerinde de yaklaşık %70 artış yapılmıştır. Buna göre 35 Mbps internet port ücreti 41,73 TL’den 70,94 TL’ye, 100 Mbps internet port ücreti 49,52 TL’den 84,18 TL’ye yükseltilmiştir.
Yayınlanan yüksek enflasyon rakamları ve Türk Telekom toptan tarafından da yapılan zamlarla birlikte, ev internetlerinde Türk Telekom başta olmak üzere tüm firmalarda geçen yıla göre %100 fiyat artışları yaşanmıştır. Açıklanan fiyatlarla bireysel ev internetinin maliyeti 200 TL’yi geçmiştir.
BTK tarafından yayınlanan güncel fiyatlara aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
-
Benim başka sağlayıcıya geçişimi de reddetmişler, mecbur yasal yollara başvuracağız. Şikayetlerinizi iletirken kötü niyetle geçişin geç sağlanmasına sebep olduğu için diğer firmalar ile yapacağınız taahütlü paketin fiyat artış farkını da talep edebilirsiniz aklınızda bulunsun.
-
-
Gibirnetten 6 gundur baska sirkete gecmek icin ugrasiyorum.Az evvel zar zor gibirnet müşteri hizmetleriyle yazışa yazışa geçiş islemlerini onaylattim.ama gibirnetten sokak kabadayisinin biri yazmaya başladı sonra müşteri hizmetleri adı altında.ismi ALi 'yemiş.goruntuleri yayınlıyorum.nasil olurda boyle insanlar böyle şirketlerde müşteri hizmetleri görevine getirilir.az kalsın beni dovecekti. Geçiş yapacağınız şirket batacak zaten filan diyip duruyor.hay Allah'm ya kendimi zor tuttum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Müşteriye ihtiyacımız yok bizim diyor. Müşteri hizmetlerinden ali bey. 85 binden fazla abonemiz var ,300 tane başka yere geçse ne olur geçmese ne olur şeklinde rahatsız edici bir tavrı var personelin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende de aynı durum var.Onaylamıyorlar, bile bile işi uzatıyorlar...
Bu üslup ve kurumsallığın zirvesinde! olan bir firmaya geri dönmek...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi d.yigit -- 23 Temmuz 2023; 17:22:48 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1 aboneliği taşıdım. Kalan 5 aboneliği de taşıtıyorum eşe dosta. Bedava olsa kullanılmaz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu nasıl bir üslup ya mahalle esnafı daha kurumsal bunlardan.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Geceginiz firma hangisi pananet değildir umarım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hakikaten bedava olsa kullanilmaz.musteri hizmetleri bir musteriye ,Geçiş yapacağınız şirket batacak paraları alıp kaybolacaklar zaten.sonra ağlayarak bize geri döneceksiniz diyor.Ticaret ahlakına yakışmayan cümleler kullanıyor. kendimi zor tuttum.Kurumsal bir firmaya yakışmayan bir üslüp kullanıyor.personeli uyarmama ragmen tavrını sürdürdü.sanırım şirket sahibi WhatsApp hattından yönetip sorulara cevap yazıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Pananet
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İptal ettikten sonra sms geliyor mu ayın 19unda mail gönderdim sms falan gelmedi
-
Hiçbir yanıt vermiyorlar.bilerek oyaliyorlar.red verdiklerini bile söylemiyorlar.gecis yapacağınız şirketi arayarak başvurum ne oldu durum nedir diye bilgi almaya çalışıyoruz. Eğer red verilip verilmediğini yeni şirketiniz söylüyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ya ben fibere geçtim süperonline bağlattım bana hattı kapatmaları gerek sadece ayın 19unda "Merhaba belgeleriniz ilgili departmana iletilmiştir. En kısa sürede işleme alınacaktır. Faturalandırmanız dilekçe tarihi ile sonlandırılacaktır." dediler merak ettim duruyor mu diye
-
Şok.
Bu nedir. Resimleri saklayın ve her yere açın ki insana verilen değer nedir, kaç kuruşluk firma herkes duysun.
Yok sansür var, yok vpn de ping yüksek alıyorum şeklinde diğer iss başlığında ağlayanlara ders olsun.
Bye bye gıbır, batman dileği ile.
Gg müşteri merkezli değildi battı, n11 onun yolundaydı getir kurtardı şimdilik.
Amazon 'a bakın da insanlık öğrenin.
Siz de batacaksınız!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-30A640B69 -- 23 Temmuz 2023; 18:40:33 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
"Kurumsal Firma"
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
işleme almamış olabilirler evraklarını. Sitesinden online kayit ,WhatsApp ve email bölümüne bakan personeller oyalıyor zaten küfür etmekten beter ediyorlar konuyu eşeledikce.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiziksek durum kapalı yazıyor bilemedim sizin hat değerlerinde fiziksek durum ne yazıyor bakabilir misin hocam
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X