Şimdi Ara

GIGASPEED ANA KONU [Gigaspeed] (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
167
Cevap
13
Favori
6.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sunyy2003 S kullanıcısına yanıt

    1-2 hafta sonra ben de bir operatör seçmek durumunda olacağım. sıfırdan ilk kurulum olacak. ben Efsane-net'i daha uygun buldum, ona geçmeyi düşünüyorum.

  • 2021'den bu yana gibirnet denilen firmayı kullanıyordum

    6 7 gün önce gigaspeed'e taşıdım hattımı nedenlerini yazıyorum

    2025 Ocak ayından Şubat ayına kadar internetim aşırı yavaş normalde almam gereken hız veya aldığım hız 90 - 95 mbit yıllardır böyle stabil bi şekilde hızım böyledi.

    100 mbit paket kullanıyorum.

    1 aydır 10 - 30 mbit arası sürekli değişen aşırı yavaş aşırı dalgalanma olan bir hız alıyorum

    Bu sorunu 1 aydır cözmeye çalışıyorum kendilerini gün aşırı arıyorum ama cözüm bulamadık daha doğrusu onlar bulmak istemedi.

    İlk aradığımda klasik modeminizi resetliyorum inceliyorum onu yapıyorum bunu yapıyorum diyerek boş boş herkese yapılan yorumlardan yapıldı ve değişen hiç bir şey olmadı

    Sonraki aramalarda herhangi bir düzelme olmadığını senelerdir sabit olarak 90 - 95 mbit aldığımı söyledim ama denildiki hızınız normal 10 - 30 arası hız almanız normal bir şey biz bakıyoruz bir sorun göremiyoruz

    Cahillik olurda bu kadarı olmamalı diye düşünüyorum

    Sonrasında sert çıkışlarım nedeni ile tamam o zaman biz teknik ekibimize yolluyalım onlar incelesin dendi

    Telefonu kapattığım an mesaj geldi hattınızda bir sorun bulunmamaktadır tarzında ulan ne ara teknik ekibe ilettinizde incelediler buda yalan dolan otomatik atılan mesaj

    Sonrasında bir daha aradım dedim ki benimle dalgamı geçiyorsunuz incelediğiniz hiç bir şey yok ve düzelen hiç bir şeyde yok.

    Bana test yapıp wp üzerinden onlara iletmemi söylediler.

    Wp üzerinden hız testi yaptım ilettim bana otomatik bir mesaj geldi

    Sikayetlerinizi sadece çağrı merkezlerinden yapabilirsiniz numaramız budur diye

    Anladım ki bu firma daha firma olamamış rezil bir oluşumun içindeyim

    Tekrar ve tekrar aradım 1 ay boyunca her gün aradım hep aynı şeyleri yaptırmaya kalkıyolar ve sonunda biz sorun göremiyoruz diyolar

    En sonunda ben teknik ekip istiyorum dediğimde biz sorun göremiyoruz o yüzden ekip yollamayıza döndürdüler

    Galiba 2 hafta boyunca her aradığımda teknik ekip yollayın ana kutuda veya binanın kutusunda sorun var dedim

    Bu sefer dedilerki iç hattınızda kablolarınızda veya modeminizde sorun olabilir.

    Modemde sorun yok çok eminim ama dedim ki tamam ben yeni modem alıcağım

    Gittim yeni modem aldım biliyorum modemimde sorun yok çok eminim ama aldım

    Geldim taktım eve kurdum hız yine 10 - 30 arası stabil değil

    Wifiden deniyorum yok pc'den deniyorum yok tv'den deniyorum yok laptop'dan deniyorum hatta gittim kabloları değiştirdim yok değişen bir şey yok

    Aradım ve dedim ki bakın ben modem aldım kabloları değiştirdim bu benlik bir sorun değil ana kutuda sorun var veya binadaki kutuda sorun var bana teknik ekip yollayın.

    Yine aldığım cevap biz burdan bakıyoruz sorun göremiyoruz o yüzden teknik ekip yollayamayız sorun göremiyoruz

    1 ay sürdü bu konuşmalar ve en sonunda gigaspeed'e geçiş işlemi başlattın 2 günde bana şifremi verdiler

    Şifre geldi modemi resetledim sıfır kurulum yaptım

    Sorun hala devam ediyor hız 10 - 30 mbit arası değişen hiç bir şey yok

    Aradım daha doğrusu gigaspeed'e arama diye bi şey yok siz arıyorsunuz çağrı bırakıyorsunuz onlar dönüyor

    Dönüş yapıldı 30 dakika içinde modeminizi resetliyorum denildi ve telefonu kapattım ne modem resetlendi ne sorun giderildi ki zaten biliyorum sorunu ordan gideremez eminim ekip yollanması lazım

    Bir daha çağrı bıraktım dönen olmadı

    Sonrasında sitelerinden sikayet kaydı oluşturdum 5 dakika içinde dönüş yapıtılar site üzerinden yazılı olarak

    Hattınızda bir sorun yoktu iyi günler dileriz tarzında

    Cevap olarak yazdım hattımda sorun var modemden veya benden kaynaklı değil bundan eminim bana teknik ekip yollayın

    5 dakika sonra cevap attılar bu arada bu firmaya geçicek olanlar kesinlikle sitelerinden üzerinden ulaşssınlar cünkü telefon ile geri dönüş yok ama site üzerinden hemen geri dönüş yapıyolar

    Teknik ekibimize ilettik konuyu tarzında bir mesajdı

    Ertesi gün yani bugun teknik ekip geldi Türk telekom'dan adam geldi yani

    Ben dedi sorun göremiyorum modemden kaynaklı olabilir dedim olamaz gelin binaya yada gidin kutuya sorun sizden kaynaklı eminim

    Yok modem falan filan dedi ama geleyim dedi

    Geldi binadaki kutudan portu değiştirdi sorun cözüldü

    Şu an aldığım hız 94 mbit

    Yani kısacası özeti şudur

    Gigaspeed'e sorunu yazdım ertesi gün teknik ekip yolladı ve sorunu cözdü

    Bu ultra iyi gibirnet firması 1 ay her gün aramama rağmen sorunun bende olmadığını söylememe rağmen bana yeni modem aldırsalar bile sorunun bende olduğunu söylemelerine rağmen yollamadı o teknik ekibi

    Yeni bi firma olabilir ama en azından cözüm odaklı bir firma sağolsun gigaspeed ben teşekkürlerimi iletiyorum çok hızlı bir şekilde aksiyon alıp sorunu cözdukleri için umarım uzun yıllar kullanıcağım bir firma olur

    Sağolsunlar tekrardan.

    edit

    Az önce gigaspeed tarafından ulaştılar telefonumdan hattımda sorun olduğunu ve türktelekom ekipleri tarafından giderildiğini söylediler

    Kendilerine tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi söny -- 5 Şubat 2025; 14:38:12 >




  • söny kullanıcısına yanıt
    Sorununun çözüldüğüne sevindik ama çok uzun yazmışsın 🤣
    Yılan hikayesine dönmüş 🤓

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • söny kullanıcısına yanıt

    arkadaş! bu kadar uzun yazana kadar modem arayüzüne girip ne hız aldığını görebilir yeni modem almadan da bu sorunu yetkililere iletebilirdin, kaldıki modem arayüzünde ne hız aldığın(max) görülebiliyor + sana verilen hız da görebilirsin, bunu yapmayı bilmiyorsan forumda bunun nasıl yapıldığını bulabilirsin, yine bulamadıysan ben sana söylerim ordan bakarsın...

  • Merhaba. Atlantis ten Gigaspeed e geçiş yaptık bugün. hemen fatura çıkardılar şubat ayı için. Sözde kullan öde idi. atlantis şubat faturası aldı zaten. aynı ay için 2. fatura mı ödeyeceğiz.

  • Pardon,yanlış anlamışım.

  • Ön ödemeli; öde kullan şeklinde.

  • dreamblue35 D kullanıcısına yanıt

    dayı boş yapma ne hız aldığımı senden öğrenicek değilim

    port bozukmuş gibirnet bunu kabul etmedi teknik servis yollamadı burda ağlama diğer firmaları savunucam diye

    gözlüğün yoksa git devlet bedava gözlük veriyor yada ö.m at alayım sana gözlük hayrına




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi söny -- 24 Şubat 2025; 23:6:56 >
  • websitenizde fiyatlara bakiyordum

    ilk 3 ay 230 sonra 260di

    F5 attim 250 280 oldu.

    bayram hediyeniz icin tesekkurler(!)


    @gigaspeed fiberde yeni abonelikte modem istememe gibi bir secenek varmi? sahip olamayacagim modeme ayda 50 tl odemek istemiyorum.

  • SoSeriouS kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bayramınızı kutlar, ailenizle beraber nice mutlu bayramlar dileriz. Sitemizde veya sistemlerde güncellemelerimizi yoğunluğun az olduğu saatlerde, gece vakitlerinde gerçekleştiriyoruz. Bu sebeple ilgili güncelleme 28 Mart gecesinde gerçekleştirilmiştir. Tarayıcınız yüksek ön bellekleme yaptığından dolayı, yapılan güncellemeyi yansıtmamış olabilir. İlgili kampanyayı bitirdiğimizi belirterek, yüksek talepleriniz için teşekkür ediyoruz.

    Saygılarımızla
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt
    Modemle ilgili soru sormuştum ama ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SoSeriouS kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Modem kiralaması şu anda zorunludur. Ancak ilerleyen süreçte müşterilerimize kendi modemlerini kullanma hakkı tanınırsa, bunu ilk yapacak firmalardan biri olmayı çok isteriz. Bu konuyla ilgili takiplerimizi gerçekleştiriyor olup, gelişmeleri internet sitemizden yayınlayacağız.

    Saygılarımızl
  • Hangi marka ont cihazı veriyorsunuz? @gigaspeed Yer Bursa

  • Fiberde de maksimum 50 mbit upload mı veriyorsunuz ?

  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    Yaptığınız kampanyada geçişte indirim var dediniz taşıma yaptık size indirimsiz fatura kesiniz. Ne iş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk ay indirimsiz sonraki 3 ay indirimli kesiyoruz dedi bende aynen öyle oldu. Sebebini bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acebi -- 31 Mart 2025; 10:41:29 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • acebi kullanıcısına yanıt

    O nasıl bir fanteziymiş.

    Birde saha dolabı yanımda fixnet'den vdsl 90 mbit alıyorken bu arkadaşlar 60 veriyor. Neyse yapacak birşey yok 4 ay kullanır başka yere geçeriz.

  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.