1-2 hafta sonra ben de bir operatör seçmek durumunda olacağım. sıfırdan ilk kurulum olacak. ben Efsane-net'i daha uygun buldum, ona geçmeyi düşünüyorum. |
GIGASPEED ANA KONU [Gigaspeed] (8. sayfa)





-
-
2021'den bu yana gibirnet denilen firmayı kullanıyordum
6 7 gün önce gigaspeed'e taşıdım hattımı nedenlerini yazıyorum
2025 Ocak ayından Şubat ayına kadar internetim aşırı yavaş normalde almam gereken hız veya aldığım hız 90 - 95 mbit yıllardır böyle stabil bi şekilde hızım böyledi.
100 mbit paket kullanıyorum.
1 aydır 10 - 30 mbit arası sürekli değişen aşırı yavaş aşırı dalgalanma olan bir hız alıyorum
Bu sorunu 1 aydır cözmeye çalışıyorum kendilerini gün aşırı arıyorum ama cözüm bulamadık daha doğrusu onlar bulmak istemedi.
İlk aradığımda klasik modeminizi resetliyorum inceliyorum onu yapıyorum bunu yapıyorum diyerek boş boş herkese yapılan yorumlardan yapıldı ve değişen hiç bir şey olmadı
Sonraki aramalarda herhangi bir düzelme olmadığını senelerdir sabit olarak 90 - 95 mbit aldığımı söyledim ama denildiki hızınız normal 10 - 30 arası hız almanız normal bir şey biz bakıyoruz bir sorun göremiyoruz
Cahillik olurda bu kadarı olmamalı diye düşünüyorum
Sonrasında sert çıkışlarım nedeni ile tamam o zaman biz teknik ekibimize yolluyalım onlar incelesin dendi
Telefonu kapattığım an mesaj geldi hattınızda bir sorun bulunmamaktadır tarzında ulan ne ara teknik ekibe ilettinizde incelediler buda yalan dolan otomatik atılan mesaj
Sonrasında bir daha aradım dedim ki benimle dalgamı geçiyorsunuz incelediğiniz hiç bir şey yok ve düzelen hiç bir şeyde yok.
Bana test yapıp wp üzerinden onlara iletmemi söylediler.
Wp üzerinden hız testi yaptım ilettim bana otomatik bir mesaj geldi
Sikayetlerinizi sadece çağrı merkezlerinden yapabilirsiniz numaramız budur diye
Anladım ki bu firma daha firma olamamış rezil bir oluşumun içindeyim
Tekrar ve tekrar aradım 1 ay boyunca her gün aradım hep aynı şeyleri yaptırmaya kalkıyolar ve sonunda biz sorun göremiyoruz diyolar
En sonunda ben teknik ekip istiyorum dediğimde biz sorun göremiyoruz o yüzden ekip yollamayıza döndürdüler
Galiba 2 hafta boyunca her aradığımda teknik ekip yollayın ana kutuda veya binanın kutusunda sorun var dedim
Bu sefer dedilerki iç hattınızda kablolarınızda veya modeminizde sorun olabilir.
Modemde sorun yok çok eminim ama dedim ki tamam ben yeni modem alıcağım
Gittim yeni modem aldım biliyorum modemimde sorun yok çok eminim ama aldım
Geldim taktım eve kurdum hız yine 10 - 30 arası stabil değil
Wifiden deniyorum yok pc'den deniyorum yok tv'den deniyorum yok laptop'dan deniyorum hatta gittim kabloları değiştirdim yok değişen bir şey yok
Aradım ve dedim ki bakın ben modem aldım kabloları değiştirdim bu benlik bir sorun değil ana kutuda sorun var veya binadaki kutuda sorun var bana teknik ekip yollayın.
Yine aldığım cevap biz burdan bakıyoruz sorun göremiyoruz o yüzden teknik ekip yollayamayız sorun göremiyoruz
1 ay sürdü bu konuşmalar ve en sonunda gigaspeed'e geçiş işlemi başlattın 2 günde bana şifremi verdiler
Şifre geldi modemi resetledim sıfır kurulum yaptım
Sorun hala devam ediyor hız 10 - 30 mbit arası değişen hiç bir şey yok
Aradım daha doğrusu gigaspeed'e arama diye bi şey yok siz arıyorsunuz çağrı bırakıyorsunuz onlar dönüyor
Dönüş yapıldı 30 dakika içinde modeminizi resetliyorum denildi ve telefonu kapattım ne modem resetlendi ne sorun giderildi ki zaten biliyorum sorunu ordan gideremez eminim ekip yollanması lazım
Bir daha çağrı bıraktım dönen olmadı
Sonrasında sitelerinden sikayet kaydı oluşturdum 5 dakika içinde dönüş yapıtılar site üzerinden yazılı olarak
Hattınızda bir sorun yoktu iyi günler dileriz tarzında
Cevap olarak yazdım hattımda sorun var modemden veya benden kaynaklı değil bundan eminim bana teknik ekip yollayın
5 dakika sonra cevap attılar bu arada bu firmaya geçicek olanlar kesinlikle sitelerinden üzerinden ulaşssınlar cünkü telefon ile geri dönüş yok ama site üzerinden hemen geri dönüş yapıyolar
Teknik ekibimize ilettik konuyu tarzında bir mesajdı
Ertesi gün yani bugun teknik ekip geldi Türk telekom'dan adam geldi yani
Ben dedi sorun göremiyorum modemden kaynaklı olabilir dedim olamaz gelin binaya yada gidin kutuya sorun sizden kaynaklı eminim
Yok modem falan filan dedi ama geleyim dedi
Geldi binadaki kutudan portu değiştirdi sorun cözüldü
Şu an aldığım hız 94 mbit
Yani kısacası özeti şudur
Gigaspeed'e sorunu yazdım ertesi gün teknik ekip yolladı ve sorunu cözdü
Bu ultra iyi gibirnet firması 1 ay her gün aramama rağmen sorunun bende olmadığını söylememe rağmen bana yeni modem aldırsalar bile sorunun bende olduğunu söylemelerine rağmen yollamadı o teknik ekibi
Yeni bi firma olabilir ama en azından cözüm odaklı bir firma sağolsun gigaspeed ben teşekkürlerimi iletiyorum çok hızlı bir şekilde aksiyon alıp sorunu cözdukleri için umarım uzun yıllar kullanıcağım bir firma olur
Sağolsunlar tekrardan.
edit
Az önce gigaspeed tarafından ulaştılar telefonumdan hattımda sorun olduğunu ve türktelekom ekipleri tarafından giderildiğini söylediler
Kendilerine tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi söny -- 5 Şubat 2025; 14:38:12 >
-
Sorununun çözüldüğüne sevindik ama çok uzun yazmışsın 🤣
Yılan hikayesine dönmüş 🤓
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
arkadaş! bu kadar uzun yazana kadar modem arayüzüne girip ne hız aldığını görebilir yeni modem almadan da bu sorunu yetkililere iletebilirdin, kaldıki modem arayüzünde ne hız aldığın(max) görülebiliyor + sana verilen hız da görebilirsin, bunu yapmayı bilmiyorsan forumda bunun nasıl yapıldığını bulabilirsin, yine bulamadıysan ben sana söylerim ordan bakarsın...
-
Merhaba. Atlantis ten Gigaspeed e geçiş yaptık bugün. hemen fatura çıkardılar şubat ayı için. Sözde kullan öde idi. atlantis şubat faturası aldı zaten. aynı ay için 2. fatura mı ödeyeceğiz.
-
Pardon,yanlış anlamışım.
-
Ön ödemeli; öde kullan şeklinde.
-
dayı boş yapma ne hız aldığımı senden öğrenicek değilim
port bozukmuş gibirnet bunu kabul etmedi teknik servis yollamadı burda ağlama diğer firmaları savunucam diye
gözlüğün yoksa git devlet bedava gözlük veriyor yada ö.m at alayım sana gözlük hayrına
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi söny -- 24 Şubat 2025; 23:6:56 > -
websitenizde fiyatlara bakiyordum
ilk 3 ay 230 sonra 260di
F5 attim 250 280 oldu.
bayram hediyeniz icin tesekkurler(!)
@gigaspeed fiberde yeni abonelikte modem istememe gibi bir secenek varmi? sahip olamayacagim modeme ayda 50 tl odemek istemiyorum.
-
Merhaba,
Bayramınızı kutlar, ailenizle beraber nice mutlu bayramlar dileriz. Sitemizde veya sistemlerde güncellemelerimizi yoğunluğun az olduğu saatlerde, gece vakitlerinde gerçekleştiriyoruz. Bu sebeple ilgili güncelleme 28 Mart gecesinde gerçekleştirilmiştir. Tarayıcınız yüksek ön bellekleme yaptığından dolayı, yapılan güncellemeyi yansıtmamış olabilir. İlgili kampanyayı bitirdiğimizi belirterek, yüksek talepleriniz için teşekkür ediyoruz.
Saygılarımızla -
Modemle ilgili soru sormuştum ama ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Modem kiralaması şu anda zorunludur. Ancak ilerleyen süreçte müşterilerimize kendi modemlerini kullanma hakkı tanınırsa, bunu ilk yapacak firmalardan biri olmayı çok isteriz. Bu konuyla ilgili takiplerimizi gerçekleştiriyor olup, gelişmeleri internet sitemizden yayınlayacağız.
Saygılarımızl -
Hangi marka ont cihazı veriyorsunuz? @gigaspeed Yer Bursa
-
Fiberde de maksimum 50 mbit upload mı veriyorsunuz ?
-
Yaptığınız kampanyada geçişte indirim var dediniz taşıma yaptık size indirimsiz fatura kesiniz. Ne iş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk ay indirimsiz sonraki 3 ay indirimli kesiyoruz dedi bende aynen öyle oldu. Sebebini bilmiyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acebi -- 31 Mart 2025; 10:41:29 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
O nasıl bir fanteziymiş.
Birde saha dolabı yanımda fixnet'den vdsl 90 mbit alıyorken bu arkadaşlar 60 veriyor. Neyse yapacak birşey yok 4 ay kullanır başka yere geçeriz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X