Şimdi Ara

Gigatek ve 8800GT Telafisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar dün bu konuyla ilgili bi baslık açmıştım ve kurban bayramı dolayısıyla memlekette olduğum için (bilgisayar yok) konuyu takip edemedim.Az önce konuyu dönüp okudum ve gördüm ki millet girmiş ve yazılan mesajları okumadan mesaj yazmış.Dünkü konuyu kızgınlıkla yazdım ve acele yazdım bu yüzden bazı yanlış anlamalar olmuş sanırım.

    Öncelikle şuna bi açıklık getirelim.Ben gigatek den msi 8800gt yi ön siparişle almıştım ve uzun bi süre kartın gelmesini bekledim 3 günde bi aradım bana hep "bugün yarın gelir , bugün yarın gelir" dediler.Bende büyük bi hevesle beklemeye basladım ve piyasadaki diğer firmalara hiç bakmadım bile.Ama 15 gün sonunda bana farklı bi marka kart teklif edilince tepem attı.Yani bana farklı marka bi kart göndermek için önce sordular.Direk kartı göndermediler.

    Neyse gelelim bugüne.Bugün gigateki aradım para iadesini konuşmak için.Bizzat gigatek in sahibiyle konuştum.Biraz gergin bi konuşmaydı.Onlara dedim ki "Biz size güvenmekle hata etmişisiz o kadar bekledim ama bişi halledemediniz" aynen bunu soyledim.(Bu arada bugün sanalmarketimden asus marka kart siparişi wermeyi düşünüyodum)ve devam ettim"bana paramı geri werin ben (yukarda adı geçen firmadan) alıcam kartımı" dedim.Ben boyle diyince onlarda"Biz bu hatayı telefi edicez" dediler ve kendileri için ayırdıkları bi msi kartı bana göndericeklerini soylediler.

    Ve boylece gigatek ve benim aramda yaşanan bu gerginlik tatlıya bağlanmış oldu.

    Mesaj atıcak arkadaşlardan ricam önce atılan tüm mesajları dikkatlice okusunlar ondan sonra mesaj atsınlar.Böylece bir önceki konudaki gibi yanlış anlaşılmaların önüne geçmiş oluruz.



    Saygılarımla....







  • müşterisine verecek kart bulamazken kendine kart ayırmak nasıl bir mantıktır anlamadım.
  • Özel müştei için ayırılmış olabilir. Daha fazla laf etmeye gerek yok Gigatek normal davranmış son olayla ne kadar güvenilir olduğunu tescil etmiştir.
  • o konuyu okudum..ilk mesajda telefon edip palit gondereceklerini söylemedin.bu mesaj ustune zaten pek cok yorum yapıldı.daha sonra ki mesajında okuduk ki telefon edilip palit gonderilecegi soylenmiş..ve yapılan butun yanlış yorumlarda(şu durumda) tamamen bu bilgi eksikliği yuzunden....keşek daha ilk mesajda bize telefon edildiğini söyleseydin....
  • quote:

    Mesaj atıcak arkadaşlardan ricam önce atılan tüm mesajları dikkatlice okusunlar ondan sonra mesaj atsınlar.Böylece bir önceki konudaki gibi yanlış anlaşılmaların önüne geçmiş oluruz.

    bir dahaki sefere olayı yanlış aktarmada veya eksik bilgilendirme olmassa daha iyi olursenin adına sevindim hayırlı olsun güle güle kullan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Snakef1 -- 18 Aralık 2007; 18:26:52 >
  • dediğim gibi o konuyu açarken kızgınlıkla açtığım ve acele yazdığım için boyle bir yanlış anlaşılma olmuş.Gerçi 2. mesajımda kartı henuz göndermediklerini belirtmiştim ama millet sadece ilk mesajı okuyupda yorum yaptığı için boyle yanlış anlaşılmalarla karşı karşıya kaldık.
  • neyse gigatek güvenilirligini gostermıs yine
    tatlıya baglanmasına sevındım hayırlı olsun
  • Piyasada parça bulunması zor olduğu dönemlerde ve adetli gelip talebi yüksek ürünlerdeki öncelik özel müşterilerindir. Ki bunu forumda oğu kez gördük kartlar piyasada bulunmazken (yapabilene helal olsun; amaç eleştiri değil bilgilendirme) bu şansa sahip arkadaşlar parçaları alıp kullanmaya başlıyorlar ve testlerini, görüşlerini bizilmle paylaşıyorlar.

    Senin durumunun daha kötüsü bu hafta benim başımda var ismini vermeyeyim bir şirketten 3870 stokta 10+ görününürken sipariş verdim ertesi gün onay alındı hesaptan para çekildi. Ve gelmesi gereken parça üç gün sonra stokta olmadığı için yollanamadı. Yetkililerin bahanesi hazır sitedeki problemden dolayı stoklar yanlış görülmüş. Aslı yok adam yalan söylüyor. ben aldıktan sonra saat saat takip ettim stoklarını gayet güzel çalışıyor sistemleri. banim siprişimin ardından bir gün geçmedi ki kart 1 adet stoğa düştü ve onu da birisi alınca sistemden stok yok a düştü. Adamlar benim parayı kesip ürünümün üstüne yattlıar. üç gündür de paramı geri almakla uğraşıyorum taksitle aldığım ürünün para iadesi de ay ay hesabımın limtine geri yatacakmış.




  • gondersinler karti da sonra tatliya baglanmis olur konu simdilik bekle bence
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dellino

    Piyasada parça bulunması zor olduğu dönemlerde ve adetli gelip talebi yüksek ürünlerdeki öncelik özel müşterilerindir. Ki bunu forumda oğu kez gördük kartlar piyasada bulunmazken (yapabilene helal olsun; amaç eleştiri değil bilgilendirme) bu şansa sahip arkadaşlar parçaları alıp kullanmaya başlıyorlar ve testlerini, görüşlerini bizilmle paylaşıyorlar.

    Senin durumunun daha kötüsü bu hafta benim başımda var ismini vermeyeyim bir şirketten 3870 stokta 10+ görününürken sipariş verdim ertesi gün onay alındı hesaptan para çekildi. Ve gelmesi gereken parça üç gün sonra stokta olmadığı için yollanamadı. Yetkililerin bahanesi hazır sitedeki problemden dolayı stoklar yanlış görülmüş. Aslı yok adam yalan söylüyor. ben aldıktan sonra saat saat takip ettim stoklarını gayet güzel çalışıyor sistemleri. banim siprişimin ardından bir gün geçmedi ki kart 1 adet stoğa düştü ve onu da birisi alınca sistemden stok yok a düştü. Adamlar benim parayı kesip ürünümün üstüne yattlıar. üç gündür de paramı geri almakla uğraşıyorum taksitle aldığım ürünün para iadesi de ay ay hesabımın limtine geri yatacakmış.


    Arkadaşım sen o firmanın adını werki bizde bu soylediğin gibi müşterileri koyun gibi gören firmalarla ilişkimizi keselim.Başına gelen olaya üzüldüm umarım en kısa zmanada halledersin sorununu.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: annihilator

    gondersinler karti da sonra tatliya baglanmis olur konu simdilik bekle bence


    Aslında doğru soyluyosun.Son dakkada bi sorun çıkmasa bari
  • firmanın ismi setbil toptan satış yapan bir firma
    bildiğim kadarıyla parekende satış yapmıyorlar. Ben de toptan alışveriş yapan bir müşterisinin hesabından almıştım. Yer Denizli
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sandman Painkiller

    Hala aynı konu mu?
    Aynı konuyu ilk açtığınız başlık içinde neden devam ettirmiyorsunuz?
    Açtığınız konuyu bulamadıysanız buyrun burada...

    http://resim.donanimhaber.com/m_19723810/tm.htm





    quote:

    Orjinalden alıntı: dekker

    Arkadaşlar dün bu konuyla ilgili bi baslık açmıştım ve kurban bayramı dolayısıyla memlekette olduğum için (bilgisayar yok) konuyu takip edemedim.Az önce konuyu dönüp okudum ve gördüm ki millet girmiş ve yazılan mesajları okumadan mesaj yazmış.Dünkü konuyu kızgınlıkla yazdım ve acele yazdım bu yüzden bazı yanlış anlamalar olmuş sanırım.





  • Sen malı sat, parasını al, sonra o marka yok bunu gönderelim mi diye sor. Müşteri telefon edip sert çıkınca da, peki biz sizi mağdur etmeyelim bu hatayı telafi edelim deyip kendimize ayırdığımızı gönderelim deyip işin içinden çık. Üzerine de teşekkür beklerler, bu ne saçmalıktır. Madem ödemesini aldığın malı tedarik edemiyorsun, ya sağdan soldan ara bul gönder ya da özür dileyip parasını iade et. Müşterinin parasını bile ödediği malı nasıl bir zihniyetle kendilerine ayırırlar inanılacak iş değil. Umarım kendi bilgisayarlarında bir süre kullandıkları bir kartı göndermezler şimdi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SorrowOcean

    Özel müştei için ayırılmış olabilir. Daha fazla laf etmeye gerek yok Gigatek normal davranmış son olayla ne kadar güvenilir olduğunu tescil etmiştir.


    evet geçen günde birine formatlanmış harddisk göndermişlerdi. içinden gigatekin verileri çıkmıştı son olaylar ne kadar güvenilir olduğu hakikaten tescil ediyor...
  • Çok kez alış veriş yaptım 3-4 kez problem yaşadım ve hızlı çözüm geldi. Son zamanlarda yine de şüpheliydim ama kalitesiniş bozmamakta israr ettiğine şahit olduğum bir firma. Müşteri memnuniyetine önem veren az firma var. Bu olayda da güzel çözüm sunmuşlar.
  • gigatek herzman müşteri memnuniyetini birinci planda tutan bir firmadır. Piyasayı bilen arkadaşlar benim nedemek istediğimi hemen anlayacaklardır. DÜnyada ve Türkiyede sayılı miktarda olan bi ürün için bu kadar eleştiri yapılmasını anlayamıyorum. Sonuçta siparişler müşterilerin sipariş tarihlerine göre işleme alınıyor. 30 tane gelen kart için 100 kişi sipariş verirse ne olur? arkadaşlar biraz daha duyarlı olalım.. Yinede gigatek birçok müşterinin arzusunu yerine getirmiş Msi veremese bile Palit leri rezerve etmiştir bu kardeşlerimiz için. Uzun süredir alışveriş yaptığım bir yer olduğu için söylüyorum, müşterilerinin memnuniyeti kendi önceliklerinden bile önemlidir ki düşünün firmanın sahibi arkadaşımızın sorununu gidermek için kendisi için ayırdığı kartı vermiştir.Lütfen biraz daha dikkatli olalım yorum yaparken.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gokhanique

    gigatek herzman müşteri memnuniyetini birinci planda tutan bir firmadır. Piyasayı bilen arkadaşlar benim nedemek istediğimi hemen anlayacaklardır. DÜnyada ve Türkiyede sayılı miktarda olan bi ürün için bu kadar eleştiri yapılmasını anlayamıyorum. Sonuçta siparişler müşterilerin sipariş tarihlerine göre işleme alınıyor. 30 tane gelen kart için 100 kişi sipariş verirse ne olur? arkadaşlar biraz daha duyarlı olalım.. Yinede gigatek birçok müşterinin arzusunu yerine getirmiş Msi veremese bile Palit leri rezerve etmiştir bu kardeşlerimiz için. Uzun süredir alışveriş yaptığım bir yer olduğu için söylüyorum, müşterilerinin memnuniyeti kendi önceliklerinden bile önemlidir ki düşünün firmanın sahibi arkadaşımızın sorununu gidermek için kendisi için ayırdığı kartı vermiştir.Lütfen biraz daha dikkatli olalım yorum yaparken.

    tabi canım öyledir ben telefon ettiğimde adamlar ellerinde 1tane msı 8800gt olduğunu onuda kredi kartı ile değilde peşin para ile verebileceklerini söylediler.buna ne dersin? yaklaşık 20gün önce.




  • stokta gozuken powercolor hd3850 sipariş ettim. arayıp ellerinde tükendiğini belirttiler. ama stokta var gözüküyor fln filan. en sonunda aradaki 7dolar fiyat farkını almayıp msi rx3850 gönderelim dediler. benimde işime geldi tabi. gönderin dedim. bakalım bugun yarın elime gelir kart...

    burdan tekrar teşekür ediyorum gigatek 'e. müşteriyi yarı yolda bırakmıyorlar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.