Arkadaşlar ben gittigidiyorda bi mağazadan bi ürün aldım bana yanlış ürün yollandı ama benim aldığım ürünün yaklaşık 7-8 katı değerde bişey. Kargoda ki faturada benim asıl aldığım şeye ait. Şimdi bu yanlış gönderilen ürünün üstüne konsam bana bi yasal işlemde falan bulunabilirler mi? Yanlış kargo gönderdiklerini anlarlar ve benden isterlerse geri vermelimiyim sonuçta benim elimdeki fatura ordan asıl satın aldığım şeye ait. Ki bence kime yanlış ürün gönderdiklerini anlamazlarda hani olurda bi şekilde anlarlarsa diye soruyorum.
(bu arada ürünün ne olduğunu ve fiyatını söylememe sebebim olurda satan adam görür falan çakallık yapmasın )
Ne aldın la ? PM
Neden insanlardan korkuyorsun ki ? İnsanlar mı adaleti belirler ?Korktuğun insanlar mı.. ?
Kul hakkından kork, Allah'tan kork ve malın üstüne binme..
Belki ilerde Allah sana kat kat fazlasını verir. Bu yönden bak olaya..
quote:
Orijinalden alıntı: farego
Neden insanlardan korkuyorsun ki ? İnsanlar mı adaleti belirler ?Korktuğun insanlar mı.. ?
Kul hakkından kork, Allah'tan kork ve malın üstüne binme..
Belki ilerde Allah sana kat kat fazlasını verir. Bu yönden bak olaya..
Adamın dediği doğru. Ama yine sen bilirsin ben sana konu ile ilgili bilgi vereyim. sahibinden.com o konuda genelde satıcıları değil alıcıları korur. Yani şöyle ki eğer tam tersi olsaydı ve senin malının daha az bir değerdeki şey gelip sen onu alsaydın (bazı iyi ve güvenilir satıcılar geri yollayın değiştirelim diyor) fakat bazı para düşkünleri ise kapıda kontrol edin doğru değilse tutanak tutturup yollayın aksi takdirde kargo görevlisini yollayıp evde ürünü açıp baktın yanlış çıktı o zaman almam diyor resmen dikkatli ol diyor, çarparım yardım etmem diyor. istediğini yapmak sana kalmış. Bu arada ne aldın ne geldi pm ben çarparım yoksa