Şimdi Ara

GNÇ Sinema Kampanyası Mağduriyetim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar

    Turkcell.com.tr'ye gönderdiğim şikayet metni şu şekilde:
    Merhabalar, 2 yıldır Genç Turkcell üyesiyim. Gerekli olduğu zamanlara 1 alana 1 bedava Sinema Kampanyasından da sorunsuz şekilde yararlandım. Bugün GNÇ uygulamasından, bildirim üzerinden 19 Mayıs günü de kampanyanın geçerli olduğu bir bildirim geldi. Bunun üzerine yakınımda bulunan Cinemaximum'a gittim. GNÇ uygulaması üzerinden şifremi aldım. Gişeye geldiğimde Genç Turkcell'li olduğumu söyledim. Numaramı verdikten sonra şifre istendi. Şifreyi de verdikten sonra: ''1 aydır Pazartesi-Perşembe yararlanılmamış o yüzden kampanya olmuyor.'' gibi bir ifadeyle karşılaştım. Bunun üzerine gişe kalabalık olduğu için oradan ayrıldım. Sinema kampanyasının şartlarına baktım ve böyle bir şey olmadığını gördüm. Sonrasında 532'yi aradım. Uzun uğraşlar sonucu Müşteri Hizmetlerine bağlandım. Müşteri Hizmetlerine derdimi anlattım. Mağduriyetimin giderilmesini talep ettim. Özellikle GNÇ uygulamasını teknik olarak bilen ve Sinema Kampanyasının detaylarını bilen bir arkadaşa yönlendirilmek istedim. Ancak bunun mümkün olmadığı söylendi. Bunun üzerine de şikayet kaydı oluşturmak istedim. Ancak bunun da olamayacağı ancak öneri olarak yazılabileceği söylendi. 20 dakikalık Müşteri Hizmetleri görüşmesi bu şekilde ilerledi ve mağduriyetim katlandı. Yıllardır Turkcell'in Superonline hizmetinden olsun, evde bulunan cep telefonları hatları olsun sorunsuzca kullanmaktaydım. Eğer 1 aydır kullanılmıyorsa (koşullarda yazmamasına rağmen) GNÇ uygulaması neden bana şifre veriyor? Eğer böyle bir şey varsa neden koşullarda yazmıyor? Mağduriyetimin giderilmesi dileğiyle Teşekkürler

    Turkcell.com.tr'nin bana verdiği cevap bu şekilde:
    Öncelikle uzun yıllardır bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Zaman zaman yaşanan yoğunluklar, teknik aksaklıklar ve benzeri sebeplerle Sesli Yanıt Sistemi’nde bekleme süresi uzayabiliyor. Size böyle bir durum yaşattığımız için üzgünüm. 532 Sesli Yanıt Sistemi’ni müşterilerimizin en kolay kullanacağı şekilde sürekli geliştiriyoruz. 532 Turkcell Müşteri Hizmetlerini aradığınızda Sesli Yanıt Sistemi’nde doğal konuşmanız ile yapmak istediğiniz işlemi belirtmeniz yeterlidir. Tüm kanallarımızda müşterilerimize doğru ve net bilgi vermek bizim önceliğimiz. Tüm takım arkadaşlarım sizi doğru şekilde bilgilendirmek için iyi niyetle çaba harcamaktalar. Talebiniz doğrultusunda müşteri hizmetleri ile yaptığınız görüşme kayıtlarını inceledim. Takım arkadaşımızın doğru iş akışı uyguladığı bilgisine ulaştım. Sinema faydasını alabilen abonelerimize ayrıca SMS ile bilgilendirme yapılmaktadır. Hattınıza bilgilendirme yapılmadığını görüyorum. Yaptığımız tüm kampanyalarda amacımız müşterilerimize avantajlar sunabilmektir. Sizin beklentilerinizi göz önünde tutarak sürekli kampanya ve tarifelerimizde güncellemeler yapıyoruz. Her kampanyamız belirli kurgular ile sunulmaktadır. Mevcut uygulamalarımızda yapılabilecek iyileştirmeler veya değişiklikler konusunda siz müşterilerimizden gelen görüş ve öneriler bizim için önemli. Bu sebeple önerinizi değerlendirilmesi için ilgili ekiplere iletiyorum. Görüşleriniz, önümüzdeki dönemlerde bize yol gösterecektir. Görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Farklı bir talebiniz var ise memnuniyetle yardımcı olabilirim. İyi günler dilerim. Lütfen Bizi Değerlendirin



    Gördüğünüz üzere, tatmin edici hiçbir cevap yok. Bunun üzerine şikayetimi bu sefer şikayetvar üzerinden tekrarladım, ve cevap müşterimize 29.05.2017 tarihinde cevap verilmiştir denildi. 532'yi arayıp dakikalarca derdimi anlatmama rağmen hiçbir şekilde şikayet kaydı oluşturamıyorum. Sizce bu olayın çözümü için nasıl bir yol izlemem gerek?







  • Mr.Kertenkele kullanıcısına yanıt
    8-10 liraya kıyıp bir bilet alabilirsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farketmezabi

    8-10 liraya kıyıp bir bilet alabilirsin.

    Önemli olan 8-10 TL değil, benim sırf bu kampanya için GNÇ üyesi olmam ve Turkcell'e devam etmem. Müşteriyi böyle basit bir şeyden mağdur ediyorsa direk terk edeyim daha iyi.
  • Mr.Kertenkele kullanıcısına yanıt
    Tamam.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tivibu Süper Paket Kampanyası
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.