abi ben de arabanın şasesini hemen hemen bitirdim sadece motor ve fren sistemi kaldı inşallah onlarıda halletcem bana yardım ettiğin için çok sağol abi.
fazladan yapın da satalım dh adına
quote:
Orjinalden alıntı: crazydriver
abi ben de arabanın şasesini hemen hemen bitirdim sadece motor ve fren sistemi kaldı inşallah onlarıda halletcem bana yardım ettiğin için çok sağol abi.
Şanzımanlı ve şanzımansız motor fiyatlarını bir araştır.Kama marka motorlar da hesaplı.Elimde 2 adet şanzıman var.Şanzıman bulamazsan, aldığım fiyattan verebilirim.
İlk arabanızda motoru şasiye, tekerlekleri de süspansiyonla şasiye tutturmuşsunuz galiba. Kasislerde zincirin çıkması gibi bir sorun oluyor mu?
hep destek tam destek
quote:
Orjinalden alıntı: Hell_Hound
İlk arabanızda motoru şasiye, tekerlekleri de süspansiyonla şasiye tutturmuşsunuz galiba. Kasislerde zincirin çıkması gibi bir sorun oluyor mu?
Evet oluyordu.Zincire yaylı bir gerdirme dişlisi taktım.Zincir devamlı baskıda kaldığı için bu sorun ortadan kalktı.
abi şanzımanlı olsa ne oluyo olmasa ne oluyo sanzımansız olsa ne fark eder ???
abi bu kama motor gerçekten çok ucuz 5,5 hp 180 ytl.ama bunlar dayanıklı olurmu bide o var.sıfır motor iki günde bozulmasın çin malı heralde bana bilgi verirsen sevinirim sağol abii
quote:
Orjinalden alıntı: crazydriver
abi şanzımanlı olsa ne oluyo olmasa ne oluyo sanzımansız olsa ne fark eder ???
Şanzımanlı dediğimiz yağlı tip kavrama oluyor.Araca kalkışlarda fazla bir güç veremiyor.Araç hızlanınca bir problem yok ama her zaman pistte süremeyeceğini düşünürsen dur-kalk yaparak çabucak yersin kavramayı.(Bu arada kavrama plaket takımı 160 ytl dir.)
Motorları incelersen, tamamının aynı kalıptan çıktığını görebilirsin.Marka ve renkler değişik olabilir ama hepsi birbirinin aynı.Belki Honda farklı malzeme kullanıyordur diyeceğim ama, malzeme bilgim olduğundan onu da diyemiyorum.Fark sadece servis ve markadan kaynaklanıyor herhalde. Bakımlı kullandıktan sonra problem olacağını zannetmiyorum.
abi sanzımansız motor olursa sanzıman alıcaz herlade onu nasıl takıcaz kolay bişey mi?bide motorlarda yağ tankı var bu şanzıman anlamına mı geliyo yoksa şanzımanlı motor diye yazıyomu ???
quote:
Orjinalden alıntı: crazydriver
abi sanzımansız motor olursa sanzıman alıcaz herlade onu nasıl takıcaz kolay bişey mi?bide motorlarda yağ tankı var bu şanzıman anlamına mı geliyo yoksa şanzımanlı motor diye yazıyomu ???
Şanzımanı söküp takmak kolay ama biraz alet edavat gerektirir.O yüzden zorlanabilirsin. Sen iyisi mi şanzımansız 5.5 hp bir motor al, bir de kuru kavrama al (montajı çok basittir; direkt motor miline takılır) işini en basit yoldan hallet. Bu motorlar 4 zamanlı diye geçer.4 zamanlı motorlarda yağlama bahsettiğin yağlama tankından yapılır(arabalarda olduğu gibi); şanzımanla bir ilgisi yoktur. Kama marka motorlarda şanzıman yok Katana marka motorlarda isteğe bağlı (fiyat listelerinde şanzımanlı diye yazar).
Kuru kavrama, resimdeki alet:
abi peki bu kuru kavramanın fiyatı ne kadar dır ??
Abi sadece kasa ne kadara satan bana
Abi plan derken sen go kart yaptın ya onun şasesi birde ben tvde tak tak gordüm pancar mororu ile anlarsa 4 vites varmış ve bayagı güclü birsey
abi birde parayla go kart sürülüo ya onları sürmek istom nerede sürebilirim simdidien yardımlarınız i,cin thanks
crazydriver şasenin resmni koysana merak ettim
tamam cacasat koyarız ama şimdi resmi yok enyakın zamanda koyacam
bekliyoruz bakalım 16 yaşındaki bir arkdaşım nasıl bir çalışma yapmış diye merak ediyorum bakalım iş baştamı yoksa yaştamı die =)
bende bitane 150 ytl lik janaratör var acaba bunun motoru ile bişeyler yapabilirmiyiz 40-50 km görse yeter oranı falan ayarlasak motor iş görürümü
quote:
Orjinalden alıntı: cacasat
bende bitane 150 ytl lik janaratör var acaba bunun motoru ile bişeyler yapabilirmiyiz 40-50 km görse yeter oranı falan ayarlasak motor iş görürümü
Motoru kaç hp? En az 5hp olmalı.
sanmıyorum okdarlık bişi olsn şu satılık şase hangisi ? msn adresinizi pm atarsanız bir 5 dakika sizinle görüşmek isterim