Şimdi Ara

Godot ile yaptığım pixelart oyunum 'Hard Life' yayınlandı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Godot oyun motorunu kullanarak yaptığım pixelart dövüş oyunum Play Store'da yayınlandı.Ayrıca linux için snap paketi olarak da hazırladım.Linux kullananlar uygulama mağazasından Hard Life diye aratıp indirebilirler.


    Daha önce Game Maker 1.4 ile birşeyler yapmıştım ama güzel olmamıştı.Godot ile çok daha kolay bir şekilde geliştirdim diyebilirim.Henüz oyuna reklam veya oyun içi satın alma eklemedim.İleride eklemeyi düşünüyorum.Ayrıca çizimler tamamen bana aittir.El emeği göz nuru , yerli ve milli pixelart :)


    Play Store : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.murtibey.Hard_Life


    Godot ile yaptığım pixelart oyunum "Hard Life" yayınlandı!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrti14 -- 28 Ocak 2021; 15:46:19 >







  • Bende bu işlerde yeniyim indirilme artırmak için neler yapabiliriz acaba biliyor musun nerelerde paylaştın oyununu?

  • maliksenpai M kullanıcısına yanıt
    moruk adam da bilmiyor (ya da ilgilenmiyor) demek ki de 500 indirmesi var. ben cevap vereyim çok indirme istiyorsan ya reklama parayı basıcaksın ya da orijinal bi oyun yapıp yayıcıyla anlaşıp hakları teslim edeceksin.
  • maliksenpai M kullanıcısına yanıt

    Uygulamanın reklamı ve tanıtımı konusunda benimde pek bir fikrim yok ama reddit godot başlığında bir konu açtım.Bayağı bir ilgi gördü.Şuanda hobi olarak uğraşıyorum.İleride belki oyun içi satınalma reklam vs eklerim.


    https://www.reddit.com/r/godot/comments/l6vcmj/i_made_my_first_game_with_godot/

  • hocam merhabalar. çizimler çok iyi. mekanikler de görünen o ki zamanın olsa çok çeşitli şeyler yazabilecek düzeydesin. hem grafik hem yazılım tarafı birlikte götürmek zor olsa gerek. görüşünüz amaçlı soruyorum: neden unity yerine godot tercih ettiniz? bir de 2d movement efektlerinde ekranda blurlaşma vb. sorunları yaşadınız mı hiç? jitter/stutter diye geçiyor sanırım, örneğin 2d bir kare nesnesi ekranda ilerlerken blur yapabiliyor ya da takılma tırtıklanma yapabiliyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: n_gage

    hocam merhabalar. çizimler çok iyi. mekanikler de görünen o ki zamanın olsa çok çeşitli şeyler yazabilecek düzeydesin. hem grafik hem yazılım tarafı birlikte götürmek zor olsa gerek. görüşünüz amaçlı soruyorum: neden unity yerine godot tercih ettiniz? bir de 2d movement efektlerinde ekranda blurlaşma vb. sorunları yaşadınız mı hiç? jitter/stutter diye geçiyor sanırım, örneğin 2d bir kare nesnesi ekranda ilerlerken blur yapabiliyor ya da takılma tırtıklanma yapabiliyor.

    Godot'un kendi script dili GDscript bana çok daha kolay geldi.İsterseniz C# veya C++ da kullanılabilir.Dahili script editörü var harici bir programa ihtiyaç yok.Animasyon kısmı aynı şekilde daha kolay.Ayrıca ücretsiz ve çok az sistem kullanıyor.Animasyon konusunda dediğiniz gibi bir sıkıntı yaşamadım gayet güzel çalışıyor.Ayrıca animasyonlara istediğiniz her değişkeni ekleyebiliyorsnuz.


    Daha önce Game Maker 1.4 kullanmıştım pek beğenmemiştim.Unity arayüz olsun , C# olsun pek alışamadım.Godot ile daha hızlı sonuç aldığımı görünce Unity'i bıraktım.Hem çizim yapıp hem oyunu geliştirmek gerçekten zor oluyormuş bunu da bu süreçte öğrendim doğrusu.





  • evet dogru soyluyorsunuz. Bu bahsettigim jitter spritlarin blurlu olmasi internette de anilan bir sorun fakat belki de baska bir sebebi vardir herkeste olmuyordur belki de. musait oldugum bir zaman buraya vido eklerim gorebilirsiniz belki bendeki sorunun kaynağını anlayabilirsiniz bile.


    Godot epicgamesden 125,000 dolar yatırım almıştı 2020 Haziran ayi gibi. Ondan sonra iyice anilmaya populerlesmeye başladı soylediginiz sebeplerden ötürü.


    Umarim daha da populerlesir ve yayginlasir.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.