Şimdi Ara

Golf 6 akü lambası yandı ve...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
6.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar. 24 saat once seyir halinde golf 6 aracın akü lambası yandı. Malum bugun pazar dedik pazartesine birakinca olacagi varmiş olan oldu. Aksam benzinlikte stop edince bir daha calişmadi (ıkındı araba ama akü zayıflamış galiba 2-3 kere denedim zorlamadim biraktim).... Ara kablo ile bir VW caddy den aküye baglanti yapip caliştirdiiiik... Sonrasinda ev yakinda gidelim onune park edelim dedik, gidene kadar 300 metrenin icinde abs lambası, airbag hata mesajı, direksiyon lambası yandı ve kaskatı kesildi direksiyon, son donemeci şansa döndük kenara park ettik :)

    Ara kablo ile aküye takviye yoluyla caliştirmada ariza lambaları yanar demişlerdi yandı maşallah...
    Bu konuda tecrübesi önerisi ve bilgisi olan arkadaşlar var mı, paylaşırlarsa sevinirim.. Umarim aracın beyni falan ucurmamişizdir... Tesekkurler...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • ben yeni araçlar sıkıntılı diyince kızıyolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski yeni tum araclar sıkıntı yaratabiliyor. Bu bir ihtimal tabii ki. Yalnız tehlikeyi yaratan şey, direksiyonun elektronik oluşundan kaynaklı kaskatı kesilip neredeyse hiç donmemesi idi..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınızda akü lambasının yanması akünün bittiğini göstermeyebilir alternatör şarjı kestiğinden dolayı sizin sorununuz çünkü aküde bir yere kadar dayanıp bitince araç arıza vermeye başlamıştır.
  • Evet olabilir haklısınız, sabah istikamet sanayide tanıdık oto elektrikçiler.. Sabah gidene kadar uyku tutsa bari... Tesekkurler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sarj dinamosunda sorun var..
    Aynisi otomatik hyundai sonatada olmustu; aku bitince absden tut sanzimana kadar hersey sapitmisti; otomatik araba tekliyordu o derece..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eger sarj dinamosu ise 5.5 yaşındaki bir araç için üzücü bir durum, gercekten üzüleceğim.. Araba aktarma kablosu olmadan calişmiyor, calişinca da sapittı işte. Sanayiye nasıl gideceğiz bakalım.. Muhtemelen bulacağımız usta akü değiştirip dükkana aracı ulaştırmayı deneyecektir.. Sizce?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni nesil araçlar envai çeşit sensörlere ecu ne ve bir çok elektronik aksama sahip olduğu için elektrik tüketimi kara düzen diye tabir edilen eski araçlara oranla oldukça fazla,eğer alternatör yada konjektörde herhangi bir sorun hasebiyle akünüz sarj kesintisine uğradıysa araç aküsü kısa sürede bitecek ve yazdıklarınız aynen gerçekleşecektir,özellikle direksiyon pompası yüksek sayılabilecek bir ampere ihtiyaç duyduğu için aracı şarj sorunu düzeltilmeden uzun süre kullanmanız söz konusu dahi olmaz yani akü bitene kullanırsınız sonrası malum senaryo.

    Arıza lambalarının yanmasının sebebi büyük ihtimal ecu'nin enerji ihtiyacının sekteye uğramasındandır,dolu bir akü ve onarılmış şarj sisteminden sonra ışıklar obd2 portuna bağlanacak servis cihazı ile söndürülecektir.
  • O sekilde yurutmeyin araci, yakit enjeksiyonundan tutun, direksiyona kadar hersey elektrikle çalışır ve dusuk akimda zarar gorebilir..
    V kayışı saglamsa ve dinamonun kablolari olmasi gerektigi yerdeyse, ya kömürü bitmiştir ya da diyodu bozulmuştur; olagan durumlar, normal karsilamak lazim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akünüz tam bitmiş aynısı başıma geldi vw aracımda. Öyle kullanmayın yeni akü takın araba hemen normale döner. Işıkların yanmasının ve direksiyonun sertleşmesinin başka nedeni yoktur.Ve olayın takviyeylede alakası yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 07hasan66 -- 2 Şubat 2015; 0:12:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamett

    ben yeni araçlar sıkıntılı diyince kızıyolar


    Olur, golf 3 alalım hepimiz.
  • seyır halınde aku lambası yanıyorsa teyp ve farları dahı kapatmanız ve aracı kullanmamamız gerekırdı. Umarım tum elektrık aksamı yakmamıssınızdır aracı zorladıgınız ıcın. Gecmiş olsun.
  • Aracınızda kasko varsa belli limitler içinde aracınızı istediğiniz servise veya sanayide biryere götürebilir illa yetkili servise götürücekler diye bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kayışın kopmuş olma ihtimali nedir beyler. bilmiyorum direksiyon elektronik değilse, muhtemelen kayış koptu, alternatör çalışmadığı için akü lambası yandı, kayıştan tahrik alan direksiyon pompası da çalışmadı vs vs.
    İyi tarafından bakayım.
  • Alternatörünüz elektrik üretemiyor ve hidrolik pompanız basınç üretmiyor.
    Sebepleri:

    1. Kayış kopması
    2. Kayış gergi tekerleği arızası (yayı boşalmıştır veya plastik olan tekerlek parçalanmıştır)
    3. Alternatör arızası

    Akü motoru ilk çalıştırmada önemlidir. Motor çalıştıktan sonra alternatör görevi devralır.
    Yolda giderken aracın sapıtması (abs uyarısı, direksiyon sertleşmesi vs vs) aküyle ilgili değildir.
  • Arkadaşlar yanlış bilgi vermeyin,aküsü bitmiş araçta bu uyarıları vermesi normaldir, vw araçlarına göre konuşuyorum.yeni akü takıldığı zaman normal haline dönecektir herşey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar ucuz atlattik, sanayiden gelen 2 usta arkadas ilk bakista sarj dinamosunu donduren kayışın yerinden cıktıgını gorduler. Makaralardan bir tanesini tutan vida kırılmış ve ona bağlı olan kayış boşa çıkmış. Makarada sorun yoktu, vidasını yenilediler ve yerine monte ettiler. Ardından aracı çalıştırdılar, birkaç dakika içinde tüm arıza lambaları söndü, araç normal haline döndü. Deneme sürüşüne çıktık, herşey yolunda idi. Sonrasında bir 60 km yol gittim, şükür sorun yok şimdi. Akü de sağlammış doğal olarak. Problem vidası kırılan makaradan kaynaklı kayışın boşa çıkması ve şarj dinamosunun elektrik üretememesi ve akünün şarj olamaması şeklinde netleşti.. Fikir paylaşımında bulunan tüm arkadaşlara teşekkür eder saygılar sunarım... Sagolun varolun... :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ensest iliski olmuş caddy yerine doblo falan bulsaydınız.

    Ondan ariza lambasi yanmiştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KOMBO KRALI

    Ensest iliski olmuş caddy yerine doblo falan bulsaydınız.

    Ondan ariza lambasi yanmiştır.

    Enteresaaaan...

    Bu arada konu sahibi arkadaşa gelmiş geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar aynı sorunu bende yaşıyorum akü işareti var marş basıyorum araba çalışmıyor sigorta tablasının üzerindeki rölelerinin dış kapağını söktüm ve rölenin bitanesini dokundurdum vızıltı şeklinde ses geldi bişe aktif olur gibi marş bastım araba çalıştı elimizi röleden çektiğimizdede araba söndü şuan direksiyon sert durumda akünün full bittiğini düşünüyorum

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.