Şimdi Ara

Megane II aracımın 2 geri vites lambasıda yanmıyor...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
18.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • geri vitese taktığım zaman yanması gereken 2 adet geri vites lambaları yanmıyor. eğer ampulde problem olsa teki yanmazdı diye düşündüm ve sigortadan kaynaklandığını düşünüyorum. bu geri vites lambalarını kontrol eden sigorta hangi ünitede bulunuyor? motor kaputunun altındaki sigorta kısmındamı yoksa direksiyon simidinin altındaki sigorta kısmındamı bulunuyor. birde oradaki hangi sigorta. eğer bu cevapları verirseniz sigortaları kontrol edeceğim. bugün boş günüm arabayla uğraşarak zaman geçirmek istiyorum haliyle bir problemi kendi kendine çözmenin zevkide anlatılamaz

    eğer sigortanın yerini bulursam hallederim. bulamazsam mecburiyetten servise







  • gerı vıtes musırını degıstır bence ondandır sorun
  • geri vites lambası tek olur.
  • bence servise git
  • neye göre böyle bir kanıya vardın.
    bazı arabalarda 2 tane olur bazılarında tek. aslında ideali tek olması sağda geri vites solda arka sis. böylece yurdum insanı sağdaki aktif olmayan sis farını aktif hale getirmek için uğraşmaz ve kupkuru görüşün açık olduğu havada arka sis farını yakmaz.
    soruya gelince ampullerde aynı anda arızalanmış olabilir benim eski corsamın park kısa farları aynı gün bozulmuştu.
    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    geri vites lambası tek olur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    geri vites lambası tek olur.


    piyasada kaç aracın geri lambası tek ki yazarsan bizim de bilgimiz olur, benim aklıma gelenler hb focus başka araba gelmiyor, yüzde 90'ında 2 tanedir geri vites lambası


    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK
    neye göre böyle bir kanıya vardın.
    bazı arabalarda 2 tane olur bazılarında tek. aslında ideali tek olması sağda geri vites solda arka sis. böylece yurdum insanı sağdaki aktif olmayan sis farını aktif hale getirmek için uğraşmaz ve kupkuru görüşün açık olduğu havada arka sis farını yakmaz.
    soruya gelince ampullerde aynı anda arızalanmış olabilir benim eski corsamın park kısa farları aynı gün bozulmuştu.


    bence her ikisi de 2 tane olmalı geri geri gelirken geceleri güzel bir aydınlatma sağlıyor, arka sislerin de 2 tane olması hem görüntü olarak simetrik olduğundan daha güzel gözüküyor, hem de siste daha etkili oluyor tem otoyolunda bolu ankara arasında yoğun siste çok net belli oluyor bu fark




  • quote:

    Orjinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    geri vites lambası tek olur.


    piyasada kaç aracın geri lambası tek ki yazarsan bizim de bilgimiz olur, benim aklıma gelenler hb focus başka araba gelmiyor, yüzde 90'ında 2 tanedir geri vites lambası


    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK
    neye göre böyle bir kanıya vardın.
    bazı arabalarda 2 tane olur bazılarında tek. aslında ideali tek olması sağda geri vites solda arka sis. böylece yurdum insanı sağdaki aktif olmayan sis farını aktif hale getirmek için uğraşmaz ve kupkuru görüşün açık olduğu havada arka sis farını yakmaz.
    soruya gelince ampullerde aynı anda arızalanmış olabilir benim eski corsamın park kısa farları aynı gün bozulmuştu.


    bence her ikisi de 2 tane olmalı geri geri gelirken geceleri güzel bir aydınlatma sağlıyor, arka sislerin de 2 tane olması hem görüntü olarak simetrik olduğundan daha güzel gözüküyor, hem de siste daha etkili oluyor tem otoyolunda bolu ankara arasında yoğun siste çok net belli oluyor bu fark



    piyasada tek geri lambasına sahip araçlarda yeterince var. mesela vw polo,golf ve şu an aklıma gelmeyen birsürü araçta tek taraflı geri lambası var. herneyse orası ayrı mesele.

    ancak arka sis farı iki tane olmaması gerektiği kanaatindeyim. çünkü arka sis farları çok kuvvetli farlar. eğer düz bir yolda gereksiz yere yakanları görürseniz ve onların frene bastıklarında sol fren lambalarının sizin pek dikkatinizi çekmediğinde benim ne demek istediğimi anlayacaksınız.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • geri vites lambası müşürü....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi I_tech -- 20 Ocak 2009; 10:34:55 >
  • sis lambası görüntüden çok işlevi için kullanılması gereken bir lambadır. ve dünya standartı 1 tanedir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    geri vites lambası tek olur.


    piyasada kaç aracın geri lambası tek ki yazarsan bizim de bilgimiz olur, benim aklıma gelenler hb focus başka araba gelmiyor, yüzde 90'ında 2 tanedir geri vites lambası


    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK
    neye göre böyle bir kanıya vardın.
    bazı arabalarda 2 tane olur bazılarında tek. aslında ideali tek olması sağda geri vites solda arka sis. böylece yurdum insanı sağdaki aktif olmayan sis farını aktif hale getirmek için uğraşmaz ve kupkuru görüşün açık olduğu havada arka sis farını yakmaz.
    soruya gelince ampullerde aynı anda arızalanmış olabilir benim eski corsamın park kısa farları aynı gün bozulmuştu.


    bence her ikisi de 2 tane olmalı geri geri gelirken geceleri güzel bir aydınlatma sağlıyor, arka sislerin de 2 tane olması hem görüntü olarak simetrik olduğundan daha güzel gözüküyor, hem de siste daha etkili oluyor tem otoyolunda bolu ankara arasında yoğun siste çok net belli oluyor bu fark




  • quote:

    Orjinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    geri vites lambası tek olur.


    piyasada kaç aracın geri lambası tek ki yazarsan bizim de bilgimiz olur, benim aklıma gelenler hb focus başka araba gelmiyor, yüzde 90'ında 2 tanedir geri vites lambası


    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK
    neye göre böyle bir kanıya vardın.
    bazı arabalarda 2 tane olur bazılarında tek. aslında ideali tek olması sağda geri vites solda arka sis. böylece yurdum insanı sağdaki aktif olmayan sis farını aktif hale getirmek için uğraşmaz ve kupkuru görüşün açık olduğu havada arka sis farını yakmaz.
    soruya gelince ampullerde aynı anda arızalanmış olabilir benim eski corsamın park kısa farları aynı gün bozulmuştu.


    bence her ikisi de 2 tane olmalı geri geri gelirken geceleri güzel bir aydınlatma sağlıyor, arka sislerin de 2 tane olması hem görüntü olarak simetrik olduğundan daha güzel gözüküyor, hem de siste daha etkili oluyor tem otoyolunda bolu ankara arasında yoğun siste çok net belli oluyor bu fark

    97 polo 307 bu kadar biliorm




  • 97 polo 2001 polo 2008 polo 2008 corsa 3 kapı focus hbler yanılmıyorsam golf 5 daha bi dünya araba var tek geri vites lambalı. artık zaten park sensörleri yüzünden arkayı görmeden de park edilebiliyor. hele benim camlar filmli zaten arkaya projektör koysam anca görüyorum 2 değil 4 geri vites lambası olsa farketmez=)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    97 polo 2001 polo 2008 polo 2008 corsa 3 kapı focus hbler yanılmıyorsam golf 5 daha bi dünya araba var tek geri vites lambalı. artık zaten park sensörleri yüzünden arkayı görmeden de park edilebiliyor. hele benim camlar filmli zaten arkaya projektör koysam anca görüyorum 2 değil 4 geri vites lambası olsa farketmez=)



    geri vites lambası sadece arkayı göstermek için kullanılmıyor

    aynı zamanda arkandaki kişiyi uyarmak için kullanılıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kürsad


    quote:

    Orjinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    geri vites lambası tek olur.


    piyasada kaç aracın geri lambası tek ki yazarsan bizim de bilgimiz olur, benim aklıma gelenler hb focus başka araba gelmiyor, yüzde 90'ında 2 tanedir geri vites lambası


    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK
    neye göre böyle bir kanıya vardın.
    bazı arabalarda 2 tane olur bazılarında tek. aslında ideali tek olması sağda geri vites solda arka sis. böylece yurdum insanı sağdaki aktif olmayan sis farını aktif hale getirmek için uğraşmaz ve kupkuru görüşün açık olduğu havada arka sis farını yakmaz.
    soruya gelince ampullerde aynı anda arızalanmış olabilir benim eski corsamın park kısa farları aynı gün bozulmuştu.


    bence her ikisi de 2 tane olmalı geri geri gelirken geceleri güzel bir aydınlatma sağlıyor, arka sislerin de 2 tane olması hem görüntü olarak simetrik olduğundan daha güzel gözüküyor, hem de siste daha etkili oluyor tem otoyolunda bolu ankara arasında yoğun siste çok net belli oluyor bu fark



    piyasada tek geri lambasına sahip araçlarda yeterince var. mesela vw polo,golf ve şu an aklıma gelmeyen birsürü araçta tek taraflı geri lambası var. herneyse orası ayrı mesele.

    ancak arka sis farı iki tane olmaması gerektiği kanaatindeyim. çünkü arka sis farları çok kuvvetli farlar. eğer düz bir yolda gereksiz yere yakanları görürseniz ve onların frene bastıklarında sol fren lambalarının sizin pek dikkatinizi çekmediğinde benim ne demek istediğimi anlayacaksınız.



    zaten arka sis farının sis olmadıkça yakılması -özellikle ankara istanbul arası temde herkes yakıyor kim çıkarttıysa bu adeti içten sevgi ve saygılarımı gönderiyorum- görgüsüzlükten başka bişey değildir. arkadan uzun farla gelen varsa yakıyorum bir de :)

    ayrıca benim sözüm size değldi geri vites lambası tek olur diyen arkadaş o kadar kesin söylemiş ki sanki bizim araçlar hatalı üretim, arka sis lambası concorde'umuzda broadway'imizde sol taraftaydı. 3. fren lambası olan araçlarda arkada çift sis lambası olması sorun yaratmaz amacı dahilinde kullanıldığında daha fazla güvenlik sağlar. 2 gün önce istanbulda ankaraya geldim gece boludan sonra ankaraya kadar yoğun sis vardı 2 sis farıyla tek sis farının farkını görmeni isterdim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 21 Ocak 2009; 1:09:14 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    sis lambası görüntüden çok işlevi için kullanılması gereken bir lambadır. ve dünya standartı 1 tanedir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    geri vites lambası tek olur.


    piyasada kaç aracın geri lambası tek ki yazarsan bizim de bilgimiz olur, benim aklıma gelenler hb focus başka araba gelmiyor, yüzde 90'ında 2 tanedir geri vites lambası


    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK
    neye göre böyle bir kanıya vardın.
    bazı arabalarda 2 tane olur bazılarında tek. aslında ideali tek olması sağda geri vites solda arka sis. böylece yurdum insanı sağdaki aktif olmayan sis farını aktif hale getirmek için uğraşmaz ve kupkuru görüşün açık olduğu havada arka sis farını yakmaz.
    soruya gelince ampullerde aynı anda arızalanmış olabilir benim eski corsamın park kısa farları aynı gün bozulmuştu.


    bence her ikisi de 2 tane olmalı geri geri gelirken geceleri güzel bir aydınlatma sağlıyor, arka sislerin de 2 tane olması hem görüntü olarak simetrik olduğundan daha güzel gözüküyor, hem de siste daha etkili oluyor tem otoyolunda bolu ankara arasında yoğun siste çok net belli oluyor bu fark




    dünya standardı 1 tane demişsiniz iyi hoş da nerede yazıyor bu standartlar? o zaman fabrika çıkışlı çift arka sis farı olan araçlar dünya standartlarına aykırı mı? böyle olsa trafiğe çıkmalarına izin verilmezdi galiba. bence tek olmasının 2 sebebi var, biri fren lambasıyla karışmasını önlemek ki bu 3. fren lambalarının kullanılmasıyla ortadan kalkar, ikincisi ise maliyet düşürme çabaları. bugün 2003 full honda civic'in torpido gözünde lamba yok arkadaşlar onu koymayan sis farını mı 2 tane koyacak?

    ayrıca ülkemizde fren lambaları arka park lambaları yanmayan yüzlerce araç var, lütfen bu araçları uyaralım, ön olsa bir ihtimal haberi olur da arka olunca aylarca o şekilde dolaşıyorlar. ben bu şekilde birisini uyarmak için yanına durdum ve kazadan kurtuldum, ışıkta bekliyordu yanına yanaştım normalde arkasına durmam gerekirdi gideceğim yol gereği tam camı açtım söyleyeceğim, arkadan duramayan bir araç yandaki araca çarptı, uyarmak istemeyip arkasına dursam büyük ihtimalle bana çarpacaktı




  • ooooo

    konu almış başını tem den ankara ya vurmuş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: crazyarif

    zaten arka sis farının sis olmadıkça yakılması -özellikle ankara istanbul arası temde herkes yakıyor kim çıkarttıysa bu adeti içten sevgi ve saygılarımı gönderiyorum- görgüsüzlükten başka bişey değildir. arkadan uzun farla gelen varsa yakıyorum bir de :)

    ayrıca benim sözüm size değldi geri vites lambası tek olur diyen arkadaş o kadar kesin söylemiş ki sanki bizim araçlar hatalı üretim, arka sis lambası concorde'umuzda broadway'imizde sol taraftaydı. 3. fren lambası olan araçlarda arkada çift sis lambası olması sorun yaratmaz amacı dahilinde kullanıldığında daha fazla güvenlik sağlar. 2 gün önce istanbulda ankaraya geldim gece boludan sonra ankaraya kadar yoğun sis vardı 2 sis farıyla tek sis farının farkını görmeni isterdim



    Bazı arabalarda kodlama yaptırarak her ikiside yanabilir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sdrive -- 21 Ocak 2009; 14:50:37 >




  • belki sigortadan anlayan vardır

     Megane II aracımın 2 geri vites lambasıda yanmıyor...

    bunlarda yedek sigortalar
     Megane II aracımın 2 geri vites lambasıda yanmıyor...




  • Benimde sol ön kısa far patlamış,ceza yedim 61lira..

    İnsan bir uyarı koyar arabaya farın bozuk bilmem ne diye
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rizeli

    belki sigortadan anlayan vardır

     Megane II aracımın 2 geri vites lambasıda yanmıyor...

    bunlarda yedek sigortalar
     Megane II aracımın 2 geri vites lambasıda yanmıyor...



    abi şemadan arka geri lambalarının sigortasını göremedim de benzer bir şekil varsa çıkar bak kopuk mu değil mi diye ya da yedeklerle aynı renkteki/değerdeki olanlarla değiştir dene, ya da bir ustaya göster yaa


    quote:

    Orjinalden alıntı: ==>burak7777<==

    quote:

    Orjinalden alıntı: crazyarif

    zaten arka sis farının sis olmadıkça yakılması -özellikle ankara istanbul arası temde herkes yakıyor kim çıkarttıysa bu adeti içten sevgi ve saygılarımı gönderiyorum- görgüsüzlükten başka bişey değildir. arkadan uzun farla gelen varsa yakıyorum bir de :)

    ayrıca benim sözüm size değldi geri vites lambası tek olur diyen arkadaş o kadar kesin söylemiş ki sanki bizim araçlar hatalı üretim, arka sis lambası concorde'umuzda broadway'imizde sol taraftaydı. 3. fren lambası olan araçlarda arkada çift sis lambası olması sorun yaratmaz amacı dahilinde kullanıldığında daha fazla güvenlik sağlar. 2 gün önce istanbulda ankaraya geldim gece boludan sonra ankaraya kadar yoğun sis vardı 2 sis farıyla tek sis farının farkını görmeni isterdim



    Bazı arabalarda kodlama yaptırarak her ikiside yanabilir..


    demek istediğim sonradan yanmasını sağlamak değil burak kardeş orjinallerinde çift arka sis farı olan araçlar da var demek istiyorum. örnek bizim araba :)




  • laguna 1 lerdede arkada çift sis var..
    hatta laguna 2 lerdede çift sis var galiba arkada...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.