Şimdi Ara

~ Golf 6 Türkiye ~ (416. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.322
Cevap
43
Favori
841.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 413414415416417
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sktem kullanıcısına yanıt
    Personel olduğum için ziraat bankasından %50 indirimli yaptırıyorum, isterseniz bakabilirim ziraat sigortadan size ne kadar çıkıyor, onun haricinde bilgim yok
  • Merhaba,

    İstanbul Anadolu yakasında özel servis önerebilecek arkadaş varmı.
    Arabanın önceki sahibi Maslak'ta bir servise gidiyormuş.

    Birde 56.000 Km yağ değişimi dışında ağır bakım gereklimi? Golf 6 2011 Model 1,4Tsi
  • Selam hocam , ağır bakım gerekli değil.Maslaktada ustalar bakımları 150 lira civarına yapıyorlar, malzemeler senden olursa ...

    Ürünleri ben Altun petrol den alıyorum.N11 de dükkanıda mevcut elden alma imkanında var.Usta gerekirse onuda öneririm.
  • sktem kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Teşekkürler cevap için. Anadolu yakasında önerebileceğin usta varmı?
  • Merhaba arkadaşlar Rio kullanıcısıyım. Model yükselteceğim ya 2010-2011 makyajlı kia ceed yada golf 6 alacağım. İkisi arasında kararsız kaldım.



    Bu golf 6 dizellerde ne gibi sıkıntılar var kronik alırken neye dikkat etmeliyim. Enjektorlerle ilgili birşeyler okumuştum hala bu sıkıntılar varmı ? Turbo sorunu varmı? Çok masraf çıkartırmı . teşekkürler.



    Manuel alacağım.
  • 2010 golf 6 için orjinal trafik seti arıyorum. yardımlarınızı bekliyorum.
  • Merhaba arkadaşlar. Sizlere bir konu hakkında danışmak istiyorum. Golf 6 plus 1.4 tsi 122 lik caxa motor golfum var. Araçta rölantide titreme sorunu var,titreme olurken devir 600 lere kadar düşüyor. Diagnostik ‘p0301 1.silindirde tekleme tespit edildi’ diyor. Bujileri değiştirdim, 1 nolu pistonun bobinini değiştirdim, boğaz kelebeğini temizleyip kalibre ettim. Liqui moly benzinli motor sistem temizliyici kullandım(enjektör tıkalı ise açar umuduyla) ama hala tekleme sorunu gitmedi. Yarın 1 nolu pistonun enjektörünü değiştireceğim. Aranızda başına böyle birşey gelen ve çözüm bulan varmı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Grimbergen -- 8 Mart 2019; 21:40:27 >
  • Merhaba arkadaşlar. Golf üstadlarına ve bilgili arkadaşlara bir konu danışacağım.

    Aracım 2009 model Golf6 TDI Manuel Highline. Orjinal 154binde.

    Aracımı 2. el aldım ve triger setini değişiğ değişmediğini sormadım. uzun zaman sonra aklıma takıldı telefonu da yoktu satın aldığım kişinin. bende özel bir serviste değiştirdim. tabi triger ile birlikte devir daim de değiştir diye tavsiye edildi ustadan o da yan sanayi olarak değişti. usta bulunduğum il de ki sanayide vw audi konusunda hemen gösterilen bir usta. sonra araç çalışmadı falan biraz uğraştılar çalıştı. aracı aldım ertesi gün sabah aracı çalıştırdım 100 m gitmeden hararet 90 ı geçti. hemen sanayiye götürdük. birşey bulamadı usta. sonra altıan girdi tıkanıklık varmış çözdüm dedi falan. sanırım 3-4 ay kadar sorunsuz bindim. sonra yine aynı sorun oldu. hararet 90 ı geçiyor gaz kesince ve hı düşünce 90 a geri geliyordu. yokuşlarda hararet çıkıyor sonra düş
    yordu. sonra tavsiye üzerine sadece mercedes yapan birine götürdük. direk senin radyatör tıkalı dedi. yan sanayi değitik sorun gitti ama 2 ay kadar sonra yine yaptı. bu sefer ankara doğuş çıkışlı başka ustaya götürdüm. o da direk termostat dedi. ben bu sefer orjinal olsun dedim ve vw servisinden orjinal termostat ve müşür aldım. usta taktı ama yine yaptı. sonra kendi servisine gittik mecbur. önce orjinal olmayan parçalar değişecek sonra sorun devam ederse conta, üst kapak, enjektör vs bakılacak dedi. 10 bin tl ye kadar çıkabilir dedi. orjinal olmayan triger seti, devir daim su pompası ve radatör değişti ama sorun devam etti. conta ile başlanacak dedi biz kabul etmedik maliyetli olacak diye. yine tavsiye başka ustaya gittik. kendisi köylüm sayılır. motor üst kapağını söktü kapak teste gitti sorun yok. conta söküldü conta yanık değil. malesef sökülünce yenisi takılıymuş orjinal conta takıldı. sonra motor bloğu çatlak olabilir dedi. teste gitti çatlak yok. başka motor regtefe ustasına gitti o motorun önemli olmayan yerinde çatlak buldu kaynak yaptı sanırım. sonra 100km kadar test edildi şehir içi dışı sorun yok denildi. bende yaklaşık il dışı 400km gittim. sadece 5-6 sn kadar 90 ı geçti geri geldi. şimdi sorunum şu. araba çalışınca direksiyorunun arkaaındaki küçük bilgi ekranında motor yapı sıcaklığı 70 iken hararet 90 a çıkıyor ve arada kalıyor bu normalmi? birde 30-35 dk şehir içi 30-90km arası hızlarda sürüş sonrası arabayı park ediyorum 2-3 saat avm geziyorum tekrar arabayı çalıştırınca hararet 90 yerine 60 a düşmüş oluyor. eskiden ilk aldığımda böyle değildi. yani sıcak su motorda kalıyor gibi. termostadı değiştiren usta değişim sonrası teste çıktık ve sonra gelip baktı ve hortum soğuk dedi termostat açmamış dedi şaşırdı. orjinal termostat arızalı olabilir falan dedi. sorunum motor 2-3 saat kapalı kalmasına rağmen hala ilk çalıştırmada 60 larda olaması normal değil gibi. bu arada tüm motor soğutma tesisatı ilaç ile temizlendi. kanallar hortumlarda sorun yok. hararet yaptığı zamanlarda termostat sökülünce hararet yapmıyor ama termostat takılınca hararet sorunu oluyordu. termostat 2 defa değişti. ama bugun de oldu 2-3 saat kapalı kaldı araç ama ilk çalıştırmada yine hemen kontağa basmadan ilk ışıklar yanınca 60 da çıkıyor. fakat hararet 90 da sabit. hızlanmamda yakıt tüketimimde sorun yok. yani şu anda hararet sorunum yok ama bu sıcak kalması kafamı kurcalıyor.




  • Golf 6 kontak anahtarı stickeri. Anahtar girişine takılır. Gece fosforlu olduğundan yeşil bir ışık yayar. Kontak girişini kolay bulmaya yarar.
    15 TL Whatsapptan iletişime geçiniz 05056818327  ~ Golf 6 Türkiye ~
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tornado34

    Golf 6 kontak anahtarı stickeri. Anahtar girişine takılır. Gece fosforlu olduğundan yeşil bir ışık yayar. Kontak girişini kolay bulmaya yarar.
    15 TL Whatsapptan iletişime geçiniz 05056818327  ~ Golf 6 Türkiye ~
    Güzel ürün bende kullnıyorum geceleri çok işe yarıyor.




  • mey88 M kullanıcısına yanıt
    Burada PDF olarak mevcut

    https://binekarac2.vw.com.tr/volkswagenim/pdf/5k1.pdf
    docplayer.biz.tr
    Kullanım kılavuzu. Golf. Kullanım kılavuzu: Golf Stand: Türkisch: Artikel-Nr.: 131.5R1.GO R1GO777 - PDF Ücretsiz indirin
    https://docplayer.biz.tr/2629929-Kullanim-kilavuzu-golf-kullanim-kilavuzu-golf-stand-28-06-12-turkisch-08-2012-artikel-nr-131-5r1-go7-77-1315r1go777.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silver1978 -- 23 Aralık 2019; 19:55:48 >




  • Arkadaşlar Temiz ve donanımlı bir golf 6 1.4 Tsi 122 PS Team satın aldım. 4 kış 4 yaz lastiği jantlarla birlikte ve 1 yıllık garantisiyle birlikte.

    Donanım olarak
    - Led gündüz farları
    - Sürüşe duyarlı bi-xenon farlar
    - Navigasyon
    - Geri görüş kamerası
    - 30 GB hdd
    - Koltuk ısıtma
    - hız sabitleyici
    - Park Assistent (Sadece sağ tarafa)
    - Kararan dikiz aynası
    - İçeriden katlanan aynalar (kumandadan neden katlanmıyor anlamadım)

    Bir sorum var. Araç da Sanırım RNS 510 Media Sistemi var. Cihaz üzerinde Phone tuşu , direksiyonda da ahize işareti var. Fakat bluetooth özelliği yok. Çeşitli bluetooth kitleri mevcutmuş . Bunlari aktif olarak kullanabilmek icin hangi bluetooth kitini taktırmaliyim? Kendim yapabilir miyim?
  • Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Golf 2012 1.4 tsi 122 bg manuel trendline ama highline donanım 108 bin km de,
  • selamun aleyküm arkadaşlar 2010 model 1.4 tsı 122 hp dsg aracımda bir sıkıntıyla karşılaştım. aracımın normal seyir halinde sıkıntı yokken gaza yüklenince 2000 devir civarı anlık kesme yapıp yola devam ediyor acaba nedendir. normal sakin sürüşte hiçbir sekme kesme titreme yok sadece ani hızlanmalarda yapıyor ve 2000 devir civarında oluyor.
  • Çok garip bir arıza çözüldü mü bari? Yalnız sizi arızacılık işlemi iyi başlamamış. Eğer bulunduğunuz şehirde iyi bir servis yoksa başka şehre götürün. Araç arıza cihazına bağlanıp gerekirse uzun yol testine çıkıp aracın beyninin verdiği bilgiler önce okunmalı v sonra yorumlanmalı. Ayrıca servis şunları değiştireceğiz ama sorunu çözüp çözmeyeceğim belli olmaz şeklinde çalışması da olmaz. Bu şekilde diyen serviste usta yoktur bu işlerden anlayan ya da uğraşmak istemiyorlardır. Yan sanayi parçalar bazen sorun çıkartabilir ama zincir,pompa ya çalışır ya çalışmaz hatta termostat bile sökünce belli olur arızalı olup olmadığı.Kısacası sizin sanayi ve servis maceranız baya bir boşa para harcama üzerine gitmiş.

    Aracın hararetinin 90 derecede kalması normal, çok sıcak günlerde klima açıkken ve araçta iki üç kişi varsa 90 dereceyi çok az daha geçer. VW grubu araçların motoru çabuk ısınır ve hızla 90 derece sabit ısıya gelir. Eğer kısa zamanda 3-4 dk yani normal bir günde 90 dereceye gelmiyor ise sıcaklık termostat arızalıdır büyük ihtimalle. Eğer 90 dereceyi hemen geçiyor ise de pompa ya verimli soğutmuyor ya da radyatör tıkalıdır.

    Tamirat sonrasında da yokuşlarda hareretin yükselmesi genelde uygun olmayan kalitesiz yan sanayi, devir daim pompası ve/veya termostat ve/veya radyatör kullanılması sonucu olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 1 Mayıs 2020; 16:13:42 >




  • Selam arkadaşlar, aracıma uzun süreden beridir yapmayı düşündüğüm hız sabitleyici retrofitini gerçekleştirdim. Bu konu hakkındaki yorumlarımı da nacizane video kaydı altına almaya çalıştım. Retrofit projelerimiz devam edecektir.
    MODz Garageyoutube
    GOLF VI HIZ SABİTLEYİCİ | RETROFİT | VLOG
    https://www.youtube.com/watch?v=xqohvBkKbQU&t=682s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreeCaptiv3 -- 4 Haziran 2020; 13:40:54 >




  • selam arkadaslar. ilk arabam olan 2009 1.4 benzinli duz vites modeliyle araniza katildim :) aldiktan 1-2 gun sonra servis uyarisi vermeye basladi. Saniyorum bu uyari bakim zamaninin geldigini gostermekte.

    Korona surecinden oturu Turkiye'ye 1800km yol yapacagim. Sorun cikmayacagini umuyorum. Uzun yol bakimlari icin tavsiyeleriniz nelerdir? Araci servise biraktim ama yine de tam olarak kuskularim gecmis degil. Yol surecinden once ne tur esya yada malzemeler alsam daha yararima olur?

    Henuz motor, yol bilgisayari v.s bilgim yok. Bu yuzden biraz korku hissediyorum kullanirken. Periyodik olarak sadece bu arac icin nelere dikkat etmem gerektigini de bilmiyorum.


    Bilgisi ve tecrubesi olan arkadaslar yardimlarini esirgemezse cok cok sevinirim. Simdiden tesekkurler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serhadss -- 4 Ocak 2021; 8:53:47 >
  • Arkadaşlar merhaba
    2012 golf6 trendline aldım , aractan genel anlamda memnunum yanlız aracın direksiyon simidi kapı iç döşemelerinde soyulma deformasyonlar var bunlar için çözüm öneriniz nedir
  • Golf 6 2011 Trendline için güzel ve kaliteli jant kapağı öneriniz var mı ? 15 inch

  • kb10 K kullanıcısına yanıt
    Direksiyon için kaplama deri gib olan kılıf yaptırabilirsin. Ben aracı aldığımda o şekilde yapılmış ve gayet güzel. Ve kullanışlı
  • 
Sayfa: önceki 413414415416417
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.