Şimdi Ara

Golf 7 viraj performansı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
3.582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • CVenturas kullanıcısına yanıt
    120 beygir ve altı torsiyon
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Doğrudur çünkü MQB platformunda aniden arkadan kayma eğilimi var limitlere yakın. Aracını zorlamak zorunda kalmamış kullanıcının "yok yahu gayet iyi yol tutuyor" dediği olaylardan.

    Zaten vw araçları sportif odaklı üretilmiyor. Amacı konfor. Fakat bizim forumdaki kafa sağolsun, vw araçlarının sanki eksik olduğu bir yan yokmuşçasına bir hava var. Tabi ki öyle bir durum yok, özellikle son senelerde paçalarından akıyor maşallah. Seat mesela daha sportif olma çabasında gibi, fakat o da golf ile aynı platformda üretilmesinin azizliğine uğruyor.

    Yol tutuşunda yüksek limitler isteniyorsa mesela mazda 3, focus, astra ve civic hb falan lazım. Limitler o kadar yüksek olmasın ama oralara rahat ulaşabileyim deniyorsa genel olarak japon araçları. Aracım yol tutuyor gibi hissettirsin ama sıkıntı yaşadığımda hayal kırıklığına uğratsın deniyorsa VAG grubu.

    Hocam yazmıyım dedim ama duramadım. Sanırsam bir küçük ayrıntıyı atlaşmışsınız. Siz bağımsız süspansiyon olan golf 1.4 act 150hp audi a3 150hp audi s3 veya rs3 mqb şaseyi kullanan araçları direk eleyip torsiyon dediğimiz süspansiyon ları dikkate almışsınız. Düşüp beygirli araçlarda maalesef bu bağımsız süspansiyon koymuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • talharo123 T kullanıcısına yanıt
    Jant 3000 TL, Lastik 1600 TL yay 1000 TL.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OnurD7 kullanıcısına yanıt
    Daha iyi bir yol tutusu icin iyi para vermissiniz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • talharo123 T kullanıcısına yanıt
    Yol tutuştan ziyade görüntü için yapmıştım ama yol tutuş da arttı bununla birlikte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OnurD7 kullanıcısına yanıt
    Üzerindeki lastik 16 lık. Yol tutuşu için 17 ile değiştirmeyi düşündüm ama 17 de hem yakıtı arttırır hem de 1.2 motor olduğundan dolayı çekişe zarar verir diye düşündüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gü

    Üzerindeki lastik 16 lık. Yol tutuşu için 17 ile değiştirmeyi düşündüm ama 17 de hem yakıtı arttırır hem de 1.2 motor olduğundan dolayı çekişe zarar verir diye düşündüm.

    Büyük farklar olmuyor 16,dan 17'ye geçen, 17'den 18'e geçen arkadaşlarım da benzer tüketim değerleri elde ediyor. En fazla yarım litre oynar 100 km'de. Orijinal jant kullanın yeter, aldığım 18 Durban jantlar 17 Dijon jantlardan daha hafif.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnurD7 -- 19 Temmuz 2017; 12:11:10 >
  • Golf 7 cok yumusak bir araba. Kasa yumurta gibi ve yerden yuksek dizayni var. viraj performansi dogal olarak cok kotu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.