Şimdi Ara

Golf 7 viraj performansı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
3.582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi forumlar. Dün 1.2 tsi golf 7 ile uzun bir yolculuk yaptım. Virajlara çok da sert girmememe rağmen 1-2 defa araba kaydı ve beni çok tedirgin etti. Bundan önceki aracımız fluenceydi ve arkası atmasına rağmen kaydığını hiç hatırlamıyorum. Golfün viraj performansının bu kadar kötü olmasının sebebi bağımsız olmayan süspansiyondan mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Vw - AntiVw savaşını izlemek için en önden yerimizi alalım.
  • Virajda kayma sebepleri

    1- Sürücünün kafasının iyi olması veya kötü olması

    2- Lastik hava basıncı ve lastik kalitesi

    3- Yol ve hava şartları örneğin asfaltın tozlu olması

    4-Beceriksiz sürücü veya arabasına alışamama

    5- Rot ve balans problemleri

    ....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sleeper

    Virajda kayma sebepleri

    1- Sürücünün kafasının iyi olması veya kötü olması

    2- Lastik hava basıncı ve lastik kalitesi

    3- Yol ve hava şartları örneğin asfaltın tozlu olması

    4-Beceriksiz sürücü veya arabasına alışamama

    5- Rot ve balans problemleri

    ....

    Şu tarz konularda arkadaş ortamında da hep böyle biri çıkıyor hep ben bilirim ben yaparım problem sizde havalarında.

    Sonra Şile yoluna gidiyoruz 2.virajda frene basıyor kankaaaaa yolda ters eğim var bilmem ne


    Not : Lafım size değil ama viraj var viraj var araba var araba var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 16 Temmuz 2017; 21:22:18 >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Şile yolu dediniz de geçen bizim fluence ile kastım biraz yanda annem olmasaydı biraz daha zorlayacaktım ama.Güzel yol harbiden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf iyi yol tutmaz ama fluence kadar da kötü değildir. Hızı belli etmediği için fluense e göre daha hızlı girmiş olabilirsiniz ya da alisamadiginiz icin size öyle gelmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anthony Hopkins

    Şile yolu dediniz de geçen bizim fluence ile kastım biraz yanda annem olmasaydı biraz daha zorlayacaktım ama.Güzel yol harbiden.

    Yol güzel manzarası yeşilliği Ağva'ya kadar falan baya güzel. Ancak tatilciler olsun, yaz dönemi harici şirket araçları olsun viraja girmeyi bilmeyen insanlarla dolu.

    Bir de onları geçtim yol 1 kere bile temiz olmuyor. Yani güzel asfalt biraz zorlayayım yok. Kamyonlardan dökülen taşlar, toz, toprak, hafif çiseleyip yolu leş eden yağmur her şey var kısaca.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sleeper kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmayın ama sırf cevap vermek için vermişsiniz. Yoksa sürücünün kafasının iyi olup olmaması diye saçma bir kriter yazmazdınız.

    Diğerlerine gelirsek lastikler aracın fabrika çıkış lastiği ve araba daha 10 bin kmde. Güzergah ise mersin-adana otobanı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Sanırım dediğiniz gibi hızı fluence ladar belli etmemesinden dolayı. Fluenceden sonra uçurum olur diye bekliyordum yol tutuş olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • G kullanıcısına yanıt
    Golf gayet de güzel viraj alır bence sen arabana alışamamışsındır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golfun yol tutuşu iyi değil normal bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı hızda gitmemiş olabilirisiniz.Golf fluence kadar hızı hissettirmiyorx

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf bir Focus gibi, bmw 1 gibi yol tutmaz ama fluence'den iyidir bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • conti eco contact 5'ten kaynaklanıyor. gerçekten çok zayıf bir lastik. 2013 symbolde de aynı durum vardı lastikleri değiştirdim pati çekme azaldı abs'yi de açmıyor. eco 5 de sürekli abs açıyordu. aynı durum golf 7 de de var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • HB arabalar sedan arabalara gore atraksiyona daha yatkin ayarlanirlar. Yani "eglenceli" diye tabir edilen durum.



    Forumda pek cok yerde fiesta berbat yol tutuyor arkayi birakiyor diye yazan adam var mesela. Aslinda fiesta cok guzel yol tutuyor. Bu durum hb focus icin de gecerli.



    HB araclar virajda sert direksiyon hareketi yaparsan belli bir aciya kadar arkayi getirip araci viraj icinde duz bir cizgiye sokar. Viraj dairesel arac da duz cizgide olunca ister istemez neden boyle oldu sorusu soruluyor.



    Ben symbol ile 130 km hizla dondugum tem baglanti virajinda arac govdesini 4 teker paralel kaydiriyorum. Arka kisim on ile birlikte kayarak viraj disina govdeyi yekpare acarak donuyor.



    Ancak ayni virajda ayni hizda clio once arkayi hafifce birakiyor ve araci eksene getirip tekrar tutuyor. Eger viraja cizgi ile giriyorsan cok keyifli. Eger acemi isen cok korkutucu.



    Fiesta da clio gibi mesela. Cok "eglenceli". Hadi direksiyonu sertce kir hafif aci vereyim seni tekrar istikametine getiririm soz diyor araba.



    Peugeot 308 ise ofkeli ayarlanmis. arkayi birakirim ve tutarim ama heyecan yapip frene abanirsan affetmem diyor. Sebebi govde sifir yatsin diye ayarlanmis kazik spec. suspansiyon sistemi. Fiesta ve clio gibi esnemiyor. Gerci yuksek tavan ve agir govdeyle esnemesin de gerek yok.



    Fluence de tipik bir sedan . Limite kadar dengeli tutar. Govdeyi komple acar komple toplar. Ama limit asilirsa tecrubeli bir surucu bu hb arabalardan daha zor toplar flu yu.



    Golf tarihinde 6. Kasaya kadar sedanvari bir durum hakimdi. Millet bunu baya sevdi. 6 da biraz hb oldu. 7 ise tam hb gibi hareket ediyor.



    Sorun yok. Biraz daha uzun sureli golf kullanirsaniz bu ayarlari daha cok seversiniz.



    Bu arada kimse golfcu demesin bana hayatimda golfum olmadi. Kendi arabam da 308.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sleeper

    Virajda kayma sebepleri

    1- Sürücünün kafasının iyi olması veya kötü olması

    2- Lastik hava basıncı ve lastik kalitesi

    3- Yol ve hava şartları örneğin asfaltın tozlu olması

    4-Beceriksiz sürücü veya arabasına alışamama

    5- Rot ve balans problemleri

    ....

    6- Golf sahibi olmanız




    Bu video da farkı anlamanız için..






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 16 Temmuz 2017; 23:34:31 >




  • Doğrudur çünkü MQB platformunda aniden arkadan kayma eğilimi var limitlere yakın. Aracını zorlamak zorunda kalmamış kullanıcının "yok yahu gayet iyi yol tutuyor" dediği olaylardan.

    Zaten vw araçları sportif odaklı üretilmiyor. Amacı konfor. Fakat bizim forumdaki kafa sağolsun, vw araçlarının sanki eksik olduğu bir yan yokmuşçasına bir hava var. Tabi ki öyle bir durum yok, özellikle son senelerde paçalarından akıyor maşallah. Seat mesela daha sportif olma çabasında gibi, fakat o da golf ile aynı platformda üretilmesinin azizliğine uğruyor.

    Yol tutuşunda yüksek limitler isteniyorsa mesela mazda 3, focus, astra ve civic hb falan lazım. Limitler o kadar yüksek olmasın ama oralara rahat ulaşabileyim deniyorsa genel olarak japon araçları. Aracım yol tutuyor gibi hissettirsin ama sıkıntı yaşadığımda hayal kırıklığına uğratsın deniyorsa VAG grubu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 17 Temmuz 2017; 2:6:14 >
  • O anki koşullar neydi, nasıl viraj alıyordunuz, tecrübeniz nedir bilemem, ancak normal şartlarda limitlerinde bile golf oldukça keskin yol alan bir araçtır. Öyle insanı tedirgin edecek bir araç değil. 5-6-7 kasa hepsini kullandım.

    "Çok sert girmememe rağmen 1-2 defa kaydı ve beni tedirgin etti" demişsiniz bu normal bir durum değil. Ya siz çok sert girdiniz kabul etmiyorsunuz, ya da arabanın lastiklerde sıkıntı var. Çünkü bugün bir clio bile çok sert girmedikçe durduk yere virajda arkasını falan atmaz. Sen zorlayacaksın ki araba da atacak, bunun lamı cimi yok.

    Golfte kaymayı tetikleyecek iki durum olabilir, birincisi lastiklerin durumu ikincisi de 1.2lerde arkada bulunan torsiyon barı. Torsiyon barlarının bağımsız süspansiyonlar gibi hızlı tepkilere sahip olmayan ve seri sürüşlerde kontrolü bırakan amortisor sistemi olduğunu biliyoruz. Ama yineliyorum normalde sert girmedikçe torsiyondan kaynaklı bir şey olmaz, çünkü golflerdeki torsiyon sistmei piyasadaki en iyilerden. Mesela aksine leonda çok kötü bir torsiyon sistemi var ve sık sık arkasını atıp tedirgin edebiliyor performanslı sürüşte. Ama iki araç birbirinden baya farklı bı konuda. Benim tahminim hem lastikler biraz aşınmıştı, hem de siz biraz zorladınız torsiyon da dayanamayıp bir iki yerde bıraktı. Bu da normal.

    Karayollarında aracın arkasını attıracak şekilde limitlerinde kullanmanın da bir manası yok bana göre. Yineliyorum yok ben hiç zorlamadım ama araç yine de attı diyorsanız kesin lastiklerde sıkıntı vardır. Normal limitlerde bugün hiç bir araba kolay kolay tedirgin etmez. Yukarıdaki vw kötüleyen arkadaşı dikkate almayınız, kendisi klasik bir japoncu olarak eline fırsat geçtikçe bunu yapmaktadır forumda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sleeper

    Golf gayet de güzel viraj alır bence sen arabana alışamamışsındır.

    Gulsem mi aglasam mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Aynı aracı sürekli sürünce ne yapacağına nasıl döneceğini biliyorsun

    Farklı araçta nasıl tepki vereceğini ilk başta bilmiyorsun alışınca anlıyorsun daha iyi olduğunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.