arkadaslar bende 2000 model golf comfortlıne var. omdan önce 2001 astra vardı. astrayla 3. viteste 150 km hıza çıkabiliyodum. fakat golf 120 km hızı geçemiyor. acaba benim aracımdamı bişey var. bide çokfazla benzin yakıyo. şehir içi 300 binlirayı buluyor. tüp taktırmayı önerirmisiniz. bu konudaki yardımlarınızı bekliyorum. saygılar
3.viteste 120 km\h ye çıkmaya çalışıyorsanız eğer aracınız az bile yakıyor!
quote:
Orijinalden alıntı: Tanselah
3.viteste 120 km\h ye çıkmaya çalışıyorsanız eğer aracınız az bile yakıyor!
quote:
Orjinalden alıntı: Ahmey
3.viteste 120 km\h ye çıkmaya çalışıyorsanız eğer aracınız az bile yakıyor!
sadece bu golfün gidip gitmediğini denemek için bi kıyaslama. heralde 3. viteste 150 km hıza çıkmıyorum. ama özellikle kalkıslarda çok hantal kalıyo gibime geliyo
quote:
Orijinalden alıntı: over_load06
sadece bu golfün gidip gitmediğini denemek için bi kıyaslama. heralde 3. viteste 150 km hıza çıkmıyorum. ama özellikle kalkıslarda çok hantal kalıyo gibime geliyo
doğrudur bayağı ağır bir araç çünkü
quote:
Orijinalden alıntı: Tanselah
doğrudur bayağı ağır bir araç çünkü
Alıntıları Göster
arkadasım golf 18 deyılse dedıklerın dogrudur cunku eskı nesıl astıra lar cok salam gıdıyorlar ama yınede golfte hos aractrır gıtmeme sebebı kullandıgın yakıt ve motor km sınden kaynaklanıyordur ama gercı 2000 model den fazlasını bekleme bı astra zevkı bekleme yanı:D
quote:
Orijinalden alıntı: VeroModa
arkadasım golf 18 deyılse dedıklerın dogrudur cunku eskı nesıl astıra lar cok salam gıdıyorlar ama yınede golfte hos aractrır gıtmeme sebebı kullandıgın yakıt ve motor km sınden kaynaklanıyordur ama gercı 2000 model den fazlasını bekleme bı astra zevkı bekleme yanı:D
Alıntıları Göster
dediğin gibi bende düşündüm benzini farklı yerlerden aldım fakat sonuç değişmedi. kalkısta çok ağır kalıyor. daha aracım 68000 km de. motorunu gösterdim saat gibi dediler. hiç bişeyi yokmus. ama gitmiyo işte
quote:
Orijinalden alıntı: over_load06
dediğin gibi bende düşündüm benzini farklı yerlerden aldım fakat sonuç değişmedi. kalkısta çok ağır kalıyor. daha aracım 68000 km de. motorunu gösterdim saat gibi dediler. hiç bişeyi yokmus. ama gitmiyo işte
Alıntıları Göster
o kasaya agir gelyo o motor bence en ideali 1.8 anca kaldirir o kasayi
quote:
Orijinalden alıntı: cayenne
o kasaya agir gelyo o motor bence en ideali 1.8 anca kaldirir o kasayi
Alıntıları Göster
daha yeni 2001 model golf comfortline aldık,satmak için 1.6 8v 102 hp olanından yani vw o motoru niye o koymuş anlamadım gerçekten çok ağır kalıyo
quote:
Orijinalden alıntı: bucakli
daha yeni 2001 model golf comfortline aldık,satmak için 1.6 8v 102 hp olanından yani vw o motoru niye o koymuş anlamadım gerçekten çok ağır kalıyo
Alıntıları Göster
Astrada 3. viteste nasıl 150 yapıyor anlamadım. Bizde denedik arkadaşın arabada 135 son dahada gitmiyor. Sen nasıl 150 yaptın.
quote:
Orijinalden alıntı: Sezgintr
Astrada 3. viteste nasıl 150 yapıyor anlamadım. Bizde denedik arkadaşın arabada 135 son dahada gitmiyor. Sen nasıl 150 yaptın.
Alıntıları Göster
bir araç 3. viteste 150 yapar bence...
quote:
Orijinalden alıntı: antiochos
bir araç 3. viteste 150 yapar bence...
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: antiochos bir araç 3. viteste 150 yapar bence...
Söz konusu olan "bir araç" değil...
Astra 3. vitesde 150 yaparmı...
quote:
Orijinalden alıntı: antiochos
bir araç 3. viteste 150 yapar bence...
Alıntıları Göster
tecrubelerime gore konusuyorum kırmızı cizgiyi yakaladıgın da km nin 3 vitesta yaklasık 145 km yı gostermesi gerekıyo. eger bu devıre cıkamıyorsan beyınde bir problem olabılır. yada devir kesıcıye erken gırıyordur.ama sunu da soylemem gerekıyo o küçük laptopa benzeyen ve arıza kodu aldıkları cihaz her zaman arızayı yakalayamıyabılıyor.o model bır golf için 300 bin lira cok degıl özellikle devirli veya sehır ıcı kullanımda 8,5 lt lik ortalama tuketım cok yasanan bır durum.ayrıca sunuda belırtmelıyım astra ve golfun kavrama seviyeleri farklılık arz eder.uzun sure bırını kullanan bırısı alısmadıkca dıgerınden tam performans alamıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: bertugdogan
tecrubelerime gore konusuyorum kırmızı cizgiyi yakaladıgın da km nin 3 vitesta yaklasık 145 km yı gostermesi gerekıyo. eger bu devıre cıkamıyorsan beyınde bir problem olabılır. yada devir kesıcıye erken gırıyordur.ama sunu da soylemem gerekıyo o küçük laptopa benzeyen ve arıza kodu aldıkları cihaz her zaman arızayı yakalayamıyabılıyor.o model bır golf için 300 bin lira cok degıl özellikle devirli veya sehır ıcı kullanımda 8,5 lt lik ortalama tuketım cok yasanan bır durum.ayrıca sunuda belırtmelıyım astra ve golfun kavrama seviyeleri farklılık arz eder.uzun sure bırını kullanan bırısı alısmadıkca dıgerınden tam performans alamıyor.
Alıntıları Göster
Sen astraya alışmışsın ki golfü yadırgaman normal. Astra tabiki daha seri ve az yakan bir araç. Golf 300 bin yakıyosa yine iyi
quote:
Orijinalden alıntı: Emins
Sen astraya alışmışsın ki golfü yadırgaman normal. Astra tabiki daha seri ve az yakan bir araç. Golf 300 bin yakıyosa yine iyi
Alıntıları Göster
1992 de sıfır aldığım Renault Flash ile 120km görüyordum 2.viteste devir ibresi son nokta olan 7000dak/dev e vurup vurup sıfıra düşerdi siz delimisiniz 102 beygir arabaya yetmiyormuş , yok ağır kalıyormuş , yok arkadaşınki 135 i geçmiyormuş hemde 3. viteste bak bak bak. Tamamen arabanın geçmişi ve plotaj ile alakalı. Bir süre arabayı devirli kullan yani her vireste red line'a getir kısa süre ama , ondan sonra bir kaç son sürat yavaş yavaş fark ettiğini göreceksin . Araba son derece devirsiz kullanılmış zamanında.
quote:
Orijinalden alıntı: ADAC
1992 de sıfır aldığım Renault Flash ile 120km görüyordum 2.viteste devir ibresi son nokta olan 7000dak/dev e vurup vurup sıfıra düşerdi siz delimisiniz 102 beygir arabaya yetmiyormuş , yok ağır kalıyormuş , yok arkadaşınki 135 i geçmiyormuş hemde 3. viteste bak bak bak. Tamamen arabanın geçmişi ve plotaj ile alakalı. Bir süre arabayı devirli kullan yani her vireste red line'a getir kısa süre ama , ondan sonra bir kaç son sürat yavaş yavaş fark ettiğini göreceksin . Araba son derece devirsiz kullanılmış zamanında.
3.viteste ne yaptıgının gitmemeyle ne alakası var...3te 120 yapması diger araca göre vites oranlarının kısa oldugunu gösterir bu da hızlanmada-ara hızlanmalarda avantaj saglar...vites oranlarının uzun olması ise yakıtta avantaj saglar...
quote:
Orijinalden alıntı: GRKMKZN
3.viteste ne yaptıgının gitmemeyle ne alakası var...3te 120 yapması diger araca göre vites oranlarının kısa oldugunu gösterir bu da hızlanmada-ara hızlanmalarda avantaj saglar...vites oranlarının uzun olması ise yakıtta avantaj saglar...
Alıntıları Göster
Peki canım kardeşim. Çok agresifsin. Bağırmana gerek yoktu. Bu şekilde araç kullanma sakın...
quote:
Orijinalden alıntı: resmonse
Peki canım kardeşim. Çok agresifsin. Bağırmana gerek yoktu. Bu şekilde araç kullanma sakın...
Alıntıları Göster
sevgili biladerim sadece deneme maksatlı 3. viteste 150 km çıktım. golf bunun aynısını yapamıyor. bunun olup olamıcanı sizlere soruyorum. heraldeki 3. viteste 150 km hızla gidilöez. bikere iki kere gidersin bigün direksiyon elinde kalır.
quote:
Orijinalden alıntı: over_load06
sevgili biladerim sadece deneme maksatlı 3. viteste 150 km çıktım. golf bunun aynısını yapamıyor. bunun olup olamıcanı sizlere soruyorum. heraldeki 3. viteste 150 km hızla gidilöez. bikere iki kere gidersin bigün direksiyon elinde kalır.
Alıntıları Göster
sevgili resmonse 5. vitestede 250-300 e kadar çıkmayı düşünüyüorum. evet trafik canavarıyım mutlu oldunmu. sadece değerler hakkındaki yorumları almanızı istemiştim fakat herkes herbiyerinden çekip baska yerlere döndürüyolar. tamamı