Şimdi Ara

Görüntü gidiyor lütfen yardım :S

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar assassins creed i pcme kurdum oyuna giriyorum bi 5-10-15 dk oynuyorum vede görüntü gidiyor sanki uyku moduna alınmıs gibi oluyor ama pc çalısır durumda görüntü gidiyor sizce nedeni ne olabilir ?

    ayrıca assassins creed 1ve 2 sindede aynı sorunla karsılastım w7 yüklüydü belki sorun ondadır dedim xp pro sp3 yükledim tekrar sorun aynı :S

    sistem ;

    ASUS
    M4A87TD/USB3 AMD 870/SB850 AM3 DDR3 1600MHz Anakart

    AMD
    Athlon II X4 635 AM3 2.9GHz 2MB Cache 45nm İşlemci

    SAPPHIRE
    HD5770 GDDR5 1GB 128Bit ATI DX11 Ekran Kartı (11163-02-20R)

    SAMSUNG
    SH-S223C 22X ± DOUBLE LAYER SATA DVD YAZICI

    AEROCOOL
    VS-9 550W MidT ATX SİYAH KASA

    KINGSTON
    2GB Hyperx DDR3 1600MHz CL9 Tek Modül Ram (2adet)

    XIGMATEK
    RED SCORPION LGA775 & AMD AM2/754/939/940 İŞLEMCİ SOĞUTUCU

    SAMSUNG
    500GB 16MB SATA2 7200RPM HARDDISK







  • Furmark veya 3D Mark Vantage vb. bir yazılım ile test edin. Mümkünse sonucu SS şeklinde ekleyin. Ayrıca oyun oynadığınız esnada Everest adlı yazılımın ''Algılayıcı'' sekmesinden sıcaklıklarınızı ( GPU ) sıcaklığını özellikle takip edin. Ve sıcaklık değerlerinide SS şeklinde eklerseniz daha iyi olacaktır...

    Ekran kartı sürücünüzüde güncellemeyi veya geriye dönük bir sürücü yüklemeyi unutmayın, sürücünüzde problem olabilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krstarica -- 14 Ağustos 2010; 19:32:55 >
  • Ekran kartının soğutmasında sorun olabilir.
  •  Görüntü gidiyor lütfen yardım :S



    derece 74 e gelince ekran gidiyor onun için alt derecede gosterdim size arkadaslar nedeni soğutma sorunumudur ?
  • sizce soğutmadamı problem var ?
  • Evet, ekran kartınızın soğutmasında bir sorun var, en azından öyle gözüküyor. Termal pastası ve fanının temizlenmesi gerekir.
  • daha 15 gün oldu sistemi alalı garantiye verim mecbur
  • SAPPHIRE HD5770 GDDR5 1GB 128Bit ATI DX11 Ekran Kartı (11163-02-20R) ekran kartı bu nasıl temizlerim ben bunu :) yardımcı olursanız sevinirim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Castiel1

    SAPPHIRE HD5770 GDDR5 1GB 128Bit ATI DX11 Ekran Kartı (11163-02-20R) ekran kartı bu nasıl temizlerim ben bunu :) yardımcı olursanız sevinirim :)

    15 Günlük bir sistemde toz vb. bir soğutma durumu oluşacağını sanmıyorum, kart adına bir sorun bulunuyor olabilir.

    Ya da söz konusu sıcaklık durumunu şu açıdan irdelemek gerekiyor, yurtiçi genelinde malum mevsim sıcaklıklarının oldukça üstünde günler yaşıyoruz. Ve kasanızın hava içi durumuda kötü ise ( fan ) sıcaklık değerleri normale oranla bir nebze daha artacaktır, kasanızın kapağını açın. Ayrıca kasanıza fan ekleme şansınız var ise ekleyiniz...

    Tüm bunlara rağmen devam ederse garantiye gönderin...
  • Ekran kartı kendini kapatıyor. Güç kaynağı kaç wattlık? ve markası nedir?
  • AEROCOOL VS-9 550W MidT ATX SİYAH KASA

    kasam bu ,ayrıca dediniz taktikleri yaptım yine aynı sorunla karsılastım :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Castiel1

    AEROCOOL VS-9 550W MidT ATX SİYAH KASA

    kasam bu ,ayrıca dediniz taktikleri yaptım yine aynı sorunla karsılastım :S

    75¨C yüksek bir sıcaklıktır, ancak kartınızı kapatmaz. Kart adına bir sorun gözüküyor, garantiye göndermenizde fayda var...
  • yarın garantiye yollucam mecbur :S işin yok bekle 15 gün olmadı 1 ay :( birde garanti kabul edermi bu nedenle ekran kartını vatan bilgisayardan aldım 2 yıl garantisi var her parçanın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castiel1 -- 14 Ağustos 2010; 21:35:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Castiel1

    yarın garantiye yollucam mecbur :S işin yok bekle 15 gün olmadı 1 ay :( birde garanti kabul edermi bu nedenle ekran kartını vatan bilgisayardan aldım 2 yıl garantisi var her parçanın

    Yok. O kadar abartmana gerek yok. Bende laptop tamiri yapan teknik serviste çalıştım. Oradaki çalışanların işi kolay değil. Her ürünle ilgilenmeye çalışırlar. Ancak yetişmiyor maalesef. Boşladiklından değil. Teknik servis için müşteriden daha değerli birşey yoktur. Eğer 2-3 günde bir arayıp kendini hatırlatırsan 10 günü geçmez.
    Ha yanlış analm, onları korumaya çalışmıyorum. Ancak ordaki işleri yapanlar robot değil. Bende onlar gibi teknik serviste çalışarak anladım bu durumu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sampiyon bilo -- 14 Ağustos 2010; 21:39:30 >
  • tamam son bir soru daha :) sadece ekran kartınmı götüreyim yoksa kasayıdamı götüreyim ?
  • ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Castiel1

    tamam son bir soru daha :) sadece ekran kartınmı götüreyim yoksa kasayıdamı götüreyim ?

    Tüm kasayı götürmenizde fayda vardır, en azından ekran kartı haricinde bir problem dahi mevcutsa belirtilecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Castiel1

    tamam son bir soru daha :) sadece ekran kartınmı götüreyim yoksa kasayıdamı götüreyim ?

    Yukarıdaki özelleklere göre kasan toplama. Ekran kartını sök. Koy kutusuna. Garanti belgesi faturası filan vardır. Onunla birlikte garanti belgesinde yazan servise götür.
  • tmmdır saolun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Castiel1

    tmmdır saolun

    Sende saol. Sorununu bizimle paylaştığın için. İyi ramazanlar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.