Şimdi Ara

GÖRÜŞERİNİZE İHTİYACIM VAR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobainn

    Cruze çok güzel bi araç. Ama gmnin avrupadan çekilmiş olması vs piyasası çok kapalı kutu yarını çok belirsiz. Ford güzel konforlu fakat şanzıman sorunlu. Aynı seri dizeller patladı o şanzımanla(nitekim yeni powershiftte sorunlu) olası şanzıman masrafı bu bütçe için ciddi sıkıntı olur. Bence tasarım yakıt vs den önce Eğer otomatik zorunluluksa şanzıman durumu 1. önceliğiniz olsun, çünkü şanzıman tamir ve degişim fiyatları dudak uçuklatır cinstendir. Eğer c sınıfı olacaksa honda vs pahalı kaçar diye düşünüyorum. Tavsiyem cvt benzeri olan edc kullanan renault olur bu bütçe için en az maceralı seçenek. Çok kaçmaz avam tabirle ama başınızı da ağrıtmaz. Sınıf düşme ihtimaliniz de olursa jazz düşünülebilir yada tam otomatik tork konventörlü bikaç modele bakılabilir(hyundai eski kasalar). Ben olsam megane yada fluence bakardım C olacaksa. B olabilirse jazz ve mitsubishi colt iyidir otomatikte*.

    Edc cvt degildir. Cift kavramalidir. Dsg ile ayni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam bende attrage diyecektim ama benden önce başka bir arkadaşta aynı tavsiyede bulunmuş. Sorunsuz otomatik istiyorsanız japon el arabalarına yönelmeniz daha mantıklı olacaktır, özellikle ikinci el için söylüyorum bunu. 3 yıl Jazz 2 kullandım ve şuan attrage kullanıyorum. Eskişehir de ş.içi 6.3, ş.dışı 4.7 ortalama yakıyor. 80 hp motor araç hafif olduğu için gayet yeterli. Cruise gaz ile bu değerleri verir.

    Olası servis masraflarını problem etmem derseniz ve hemen satmayacak iseniz kesinlikle Cruise alıp gaz ile kullanılabilir. Servis ve parça biraz pahalıdır ama.

    Alternatif olarak accent blue de bakın derim.

    Jazz ve attrage hakkında sorunsuz olursa yanıtlayabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Sorunsuzluk ve piyasada belli sürelerdir var olması, cvt gibi kolay sorun çıkartmaması açısından benzeri dedim. Cvt eski sürekli değişken bi şanzıman zaten. Yapısal olarak kıyaslamışsınız da. Dsg ile edc aynı performansta ve problem potansiyeline sahip diyebilir misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobainn -- 18 Ocak 2017; 8:49:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobainn

    Sorunsuzluk ve piyasada belli sürelerdir var olması, cvt gibi kolay sorun çıkartmaması açısından benzeri dedim. Cvt eski sürekli değişken bi şanzıman zaten. Yapısal olarak kıyaslamışsınız da. Dsg ile edc aynı performansta ve problem potansiyeline sahip diyebilir misiniz?

    Edc teknik olarak guzel ben 2.5 yil kullandim ama malesef sarf malzemesi olan baski balata su an 7000 tl . yani sansa size denk gelirse balatanin bitisi adami arabadan sagutuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam ona bişey diyemem. Otomatik şanzıman her zaman risk bana göre. Tork konventörlü olanlar bi nebze daha güvenilir ve tutarlı lakin Onlarda da anormal yakıt tüketimi var. Bu yüzden çoğu firma tam otomatiğe alternatif şanzıman arayışında. Gelgelim ki ülkemizi kuru kavramalı sorunlu şanzımanların deneme bölgesi yaptılar adeta:) Ben de otomatik araç bakıyordum 7bin 10bin 25bin gibi şanzıman,baskı,kavrama gibi parçaların değişim rakamlarını görünce vazgeçip manuel aldım sonunda. Ama otomatik olayı iyileşeceğine gittikçe sıkıntılı olmaya başladı sıfır alındığı bayiden eve giderken yolda kalan audiler 10binde çekici ile çekilen volvolar dağ başında yolda kalan passatlar falan çok duymaya başladık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobainn -- 18 Ocak 2017; 9:26:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.