Gran Turismo 4'te, Profesionel Events bölümünde, Gran Turismo World Championship - Championship Race, yani Profesional Events bölümünün en altındaki yarış kurunu geçemiyorum. Bu yarış için en ideal olarak elimde iki araç var. Birincisi, Mercedes CLK CTR, upgrade'te ediyorum, 1020 HP'ye kadar çıkıyor. İkinci araç ise SUZUKI Escudo Dirt Trial Car, bu aracada gereken motoru upgrade ettikten sonra, 1070 HP'ye kadar çıkıyor. Ancak bu yarışta başlangıçta herşey güzel giderken, daha sonra vasata sarıyor, ve lastikler çok erken gidiyor. Bütün lastikleri satın alma'ma ve denememe rağmen geçemiyorum. Hangi tür lastikle ve nasıl bir arabayla geçebilirim, bilgisi olan arkadaşların tavsiyelerini ve çözümlerini bekliyorum.
Evet tavsiyeleri olan yok mu ?
araç çok önemli değil pit stratejisi ve lastik seçimi önemli, araç arkadan itişli ise arka lastik daha sert olmalı, her pistte kaç kez pite girmen gerektiğini öğrenmen için deneme yapman gerek, deneme için b-spec kullanabilirsin
Siz, Gran Turismo hakkında konuşurken B-SPEC , A-SPEC diye yazılarınızı görüyorum bazen konularda. Ancak ben bunların ne anlama geldiğini ve oyun içinden nasıl seçildiğini bilmiyorum. Küçük bir bilgilendirme yazabilir misiniz acaba ? Bu konudaki bilinçsizliğimi mazur görün.
a-spec de aracı kendin kullanırsın, b-spec ise vereceğin komutlarla aracı dışardan yönetirsin ayrıca bu modda yarış zamanı 3 kat hızlı geçebilir böylece uzun yarışlarda ve test için zaman kazanırsın
Tamam teşekkürler. Ben de sana sorumu yazdıktan sonra, oyunun içini araştırdım. Aslında bu mod'da hiç oynamamıştım, director cut. Bu mod'dan da öğrendiğim kadarıyla yarış başında tempo tutmayacağız sanırım.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme