Şimdi Ara

GT5 TEAM CHAMPIONSHIP - KAYITLAR BA$LADI (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.073
Cevap
0
Favori
46.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zala

    Onur kardeşim , yanlış anlama ama yarışı bir de başkalarının arabalarından izle.
    Bu lafı neden söyledim ? 1,5 aydır yarışlarda beraberiz ama dün ilk kez kızdım. evet sinirlendim ve kızdım.. iki olay yazacağım . isteyen girip tekrarından kontrol edebilir.

    Biz daima çarpmamak için , ucunda yerini kaybetmek bile olsa centilmenliğimizi sürdürdük. ama dün daha ilk turun 3. ya da 4. virajında 9.sırada sürdürdüğüm yarışta birilerinin 10 ve 11.sıradakiler sağlam bir şekilde girmesinden sonra diğer arkadaşlar da bana çarptı ve ben de başkasına çarptım. E n'oldu? anında 5 saniye pist dışına itme cezası yedim. benim suçum neydi? çizgimi korumak ve öndekilere çarpmamaya çalışmak...bu 10. ve 11.sıradakilere çarpan arkadaşımız aynı turda ve 2.turda başkalarına çarpmış... izledim ve gördüm. isteyenle yanyana izlerim. tek tek pozisyonları izleriz..

    ikinci olayım ise şu.. ilerleyen turlarda 7.liğe çıktım... ama nasıl oldu? sanırım Umut arkadaşımıza çok agresif olduğunu düşündüğüm bi atak yaptım. sanki Umut aniden önümden çekilmiş gibime geldi.. hani aman çarpışmayalım diye kendini bir anda sola atmış gibime geldi.. ben de o an yaptığım hareketin centilmenlik dışı olduğunu düşündüm. telsizden " Umut kusura bakma abi çok agresif bir hareket oldu galiba , özür dilerim.. geç abi " dedim ve Umut'a yol verdim.. ama o da nesi ? ben 7. umut 8. iken yaptığım bu harekette 8. olan Umut beni geçti tamam.. ama 9. sıradaki arkadaş ta beni geçti...şaşırdım kaldım gerçekten..
    hep dersiniz ya yabancılarla yarışırken adamlar hatalı hareket yaparsa yol verir diye. aynı o düşünceyle arkadaşıma yol verdim. ama bundan yararlanıp 9.sıradaki arkadaşımız da beni geçti ve 9.sıraya düştüm.

    ben dün ilk defa kızdım beyler.. Bunlara gerçekten de kızdım.. yakıştıramadım da..



    Hiç sorun değil Alaz.Öncelikle şunu belirtmeliyim ki ben sadece lobide beklerken sesli sohbeti açıyorum.ps3 eye cam ile konuştuğum için motor sesimin yarıştaki diğer arkadaşların konsantrasyonunu bozmaması için antremanlarda bile sesi kapatıyorum ve tüm yarışçıların sesini kısıyorum piste çıktığımda.Dolayısı ile yarışta kimseyi duymuyorum.Sonradan odaya giren ve sesini kısamadığım katılımcılar hariç.Yakın zamanda hedset temin edip bu sorunu çözeceğim.

    Önceki mesajımda da belirttiğim gibi yarışta teknik bir sorundan ötürü zaten çok yavaştım ama ilk turlarda gözlemlediğim kadarıyla 44 turluk bir yarışa göre ilk turda adrenalin oldukça yükseliyor sanırım ve herkes sıra kazanmak adına daha ilk turdan çok riskli hamleler yapıyor :) Geride kalınca bunu gözlemlemek daha kolay :)




  • Bizim seninle olayimiz ikinci turda. Ilk tur teknik problemine ragmen 7.siradaki yerini koruyorsun.ikinci tur baslarken start finish duzlugunden sonra seninle mucadelemiz basliyor. 2.turda baslardaki kucuk tunelden ciktiktan sonra ben seni geciyorum.ama hemen ardindan sana yol veriyorum.

    Son 2 yaristan sonra ilk kez kendimce duzgun gidiyordum agresif atak yaptigimi dusunmesem 7.sira garanti gibiydi. Hatta 6.ligi zorlardim. Ama iste bazi sebeplerle bu olmadi.olamadi.he bu bir sorun mu? Degil. Ama yapilanlar hos mu? Hic degil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zala

    Bizim seninle olayimiz ikinci turda. Ilk tur teknik problemine ragmen 7.siradaki yerini koruyorsun.ikinci tur baslarken start finish duzlugunden sonra seninle mucadelemiz basliyor. 2.turda baslardaki kucuk tunelden ciktiktan sonra ben seni geciyorum.ama hemen ardindan sana yol veriyorum.

    Son 2 yaristan sonra ilk kez kendimce duzgun gidiyordum agresif atak yaptigimi dusunmesem 7.sira garanti gibiydi. Hatta 6.ligi zorlardim. Ama iste bazi sebeplerle bu olmadi.olamadi.he bu bir sorun mu? Degil. Ama yapilanlar hos mu? Hic degil.




    Doğrudur adamım.Dediğim gibi,bunlar hiç sorun değil.Bir ara öyle bir durumda kaldım ki,solumdan bir araba geçiyor,ona temas etmemek için sağa kaçayım derken biri de sağımdan gaza asılmış Sonraki virajı benden başka düşünen yok Diğer araçlar benden hızlı oldukları için biraz trafiğe sebep oldum tabi ben de,ama yine de sıra kazanmak için bu kadar acele etmemek gerek diye düşünüyorum.Önceki mesajımda yazdıklarım senin için değildi.Genel olarak herkese tavsiye niyetiyle söylemiştim.

    Spor araçlarda yarış yumuşak yerine spor yumuşak lastikler kullanırsak virajları daha düşük hızlarda ve daha kontrollü dönmek zorunda olacağımızdan dolayı yarışların daha temiz olacağı düşüncesindeyim.




  • Dün akşam yapılan yarış esnasında yaşadığım server problemleri yüzünden bazı araçlara temasım olduğu söylendi hatta bazı yarışan arkadaşın bana tuhaf sözler sarfetmesi beni yarıştan tamamen soğuttu..Kimse kimse durup dururken çarpma eğiliminde olmaz,yaşanan zayıf internet bağlantılarından kaynaklanan tuhaflıkları maalesef PS3 te hepimiz yaşıyoruz bu yüzden bazı arkadaşların bu sorunu göze alıp daha sakin uyarı yapmalarını öneriyorum..Dün benim yaşadıklarımı sizlerde yaşadığında aynı fikirde olucağımızı zannediyorum..
    Bu yarışların sonucunda madalya & kupa verilmeyecek sadece sosyalleşmek adına rekabet ölçülerini zorluyoruz ama bazı arkadaşlar kendilerini fazla kaptırıp ağızlarından çıkan kelimeleri tartamıyorlar..Benim tavsiyem yarış başlamadan herkezin kulaklıklarını kapatıp kimseyi duymamasıdır eğer yarış esnasında bir problem çıkaran olursa finish görüldükten sonra tartışma yapılır aksi taktirde saçma sapan çıkışlar yapıldığında (yarış esnasında) oyunu bırakmak zorunda kalmayalım..

    Dün akşam mecburen yarışı yarıda bıraktım çünkü konuşulan o laf bana dokundu...Aksi taktirde o sinirle gerçekten başkalarının sürüşünü bozacaktım.

    Diğer bir konuda pist seçimi;dar pistlerde 16 kişi yarıştığında istem dışı dokunmalar çarpmalar yaşanıyor hatta kayıp sana çarpanlar oluyor.Adletli yarış olacaksa en arkada yarışan arkadaşlarında oyundan zevk alması gerekir.Pisti yemiş yutmuş kişiler kestirme yolları kullanırken bazılarıda nizami sürüşünü ortaya koyunca yetişmek veya geçmek nerdeyse imkansız bir hal alıyor..Ben dün akşam 20.ci turdan sonra o kestirmeleri fark ettim ve kullanmaya başladım başka türlü ne yetişme olanağı ne de geçme şansınız oluyor...Tüm bunları göz önüne aldığımızda pistlerin daha geniş ve şikanların kenarında kum olan pistler tercih edilirse kestirme olayı ortadan kalkar kalkar..veya kestirme olan yerler herkeze anlatılır isteyen kullanır isteyen kullanmaz..

    Adaletsiz lik yaşandığı sürece oyuna katılım azalacaktır '' Nasıl olsa kazanan lar belli '' mantığı bu organizasyona zarar verir maksat herkezin oyundan zevk alması moral bozukluğu yaşanmaması..Alaz arkadaşımızın çabası zaman harcamasını taktir ediyorum..

    Akşam yarış sonrası tartışılan bir konuda bir sonraki pistin açıklanmadan yarış günü açıklanması,neden derseniz? Bazı katılan arkadaşların zaman problemi olduğundan ( ailelerine ayırdıkları zaman) gerektiği kadar piste alışamıyorlar..Bu öneri sadece yarışan arkadaşlarla paylaşıldı,bu öneriyi bence herkeze sormakta fayda var..Yeni fikirler olduğu sürece daha keyifli & heyecanlı yarışlar olacağından eminim..

    Herkeze selamlar..




  • Arkadaşlar İyi akşamlar herkese,

    Dün demekki herkes için problemli bir yarış olmuş Bende efkan'ın arkasından ikinci en iyi zamanı atmışken nasıl olduysa sonuncu başladım yarışa.Yarış sonunda misafirim geldiği için kayıt bile edemedim yani seyredemedim yarışı ama starttan itibaren kimseye dokunmadım hatta Özkan'ın arkasında nerdeyse iki tur hata yapmasını umarak bekledim. Baktım olmadı düzlükte tünel kullandım ve öne geçmeyi başardım. Kimseye çarpmadan gidebilmeye çalışmakmı yoksa erken atmaya çalıştığım düz şanzımanın verdiği sıkıntıyı aşmaya çalışmakmı bilmiyorum ama gerçekten yorulduğumu hissettim ilk 15 turda...
    Bunca zaman kaybının üstüne 44 turluk yarışta 1.29 1.33 arası attığım bir çok tur oldu ve tam konsatre olamadım Gerçi Efkanında tam olarak yarışta olmadığı belliydi.Yarış sonunda 13 saniye fark vardı sanırım. Yinecde tebrikler hala çok hızlısın benden kardeşim.
    Bu olaylı yarıştan çıkardığım ve tam yarış konsatrasyonu için tavsiyem eski tip, kulaklarınızı da içine alan bir kulaklık ve ayrı bir mikrofon kullanmanız. Ayrı mikrofon sadece konuşmaları dinlemek için ideal.. kulakları kapatan kulaklık ise bırakın sesleri ev yansa sizi yarıştan koparmıyor.
    Açıkçası zor bir yarıştı ama bitti kimsenin kimseye hakaret etmesini birbirimizi kırmayı sebep ve neden ne olursa olsun tasvip etmiyorum.
    Dün sonuncu kalktığımda 44 turun sonuna kadar birini takip etmem gerekse ederdim biri bana vurduğundada kim vurdu kızgınlığından bir an önce çıkıp olması gerektiği gibi yarışa bir an önce dönmeyi düşünmeyi tercih ederim.Aksi takdirde ne anlamı var attığım onca boş turun ...
    Dediğiniz gibi yarışın sonunda gerekirse seyreder ve o arkadaşımıza bir sonraki yarışta daha dikkatli olması için uyarıda bulunuruz. Zaten olay yarış sırasında kendinden emin gittiğinizi bildiğiniz çizgide sinir katsayınızla mücadele ederek başarıyı yakalamaya çalışmak değilmi profesyonel pilotların yaptığı

    Ben sizlerle yarışmaktan çok keyif alıyorum arkadaşlar bunun bozulmasını istemiyorum.İstemedende olsa yaptığım bir yanlış varsada yada olursada peşin peşin özür dilemeyide bilirim.Tek düşünmemiz gereken bir yarışta en iyi turu her zaman bozmadan atmaya çalışmak gerisini düşünmediğiniz zaman işte o zaman yarışmanın keyfi çıkmaya başlıyor...

    Selamlar,Sevgiler...




  • Abilerim kardeşlerim, son yarış ile ilgili hepiniz çok güzel değerlendirmeler yapmışsınız, ellerinize sağlık
    Hepimiz için önemli bir yarış oldu diye düşünüyorum. Neleri yanlış yaptığımızı ve nasıl bir yarış modunda sürüş yapmamız gerektiğinin kritiğini yaptık az veya çok.
    Grubumuz güzel ve saygılı bir grup herşeyden önce, arada bir olan çıkışlarımızı çok önemli bulmuyorum çünkü diğer yarışlarda başka gruplardan arkadaşlarla yaptığım yarışlarda saygısızca temaslara maruz kaldığımızı görüyorum ve bu grupta böyle kasti temasların yapıldığına kesinlikle inanmıyorum (Onur son yarışta seninle tatlı bir çekişme örneği sergiledik ve dediğin gibi kattiyen sana dargın veya kızgın değilim, çok güzel bir mücadeleydi, kendi hatalarıma rağmen seninle girdiğimiz mücadeleden çok keyif aldım, sağolasın )
    Volkan üstadım, çok güzel bir yorum ve analiz yapmışsın, eline sağlık Birbirimizi gereksiz yere kırmamak lazım. Maksat bir önceki yarışlarda gördüğümüz hatalarımız bir sonraki yarışta olabildiğince gidermek olmalı bence de, kademe kademe çıtamızı yükseltebiliriz. Ve herşeyden önemlisi de öne geçme hırsına kapılmadan sabırlı bir şekilde önünüzdeki arkadaşın güvenli sürüşünü riske atmadan geçişlerimizi hesaplamalı ve yapmalıyız.
    Her yarışın birçok ustası ve vasat yarışanı olacaktır, en iyi sürücüler bile o gün gününde değildir ve vasat bir performans sergileyebilir. Vasatlıktan kastım kötü süren değil, o gün herhangi bir nedenle gününde olmayan arkadaşlar içindir, yanlış anlaşılmasın lütfen, ben de çok iyi bir sürücü değilim. Bugüne bugün F1'de bile kötü dereceler yapan profesyonel pilotlar var. Ve su götürmez bir gerçektir ki her yarışın sonuncusu olmak zorunda, bunda üzülecek veya darılacak birşey yok. Bunun bilincinde olarak kendi öz eleştirimizi yapmamız lazım, yaptığımız derecelerimizi nasıl daha iyi yapabiliriz diye düşünmeli ve eksik gördüğümüz yanlarımızda pratiğimizi yapmalıyız.
    Yarış içinde moralimiz de bozuluyor, herkesin farklı sebebi var üstelik ama birbirimizi kırmayalım, neticede bir dostluk mücadelesi bu ve her arkadaşa ayrı ayrı teşekkür ederim çünkü GT5'i uzun zamandır single player olarak oynamıyorum, sağolun varolun
    Lafımı fazla uzattım ve bu uzun yazıyı size okutarak canınızı sıktıysam affola
    Saygılar, sevgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H-Shifter -- 10 Şubat 2011; 0:38:46 >




  • herkeze selamlar.

    bu işi gerçekten ciddiye alan arkadaşlarla ve genelde abilerimizle yaptığım ilk yarıştı.Tekrardan kabul edip yarışa katılmama vesile olduğunuz için çok teşekkür ederim .. Forumda genelde birbirlerinizi tanıyorsunuz sanırım bu daha rahat bi yarış çıkarmaya yardımcıdır eminim, yarış sırasında kimseye kasıtlı bir hareketim olmadığını söylemek isterim aksine fren yapıp uygun zamanda müdahale etmeye çalıştım . .Sonuçta sanal bi ortamda sizlere kendimi tanıttım ve kimsenin direk güvenme zorunluluğu olmamasıda doğaldır..Herkez bu etkinliğe vaktini ayırıyo ve emek veriyor. Tekrar söylemek isterim aranıza daha yeni katılan biri olarak kesinlikle kasti hiçbir hareketim olmadı ve olmayacaktır.
    Gerçekten heycanlandım ve daha ilk turu bitirmek üzere iken fazla gazlamaktan savrulup kaza yaptım çok sıkıntılı bi durumdu gerçekten. İlerleyen turlarda ortalama bi tur zamanı yakalamaya çalışıp finish i gördüm.Sanırım 4. oldum son turda Özkan_son (tanımadığım için bu şekilde hitap ediyorum kusuruma bakmayın lütfen) gerçekten tebrikler son turlardaki atakları ve baskıyı gerçekten hissettim sonundada geçildim zaten, lastikleri çok zorlamamak gerektiğini daha iyi anlamış oldum..
    Mikrofon konusundada bahsedilenlere katılmaktayım, ps3 ün bulunduğu odada bende başka insanlarda bulunduğu için bu yarışda kulaklığı kullanamadım.Kullananlarda yarış esnasında gerilebiliyorlar doğal olarak ama insanın keyfini kaçıran şeyler duyulabiliyor gerçekten.. Alaz abiyede burdan ayrıca teşekkür ederim sorunları çözmemde yardımcı olduğu için.. Yarışa katılan herkezi tebrik ederim ..




  • Ben de son iki yarışta kulaklığı kapattım çünkü bağlantıma güvenemiyorum, hem bağlantılarımız kötü hem de oyunun online yapısı sağlam sayılmaz, oyun bazen sapıtıyor mesela son turlarda herkes hayalet modundaydı, idare edicez yapacak birşey yok yeni güncelleme ile düzeltme olacağını umalım, bu arada güncelleme büyük ihtimalle pazartesi geliyor

    Bir de şu ilk viraj problemini çözmemiz gerek, ben çoğu yarışta ilk virajdan sonra kendimi 3-4 sıra geriye düşmüş buluyorum, yarış ilk virajı dönünce bitmiyorki, ya içimden biri geçiyor ya da çarpıyor, bana çarpan yüzünden öndekine çarptığım için veya arkadakine engelleme yaptığım için ceza alıyorum, mümkünse ilk birkaç virajı daha sakin geçmeye ve öndekinin sırasına saygılı olmaya çalışalım

    Trial mountain pisti böyle kalabalık yarışlara pek uygun değil şehir pistleri de öyle, çünkü kaçış yeri çok az yani virajı alamayıp kenara çarpan araba yine yolda kalmış oluyor ve arkadan gelen için iyi olmuyor, Fuji, Monza, Suzuka gibi F1 pistleri de fazla yok ama önceliği bu pistlere verirsek daha uygun olur bence, zamanla Monaco gibi pistler de bile çok temiz yarışlar olacağını düşünüyorum bu tür pistleri en sona atabiliriz




  • yazılanları okudum. bir iki noktaya değinmek istiyorum. maddelersek ;

    * yarışın sonunda tabii ki ödül falan yok. ama bu demek değildir ki önümüze gelene çarpalım. virajlara frensiz dalalım. arkadaşları pist dışına itelim. başarılı olma tutkusu insanların doğasında vardır. kimse yarışa sonuncu olmak için girmiyor. iyi bir sürüş yapıp kendini tatmin etmek ve oyundan zevk almak istiyor. bu sebeple "bu bir oyun sonunda ödül yok " mantığını asla kabul etmem, edemem. ödül yoksa cezayı da off yapalım. mekanik hasarı da.. bam güm dalalım.

    * pistin yarış günü açıklanması konusuna olumlu bakıyorum. zira antrenman yapmaya vakti olmayanlar var. hatta araba ve pist o gün tarafımdan belirlensin. sadece tur sayısını önceden verelim. diğer arkadaşlar da fikirlerini yazsın.

    * daha geniş pistler seçmeye özen gösteririm. ancak oyundaki şehir pistleri ve gt5'in kendi pistleri ( deep forest , grand valley vs) çıkarılınca geriye çok fazla pist kalmıyor. de la sarthe ve nurburgring pistlerinde yarış olmaz. suzuka bile 5,5 km'den fazla. keşke f1 pistlerinin tamamı olsaydı. Monaco pistinde sollama yapmak imkansıza yakındır zannımca. anca ilk virajdan sonraki yokuşta ve belki de tünelde.. monao süper bir pist ama sonlara kalsın.

    * bir diğer ve en önemli konu ; arkadaşlar bashettiğim 8 takımlı 16 pilotlu organizasyon.. hemen hemen kimlerin iyi gittiği , kimlerin orta seviyede gittiği , kimlerin kötü gittiği belli. 16 kişilik ekipte en iyi 5 pilotumuzla en kötü 5 pilotumuz eşleşerek birer takım , 6,7,8,9,10 ve 11.sıralarda diyebileceğimiz orta seviyedeki 6 arkadaşımız da kendi aralarında eşleşerek bir takım oluşturur. önceden pistler ve yarış takvimi belirlenir. ya bütün yarış takvimi boyunca aynı araba ile yarışırız ( beygir / kilo kısıtlaması ile) ya da sadece beygir / kilo kısıtlayarak markayı serbest bırakırız ya da belirleyeceğimiz 8 aracı ( 8 takım) beygir / kilo kısıtlaması ile yarışlara sokarız.
    bu konu hakkındaki fikirlerinizi bekliyorum. lütfen yazın arkadaşlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zala

    yazılanları okudum. bir iki noktaya değinmek istiyorum. maddelersek ;

    * yarışın sonunda tabii ki ödül falan yok. ama bu demek değildir ki önümüze gelene çarpalım. virajlara frensiz dalalım. arkadaşları pist dışına itelim. başarılı olma tutkusu insanların doğasında vardır. kimse yarışa sonuncu olmak için girmiyor. iyi bir sürüş yapıp kendini tatmin etmek ve oyundan zevk almak istiyor. bu sebeple "bu bir oyun sonunda ödül yok " mantığını asla kabul etmem, edemem. ödül yoksa cezayı da off yapalım. mekanik hasarı da.. bam güm dalalım.

    * pistin yarış günü açıklanması konusuna olumlu bakıyorum. zira antrenman yapmaya vakti olmayanlar var. hatta araba ve pist o gün tarafımdan belirlensin. sadece tur sayısını önceden verelim. diğer arkadaşlar da fikirlerini yazsın.

    * daha geniş pistler seçmeye özen gösteririm. ancak oyundaki şehir pistleri ve gt5'in kendi pistleri ( deep forest , grand valley vs) çıkarılınca geriye çok fazla pist kalmıyor. de la sarthe ve nurburgring pistlerinde yarış olmaz. suzuka bile 5,5 km'den fazla. keşke f1 pistlerinin tamamı olsaydı. Monaco pistinde sollama yapmak imkansıza yakındır zannımca. anca ilk virajdan sonraki yokuşta ve belki de tünelde.. monao süper bir pist ama sonlara kalsın.

    * bir diğer ve en önemli konu ; arkadaşlar bashettiğim 8 takımlı 16 pilotlu organizasyon.. hemen hemen kimlerin iyi gittiği , kimlerin orta seviyede gittiği , kimlerin kötü gittiği belli. 16 kişilik ekipte en iyi 5 pilotumuzla en kötü 5 pilotumuz eşleşerek birer takım , 6,7,8,9,10 ve 11.sıralarda diyebileceğimiz orta seviyedeki 6 arkadaşımız da kendi aralarında eşleşerek bir takım oluşturur. önceden pistler ve yarış takvimi belirlenir. ya bütün yarış takvimi boyunca aynı araba ile yarışırız ( beygir / kilo kısıtlaması ile) ya da sadece beygir / kilo kısıtlayarak markayı serbest bırakırız ya da belirleyeceğimiz 8 aracı ( 8 takım) beygir / kilo kısıtlaması ile yarışlara sokarız.
    bu konu hakkındaki fikirlerinizi bekliyorum. lütfen yazın arkadaşlar.




    Alaz, Arkadaşlar Günaydın,

    Alaz'cım telefonumu gönderdim geldimi ? Her zaman beklerim telefonunu

    Arkadaşlar Yarış kuralları ile ilgili benim sizlere nacizane tavsiyem herşeyin gerçeğe en yakın olmasıdır. Alaz'ın bahsettiği gibi bam gümcü arkadaşlarımız bu konuda kendilerini eğitmeliler. Yarışın sonunda yaptıkları hatalar varsada nedenini ve özrünü açıklayarak kimsenin içinde bir sonraki yarışa kalacak bir hırsa neden olmamalılar.

    Pistin veya aracın yarış günü belirlenmesi konusunda benim açıkçası olumsuz bir düşüncem yok. Yanlış anlamayın kendim için değil fakat yeni ve/veya aracın kontrolünü tam olarak henüz sağlayamayan arkadaşlarımız bu uygulama ile çok daha zorlanır diye düşünüyorum.

    Pist ayrımı konusuna tamamen karşıyım her pist bence gazlanmalı ve denenmeli. Her pistin ayrı bir özelliği ayrı bir zorluğu mutlaka olacak. Seçilen o pistte en iyi giden adamın hiç hata yapmayacağı anlamına gelmez bence. Evet dar pistler kullanımı ve geçişi zorlaştıracak bu kesin ama baskıyı ve takip mesafesinide bir o kadar arttıracaktır ve keyif katacaktır diye düşünüyorum. Önde giden adamı takip eden pilotun uygulayacağı pit stratejisi ile bile geçiş mümkün olacaktır.

    Son olarak takım yarışları konusunda öncelikle Alaz'ın belirttiği gibi herkesin fikrini belirtmesi gerekiyor bence. Sonradan sorun olmaması için. Beni bilirsiniz gazlayalımda nasıl isterseniz öyle olsun Takım yarışlarının en büyük faydası tabi anlatacağım şekilde gerçekleşebilirse. Takımda iyi olan pilot, 2. pilot ile yarıştan önce fırsat buldukça antreman yapmak isteyecektir. Bu durumda 2. pilot çok daha çabuk şekilde kendini geliştirebilecek hatalarını görecek ve yarışta başarı için çaba sarfedebilecektir diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***GTO*** -- 10 Şubat 2011; 8:25:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: J_Constantine

    Volkan abi DFGT boşa çıkıyorsa almak isterim senden


    Sevgili dostum tabiki veririm yalnız bir açıklama yapayım Thrustmaster Mart 9 da elimde olacak bilgin olsun Avrupada hala piyasaya çıkmamış 1 Martta çıkacak.

    Selamlar,Sevgiler..
  • Alaz abi dediğim gibi yarışı birde senin için izleyebilme fırsatı buldum..
    Şöyle anlatıyım kısa tünelden çıkıp ilk sağ viraja girdiğimiz yerde olan olmuş sanırım..
    İzlerseniz anlıycaksınız kamera öyle uzaktan veriyorki tekrarı olayı çözebilmek çok zor kaç değişik oyuncu kamerasından izlediysem iyi bir açı bulamadım...Yanlız o viraja Devilers,Erdinç abi,Rocktürk,Arda ve sen aynı anda yanyana girmişsiniz 5 araç aynı anda o viraja girerse birilerine bişey olması kaçınılmaz zaten..
    Olayda Erdinç abi sen ve Ardanın başına patlamış ceza size kesilmiş..O an için bu durum çok sinir bozucu biliyorum ama herkes orda biraz aceleci davranmış..
    Umut abiye yol verip 2 sıra geriye düştüğün pozisyonda da Umut abinin hemen arkasında çok yaklın takip eden Eren'de seni geçmiş..Ama o pozisyonda Eren'e bişey söylenemez çünkü çok yakın ve sen bi anda yavaşlayınca onun hız kesip seni beklemesi zor bi ihtimal..Çünkü o kadar yakınınızdayken sen yol verirsen seni ikisi birden geçer o pozisyonda kimseye kızamayız..
    Yeni yarışlar için şöyle söyliyim tmm antreman yapmaya herkes fırsat bulamayabilir ama son ana kadar da hiç çalışmadan piste dalıp yarışmak daha büyük riskler içerebilir..Daha büyük kazalara yol açabilir..sonuçta profesyoneller bile yarışıcakları yerde onlarca tur atıp nerede nasıl geçmeleri gerektiğini daha iyi anlamaya çalışıyolar..Son gün açıklanılmasına karar verirseniz onada saygı duyar karara uyarım..zaten çoğu pist normal günlerde defalarca yarıştığımız pistler artık..Eğer pist son gün açıklanıcaksa da tur sayısınıda senin belirlemen gerek..Her pistte tur zamanı farketttiği için yarışın tamamının 1 saat 10 dk civarında biticek şekilde ayarlamalısın..
    Circuito dela sarthede de çok güzel yarışlar olabilir ayrıca ilerleyen haftalarda..Tur sayısını düşürerek yine 1-1,5 saat civarında çok kaliteli ve zevkli yarışlar çıkabilir..O piste soğuk bakma yani Hem geçişlerin çok daha güzel olabileceği bi yer belki rüzgar tünellerinden öndekilerle yakın gidebiliriz orda..
    Takım olayı ise çok heycanlı olucak gerçekten..İlk önce kurallar ve prosedürü belirten iyi bi yazı hazırlanmalı..Kurallar, puanlar, oluşabilecek olumsuzluklar durumunda neler yapılacağı gibi..Kimin nasıl eşleşiceği de çok önemli..Bazılarımız gerçek hayattada arkadaş mesela birlikte aynı takımda olmak istiyenler olucaktır..Araba seçiimi ise her hafta belirlenecek hp ve kilo sınırlamasıyla marka sınırsız olabilir..Takım arkadaşları aynı aracı alır kendine göre modifiye eder hafta sonundaki yarışa hazırlanır..
    Tabi yazıyorum böyle ama bu işleri düzenlemek gerçekten zor olucak o kadar kolay değil..Zekice hazırlanmış eşit şartlar içeren bi tabloyu oluşturacağına inanıyorum..Her konudada yardımcı olmaya çalışırım sana..Diğer yarışçılarında yorumlarını dinlemek gerek çok değişik ve iyi fikirler çıkıcaktır..
    Herkese Selamlar..




  • Onur , Eren'in hız kesememesi konusunda hemfikiriz. ben kulakıkltan duydu sandım. çünkü kulağın tv'de olsun demiştim ben ona hani duydu da birkaç saniye sonra Alaz abi geç falan dicek sandım. ama açıklamasında duymadığını söylediği için zaten bişey demedim. sağlık olsun

    o viraja aynı anda girdik derken çok yakın girdik tamam da ben zaten en öndeyim fiziksel olarak saniyeler içinde 3 sıra kaybedince düzgün gittiğimi düşündüğüm için kızdım. tekrarı izlerken kendimde o an pek suç bulamadım. neyse Onur.. salla gitsin.

    Takımlı turnuvayı geliştirmek icin bir ekip kurup beyin fırtınası yapabiliriz.
    Birazdan Volkan'ı arayacağım fikir almak için




  • Ok abi..Oyun sürdükçe bu tarz olaylar yaşanmaya devam edicektir..Bundan sonrakilerde üzerinde daha az durup geçeriz..
    Takım olayında puanlama sistemi olarak, F1 puanlama sistemini aynen uygulayalım derim..Hem takımlar sıralaması hemde pilotlar sıralaması tutalım..Yarıştan bağlantı sebebiyle kopanlar olucak yine herzamanki gibi..Kopan sürücülerde F1 ki gibi mekanik arızadan dolayı yarış dışı sayılsın ..Kopma sırasına göre sıralamada yer bulsun..Takım arkadaşı o gün gelemiycek olan kişiler içinde bi yol bulmalıyız..Birinin takım arkadaşının o gün bi işi çıkar yarışa katılamaz..Gelen oyuncunun bu durumda günahı yok..Onu nasıl çözebiliriz şimdilik bi fikrim yok..
  • GT500 araçlarında motor gücü,yağı değiştirince ve motor açılınca yaklaşık 530-540 beygir civarı oluyor.Bu durumda 540 beygir 1100 kg kısıtlaması yeterli olacaktır.(belki bilmeyen arkadaşlar vardır;biraz km yapınca beygir gücü bir miktar artıyor) Honda,Nissan,Toyota ve Lexus'un GT500 araçları mevcut.Ayrıca bu markaların her biri için 3-4 farklı yarış takımına ait çeşitleri de mevcut.Ben her markanın doğru setup ve araca uygun pilotajla yakın mücadele edebileceklerini düşünüyorum.

    Öncelikle bazı kritik tavsiyelerim olacak(bilmeyenler için) Yen bir GT500 aracı aldıysanız,geri dönüşü olmayan motor modifiyesini yapmayın.Yağını değiştirin ve yarış orta ve yarış yumuşak lastiklerini satın alın.Sonra anreman moduna girin ve daytona pistinnde tek marka yarışına girin.Diğer araçların hava koridoruna girerek motorun maksimum devir çevirmesini sağlayın.10 ar turluk iki üç yarıştan sonra aracın motorunun açıldığını ve beygir gücünün bir miktar artıığını göreceksiniz.Bunu yapmaz da modifiye yoluna giderseniz,motor bir iki yarıştan sonra gücü artacağından yönetmeliklere uymaz ve yeni bir araç almanız gerekecektir.




  • Bu konuyu bilmiyordum gerçekten..güzel bi bilgi olmuş teşekkürler Umut abi
  • Bosuna ustad demiyoruz adamlara
  • Yeni pist ve araba açıklanmıycakmı şimdi? Yarın cuma hafta sonu yaklaşıyo?
  • Arac BMW M3...
    Piste aksam bakicam.
  • M3 CSL varsa o olsun yav garajında olan varsa hediye edebilir mi cok aradım eski kasa bulamadım şu fani dünyada kullanmadan gitmeyeyim
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.