Şimdi Ara

GTA 6, RAGE 9 grafik motoru sayesinde 'inanılmaz' grafiklerle gelecek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
2
Favori
18.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
35 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GTA 6, RAGE 9 grafik motoru sayesinde 'inanılmaz' grafiklerle gelecek



    Rockstar Magazine ve Naughty Dog Magazine'in yaratıcısı ve sektör içinden biri olan Chris Klippel'e göre, yakında çıkacak olan GTA 6 oyunu grafikleriyle sizi memnun edecek.



    Ayrıca Bkz.Akıllı telefonu andıran Huawei Band 7'nin görselleri yayınlandı



    Oyuncular hayal kırıklığına uğramayacak



    Klippel, kısa bir Twitter gönderisinde, GTA 6'nın "inanılmaz grafikler" sağlayacak olan RAGE 9 grafik motorunu kullandığını yazdı. Ayrıca RAGE 9'u "zamanının ötesinde" bir motor olarak nitelendiriyor ve onun görüşüne göre kullanıcılar grafikler konusunda gerçekten hayal kırıklığına uğramayacaklar.



    GTA 6, RAGE 9 grafik motoru sayesinde 'inanılmaz' grafiklerle gelecek



    Oldukça gelişmiş grafiklere sahip olan Red Dead Redemption 2 de aynı motor üzerine kurulu. Böylece yeni GTA 6'nın gerçekten grafik seviyesi ile oyuncuları etkileyebileceği varsayılabilir. RAGE'in, Rockstar'ın kendi grafik motoru olduğunu hatırlatalım . "Rockstar Advanced Game Engine"in kısaltması olarak kullanılıyor.




    Kaynak:https://www.dualshockers.com/new-gta-6-leak-suggests-incredible-graphics-with-rage-game-engine-9/?utm_source=ixbtcom







  • nerede okuduğumu hatırlamıyorum ama 4. oyundaki aşırı gerçekçilik yüzünden optimizasyon sorunu olduğu yazıyordu. yani 4 ile 5 arasında uçurum farkı var. evet 4. oyun kat be kat daha iyi ama optimizasyon olarak bakıldığında 5. oyun gayet iyi. ama diğer kısma katılıyorum. araç sürüş, çarpma efektleri, araç hasarı, npc tepkileri vs gta 4’te muazzam seviyede.
    Aklıma Watch Dogs demosu geldi vay be 10 yıl geçmiş ne umduk ne bulduk.

    GTA IV'ün GTA V'e göre daha gerçekçi oynamasının sebebi erken Euphoria fizik motorununun uygulanış biçiminden kaynaklı. GTA IV uzak görüntü çizebilmek ve derinlik hissini artırmak için çok fazla LOD ve ışık kaynakları kullanan, işlemci çekirdek ve iş parçacığına duyarlı ve yük bindirmeye meyilli, materyal geometrisi ve aktif takibine çokça işlem gücü ayıran ve bu sebeple de sisteme aşırı yük bindiren, kötü optimizasyonlu bir oyundu. Uzak mesafelerde parlama; opak objelerin içinden ışık süzülmesi; kenar yumuşatma için kullanılan tekniğin kötü ve en çok gölgelerde ve tellerde işe yarıyor olması ve ona rağmen oyunun berbat, bulanık ve sallantılı görünmesi; çarpışma algılamasının aşırı hassas olmasından dolayı yapay zekanın sebep olduğu kaza, çarpışma vb. en ufak rutinden sapma sonucu çıkan kaosta sistemin çok yavaşlaması; memory leak problemleri; ragdoll uygulamasının çok kontrolsüz ve düşüncesiz bırakılışı; kötü cache yönetimi ve daha sayılabilecek bir sürü sorunu düşünürsek GTA 5 birkaç gömlek iyi bir oyundur. GTA IV'te bir polis elindeki donatı yere düşürse senin sisteminden 1 fps gidiyordu deyim yerindeyse. NPC sayıları ve ragdoll fiziği şiddetinin azaltılması, gölge kalitesi ve çizim mesafesinin düşürülmesi sayesinde oynanacak bir seviyeye geliyordu oyun.


    Yine hatırlayanlarınız olacaktır, oyunun çıktığı zamanlarda 4-çekirdekli işlemciler birçok sistemde olmayan bir lükstü ve daha yeni yeni adapte olunuyordu. Hatta çekirdek sayısının çok ilerdeki zamanlarda işe yarayacağı, yakın zamanda elle tutulur performans farkı oluşturmayacağını söyleyen 'teknoloji guruları' vardı o zamanlar. Bu ve fiyat faktöründen dolayı çok çekirdekli işlemcilere geçiş yavaş oldu. Ayrıca oyunun iyi oynaması için yüksek Video Belleği gerekiyordu ve yine bu zamanda fazla yaygın olan bir şey değildi. Hala AGP kartların kullanıldığı bir yıldan bahsediyoruz; PCI portu olan anakartlar da henüz yeni yeni yaygınlaşmaya başlıyordu. GTA IV zamanının koşullarının ve konsol-öncelikli satış planlamasının, yani R*'ın beceriksizliği ve vizyonsuzluğunun kurbanı oldu.

  • Unreal engine 5 mi bu mu daha iyi

  • Gta 5 hali ortadaydı gta 4 çok gerisin de bir oyun du za zor bitirebilmiştim senaryo bile kötüydü ve araç sürüş dinamikleri de berbat dı 4 oyundaki sürüş dinamiklerini geri getirsinler başka bişiy istemiyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 5090 ti falan gerekli buna o zaman

  • asıkk A kullanıcısına yanıt
    Abi unreal ancak getir götürünü yapar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fb_hunter1907 -- 24 Nisan 2022; 18:00:50 >
  • Gtx 1050ti var kasar mı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • aliceqper A kullanıcısına yanıt
    4090ti yeterli olur ya :D Gerçi konsol da oynicam için pek kafaya takmaya gerek yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SilenthillDream -- 24 Nisan 2022; 18:4:1 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İyi bari ps5 1080 60 fps verse yeter

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aklıma Watch Dogs demosu geldi vay be 10 yıl geçmiş ne umduk ne bulduk.

  • Hâlâ Vice City oynuyorum.

  • Sleeping dogsa donmuş oyun

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gelsin artik yaa cok istiyormm

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Deswaaa kullanıcısına yanıt
    nerede okuduğumu hatırlamıyorum ama 4. oyundaki aşırı gerçekçilik yüzünden optimizasyon sorunu olduğu yazıyordu. yani 4 ile 5 arasında uçurum farkı var. evet 4. oyun kat be kat daha iyi ama optimizasyon olarak bakıldığında 5. oyun gayet iyi. ama diğer kısma katılıyorum. araç sürüş, çarpma efektleri, araç hasarı, npc tepkileri vs gta 4’te muazzam seviyede.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • asıkk A kullanıcısına yanıt
    Unreal Engine 5 tabiki de. Rockstar oyunlarını güzel kılan şey, Rage grafik motorundan çok kullandıkları animasyon ve fizik motorlarında. Herifler öyle bir dinamik oyun tasarlıyorlar ki, Valheim grafikleirinde çıkarsalar yine yılın en iyi oyunu yapmış olurlar. Rockstarın başarısı bu.

  • 4S14N_HUNT3R kullanıcısına yanıt
    Zaten görüntü sleeping dogs'dan alınmış.Neden alındı onu anlamadım

  • DeepestSea kullanıcısına yanıt
    Alala ilginçmiş

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bol kepçeden sallamış durmuşlar daha ortada 1 tane video yu geçtim ss bile yok.Neyse çıkarsa görürüz bakalım ue5 e ne kadar yakın olduğunu.

  • Deswaaa kullanıcısına yanıt
    Yeni gta oyununda 4 gibi fizikler olsun san andreas gibi bolca istediğimizi yapabileceğimiz şeyler olsun rpg öğelerin tekrar dönmesini isterim ama olmayacağına eminim çünkü gta oyunları artık genel kitleye hitap edecek şekilde yapılıyor yani bir rdr 2 olmayacak animasyon içerik seviyesi rdr 2 nin gerisinde bile kalabilir şaşırmam oyunun içeriği zayıf çıkma şansı var açık dünyası yine güzel olacaktır ayrıca hikaye olarak tatmin etmeyebilir artık tek karaktere odaklanmaları lazım bence

  • Trilogy gibi çıkacaksa bence gta5 yeterli 😅

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dark matter D kullanıcısına yanıt
    RDR2'de bu motor kullanıldı, üzerine geliştirmeler yapıldığı ve genel sistem performanslarının artışı da göz önünde bulundurulunca yeterli olacağı aşikar. Bunun bol kepçeden sallamakla alakası yok.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.