|
GTA V ve FIFA gibi popüler oyunların 1 dakikada ne kadar para kazandıkları açıklandı
-
-
Benden kazanamadıkları kesin.
-
bezos veya bill gates gibi adamların dakikada kazandıkları paralar çok daha fazla. düşünün koca koca oyun şirketlerinin oyunlarından daha fazla kazanıyorlar. servetlerini tahayyül edebilmemiz için bir ölçek.
-
Ne başarılı insanlar var helal olsun.
-
Bu onlinedan da dönen para yüzünden oyunlar kalitesiz oluyor npc ler 5 senede hiç mi gelişmez story oyunlar tek tük çıkıyor artık
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Para verip aldığın oyuna tekrardan para vermek?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Aref6
Bu onlinedan da dönen para yüzünden oyunlar kalitesiz oluyor npc ler 5 senede hiç mi gelişmez story oyunlar tek tük çıkıyor artıkNpc'lerin gelişmesi kullanıcıların işlemci gücüne bağlı.
Yıllar önce Ubisoft geliştiricisi "Oyunlardaki yapay zekayı çok zeki ve gelişmiş yapabiliriz; ama kullanıcıların donanımlarının işlem gücü buna yetmez" demişti.
Zaten dikkat etmişseniz herhangi bir oyundaki, bir harita içinde npc sayısı artınca işlemci tüketimi de artıyor.
Ne kadar karışık algoritma, o kadar işlem yükü demek sonuçta.
-
oyunu online yapıp npcleri kendi sunucularında çalıştırsınlar altyapıları mı yetmiyor sanki...
-
quote:
Orijinalden alıntı: ShadowWyvernoyunu online yapıp npcleri kendi sunucularında çalıştırsınlar altyapıları mı yetmiyor sanki...
Bir oyunu 500 dolara alır mıydınız? Ya da aylık 15 dolara abonelik alır mıydınız? Bunları kendinize bi sorun önce.
Yarım milyon oyuncu oyunu oynamaya başlasa, tek sahnede 20 Npc bulunsa oyunun sunucularına binecek yükü düşünebiliyor musunuz?
Oyundaki tepki süresinin, gecikmenin sunucudan dolayı ne kadar büyük olabileceğini düşündünüz mü hiç?
Böylesine büyük bir riske girip milyonlar harcayıp, sonra başarısız olma ihtimali yüksek bir yatırımı kimse yapmaz.
Hem oyun başına sunucuda bir işlemcinin ayrıldığını düşünün. Şimdiki sunuculardan çok daha işlem gücü isteyecek bir oyun olacaktır elbet. Bu maliyeti kim karşılayabilir...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
multitenant kullanıma gidilebilir bu sayede işlem yükü düşecektir. Ayrıca oyun başına npc çalıştırmaktansa toplu şekilde oyuncuların birbirine vurmayıp görmediği ortamlar açılabilir. Yaratıkların zeka seviyesi cidden arttırılmalı etrafında döne döne yaratık kesmek sıkıyor. Yeni bir soluk getirilmeli...
Örneğin bir bölgede 100 oyuncuya NPCler aynı tarzda yanıt ve karşılık verecek 1 hesaplamadan yola çıkarak. 2. Bölgede diğer 100 oyuncu farklı NPC tavırları görecek o gün için bu sayede oyun belki yapay zeka açısından çok zeki olmayacak ancak sürekli farklı davranışlar karşısında şaşırtıcı hal alacak monoton olmayacak...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ShadowWyvern -- 15 Ağustos 2021; 17:14:28 > -
yaparsa senin hayrına yapmayacak onu sonuçta.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
reklam linkini olduğunu anlamadık sanıyorsun değil mi?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
e hangi oyunu hayrına yapıyorlar anlamadım? Hangi şirket hayrına çalışıyor? Vakıf kuruluşu mu sandın...
-
Roblox nedir her yerde bu konuşuluyor. Mobil oyunlara çok uzak kalmışım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Bu onlinedan da dönen para yüzünden oyunlar kalitesiz oluyor npc ler 5 senede hiç mi gelişmez story oyunlar tek tük çıkıyor artık
|
Benden kazanamadıkları kesin.
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X