Şimdi Ara

Gumrukten arac satisi, E Ihale

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
13.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar gumrukten satista yeni baslayan E-ihale sistemi hakkinda gorusleriniz neler? Kapali teklifle ilerliyor, teklif verdigim bir kac aracin sonucu bana anlamsiz-sacma geldi. VW Tiguan, 2009 2.0 TDI. Onden kazali, Airbagler acik
    Acilirmi bilmiyorum ama link asagida
    https://uygulama.gtb.gov.tr/EIhale/Kullanici/Ihale/Detay/31062

    Bu araca bu haliyle 53600 vermisler.

    Baska bir tanesi Audi A8 3. TDI Quattro. Arabanin arkasi yok. 82000 tl vermisler ve komisyon kabul etmemis. Sadece arka cami 1000 dolar uzerinde. Arka panel, bagaj kapagi,tampon,stoplar, stepne yatagi kesinlikle degisecek. Yuruyen aksama girmismi belli bile degilken bu insanlar saglami 110000 olan bir arabaya bu paralari neden veriyorlar aklim kesmedi. Bu isin icinde bir is var gibi geliyor ?
     Gumrukten arac satisi, E Ihale Gumrukten arac satisi, E Ihale







  • Alan kendi usta ise ve ya çıkma parça işindeyse bildiği aracı alır.

    Çokta ucuza mal ederek yapar.

    Mesela o tiguan'ın Türkiye'de en ucuz 2.el ilanı 57.000TL ve hasar kaydı mevcut.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-volkswagen-sahibinden-2009-tiguan-2.0-tdi...55.000-km-full-plus-full-190322225/detay

    Bu araç deri döşeme ve bazı yurtdışı aracı olduğu için donanım artıları var.Ama şu ilanda verdiğim.Kumaş koltuklu bom boş bir

    araç.

    Bir de gümrük çıkışlı olunca sanırım araçlarda TRAMER yani hasar kaydı olmayacak.

    Piyasadaki şarlatanlar bu aracı 54.000TL'ye kapatıp.Çıkma parçalar ile toplar.Airbagleri kapatır.Maksimum 60.000 mal eder.

    70.000TL'ye de satar.




  • şu hale bak herkes ucuz bişey kapatma peşinde ne hallere soktular bizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e-ihaleyi sürekli bende takip eden birisiyim. Ekspertiz raporları bile bazen bi değişik geliyor bana, ilden ile fark gösteriyor sanırım. e-ihale yaptık daha şeffafız diyor gümrük ama bence hala dönüyor bir şeyler.
  • ihaleciler karlarını 500-1.000 tl civarına düşürdüler. 80bin liraya alıp 100bin liraya satılıyorsa. 29bin lira masrafı vardır.
  • o arabaya o haliyle o parayı veren kafaya şaşarım.. ilginç...
  • size bir yöntemden bahsedeyim.

    piyasada parçası pahalı bir araç yurtdışında bir Türk vatandaşı üzerine alınır. araç Türkiye'ye getirilir. burada göstermelik bir kaza yapılır. mesela tiguan'a önden hasar verilir. ancak bu hasar hayati parçalara zarar vermeyecek düzeyde olur. Türk vatandaşı sigorta raporunu Almanya'ya gönderir. tiguan orada 5.000 Euro buradaki hasar 15 bin tl. adam da ben tamir ettiremiyorum der. aracı burada bırakır. daha önceden anlaşılan parçacı veya tamirci de aracı ihaleden alır. parçalar sökülüp tek tek satılır. piyasada bolca siyah renk tiguan var. hasarsı tüm kaporta parçaları iyi para eder. şnazıman dsg ise 10.000tl eder. motor da hakeza iyi para eder.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Arac yatirmak ve aku bitmesi
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Alan kendi usta ise ve ya çıkma parça işindeyse bildiği aracı alır.

    Çokta ucuza mal ederek yapar.

    Mesela o tiguan'ın Türkiye'de en ucuz 2.el ilanı 57.000TL ve hasar kaydı mevcut.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-volkswagen-sahibinden-2009-tiguan-2.0-tdi...55.000-km-full-plus-full-190322225/detay

    Bu araç deri döşeme ve bazı yurtdışı aracı olduğu için donanım artıları var.Ama şu ilanda verdiğim.Kumaş koltuklu bom boş bir

    araç.

    Bir de gümrük çıkışlı olunca sanırım araçlarda TRAMER yani hasar kaydı olmayacak.

    Piyasadaki şarlatanlar bu aracı 54.000TL'ye kapatıp.Çıkma parçalar ile toplar.Airbagleri kapatır.Maksimum 60.000 mal eder.

    70.000TL'ye de satar.

    Hakli oldugun noktalar var. Ama artik isler eskisi gibi degil. Bir araca 70000 lira verecek adam bunu adam gibi kontrol ettirmeden almaz. Cok kerizini bulmak lazim bu da uzun zaman alir. Airbagleri kapatinca bunlarin alarm cikislarin susturacaksin, VAG ile baglandiginda(ki artik her tamirhanede var) haberlesemedigini soyleyecek. Filan falan. Ben hala bu arabanin tamir edilip satilamayacagini dusunuyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: REVENT0N

    e-ihaleyi sürekli bende takip eden birisiyim. Ekspertiz raporları bile bazen bi değişik geliyor bana, ilden ile fark gösteriyor sanırım. e-ihale yaptık daha şeffafız diyor gümrük ama bence hala dönüyor bir şeyler.

    Dikkatimi ceken bir sey, arabanin on yada arka tamponunda cekme halatini baglayacagin cengel takili, demekki cekilerek yani calismadan gelmis. Ekspertiz raporunda arac calismakta ya da calismamakta diye bir sey yazmiyor genellikle. bu da bir aldatmaca
  • power-power P kullanıcısına yanıt
    Çakal olmayan adam bu araçtan kar edemez.O durum açık ama çakal olan adam gayet kar eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    size bir yöntemden bahsedeyim.

    piyasada parçası pahalı bir araç yurtdışında bir Türk vatandaşı üzerine alınır. araç Türkiye'ye getirilir. burada göstermelik bir kaza yapılır. mesela tiguan'a önden hasar verilir. ancak bu hasar hayati parçalara zarar vermeyecek düzeyde olur. Türk vatandaşı sigorta raporunu Almanya'ya gönderir. tiguan orada 5.000 Euro buradaki hasar 15 bin tl. adam da ben tamir ettiremiyorum der. aracı burada bırakır. daha önceden anlaşılan parçacı veya tamirci de aracı ihaleden alır. parçalar sökülüp tek tek satılır. piyasada bolca siyah renk tiguan var. hasarsı tüm kaporta parçaları iyi para eder. şnazıman dsg ise 10.000tl eder. motor da hakeza iyi para eder.


    Burda da baska bir durum devreye giriyor. Ihalaler acik teklifle degil kapali teklifle yurudugunden kimin ne teklif verdigini goremezsin. Yani ihalenin kimde kalacagi belli degil. Mesela , Bizde olmayan bir arabayi cok istiyorsun, paran var, Almanyadaki dostuna dersinki izine gelirken x arabayi getir, biz burda arabanin icini bosaltalim, tamamen degersiz hale getirelim,(koltular, torpido,gerekirse motorun belli parcalari sokulur kenara konur) sonra gumruge terkedelim. Nasilsa ihaleye cikacak. Bir cok parcasi eksik oldugu icin cok az kisi talip olur veya az teklif verilir. Parcalar nasilsa bizde oldugu icin biz yuksek teklif verir aliriz. Ama ihaleler kapali teklif oldugu icin kimin ne teklif verdigini bilemeyecegin icin bu da imkansiz. Manyagin biri cikip o arabaya deli bir fiyat verebilir ? Benim hayalim bir Honda NSX sahibi olmak. Arabayi buraya getirtip gumruge terk ettirebilirm ama eskiden acik arttirma ile biten is artik kapali teklif. Ne yapacam? En yuksek teklifi vermek zorundayim ama nasil?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: power-power

    quote:

    Orijinalden alıntı: REVENT0N

    e-ihaleyi sürekli bende takip eden birisiyim. Ekspertiz raporları bile bazen bi değişik geliyor bana, ilden ile fark gösteriyor sanırım. e-ihale yaptık daha şeffafız diyor gümrük ama bence hala dönüyor bir şeyler.

    Dikkatimi ceken bir sey, arabanin on yada arka tamponunda cekme halatini baglayacagin cengel takili, demekki cekilerek yani calismadan gelmis. Ekspertiz raporunda arac calismakta ya da calismamakta diye bir sey yazmiyor genellikle. bu da bir aldatmaca

    Çok doğru. İşte hocam her raporda aracın detaylarını adam akıllı yazsalar çok daha iyi olucak. Mesela km okunamadı diyor bazılarında, yani oraya çok mu zor anahtarı olmadığı için okunamadı veya araç çalışmamaktan km okunamadı. Daha zamanı var bence iyi hizmet almak için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: power-power

    quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    size bir yöntemden bahsedeyim.

    piyasada parçası pahalı bir araç yurtdışında bir Türk vatandaşı üzerine alınır. araç Türkiye'ye getirilir. burada göstermelik bir kaza yapılır. mesela tiguan'a önden hasar verilir. ancak bu hasar hayati parçalara zarar vermeyecek düzeyde olur. Türk vatandaşı sigorta raporunu Almanya'ya gönderir. tiguan orada 5.000 Euro buradaki hasar 15 bin tl. adam da ben tamir ettiremiyorum der. aracı burada bırakır. daha önceden anlaşılan parçacı veya tamirci de aracı ihaleden alır. parçalar sökülüp tek tek satılır. piyasada bolca siyah renk tiguan var. hasarsı tüm kaporta parçaları iyi para eder. şnazıman dsg ise 10.000tl eder. motor da hakeza iyi para eder.


    Burda da baska bir durum devreye giriyor. Ihalaler acik teklifle degil kapali teklifle yurudugunden kimin ne teklif verdigini goremezsin. Yani ihalenin kimde kalacagi belli degil. Mesela , Bizde olmayan bir arabayi cok istiyorsun, paran var, Almanyadaki dostuna dersinki izine gelirken x arabayi getir, biz burda arabanin icini bosaltalim, tamamen degersiz hale getirelim,(koltular, torpido,gerekirse motorun belli parcalari sokulur kenara konur) sonra gumruge terkedelim. Nasilsa ihaleye cikacak. Bir cok parcasi eksik oldugu icin cok az kisi talip olur veya az teklif verilir. Parcalar nasilsa bizde oldugu icin biz yuksek teklif verir aliriz. Ama ihaleler kapali teklif oldugu icin kimin ne teklif verdigini bilemeyecegin icin bu da imkansiz. Manyagin biri cikip o arabaya deli bir fiyat verebilir ? Benim hayalim bir Honda NSX sahibi olmak. Arabayi buraya getirtip gumruge terk ettirebilirm ama eskiden acik arttirma ile biten is artik kapali teklif. Ne yapacam? En yuksek teklifi vermek zorundayim ama nasil?

    işte burada tecrübe devreye giriyor. ihalelerde çok tutulan araçlar vardır bir de neredeyse teklif bile almayan. kimse o kadar masraflı bir arabayı hastası değilse almaz. o yüzden sizin dediğiniz ihtimal çok düşük. büyük ihtimal araç size kalır. öyle yapacaksınız Türkiye'de parçası bulunmayan bir araç olan Honda nsx ne galeriler ne de parçacılar alır.

    ihalelerde en çok tutulan araçlar:

    - Mercedes
    -BMW
    - audi

    bunun dışındaki araçları herkes bir şekilde alabilir.




  • Turbo Linea
  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: power-power

    quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    size bir yöntemden bahsedeyim.

    piyasada parçası pahalı bir araç yurtdışında bir Türk vatandaşı üzerine alınır. araç Türkiye'ye getirilir. burada göstermelik bir kaza yapılır. mesela tiguan'a önden hasar verilir. ancak bu hasar hayati parçalara zarar vermeyecek düzeyde olur. Türk vatandaşı sigorta raporunu Almanya'ya gönderir. tiguan orada 5.000 Euro buradaki hasar 15 bin tl. adam da ben tamir ettiremiyorum der. aracı burada bırakır. daha önceden anlaşılan parçacı veya tamirci de aracı ihaleden alır. parçalar sökülüp tek tek satılır. piyasada bolca siyah renk tiguan var. hasarsı tüm kaporta parçaları iyi para eder. şnazıman dsg ise 10.000tl eder. motor da hakeza iyi para eder.


    Burda da baska bir durum devreye giriyor. Ihalaler acik teklifle degil kapali teklifle yurudugunden kimin ne teklif verdigini goremezsin. Yani ihalenin kimde kalacagi belli degil. Mesela , Bizde olmayan bir arabayi cok istiyorsun, paran var, Almanyadaki dostuna dersinki izine gelirken x arabayi getir, biz burda arabanin icini bosaltalim, tamamen degersiz hale getirelim,(koltular, torpido,gerekirse motorun belli parcalari sokulur kenara konur) sonra gumruge terkedelim. Nasilsa ihaleye cikacak. Bir cok parcasi eksik oldugu icin cok az kisi talip olur veya az teklif verilir. Parcalar nasilsa bizde oldugu icin biz yuksek teklif verir aliriz. Ama ihaleler kapali teklif oldugu icin kimin ne teklif verdigini bilemeyecegin icin bu da imkansiz. Manyagin biri cikip o arabaya deli bir fiyat verebilir ? Benim hayalim bir Honda NSX sahibi olmak. Arabayi buraya getirtip gumruge terk ettirebilirm ama eskiden acik arttirma ile biten is artik kapali teklif. Ne yapacam? En yuksek teklifi vermek zorundayim ama nasil?

    işte burada tecrübe devreye giriyor. ihalelerde çok tutulan araçlar vardır bir de neredeyse teklif bile almayan. kimse o kadar masraflı bir arabayı hastası değilse almaz. o yüzden sizin dediğiniz ihtimal çok düşük. büyük ihtimal araç size kalır. öyle yapacaksınız Türkiye'de parçası bulunmayan bir araç olan Honda nsx ne galeriler ne de parçacılar alır.

    ihalelerde en çok tutulan araçlar:

    - Mercedes
    -BMW
    - audi

    bunun dışındaki araçları herkes bir şekilde alabilir.

    Asagidaki arabaya 13700 verdiler :)
    https://uygulama.gtb.gov.tr/EIhale/Kullanici/Ihale/Detay/30941




  • dostlar hic e ihaleden arac alan var mı özelden ulasabilir mi
  • İhaleden araç almak akıl karı değil .Bir arkadaş dizel diye aldı benzinli çıktı ve hiçbir hak idda edemiyor.Kendini devlet öyle sağlama almış. Millet evet araba aliyor ama teminat yakan o kadar çokmuş ki.Bir de kar edilecek bir rakam da göremedim .10-5 sene pencere kapı açık kuş pisligi içinde bekleyen arabayi 5 .bin ucuza alacağım diye niye ugrasayim.Ama yine de tercih meselesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Bizde üç gün önce araç aldık dizel diye araç benzinli çıktı. Ne yapabiliriz. Arkadaşınız nasıl bir yol izledi? Bilgi verirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • REVENT0N kullanıcısına yanıt
    hocam artık bir şeyler dönmüyor emin olun. İlden ile tabi ki farklılık gösterecek çünkü her ilin makine mühendisi odalarından teknik personel istenilip görevlendirilen mühendisler raporu veriyor. Mühendisin verdiği rapor da ancak bu kadar olur, işin erbabı bir otomobil eksperinden rapor istenilmiyor. YA gümrük görevlisi yada makine mühendisi raporu verir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.