Şimdi Ara

**GÜNCELLENDİ**İncehesap Pişmanlıktır Ben Yandım Siz Yanmayın(LÜTFEN DESTEK) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
424
Cevap
4
Favori
37.759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
674 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafateq

    kardeş kusura bakma da bunca süre servisle iletişime geçmediysen kabahat senin. incehesaptakiler ne anlasın adamlar takmıştır görüntü var mı var, geri göndermişlerdir
    Hocam daha önce yazdım ama okumadınız sanırım. İnce hesapta ürünü servis pointe gönderiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: classlord

    Sorunun bukadar bariz olmasi ve halen degisim yapilmamasi , bu gibi firmalarin bu urunleri ucuza getirmek icin aldigi urunlerin iadesi olmayan urunler olmasini benim aklima getiriyor. 3-5 lira fazla verip koklu firmalardan almak cok daha mantikli .

    Cogu insanda konuya sizin kadar hakim olmaz ve sinerdi.
    Tutumunuzu taktir ettim. Bu gibi durumlarda yapilabilecek tum kurumlara sikayet iletmek onemli. Baskasina da yapilmamasi icin
    Teşekkür ederim hocam insanları sindirmeyi alışmış malesef bu kurumlar. Kafalarına göre yasalardan bi haber başına buyruk davranıyorlar. Birilerinin sesini çıkarması lazım. Hakkımı sonuna kadar arayacağımı bilsinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemBabus

    Benzer bir durum benim de başıma geldi sorunun nerede olduğunu dahil söyledim fakat tek yaptıkları lehimleyip geri göndermek oldu sorunum düzelmedi.
    Global MSI'da kayıt oluşturdum ilgilenen olmadı , bende çözümü MSI'dan uzak durmakta aldım. Servispoint'e iki defa ürün gönderdim ikisinde de sorunumu çözemediler.
    aynı sorunla gelirse videoyu çekip yollayacağım. Denediğim ürünlerin de başka kasalarda çalıştığını da göstereceğim. Sizin ürünlerde sorun olabilir dediler. şaka gibi.

    8gb 2133mhz güzelce çalışıyor halbuki başka kasada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    THH ye başvurabilmeniz için 4. kere arıza vermiş olması lazım. Başvurunuz reddedilebilir.


    Gerekirse servise sorunun videosunu bir usb ile gönderin. Art niyetli davranmadan ürünü değiştireceklerini düşünüyorum. Eğer çamura yatarlar sorunu çözmezler ise 4. servis fişini alıp thh ye başvurursunuz. Arızanın fotosunu çıktı alıp eklersiniz. Bilirkişi atama durumu olursa da ona sorunu gösterirsiniz. Olay lehinize çözümlenir. Şu an yapılabilecek başka bişey yok.

    Başvuru yaparken iade yada değişim talebiniz olacak. Ürünün fiyatı yada modelinin fatura ile gösterilmesi lazım. Faturayı ekleyin başvurunuza. Ama şimdi başvurmanız bence yanlış. Kaybetme olasılığınız yüksek. İlle başvuracam diyorsanız servis fişlerinin fotosunu word e atıp oradan PDF ye çevirip yükleyebilirsiniz. Arıza fotoğrafını da öyle yapın.
    Hocam konuyla ilgili direk Aydın Ağaoğlu'na danıştım, ürünü satın aldıktan sonra 2 kez arıza verirse veya garanti süresimce 2 kez arıza verirse tüketici seçimlik haklarına kavuşur yani hakem heyetine başvuru yapabilir dedi. Sadece şurada eksiklik var. E devlet üzerinden başvurumu yaptım. Başvuru yaptığım belgeyi imzalayıp valilikteki heyete kanıtlarla birlikte teslim mi etmem gerekiyor acaba? Birde öyleyse eğer servis raporları dışında neler götürmem faydalı olacaktır sizce



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rezn0v.dll -- 5 Mayıs 2020; 13:29:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ya nolacak, basarlar Dhye paraları, konu silinir. Her yer incehesap reklamı olur.
    DH bu parayı görünce itaat eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rammizdayyi kullanıcısına yanıt
    İncehesaptan alacağın ürünlerin çoğu oksid bilişim firmasinin getirdiği gara ti verdiği ürünler. Okaid bilişim de hic ilgilenmiyor ariazada vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezn0v.dll kullanıcısına yanıt
    Amazondan almak gerek böyle elektronik ürünleri. Hiç sorun yaşamadan iade alırlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • incehesap.com para verip reklam yapıyorsunuz bedavaya müşteri kaybediyorsunuz. bakın ben gittim , çevremdekilere de buradaki bu mağduriyetten bahsedeceğim. Ekran kartı arızalı değilse değiştir gitsin, arızalıysa zaten değiştirmek zorundasın, sen bu adamı niye mağdur edip buralarda bu hallere düşersin ki ? Konu sahibi kardeşim geçmiş olsun, bugün sana yarın bize desteğimi attım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Monster servisi harika 2 günde hem klavye değiştirdiler hemde pc tertemiz yaptılar bedavaya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezn0v.dll kullanıcısına yanıt
    Windows10 un eski versiyonları misal 1709 bir deneyin derim !

    sorun yazılımsal değil ise çoğu durumda arıza psu yada ekran kartı vrm ile alakalıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A21AA1D72 -- 5 Mayıs 2020; 13:59:56 >
  • Çok geçmiş olsun, yeni alınan bir üründe böyle sorunlar kabul edilemez.
  • Üzüldüm hocam, çünkü aynı şey benim de başıma geldi. İncehesap ile sakın uğraşmayın, corona olayları bitince direkt THH'ye başvurun. Bir de sıfır aldığın ürün arızalı çıkınca garantiye göndermeleri yok mu, ulan sıfır ürün alıyorum arızalı çıkıyor, garantiye ben kendim de veririm, bire bir değişim istiyorum ama ille de garanti garanti. İncehesap bence İtopyadan çok daha kötü olma yolunda adım adım ilerliyor, inanmayan gitsin şikayetvar sitesine baksın tır dolusu adam konu açıyor günlük, incehesap hakkında. Benim konunun linki;https://forum.donanimhaber.com/incehesap-com-bozuk-ekran-karti-fiyaskosu-ss-li--142514259#142514259




  • Aynı şekilde bende tablet aldım 26.04.2020 tarihinde alcatel marka tablet görselde klavyeli olan model görünmesine rağmen klavyesiz model gönderdim. önce inanmadılar klavye hiç bir resimde yok dediler ama kendi portallarında sipariş kısmında görünen klavyeli resmi attım bu seferde yanlışlık oldu isterseniz ürünü iade edin dediler ? iade edeceksem neden aldım ürünü ben ? işleri güçleri müşterileri mağdur etmek olmuş
  • Konuyu çok detaylı okudum. Yaşadığınız sorun %85 ihtimalle yazılımsal. Sürücü, Windows versiyonu gibi uyumsuzluklar bu dediklerinize sebep olur. Başka kasaya takarak ekran kartında o problemlerin olmadığını görebilirsiniz. Ufak tefek siparişlerim oldu öyle büyük bir sipariş tutarım yok orada, fakat anlattığınız sorun sizin sisteminizle alakalı. Ram bile bu konuda problem çıkarabilir. Dediğim gibi ekran kartını başka sisteme takarsanız sorunsuz çalışması çok yüksek ihtimal. Kendi sisteminizi komple test edin bi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hesabını ince ince yaparken iyi, sorun çıkınca böyle mi oldu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Teknosadan tv aldım servisi aradım gelip kontrol ettiler azda olsa kusurlu olduğunu kabul ettiler philips tv gölgeler vardı normalde birebir değişim yada tamir olacakken teknosa para iadesi yaptı işte tedarikçi bu durumlarda kendi duruşunu belli ediyor


    Ve bu gibi durumlar bana bir kaç kez daha oldu kusurlu ürünü gidip iade ettim ve teknosa tanamen tüketici odaklı çalışıyor

    Şimdi ince hesapta nak satıyor Teknosada.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bana da zamanında sipariş verdiğim tvden farklı bir model göndermişlerdi o günden sonra işim olmadı bunlarla bir daha
  • İncehesaptan birçok alışverişim oldu. Sorun yaşamadım. Aldığınız kart sorunlu 5700 modellerinden ve MSI Türkiye servisi ile alakalı yorumları okursanız, Türkiye'den MSI ekran kartı almamanız gerektiğini anlarsınız. İncehesap kartı servise gönderiyor, servis de sağlam deyip geri gönderiyor. Başka açıklaması yok. Zira bir dönem ekran kartı ararken, forumun ikinci el kısmında MSI ekran kartı kaynıyordu coil whine olan. Hepsini de servis sorun yok deyip, termal macun / ped değişimi yapıp bios güncelleyip geri göndermiş. Geçmiş olsun tekrar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iyi ki incehesaptan alisveris yapmamisim. Her ne kadar yailimsal da olsa sikinti, incehesap gibi bir kurumun servisi uzerinde yaptirimi olmasi gerekirdi. Kurumsallik bunu gerektirir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • geçmiş olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.