< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rezn0v.dll -- 6 Haziran 2020; 20:40:30 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rezn0v.dll -- 6 Haziran 2020; 20:40:30 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hocam MSI Türkiye de Servis Point denilen bir özel servisle çalışıyor. Şikayet vara bakın. Servise Rtx 2060 gönderip farklı bir model kart teslim alanlar var tekrar kargodan. Tek kelimeyle skandal. Koskoca MSI kimlerle çalışıyor
|
Valla ben bide şunu gördüm forumda son zamanlarda hangi firmanın çok reklamı dönüyorsa sürekli forumdaşlarımız mağdur oluyor buna bi el atılması gerek
|
Ben bir firmayla sorun yaşarsam oradan tekrar en fazla küçük bir şey alır son kez şans veririm.Ki incehesapta bu şekilde oldu;
16 Eki 2019 tarihinde Powerful PL-1500 1500VA sipariş ettim sabah saatleri olduğu için kargoya verildi ve bana 18 ekim 2019 tarihinde teslim edildi.Teslim alırken ürün sadece kendi kutusu ile geldi yani fabrikadan nasıl çıktıysa öyle.Dışında darbe hasar yada kırık filan yoktu bende teslim aldım. Kutuyu güzelce açtım daha naylon ve köpüklerinden çıkarmadım ki yani ürüne tepeden bakıyorum elektirik fişinin tek bir ayağının kırık olduğunu gördüm.Hemen sarıldım telefona video ya aldım fotoğraflarını çektim.Ürünü de pakletleyip videoları bir dosya sitesine yükleyip linkleri ile birlikte incehesap müşteri hizmetlerine gönderdim.Cevap 17 ekim 18:10 da geldi iade kodu belirtiliyor ürünü tüm aparat ve ekleri ile gönderin diyordu. Bende 18 ekim 2019 da bana denilen kargo firması ve koduyla bana gönderdikleri gibi geri gönderdim.Eve de dönüp gene Powerful PL-1500 1500VA sipariş ettim.Şimdi inatla niye bunu sipariş ediyorsun derseniz bu ürün gerçekten sessiz ve sorunsuz olarak 6 yıl bana hizmet etti bende tekrar aldım.Yeni ürünüm 21 ekim 2019 da teslim edildi ve takıp kullandım bu üründe bir sorun yoktu. Şimdi gelelim iade olayına mantıken iade kodu gönderildi mailim okundu video ve fotoğraf görüldü ya iade ile ilgili bir bilgilendirme mesajı filan gelmesi lazım.Bunlar gelmedi bende oralı olmadım çünkü kargo takip kodunu kontrol ettiğimde teslim alındı gözüküyordu ve 1 hafta geçti aradan bir sorun olsa geri dönüş sağlanır diye düşündüm.Neyse 15 gün sonra kart dökümüm geldi gördüm ki iade edilmemiş.Aradım firmayı uğraştım ulaştım müşteri hizmetlerine sipariş kodumu verdim kargo takip no yu verdim evet buraya kadar her şey çok güzel. Müşteri hizmetlerinde ki kişi dedi ki biz bu ürünü iade alamayız ......Dedim nasıl alamazsınız size mail attım konuştuk video ve fotoğraf gönderdim sizde iade kodu verdiniz ve teslim aldınız.Oda dedi ki biz bize gönderilen her şeyi teslim alırız . Dedim sorun ne niye alamıyorsunuz ve niye bana geri dönüş yapmıyorsunuz.Siz telefonunuzu yazmamışsınız kutuya biz nereden bile biliriz. Yav ben bunu sizin iade kodunuzla gönderdim ya çıkmıyor mu sistemden çıkıyor dedi.Ee dedim niye o zaman aramadınız ses yok.Neyse sorun ne tekrar soruyorum neden para iadesi yapmadınız ?. Müşteri hizmetleri;Kutu çok tozlu ve yıpranmıştı bize bunu böyle gönderemezsiniz başka bir kutuya koymanız lazımdı.... BEN;Bana geldiği gibi göndermemi söylediniz bana bu şekilde geldi.Gönderirken de üstünde bir hasar yoktu hatta kargoda fotoğrafını çektim. Müşteri hizmetleri;Bize bu videoları ve fotoğrafları gönderir misiniz ? Ben;Zaten mail attım size bunları. Müşteri hizmetleri;Tekrar gönderir misiniz ? Ben ;Tekrar gönderiyorum siz geri dönüş yapar mısınız sorun olursa ? Müşteri hizmetleri;Evet ararız. Aradan 2 gün geçti ses seda yok geri aradım bu sefer başkası çıktı tabi.Olayı anlattım siz hata yapmışsınız ürünü kargodan teslim almayacaktınız dedi.Hayda dedim ürün bekliyorum nasıl almayacaktım diyorum.Kutusu hasarlı ürün teslim alınmaz diyor.Diyorum ki hasarlı değildi ki.Belgeniz var mı kutu açılış video su çektiniz mi. Yav diyorum attım size bunları ama diyor en başından yok.Dedim manyak mıyım ben kargodan teslim alırken video başlatayım eve varana kadar sonra açarken tekrar videoya alayım.Bunu müşteri olarak yapmanız lazım diyor.O zaman kutu hasarlıysa siz niye teslim aldınız diyorum.Arkadaşlar bir hata yapmış almamaları lazımdı diyor. Arkadaş 20 liralık olay aslında o kablo olayı ama neden 0 olarak satın aldığım 600 TL ödediğim ürünün içini açtırıp kablo değiştireyim.Bende iade ediyor musunuz dedim yok dediler.Açtım şikayet var a konu bire bir anlattım burada ki gibi Powerful markasına da yazdım gönderdim.2 Gün sonra beni powerful dan bir kadın aradı durumu sordu güzelce anlattım eski ürünün de elimde olduğunu hatta ona akü bulduğumu aküleri takınca onuda kullandığımı söyledim.Aynı üründen kablo sorunu çıkınca tekrar sipariş ettiğimi şuan onu kullandığımı hala aynı markayı seçtiğimi söyledim.Kadın dinledi dinledi bu bizlik bir durum değil dedi firma talepte bulunsun iade alırız dedi kapattı. Buradan neyi anladık incehesap firmaya 30 küsür gün geçmiş ama iade talebinde bulunmamış.İnce hesabı geri aradım bakın dedim powerful iade ederseniz kabul ediyor niye oyalıyorsunuz beni ?.İade yapıyor ama yeni ürün iadesi diyor.Tamam işte sorun ne yenisini veriyorlar size.O zaman biz bunu müşteri memnunniyeti açısından iade işlemi yaparız ama bize zaman vermeniz lazım.Ne zamanı 30 küsür gün oldu daha ne kadar sürecek bu ? Biz size geri döneriz bekleyin tak telefon kapandı. İşin özü uzun oldu ama bu firma sorun olursa iade almıyor.İade alırsa da burnunuzdan getiriyor.Ben para iadesini 57 gün sonra aldım .Aklıma gelen tek şey firmanın yerine gönderdiği PSU yu başkasına satınca bana parayı verdiler Çünkü başka mantıklı bir şey gelmiyor aklıma.Ürün alıyorsun kırık sorunlu çıkıyor ama iade artık ne zaman olursa. |
James donkey ssd almak icin incehesap a üye oldum alacaktım dur dedim yorumları oki
Fazla degil 5 6 arkadaş kutuların açık geldiğini iade ettiklerini fakat geri göndermede kargo ücretinin şahsa ait olduğunu söylediler o yüzden hiç bulaşmadım farklı marka aldim amazonda gayet memnunum 3 5 kuruş ucuz diye kafanızı agritmayin güvenilir geçmişi olan sitelerden temin edin |
İncehesap.com'dan 16.04.2020 tarihinde Steelseries Arctis 3 marka kulaklık satın aldım. Ertesi hafta kargomu beklerken karantinaya rağmen evde bulamadık mesajı geldi, tabi bi hışımla aras kargonun ilgili şubesine hemen telefon ettim. Ürünlerde karışıklık olmuş, kurye de farketmiş bunu, biz ürünü geri yollucaz dediler tamam dedik insanlık halidir olabilir. Zaten benim ürünümün gittiği kişi farkedip haber vermiş durumu.
Üzerinden 2 hafta geçti tabi bu süre içerisinde müşteri hizmetleriyle elli defa konuştum. Ürünün elimize ulaşmasını bekliyoruz dediler bir süre. Geçtiğimiz Çarşamba ürün elimize ulaştı bugün tekrardan kargoya vericez dediler. Cuma oldu baktım hala takip numarası mesajı gelmedi tekrar aradım müşteri hizmetlerini. Bana dedikleri güya aras kargonun geri gönderilen ürünler listesinde ürünüm görünüyomuş ama ürünü hala yollamamışlar hala daha aras kargonun elindeymiş. Bu süreçte bir kaç kez stoklarında aynı üründen olduğunu ve daha fazla mağdur olmamak için bu kadar beklemektense stoktan bi başka ürün yollamalarını da rica ettim ama mümkün olmadığını söyleyip geçiştirdiler durumu. Bugün sipariş vereli 20 gün oldu. Sabah tekrar telefon ettim ürün hala daha aras kargonun elinde. Güya iade prosedürleri uzun sürüyomuş sanki ortada bi iade var. Söylediklerinden anlaşılan bi kaç gün daha aras kargoda kalıcak gibi ürün. Tabi araya bi de haftasonu sokağa çıkma yasağı falan girince onu da bahane edip bi 10 gün daha sarkıtıcaklar galiba durumu. Uzun lafın kısası İncehesap.com'dan ilk ve son alışverişim olur bu. Hatalar her firmada olabilir ama önemli olan böyle durumlarda nasıl bi tavır sergilendiği. O yüzden dostlar siz siz olun bu siteden uzak durun. İncehesap.com PİŞMANLIKTIR. |
Varsa ingilizceniz msi global ile konuşun
Ama şunun söylemeliyim kimse itopya kadar rezil olamaz |
O işler sizin dediğinşz gibi yürümüyor ne yazık ki!Eğer siz incehesabın ne suçu var derseniz bende alıcının ne suçu var derim.Eğer müşteri direk servisle muhattap olacakasa incehesap ne yapıyor.Daha doğrusu neden incehesap'tan ürün alsın.N11 yara benzeri sitelere girin birçok bireysel dükkan var mal satan ve fiyatları incehesap gibi yerlere göre daha uygun.Tüketici kara kaşına kara gözüne gidip incehesaptan almıyor ürünü.Tam da böyle durumlarda aldığım malın yanında hizmette satın alıyorum diyerek alıyor tamda böyle durumlarda bir muhattabım olsun diye incehesap gibi yerlerden alışveriş yapıyor.Yoksa ben sanmıyorum ki herkesin bir ürüne fazla fazla verecek parası olduğunu!Ne güzel iş valla ürünü sat sonra ürün mağazanın kapısından çıktığı an bizden çıkmıştır bundan sonra tüketici kendi başının çaresine baksın servislede o ilgilensin hatta değişim/iade raporunu da o çıkartsın.Yok öyle.Kurımsal bir yerden alışveriş yapıyorsanız tamda böyle zamanlarda sorun çözüme rahatça kavuşsun diye yapıyorsunuz.
|
İncehesaptan asla.alisveris yapmayin. 2 tane ürün almıştım. Birisi hdd Seagate marka. Hdd bozuldu bad sevtor vardi sonra hiç açılmadı. Bende bunlara yolladim. Oksidkk bilişim diye bi yerle anlasmalilar. Oraya yollamışlar. Onlarda destek diye bi servise. Onlarda sağlam diye gönderdi geri ürün bile açılmıyor. Bende thh erdim ssd aldim parasi da iade vs olur umarim diye bekliyorum. Kardesim de klavye almıştı james donkey marka. Oda garanti bitimine yakin bozuldu yolladim gene incehesaba bakalim nolacak.
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M0rpheous -- 4 Mayıs 2020; 20:22:13 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|